Palaute/kommenttiketju

Keskustelua MAMY:n toimintaan liittyen sekä yleisesti animesta, mangasta ja niiden oheisilmiöistä

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, MAMY / Modet

NightLilium
Viesti:

Re: Palaute/kommenttiketju

ViestiKirjoittaja NightLilium » Ke Joulu 24, 2008 22:19

Joo. Pikkujoulut oli ihan kivat. Meni kyllä vähän liian karaokeks miun makuun, mutta ihan mukavat muuten. Syötävästä en osaa kamalasti sanoa, mutta ne pikkuleivät/keksin/mitälie oli hyviä^^ Nyt en kyllä keksi muuta laitettavaa niin tää loppuu tähän.

Kikko-Päkki
Viesti:

ViestiKirjoittaja Kikko-Päkki » Pe Joulu 26, 2008 18:23

ah ne pikkujoulut<3 Vaikkakin nyt tässä pyydän kaikilta anteeksi myöhäistä kommenttia ja näin mutta rakastin.<3
Anteeksi että tulin sinne vähän myöhään, mutta ku tulin sisään eikö mitä mamyvyöry "wrommooomuuunoomrrww" päälle<33 oli muutenki tunteet pinnassa ollu sinä iltana ja ku menin sitte halaa maxia se sano miulle että "se tuli sittenkii..." en ihan tajunnut ekana ja hyökkäsin jukan kimppuun, awww <33
sitten, hehe...jokin tuli taakseni ja hehe. samantien jukka vai joku sano että säde, älä käänny tai sie oot vainaa.
No mutta Jaakkohan nse siellä kivajeekiitostästä. mie olin ihan sekasin ku jaakko tuli halaamaan ja sillee...Whatwhatwhatishappening? lopulta sain tunnelmasta kiinni ja sitten oltiinki sienissä koko loppuaika. En syöny siellä kyllä mitään mutta hauskaa oli. kiitos kaikille<3333 we want boobs-- I mean more:D
Got a secret,
Can you keep it
Swear this one you'll save
Better lock it, in your pocket
Taking this one to the Grave
If I show you, then I know you
Won't tell what I said
'Cause two can keep a Secret
If one of them is DEAD~

kyokugaisha
Viesti:

ViestiKirjoittaja kyokugaisha » Ma Tammi 05, 2009 23:37

okei, tämä tulee todella myöhässä nyt...... (anteeksi anteeksi! *nöyrä kumarruskops*)

eli palautetta pikkujouluista vuosimallia 2008:

kiitettävä määrä mamyn ihmisolennoista löysi tiensä paikalle enemmän tai vähemmän ajoissa, kiitokset kaikille siitä =^^= en ole juhlaihmisiä yleensä, mutta olen keittiöstä käsin oppinut sen verran, että ne tuppaavat olemaan todella tylsiä ilman hyvää seuraa... ihmiset tuntuivat olevan ylipäätään juhlatuulella, eikä meno ainakaan yhtä rajusti lässähtänyt kuin halloweenjuhlissa.

jälleen kerran, ruokaa oli riittävästi, kiitokset siitä kaikille niille ihmisille jotka jaksoivat tarjoiluun osallistua *appalaudes* oli juomaa ja ruokaa vaikka isommankin pataljoonan tarpeisiin... erityisesti pidin paistamattomasta piparitaikinasta ^^ se on my personal favourite, yes :3 glögiäkin löytyi (jopa minäkin, tällainen laiskimus, osallistuin sen verran -__- anteeksi....), paljon makeaa syötävää ja suolaistakin taisi jotain olla (ensi kerralla ehkä vielä hieman lisää, nee? pelkästä karkista ei tule muuta kuin masu pahalle päälle ^^). kaikille halukkaille siis ruokaa riitti, eikä tarvinnut ruveta joulun hengille ja kaikkivoipa-über-laite-mikrolle ketään uhrailemaan ^^

juhlien ohjelma.. sitä oli, mikä on aina positiivista ^^ ainakin karaokea pääsi laulamaan, jos siihen oli mieltynyt. lahjojen jakokin onnistui, kun suurin osa toi paikalle omia pakettejaan, hienoa ^^ (kiitos mirkalle lahjasta btw anteeksi) erityiskiitokset tietysti jannelle joka hoiti pukin roolin (sietäen miun tonttuiluakin siinä sivussa) ja toi vielä ihmisille ylimääräisiä tonttuhattujakin :3
...en nyt tiedä jaksaisiko sitä olla niin pikkumainen jälleen, mutta.... hmm... noh, jouluista pukeutumista ei tosin oltu erityisemmin määritelty, joten... kyllä, hienot, jouluiset asut oli kaikilla ^^ (ainakin viimeistään, kun tonttulakki painettiin päähän :3) oli hienoa tosin nähdä, että jotkut jaksoivat panostaa myäös cosseihin kaiken muun jouluhössötyksen ja stressaamisen (minkä? ^^) lomassa. lisan ja jaakon puvut, extremely awws ^w^
...jo viime pikkujouluista perinteeksi muodostunut(?) tittelien jakaminen tuntui olevan suosittu aktiviteetti, mitä minä ainakin tarkastelin ^^ (samalla tässä iso anteeksipyyntö; omat tittelini ovat jossain kotona paikassa turvallisessa xyd, josta ne joskus vielä esiin kaivan ja tännekin pistän, gomen -___-) abikronikkapohjainen systeemi tuntui olevan toimiva, ja pohjatkin olivat hienot ^^ (kiitos hina) ...toisaalta, varsinaisia "titteleitä" (kuten ilmeisesti viime vuonna) ei oikein ehkä tällä järjestelmällä parhaiten synny... mutta ainakin on jonkinlaisia koottuja terveisiä ja muistoja ihmisistä ^^ (kuka niistä titteleistä nyt niin perustaa, kun saa hienon piirroksen omaan papruunsa? =^^=)
... muuta juhlien ohjelmasta... *silence* en sitten oikein muistakaan o.o (noniih, kuka sekoitti piparitaikinaan jotain, kuka? ~^) starlight tarjosi kieltämättä hienot puitteet monenlaiselle ohjelmalle, mutta ehkä jotain olisi voinut olla myös karaoken lisäksi.... tanssimattoilu? oliko siitä puhetta vai kuvittelinkohan jälleen... biljardia ainakin pääsi pelaamaan, samoin mtg:tä, ja tietysti sitä tärkeintä eli yleistä randomointia harjoitettiin runsaasti (hyvä seurahan korvaa aina ohjelman mahdolliset puutteet) ..ja tärkeintähän oli kuitenkin, että kaikilla oli hauskaa, nee? ^^

epäilisinkin, että kokonaisuutena, yleisellä tasolla mamyn pikkujoulut olivatkin onnistunut ja piristävä kokemus ^^
henkilökohtaisesti odotin kyseistä tapahtumaa kauan, ja näin esimerkiksi cossini tekoon erittäin paljon vaivaa (joskaan en tällä kertaa tarjoiluihin osallistunut, gomen). voin kertoa näin kaikille muillekin yhtä toivottomille askartelijoille, että etenkin chiin korvien tekeminen ja liimaaminen vaati paitsi useamman käsiparin, myös tuhottoman, tarpeettoman paljon aikaa. näinpä ollen en kauheasti arvostanut sitä, että ne siinä pikkujoulujen loppupuolella hajosivat. kyseiseen lopputulokseen johtaneen teon, ja sitä edeltäneiden erinäisten tapahtumien tahallisuudesta voidaan olla montaa mieltä, mutta päätin tässä uuden vuoden kunniaksi antaa asian olla tällä erää (kunhan vastaavaa ei tapahdu kenellekään muulle tai minulle tulevaisuudessa - ihmisten pitäisi edes jollain lailla kunnioittaa toisten cosplay-asuja, ja niiden eteen nähtyä vaivaa). lisäksi haluaisin pyytää kaikilta anteeksi lähtöäni edeltänyttä käytöstäni; menetin malttini (en olekaan sitä joutunut pitkiin aikoihin tekemään) ja pahoittelen muille läsnäolleille aiheutunutta vaivaa - itse sanomaani en valitettavasti kadu. mutta uusi vuosi, lisää kärsivällisyyttä. muuten omat ensimmäiset mamyn pikkujouluni olivat erittäin mieluisa kokemus, kiitos kaikille paikalla olleille mukaville ihmisille ^^ kokoonnutaan ensi vuonna viimeistään samoihin aikoihin kaikki jälleen yhteen!

---
post scriptum. kuvia pikkujouluista, halloweenista ja muista mamyn tapahtumista on tulossa jossain vaiheessa tuonne kuvaketjuun - kunhan selätän viimein photobucketin :3
~Mimiconin pääjärjestäjä, MAMY ry:n ikisäätäjä

Etzell
Viesti:

ViestiKirjoittaja Etzell » Ti Tammi 06, 2009 12:50

Herätaäkseni keskustelua voisin kirjoittaa pari omaa ajatusta ja kysymystä koskien pikkujouluja:

Eli eli ohjelmaa oli, mutta oliko sitä riittävästi tai kaikille? Tietenkään kaikkia ei saa mukaan kaikkeen mutta jos ohjelmassa olisi ollut muutakin kuin lahjojen jakoa ja karaokea uskon että muutmat "nurkkassa kyhjöttäneet" olisivat saattaneet sekoittua muihin helpommin. En suoraan osaa sanoa mikä olisi ollut tämä ohjelman numero mihin olisimme loputkin ihmiset saaneet mukaan, mutta moinen puuttui yhtä kaikki.
Eli ensikerralla jotakin lisää... Tarkoitus ei ole saada kaikkia mukaan kaikkeen vaan tarkoitus olisi kaiketi tarjota kaikille edes jotakin.

Mitä taas uuteen tittelijako menetelmään tulee, olin pettynnyt. En tiedä miten tittelit jaettiin viime vuonne mutta nyt vaan petyin.
Koska mamy on "tiimi/porukka/ryhmä" olisimme voineet tehdä tämän titteli hommaan porukkana yhdessä yhtenä ohjelmanumerona, emmekä vain siinä sivussa kun laulamiselta ehditään. Eli itse olisin mielummin vaikka suorittannut tittelien jakoa teippaamaalla kullekin mamylaiselle pavilautasen selkeään, ja siihen lautaseen sitten jokainen olisi sannut kirjoittaa mitä tahtoi... Tätä toimintaa olisi ollut tarjolla vain rajoitetun aikaa eikä suinkaa menetelmällä "unohdetaan nuo pöydälle, kirjoitellaan kuin muistetaan"... Rakennetaan porukassa ryhmähenkeä ja toimitaan porukkana, ei hajota pieniin kuppikuntiin joka miitissä... Se taisi olle nyt pointtini. :)
"kyokugaisha sanoo (0:54):
*mah~ :3 poikkeuslupa myönnetty! näin sanoo mamy-moderaattori pake-chan~ Y__Y"
koskien tupla postauksia :D

boycott
Viesti:

ViestiKirjoittaja boycott » Su Tammi 25, 2009 06:19

Mju nyt meikä heti innoissaan ensimmäisenä ryntää foorumille... joo kello on mitä on, en vain saanut enää unta :s
No juu, eilinen oli mielestäni aika onnistunut miitti. Suurimmalla osalla oli suurimman osan aikaa hauskaa (...?) ja muutenkin tuntui että yleisfiilis oli aika hyvä ^-^ Korjatkaa, jos olen väärässä.
Kiitos kaikille, jotka toivat safkaa, erityisesti Pake, ne pasteijat oli ihania n_n Ja Mirkan mokkapalat n_n ah ruoka<3
Kaikkein hauskinta oli ehkä koko homman suunnittelu, mutta ei toteutuskaan huono ollut. Kiitos Maxille ideoinnista ^-^
Juu no, nyt onkin sitten jo aika kirjoittaa äikän kirjavertailua ---> c ya ja kommentoikaa toki eilistä miittiä (ehkä tätä vielä täydennän sitten kun tulee asioita mieleen).
I'm not breaking down
I'm breaking out
last chance to lose control

Kikko-Päkki
Viesti:

ViestiKirjoittaja Kikko-Päkki » Ma Tammi 26, 2009 12:05

Todellakin, minä seuraavana innokkaana:D <3
Eli kiitos kaikille jotka olitte siellä ja maxille kiitos vaatteiden lainasta ja kiitos niille jotka ruokaa sinne toitte^^
Olin yllättynyt kun pääsin itse paikalle. Äitini asiaa ehdottaessa mieleni teki ruveta heti ensimmäisenä itkemään ja samalla diskoamaan villisti keittiön pöydällä, mutta enpä sitä viitsinyt tehdä^^
Tultuani sisään kaikki vain tuijottivat minua varmaan eka viisi vuottaxD Sitten alkoi kuulua huutoja jotain tähän tyyliin:
SÄDE!!! EI JUMA SE ON SÄDE!!! SÄDEEEEEEE!!!!!!!! SÄDESÄDESÄDESÄDE!!OMG!! Ja sitten jäinkin halivyöryn alle, tosin heti max ekana kädet mun kaulalla~~ hihihihi<3
Bileet sujuivat hyviiin, olin ihan sienissä? *olkien kohauttelua* Mirkan kanssa oli todella hauskaa tanssia Benny Lava kappale´, se on meidän biisi xDDD??? <3
Pullonpyörityksessä kun satuin istumaan maxin vieressä, ja katsoin sita hassua animea ja olin vähän lallatilaaenseuraamitätapahtuu-olotilassa, yhtäkkiä Max kaataa mut maahan ja tokaisee: Sori säde, mä raiskaan sut nytte.
Olinpahan että whatthehellwhatmitätäh:DD Kiva yllätys<333 Incest-time, JEEE-EEah!!!<3

Kiitos kaikille, bileet oli mahtavat ja taas tuli floodattua^^ lol, minä lähen kuviksentunnille, love you all! See ya....en tiistaina pääse miittiin kun on koeviikko (blah) mutta nähään jossai ( in hell, perhaps?<3?)
Got a secret,
Can you keep it
Won't tell what I said
If one of them is DEAD~

Darayka
Viesti:

ViestiKirjoittaja Darayka » Ti Tammi 27, 2009 17:45

Minäkin~
Kasaribileissä oli tosi mahtavaa. Aluksi oli ehkä vähän hiljaista, mutta Säteen saavuttua randomointi-taso nousi normaaliksi.
Ohjelmaa oli mukavasti, ne oli hyvin järjestetty ja minulla ainakin oli mukavaa. En muista/tiedä oliko illalle suunniteltu vielä mitä muuta, mutta ainakin nämä ohjelmat toimi hyvin. Ohjelmallisesti ehkä kaikista "erikoismiiteistä" toimi parhaiten. Herra C:n osassa oli sangen mukavaa, ja palkintokin oli suorastaan loistava x3 Kaikenkaikkiaan minulla oli tosi mukavaa (mutta jos vielä joudun ohmuksi niin vaan syön teidät kaikki. Me is an angry ahmu)
Ruokaa oli mielestäni aika sopivasti. Löytyi niin suolaista kuin makeaakin ja juomistakin oli montaa eri lajia. Joku epäili että mokkapaloissa olisi ehkä jotain ylimääräistä kun jutut rupesivat menemään hurjaksi... mutta enhän minä toki kärpässieniä mokkapaloihin laittaisi, en.
Hienosti olivat myös melkein kaikki pukeutuneet : ) Auton ikkunasta katsoin, että "ei nuo kyllä voi olla mamylaisia, ihan oudon näköisiä", mutta sitten vilkaisin peiliin ja valaistuin.
Hmm. Onneksi en suinkaan inhoa farkkujen käyttämistä o.o
Kiitokset kaikille paikalla olleille, oli suorastaan loistava miitti! :DD
And if you were with me tonight
I'd sing to you just one more time
A song for a heart so big
God couldn't let it live

juures-

ViestiKirjoittaja juures- » Ke Tammi 28, 2009 23:28

boycott kirjoitti:Kaikkein hauskinta oli ehkä koko homman suunnittelu, mutta ei toteutuskaan huono ollut. Kiitos Maxille ideoinnista ^-^

Tack det samma. :]

Tosiaan bileet oli mahtavat, ainakin ihmisten ja ruuan puolesta. ^3^
Ohjelma oli ainaki omasta mielestä vielä vähän rikkinäistä, mutta virheistä oppii. (toisaalta starlight on vähän huono minkään erikoisen jutun järjestämiseen, wink wink)

Oli pien huoli siitä, että pukeutuuko ees kukaan.....kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos että pukeuduitte!
Ah, ja se ruoka. Omnomnomnomnomnom sienimokkapalat<3

Mutta! Paras oli ku pääsin himaa.....sain roudattuu kaikki kamat sisälle ja sitten, kun oon tulossa keittiöstä vesilasi kädessä ni katon peiliin ja pysähyn....
Kauluspaita puoliks auki, hiukset sotkussa, väsyny ilme, huulipunaa kaulassa, poskessa ja paidan reunoilla.
Toteen äänee:"Tais olla hauska ilta?" winkkaan sillee coolisti ja jatkan matkaa....tajusin vasta parin minuutin päästä mitä olin tehny : DD

(laittelen kuvia tän viikon aikana, joten muistakaa stalkata foorumia)
so you run and you run to catch up with the sun but it's sinking

BabyDoll

ViestiKirjoittaja BabyDoll » To Tammi 29, 2009 09:18

Bileet oli huiput,olen samaa mieltä :DDD
Ruoka oli aivan loistavaa!! Sain yllättyä positiivisesti kun huomasin että jopa minunkin tuomani "pitsapullat" (kuten moni niitä nimitti XD) menivät erittäin hyvin kaupaksi miitissä^^D Ehkä tuon vastedeskin mamyn juhliin jotain pikkusyötävää...:3 Mutta niin....Mirkan mokkapalat olivat todella NAMMM ja kaikki muukin.
Ohjelma oli kiva,olisi voinut olla ehkä vähän enemmänkin jotain ohjelmaa..^^Mutta Maxin vetämä napakymppi oli mahtava.kiitos siitä Maximus^^Ja varsinkin Maxin erikoistehosteet xD aaawws~
Pukeutuminen oli hyvin onnistunut bileissä..Melkein kaikki olivat pukeutuneet jollain tavalla:D (tottakai kaikki olivat siis pukeutuneet,mutta siis tarkoitan että kaikki olivat pukeutuneet 80-luvun tyylillä XDD) Oma "pukuni" jäi vähän sekalaiseksi,kun en oikein ehtinyt suunnitella mitään hienoa,joten tyylini oli metalli/rockmusiikkia kunnioittava nahkahousut-nahkatakki-Kissin meikit-tyyli 8D(pakko myöntää,että jo puolen tunnin päästä meikkien teosta olisin halunnut ottaa ne hirveät meikit naamaltani veke,mutta...en viitsinyt kuitenkaan joten kestin meikeilläni bileiden loppuun asti ja kotiin päästessäni pesin meikit pois ja sain suuren helpotuksen ^^P ahhh...en tee sellaisia meikkejä kyllä enää ikinä-__-'' Valokuvakin on muistona tästä hienosta bileasukokonaisuudesta XD
Sitten voisi sanoa vielä jotain muusta ohjelmasta:3 Lappupeli ja pullonpyöritys olivat kivoja pitkän tauon jälkeen^^) Alku sujui itseltäni hyvin,mutta sitten homma lässähti vähän käsiin :P Mutta ei se mitään,pullonpyörityksessä minuun osui vain kerran ;D Toivon,että Rikun sydän ei särkynyt aivan kokonaan siitä hyvästä,kun tunnustin etten rakastanut häntä XDXDD Pake,sie osaat tehä kyllä näitä totuuksia pullonpyöritykseen <3<3

p.s. Kiitos Maxille nahkatakin ja nahkahousujen lainaamisesta!!<33<3<3

Love ya all!!!<3

kyokugaisha
Viesti:

ViestiKirjoittaja kyokugaisha » Ke Helmi 04, 2009 00:00

hmmhmm, anteeksi, olen hieman ehkä jälkijunassa... voisin silti pistää hieman lyhyttä kommenttia niistä kasaribileistä, jos sopii ^^

ensinnäkin oli todella hienoa, että melkein kaikki panostivat todella iltaan ja etenkin pukeutumiseen ^-^ monenlaisia 80-luvun kulkijoita oli eksynyt miittin, ja löytyipä cossaustakin - itselleni ei edes tullut mieleenikään, te fiksut immeiset :3

ruokaa oli jälleen runsain mitoin, ja ilmeisesti maistui myös ^^ hyvä näin, tosin ehkä juomista pitäisi ensi kerroilla tuoda lisää? itse en muistanut maistaa mirkan mokkapaloja, mutta uskon vakaasti niiden sienivoimiin *nyöks nyöks*

ohjelma oli mainio ja teemaan sopiva, ainakin "mamyn napakymppi" osui juhliin täydellisesti. se oli hauskaa katseltavaa, mutta ehkä enemmänkin olisi voinut ottaa osallistujia, ja yleisöä mukaan? ja ehkä joku sermi, tai sitten neiti X istumaan selin herroihin... (ah, jännitysmomenttia... :3) eristyisaplodit maxin konsertoinnille - lisääkin olisi kuullut mielellään - ja hinalle, joka ohjeisti ystävällisesti meitä yleisöä apolodeeraamaan ^^ *aww*
...tosin muuta ohjelmaa olisi voinut olla enemmänkin, esim. jotain lautapelejä? jotain? mistä minä tiedän? ^^ oli tietysti lappupeliä ja pullonpyöritystä, mutta ne olisi voinut ajastaa alkamaan kenties aiemmin; ne menivät harmillisesti päällekäin illan anime-elokuvan katsomisen kanssa... ( anteeksi! varmaan mun mokani....) animea olisi voinut katsoa vielä lisääkin, vaikka pieniä esittelypätkiä netistä erilaisista 80-luvun sarjoista... sitä jotenkin ainakin itse odotin kasaribileiltä - jostain syystä *shrud*

kuten etzell jo eräässä aiemmassa kommentissa mainitsikin, vastaisuudessa olisi hyvä pitää silmällä hieman sitäkin, että mahdollisimman moni viihtyisi mamyn vastaavanlaisissa tapahtumissa - kaikkia ei tietenkään voi miellyttää, mutta jotain ainakin voi yrittää asialle tehdä. kaikki eivät kuitenkaan pidä välttämättä lappupelistä eikä pullonpyörityskään innosta. jotkin haluaisivat ehkä kenties jopa katsoa ihan animea; liittyyhän se kuitenkin olennaisesti mamyn toimenkuvaan (ainakin näin luulisin ^^).
siispä ehkä vastaisuudessa voisi tapahtumia suunnitella siten, että annettaisiin animen katsojille siihen hieman omaa rauhaa - esimerkiksi kasaribileissä monia näytti ainakin kiinnostavan nausicaä, vaikka pullonpyöritys olikin kesken, ja loppuillasta animen pariin jo jopa hiljennyttiinkin :3 randomointia tai muuta hauskanpitoa ei tietenkään tarvitse eikä pidä lopettaa, vaan sitä voi jatkaa; tosin ehkä ei ihan screenin edessä ^^
ja ihmiset, jos teillä on ideoita miittien tai muiden tapahtumien ohjelmaksi, niin kertokaa toki ^^

....ja vielä loppuun suuret kiitokset kasaribileiden järjestäjille, hienoa työtä! *appalaudes*
~Mimiconin pääjärjestäjä, MAMY ry:n ikisäätäjä

boycott
Viesti:

ViestiKirjoittaja boycott » Ma Helmi 23, 2009 18:12

Pientä ruuhkaa, ois vähän kommentoitavaa muutamasta viime tapahtumasta. Kronologisen järkevästi voisi aloittaa

Tracon IV
:stä.
Heräsin aamulla siinä puol kahdeksan maissa ja hyppäsin innosta piukeena heti suihkuun ja olin valmis varmaan tuntia ennen kuin Iskä läks minuu Hervantaan heittämään -.-' Paikan päällä vähän huijasin jonossa ja chillailin, kunnes enemmän jengiä saapui koolle.
Hirveästi conissa ei tapahtunut, tapasin tuttuja ja pompin yleensä mamylaisten kanssa. Cossini oli aivan surkea, mutta siitä en voi syyttää kuin vain itteeni D: Mut kiitos Pakelle, olit ihan ykkösapu bindauksen laittamisessa! me appreciates ^-^
Yleisesti sanottuna con oli ehkä vähän leim (?) tai sitten en itte ollu ihan siinä parhaimmassa conitusfiiliksissä, mutta silti oli ihan älyttömän hauskaa aina sillon tällön vahingossa : D ja ku ajeltiin Mikkeliin ni oli kans aika hauskaa : DDD
Maanantaina oli hyvin hauskaa ku sain vähän kommenttia lähettämistäni tekstiviesteistä... (oli sen arvosta)

Shirocon vaikutti aluks kans vähän leimiltä, mut pidot alko parantua aika huimasti siinä jossain vaiheessa. Mun cossi oli edelleen surkea, mutta ainakin mulla oli paremmat hiukset! (kiitos Tuukka avusta ja kiitos myös bindaamisesta : D) ja sitten tiedoksenne että EN cossannut Jokeria! se olisikin ollut vähän parempi idea.
"Mennäänkö makuuhuoneeseen?" oli ehdottomasti päivän paras slogan, samoin kuin ehdotus siitä että oltaisi kaikki menty mun makuuhuoneeseen, kivasti on avoimet ovet täällä näin. Mju se mun paita meni pilalle sen hiusvärin takia, mut onneks se maksoi kokonaiset kaksi euroa :<
Niin siis se itse tapahtuma! Erittäin positiivinen ylläri, en tutustunut ihmisiin mutta meno oli ilmeisen hauskaa. Ite keskityin häröpalloilemaan tuttujen kanssa ja tein bofferin (ensin väärin!) josta tuli oikein hieno. Tai siis en oo nähny sitä nyt yli viikkoon ku se on Aukulla mutta muistaakseni se on hieno. Ehdottomasti ensi kerrallakin tulisin Shiroconiin ja oikeaksikin järkkäriksi tai sitten muuten vain, koska nyt meillä ei juurikaan ollut mitään vastuuhärpäkkeitä yhtään.

jaaaa viimeisin miitti! Yllättävän mukavaa taas jälleen oli, paljon onnea Johanille ja Sannalle! <3 Paken tekemä kakku oli SUPERhyvää, oikeesti, oisin voinut syödä vaikka kaiken! Ja viinikumeja jess~ Animetarjonta oli ihan randomia, mutta aivan loistavaa settiä kieltämättä! Sain paljon hyviä cossiajatuksia ;3

mut huomaan että mulla taas tuo randomius laittaa ihan vipattamaan joten vipattelen itseni nyt muualle~ jatkoa seuraa!

ps. tästä oli tarkoitus tulla pitkä ja asiallinen!!! ihan oikeesti!!!
I'm not breaking down
I'm breaking out
last chance to lose control

Faruta

ViestiKirjoittaja Faruta » Su Huhti 19, 2009 11:26

Heh, tuodaanpas tämäkin takaisin maailmankartalle. Mitä piditte teekutsuista? Omasta mielestäni oli ihan pirun hauskaa. Kohokohta oli Aukun puhekupla- valokuvat. Minulla muuten on kuvia teekutsuilta, jos joku haluaa, niin voin lähettää sähköpostissa. Ja jos jollakulla on se "Tell me have you seen the marbelous breadfish"- kuva, niin viitsisitkö lähettää miulle?
Mitä painavat yhden miehen työt,
mitä saa maailmalta
kun kivenkovalla nyrkilläsi lyöt
pieneltä pojalta jalat alta

Kikko-Päkki
Viesti:

ViestiKirjoittaja Kikko-Päkki » Su Huhti 19, 2009 13:51

Joo todellakin, oli ihanat teekutsut, vaikka miun piti olla mykkäpihinäkuiskaus-roolissa^^ "Mitä muka aiot tehä, huutaa vai!?"
Joo, ne puhekuplat oli kivojaxDD jos jollakulla on kuvia miustakkii ni lähettäkää sähköpostiin tai mesessä, kiitos. olisin onnellinen^^ Insane, lähetä miulle sähköpostiin, sama ku mun mese^^
Kaikki oli pukeutunu tosi näteiksi ja mamyn miehet on seksikkäimpii puvuissa!!xDD we want more!!^^
Tee oli hyvää ja ja anime oli kivaa ja nyaa, te kaikki olitte ihania^^<33 kiitos jälleen ikimuistoisesta illasta!!!
Got a secret,
Can you keep it
Won't tell what I said
If one of them is DEAD~

NightLilium
Viesti:

ViestiKirjoittaja NightLilium » Su Huhti 19, 2009 18:02

Teekutsuissa oli kivaa:3 Ihmiset oli pukeutunu hyvin ja animekin oli hyvä:D Muki kilpailu oli.. noh. ainakin miulle aika "O.O! Mitä teen täällä!?" mut ihan tärinällä se meni loppuunxD Tuommosia vois olla esiintymispelkosille useemmin, ni ehkä se lähtis pois.__.
Teet oli hyviä (varsinkin ne teetaivaan ja sit se minttu)! Ehkä rupeen lipitää teetä oma-aloitteisesti kotona kahvin sijaan joskus tulevaisuudessa. Ja sitten ne Säteen tuomat tikun oli hyviä:3
Kiitos kaikille kanssa mukavasta illasta^^

Amirattus

ViestiKirjoittaja Amirattus » Su Huhti 19, 2009 21:24

Ah, todellakin, teekutsut! Olivat mielestäni todella onnistuneet ja saatiin meno pysymään jopa suhkot "hienostuneena" vaikka se välillä lipsuikin hieman käsistä (kiitos Aukun hienojen videoiden XD). Vaatteet olivat hienot kaikilla, tosi sääli kun ei kellään muulla ole lolita-mekkoa.. =( Mutta pojat, Ihanaa! Teillä oli oikein puvut päällä~ Olin positiivisesti yllättynyt. =^^=

Animevalinnat teemaan ja päivään olivat oikein osuvia. Luultavasti Ouran High School Host Club-animea alan nyt katsomaankin ja luultavasti myös Tsubasaa (ah, mitä cossi-ideoita <3). ^^

Ruoka ja tee oli hyvää/maukasta! Kiitos Pakelle kovasti siitä ihanaisesta kakusta, jota valitettavasti jaksoin syödä vain yhden palan. Harmi, että huomasin jo palan syötyäni, että siellähän oli välissä banaania, jolle olen allerginen. Eipä mitään, kutinaa kurkkuun ei tullut, kun lipitin teetä nopeasti päälle. Lassen suklaakeksit ja ne (ilmeisestikin Säteen) suklaatikut olivat tosi hyviä! ^^)

Jatkossakin tälläisiä hienostelumiittejä! Vaikka kirkkopuistoon tai jotain sit kesällä ^.~

pake_gomen!_muoks: hui kamala! anteeksi todella paljon, en tajunnut yhtään että joku voi olla banaanillekin allerginen T_T anteeksi~ vastaisuudessa taidan pistää kakkujen viereen listat täytteistä....

Palaa sivulle “MAMY - Mikkelin Anime ja Manga Yhdistys”