10.5. jälkipuinti

Keskustelua Nivalan, Haapaveden, Ylivieskan ja Haapajärven anime/manga yhteisöstä

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Kalajokilaakso / aktiivit

Arowana

10.5. jälkipuinti

ViestiKirjoittaja Arowana » To Touko 08, 2008 14:02

Elikkäs kaikki jotka ei oo vielä ilmottautunu tulevansa seuraavaan kokoontumiseen ilmoittautuu NYT joko Hannalle itelleen tai sitten sivuillamme( http://nivala.animeunioni.org/ .) n. 5 on vasta ilmoittautunu ja jos sen enempää ei tule niin suunnitelmat menee hieman mönkään, on se piirrustuskilpailukin ja ei varmaan ole mukavaa kun jää jotain animejaksojakin väliin.
Jos enempää ei ilmottaudu, niin voisi varmaan olla parasta jos tämänkertainen kokoontuminen peruttaisiin. Puheenjohtajakaan ei välttämättä pääse paikalle tulemaan joten minä joutuisin siellä pitämään jöötä :S ja sehän on melko varmaa ettei se minulta tulis onnistumaan :D Ilmotelkaapas sitten tosiaan. Mitä enempi väkiä sen parempi, varsinkin piirrustuskilpailun kohdalta :)
Eipä mulla muuta. Kiitosta!!

ps. tosiaan anikiinki voi ilmottaa, vastatkaa vaikka tähän viestiin niin saan itekki sitten tiedon pikapikaa :)

YakkiSama

ViestiKirjoittaja YakkiSama » Pe Touko 09, 2008 11:45

Ilmoitan varmuuuden vuoksi vielä tänneki että olen tosiaankin tulossa. Mielestäni olen jo ilmoittautunu mutta tehdään se nyt vielä kerran

Ji
Viesti:

ViestiKirjoittaja Ji » La Touko 10, 2008 16:13

Noniin en ilmeisesti ollut anikiin tenhyt tästä kokouksesta ilmoitusta, kuinka huolimatonta minulta.

Eli tosiaankin meillä oli jälleen kerran kokoontuminen kössihallin luona klo:11.00-14.30

School Rumblen katsomista ja piirustuskilpailun pitäminen.
Piirustuskilpailu äänestetään sitten netissä, jotta kaikki kanilaiset pääsisivät ääntään käyttämään. Kuvat otin kameralla, joten osa saattaa olla hiukan vinossa. Eli äänestys olisi tarkoitus saada aikaiseksi http://nivala.animeunioni.org sivuille. Paljon töitä oli ja jokainen upeita. Piknikillä palkitaan voittajat. Eli jossain kesäkuun tiennoilla siis.
Piknikin osalta toivottiin, että se järjestettäisiin kesäkuun viimeisille viikonlopuille jolloin ilmiesesti löytyy lähtijöitä.

Ilmoitan vielä, että minun ja sihteerin kyydissä Haapavedelle ja sieltä poies pääsee. Teemme kiekan siis Nivalan suunnilla ja otamme sieltä väkeä kyytiin.

School Rumblea ei sitten päästy heti katsomaan, koska olin kiireissäni ottanut väärät levyt mukaan. Kulutimme sitten jonkin aikaa pelaten monopolia. (minulta kynittiin rahat)

Pullaa ja mehua oli, kannua ei. Mehu sitten sekoitettiin kulhoon, josta ihmeekseni ei roiskunut mehuja mihinkään. Kaikki pullat meni ja mehuja jäi.

Eli seuraavalla kerralla piknikki ja siitä tarkemmin kun päivä saadaan selville. Sen verran voin jo sanoa, että suunilleen koko päivä on hyvä siihen varata.

Jos vielä jäi epäselväksi niin sain tosiaan luvat siihen, et oleskellaan yksi päivä haapaveden puistossa. (miten iso joukko nyt tuleekaan) Eli poliisien ei pitäisi tulla putkaan hakemaan. Toistanpa nyt sitten itseäni turhankin paljon, sanoinhan jo varmasti piknikki? piknikkipiknikkipiknikkipiknikkipiknikki
Aiheuttaa yleistä hämminkiä jollei lievää hilpeyttä
sivuvaikutuksena painajaiset.

Mustang
Viesti:

ViestiKirjoittaja Mustang » Ma Touko 12, 2008 15:01

Ji kirjoitti:Eli äänestys olisi tarkoitus saada aikaiseksi http://nivala.animeunioni.org sivuille. Paljon töitä oli ja jokainen upeita. Piknikillä palkitaan voittajat. Eli jossain kesäkuun tiennoilla siis.
Piknikin osalta toivottiin, että se järjestettäisiin kesäkuun viimeisille viikonlopuille jolloin ilmiesesti löytyy lähtijöitä.

Jos vielä jäi epäselväksi niin sain tosiaan luvat siihen, et oleskellaan yksi päivä haapaveden puistossa. (miten iso joukko nyt tuleekaan) Eli poliisien ei pitäisi tulla putkaan hakemaan. Toistanpa nyt sitten itseäni turhankin paljon, sanoinhan jo varmasti piknikki? piknikkipiknikkipiknikkipiknikkipiknikki

Nyt olisi kuvat ja äänestys tehty sitten tuonne meidän sivuille :)
lisätäänpäs vielä yhdesti tänne että...piknikki :D

Varjostaja

Re: 10.5. jälkipuinti

ViestiKirjoittaja Varjostaja » Ke Elo 13, 2008 12:13

Jep jep... Tässä on ollut liian hiljaista koko kesän ja nyt kun koulut ovat taas alkaneet olisiko aika järjestää aivan vain vaihtelun vuoksi kokous?
Varjostaja.Deviantart <-Tuherruksia

Ji
Viesti:

ViestiKirjoittaja Ji » Pe Elo 15, 2008 15:18

On tässä jo hyvän aikaan koetettu saada kasaantuminen aikaiseksi, mutta kuten viestissä kävi ilmi en paikkaa saanut tälle lauantaille.
Ensi viikon lauantaillehan kaikki sitten siirtyi.
Silloin pitäisi päästä nuorisotalolle, ainenkin näin minulle on luvattu.
Puhuivat myös otain sinnepäin, että saisin oman vara-avaimen. ^^

YakkiSama

ViestiKirjoittaja YakkiSama » Pe Elo 15, 2008 17:34

Eli kokousta ei siis pidetä 16.8 vaan 23.8?
Jos näin on, niin on muuten sinänsä aika hieno uutinen minun kannalta, koska minä en huomiseen kokoukseen olisi päässyt :/ Onneni mun etten missannu kokousta

Ji
Viesti:

ViestiKirjoittaja Ji » Pe Elo 15, 2008 18:14

hyvänen aika tarkoittaako tämä ettei ähettämäni viesti ole tavoittaut kaikkia!?
minä nimittäin lähetin sen hyvissä ajoin.
Eli tosiaan kasaantuminen vasta ENSI VIIKON LAUANTAINA!!! EI HUOMENNA!! EIVÄT PÄÄSE AUKAISEMAAN OVIA!

Palaa sivulle “Kalajokilaakson animeyhdistys”