Aniki

Aniki-keskustelualueet
Tänään on To Syys 09, 2010 14:48

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 115 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Marras 06, 2007 23:51 
Poissa

madu kirjoitti:
Yhden virheen bongasin Voices of a Distant Starin arvostelusta tosin - ei ne tekstiviestit minkään aikamatkailun takia hitaasti liiku, vaan yksinkertaisesti sen pitkän välimatkan :lol: Peruskoulufysiikkaa, peruskoulufysiikkaa..

Aikamatkailu, avaruusmatkailu... Havainnollistava esimerkki olisi toki ollut jälkimmäinen, mutta allekirjoittaneen ajatukset olivat ilmeisesti jo seuraavassa sanassa tekstiä kirjoittaessa. Tekstin läpiluvussa foneettiset yhtäläisyydet naamioivat virheellisen ilmaisun aikamatkailu, eikä sitä näin ollen lehdestä oikein kirjoitettuna löydä.

Kiitos madu tarkkaavaisuudesta. Toivottavasti olet nauttinut myös kakkosnumeron jutuista!

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Marras 17, 2007 22:11 
Poissa

"Eräskin mielipide": Janne Kempin Jonathan Clements -haastatteluartikkeli sivuilla 48-49 sisältää mielestäni potentiaalisesti hyvää kuvaviestintää. Setien kärjekäs asiantuntemus hämärästä conisalista ikään kuin leviää koko aukeamalle harmaanmustan taustan ansiosta. Kemonomimi vahvistaa asiayhteyden. Tässä puhutaan vakavasti tosiasioista. ;)

Toki koko kuvaviesti aukeaa ymmärrettävästi vain itsekin tuon tapaisissa tilaisuuksissa paikan päälle olleille tai niistä jotain kautta lukeneille, mutta taitto ja grafiikka viestivät silti viileänrauhallista, asiantuntevaa auktoriteettia. Koristeenomaiset teknokiemuraviivat eivät onnistu karkoittamaan huomiota itse asiasta. Ja tietenkin kaikki on vain koristetta; itse tekstin sisältö on se pääasia viiltävine mielipiteineen.

Mahdollisuuksien mukaan lisää Auktoriteettien Mielipiteitä analyysillä ja perusteluilla jatkossakin, vaikkei koko lehti voikaan niistä koostua.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Marras 25, 2007 21:18 
Poissa

ömmöö. tämä viesti ei taida (?) tänne kuulua , mutta kyselisin mistä tätä lehteä voi ostaa?
jostain kuulin ettei kaupassa myydä niin missä sitten :/ täytyykö suoraan tilata?
olisin kiinnostunut tilaamaan lehteä mutta olis nyt eka kiva tietää millainen se on... :>

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Marras 25, 2007 21:35 
Poissa
Wannabe

Japan Popin 7.12. ilmestyvä kolmosnumero on tulossa myyntiin ihan lehtipisteisiin, joten sen ostamalla pääsee sitten tutustumaan. Myös lehden www-sivujen Sisältö-osiossa pääsee vähän näkemään, minkälainen julkaisu on kyseessä. 8-)

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Marras 29, 2007 20:22 
Poissa

ai kiitos vastauksesta :D miksi vasta nyt?

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Joulu 01, 2007 11:19 
Poissa

Nihii, vähänkö olen ylpeä: Kaverini nimittäin kirjoitti tuon Animecon-jutun. :D

Suuri oli hämmästys kun koulun jälkeen löysin keittiön pöydältä KAKSI Japan Pop-lehteä. Toinen oli minulle, toinen siskolleni (kummaa että siskollenikin tuli tuo lehti, hän ei edes ole animeharrastaja :shock:). Heti pikaselauksen jälkeen lähti soitto kaverille (sille jonka artikkeli oli lehdessä). Sovittiin pikatapaaminen, ja niinpä juoksin viileään syysilmaan Japan Pop kourassa ja ilman takkia. Kaverini oli hyperonnellinen saatuaan lehden hyppysiinsä. n__n

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Joulu 03, 2007 17:20 
Poissa
Wannabe

Pappatunturi kirjoitti:
miksi vasta nyt?

Asian järjestäminen Rautakirjan kanssa vei pidempään kuin alunperin arvioitiin - toki myös itse olisimme erittäin mielellämme nähneet Japan Popin lehtipisteissä jo aiemminkin.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Helmi 01, 2008 20:02 
Poissa

En tiedä onko tätä vielä ksytty/sanottu:

Tuo on kyllä vähän törkeää, kun vain osalle on annettu Japan Pop osa 1. Millä perusteella olette valinneet nämä ihmiset joille olette lähettäneet Japan Pop 1?

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Helmi 02, 2008 01:48 
Poissa

joo, itsehän eilen ostin tuon japanpopin lehden, ja olin niinkuin :shock: kun siinä luki että Naruto tulee suomeksi(no jaa, tiesin sen jo :D)
Mutta niin, hyvä lehti on ainkain minun mielestä, ja ei ole niin turhaa tietoa kuin jossain anime-lehdessä(vaikka tykkäsin siitäkin).
Itse olisin kyllä aivan superuber-iloinen , jos siinä arvosteltaisiin beatmania IIDX. Se on vaan niin hyvä peli.
Nii juu, ite kylllä ostin lehden ärrältä, että aika hyvin sen joistain kioskeista saa, että eiku ärrälle, 5€ tiskille, ja kotia lukemaan!

Profiili  

Viestin otsikko: hmp
ViestiLähetetty: La Helmi 02, 2008 10:44 
Poissa

Minusta 2 lehteä suomeksi on jo tarpeeksi...
(yksikin riittäisi) No joo jos se niin paljon anime lehteä muistuttaa niin jään varmaan animen puolelle. :roll: , mutta kai tuon ekan osan osta...

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 115 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]