Kyydityksiä Nekoconiin ja Animeconiin

Keskustelua Nivalan, Haapaveden, Ylivieskan ja Haapajärven anime/manga yhteisöstä

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Kalajokilaakso / aktiivit

Aimeara
Viesti:

Kyydityksiä Nekoconiin ja Animeconiin

ViestiKirjoittaja Aimeara » La Huhti 26, 2008 22:08

Heis!

Conikausi on taas potkaistu kevään myötä käyntiin, Traconia ja manga/sarjakuvapäiviä on vähän joka puolella Suomea. Kesän tullen saapuvat kärpästen ohella myös vähän isommat tapahtumat, Suomen suurin anime- ja mangatapahtuma Animecon, sekä hieman vaatimattomampi, mutta ainakin henkkoht loistavaksi viikonlopunvietoksi suosittelemani Nekocon.

Nekocon pidetään heinäkuussa Kuopiossa, Animecon heinäkuussa Tampereella. Molemmat ovat meistä kaukana, kuten jokainen karttaa katsova voi todeta - kyyditkin ovat siis kalliita. Vai ovatko? Tavallisten yksityisjunailujen, -autoilujen ja -busseilujen kilpailijaksi tuon esitteille..

OMAKEn conibussin. Omake siis on Oulun anime- ja mangayhdistys, meidän toimipiirissämme siis hieman suurempi porukka. Heillä on alkanut muodostua jo perinteeksi järjestää isompiin tapahtumiin yhteisiä halpakyytejä; samalla periaatteella kuin muidenkin nuorisojärjestysten yms yhteisissä matkoissa, vuokrataan linja-auto omaan käyttöön ja yritetään tukkia se täyteen ihmisiä.

Kiinnostaako hyvä seura ja muihin vaihtoehtoihin verrattuna huokea matka? Matkustajien määrästä riippuen matkan hinta voi pudota jopa pariin kymppiin. Junalla matkustettaessa matka maksaisi alennuksin eestaas melkein 50e, bussilla ei juuri sen halvemmin, henkilöautolla ei varsinkaan. Kannattaa siis lähteä mukaan ja pyytää kaikki kaveritkin!

.. ja ilmoittaa minulle, mikäli kiinnostuneita on. Ensisijaisesti kyytipaikkoja tarjotaan OMAKEn jäsenille, mutta ajattelin ehdotella, josko he voisivat huomioida meidät pikkuserkkunaan. Hinta vaihtelee hieman myös sen mukaan, onko OMAKEn jäsenkorttia, joten yhteistyöstä voisi olla hyötyä niille, jotka eivät minun esimerkkiäni noudattaen harrasta pallottellua kahden yhdistyksen välillä.
Laittakaa siis yksityisviestillä tai tähän ketjuun hihkaisuja, mikäli kyyti kelpaisi - minä ainakin haluaisin mieluusti tuttua seuraa Nekoconin reissulle, johon itse aion lähteä tällä kyydillä.
となり の おたくさん でござる。

YakkiSama

ViestiKirjoittaja YakkiSama » La Touko 10, 2008 17:48

Laitanpa viestini uudelleen, kun rähmäkseni toheloin poistamalla tämän koneen kiukutellessa jotain ihmeellistä.
Minäpä kiljasen tänneki, vaikka olen sinulle jo ihan henk.koht. sanonutkin olevani kiinnostunut tällaisesta mahdollisuudesta. Mielelläni lähtisin seuraksesi Nekoconiin, koska yksin minua ei edes päästettäis mihinkään (minä kun olen vielä niin pieni, että tarttee vanhemman luvan kaikkeen)..
Kun hintakaan ei kuulosta niin pahalta.

Minä kun osaan lukea, niin pääsin jo hämääntymään Omake:n viime vuotiseen ilmoitukseen, että heillä olisi jo conibussi Animeconiin täynnä *häpeysräpistelyä*
Kannattaa siis osata lukea.

Palaa sivulle “Kalajokilaakson animeyhdistys”