Katsottavat sarjat tälle vuodelle

Keskustelua Nivalan, Haapaveden, Ylivieskan ja Haapajärven anime/manga yhteisöstä

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Kalajokilaakso / aktiivit

Aimeara
Viesti:

Katsottavat sarjat tälle vuodelle

ViestiKirjoittaja Aimeara » Su Tammi 13, 2008 16:21

Hannan kanssa mietiskelimme, että tämän vuoden aikana voitaisiin katsoa pari sarjaa. Ehdotuksia löytyy ihan mukavasti ja lisääkin varmaan kyselemällä saa - ja siinä meille tuleekin pieni pulma. Mitä sarjoja katsomme ja missä järjestyksessä? Koska emme harrasta diktatuuria, heitämme kehään ehdotuksia.

Miltä teistä kuulostaisi, jos seuraavassa kokoontumisessa (19.1.) katsastaisimme tarjontaa katsomalla ensimmäisen jakson jokaisesta tarjolla olevasta sarjasta? Tällä hetkellä meillä olisi listalla Full Metal Panic!, Fruits Basket, School Rumble, Kino's Journey, Samurai Champloo ja mahdollisesti D.N.Angel, jos joku kyseisen sarjan ensimmäisen DVD:n omistaa (minulta löytyy vain kakkonen).

Homma menisi siis niin, että laitamme levyt pyörimään vuorotellen ja saatte sitten miettiä minkälaisen ensivaikutelman sarjasta saitte yhden jakson perusteella ja haluaisitteko jatkaa jonkin niistä katsomista. Kirjoitetaan mielipiteet vaikka paperille ja laitetaan Veera selvittelemään suosituimmat numerojärjestykseen, jonka mukaan sitten katsellaan tulevissa kokouksissa. :)

Elokuviakin olisi tiedossa. Metropolista on pyydelty sen verran useasti, että sen voisimme katsoa jossain sopivassa välissä - vaikka ennen sen ensimmäisen sarjan virallista aloittamista. Muitakin elokuvia saa yhä ehdottaa, yritämme saada aikaiseksi pientä aikataulua.

Sopiiko tämä kaikille? Olisiko katsontavaihtoehtojen listaan lisäämistä omasta hyllystä?
となり の おたくさん でござる。

eiko

ViestiKirjoittaja eiko » Su Tammi 13, 2008 23:38

kuulostaa oikein hyvältä idealta mun korviin :D itse en valitettavasti mitään sarjoja omista mutta katselen mielelläni muitten sarjoja.. :P

Arowana

ViestiKirjoittaja Arowana » Ti Tammi 15, 2008 22:58

Jei! minulle tekemistä!

Chiro
Viesti:

Re: Katsottavat sarjat tälle vuodelle

ViestiKirjoittaja Chiro » To Syys 11, 2008 20:07

mulla on fulmetal alcemist animea/elokuva , death note elokuva (the last name) , paprika ,totoro, maameren tarinat , kikin lähetti palvelu ja tulikärpästen hauta

siinä on muutama jos tarttee

Palaa sivulle “Kalajokilaakson animeyhdistys”