Esittelyjä tänne!

Keskustelua MAMY:n toimintaan liittyen sekä yleisesti animesta, mangasta ja niiden oheisilmiöistä

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, MAMY / Modet

NightLilium
Viesti:

Re: Esittelyjä tänne!

ViestiKirjoittaja NightLilium » Ma Syys 07, 2009 18:39

Oih:3 Vähän siistiä että joku on jaksanu kirjottaa kunnon esittelyn! Luin kokonaan ihan mielenkiinnolla:D Kiitos kunnon esittelystä ja turveteloa vaikka ollaankin jo nähty^^

Hijiri

ViestiKirjoittaja Hijiri » Ti Syys 08, 2009 23:23

Minäkin voisin varmaan näin liittymistä suunnittelevana kirjoittaa jonkinlaisen esittelyn tapaisen itsestäni.

Ensi alkuun heips~ Olen kevään 2009 ylioppilas ja heinäkuun 15. päivä 20-vuotta täyttänyt opiskelijatyttö Jyväskylästä mutta nyt opiskelujen takia olen asettunut asumaan Mikkeliin. Hijiri-nimen lisäksi esiinnyn nettimaailmassa silloin tällöin myös nimellä ixionesis mutta tottelen myös nimeä Essi. Kuten todettu, kirjoitin nyt tänä keväänä ylioppilaaksi ja aloitin sitten valmistautumisen korkeakoulujen pääsykokeisiin. Olin hyvin epäuskoinen sen suhteen että pääsisin opiskelemaan heti lukion jälkeen mutta toisin sitten kävi. Aloitin muutama viikko sitten Mikkelin ammattikorkeakoululla tietojenkäsittelyn puolella ja mikäli selviän noista 3,5 vuoden opinnoista, tulee ammattinimikkeeni olemaan IT-tradenomi.

Ulkonäöstä puhuttaessa voisin ensimmäisenä kertoa olevani pieni ja pyöreä (pituutta löytyy puoli senttiä vajaa 155cm) ja terveydenhoitaja totesi muistaakseni jo yläasteella etten tulisi tästä enää kasvamaan ja näinhän se taitaa olla kun ei tuo pituus ole tästä mihinkään suuntaan muuttunut. Minulla on luonnostaan vaaleat, puolipitkät hiukset mutta tällä hetkellä niissä on (nyt jo aika kulunut) punainen väri ja vaalea juurikasvu alkaa ikävästi pistää esiin mutta toivon mukaan saisin värjättyä ne viimeistään syyslomalla. Silmäni ovat vihreät ja olen 5-vuotiaasta lähtien omistanut silmälasit. Vaatteiden puolelta käytän enimmäkseen farkkuja, t-paitoja ja erilaisia huppareita. Minulla ei ole mitään tiettyä tyyliä vaan saatan yhtenä päivänä pukeutua "tavallisesti" tummansiniseen huppariin ja farkkuihin, toisena päivänä taas saatan käyttää raitapaitoja, ketjuja ja remmejä sisältäviä paitoja sekä muita vähän "rock-henkisempiä" vaatteita. Pidän kengistä, joissa on jonkin verran ylimääräistä pohjaa mutta myös tennarit, skeittikengät ja lenkkarit käyvät, säiden mukaan.

Harrastan animen ja mangan lisäksi pääasiassa tietokoneen ääressä lojumista, roolipelaan, kirjoitan, piirrän, luen, suunnittelen omia hahmoja, kuuntelen musiikkia (enimmäkseen animemusiikkeja ja joitakin satunnaisia bändejä ja artisteja, sekä japanilaisia että länsimaalaisia) ja pelaan videopelejä. Pelaisin myös mielelläni tennistä mutta tällä hetkellä mahdollisuus pelaamiseen on rajallinen kun toisessa polvessani on vamma, joka vaikeuttaa pelaamista. Olen myös opiskellut vähän aikaa kiinan kieltä sekä käynyt ikebana-kurssilla. Minulla on kaksi naarasmarsua (Maki ja Momo), jotka ainakin vielä toistaiseksi asuvat Jyväskylässä vanhempien hoidossa.

Animea olen harrastanut aktiivisesti vuodesta 2001 lähtien, Pokemoniakin tuli seurattua jo vuonna 1999 ja katsottuja sarjoja on ajan saatossa kertynyt monta kymmentä. Ehdoton suosikki tällä hetkellä on Prince of Tennis, erityisesti animena ja musikaaleina mutta myös manga kiinnostaa kovasti sekä kaikki mahdolliset oheistuotteet mitä vain onnistun käsiini saamaan. Muita suosikkisarjoja ovat mm. Saint Beast, Bleach, Earl and Fairy, Koutetsu Sangokushi, Saiunkoku Monogatari, yms.

Eiköhän tuossa liene tärkein. Päivitän tätä viestiä mikäli tulee vielä jotain mieleen ^^
"Don't sweat it. It'll work out somehow." -Tatara Totsuka
Hijiri @ AnimePlanet
Hijiri @ MyAnimeList

Compiler

ViestiKirjoittaja Compiler » To Syys 10, 2009 16:59

Noh jos nyt sitten jotain esittelyn poikasta pistäisin...

Elikkä...
Varsinainen nimeni on Juha, ja vietettyäni 20 vuotta Laihialla, ajattelin testata opiskelua vähän eri paikassa, Mikkelissä to be exact. Vuosi sitten sain Datanomin paperit käteen ja häröiltyäni ensin puoli vuotta armeijassa, siirryin uimahallin kassalle ja siitä sitten pomppasin tänne amk:in Tietojenkäsittelyn linjalle.
Tällä hetkellä harrastukseni lähinnä rajoittuvat dataamiseen, musiikin kuunteluun, (lähinnä filosofian) lukemiseen ja juoksemiseen. Piirtämistäkin on jonkin verran tullut joskus harrastettua, mutta toistaiseksi olen niistä hommista tauolla.

Musiikki maku on "kirjava". Animen innoittamana tulee kuunneltua jonkin verran japanilaista musiikkia mutta lähinnä olen sitä vähän elektronisempaa sorttia, Prodigy ja Velvet Acid Christ on tällä hetkellä kovassa kulutuksessa, kuten myös Dj-Sharpnelin maaniset kyhelmät.

En yleensä tee kovin suurta numeroa anime ja manga harrastuksestani, kun tähän asti aktiivisuus on ollut luokkaa on/off. Välillä tulee katsottua/luettua vähän enemmän ja välillä vähemmän. Kaikkihan lähti sub:illa esitetystä Dragon Ball Z:sta ja siitä sitten siirryin Neon Genesiksen kautta pimeimmille vesille... :)
Enpä minä muuten ole mitään kovin erityistä oheistoimintaa harrastanut. Kesällä kävin ensimmäistä kertaa Animeconissa. Toistaiseksi ei ole ollut pokkaa kuin itseni cossaamiseen...
Animewatcherista näkee aika hyvin katselu-saldoni, juuri tällä hetkellä Code Geass ja Gantz on sorven alla, mangojen lukulistalta löytyy tällä hetkellä Elfen Lied, Full Metal Alchemist, Gantz, Blade Of The Immortal, Blame!, Bleach ja Naruto.

Tuntomerkeiksi voisi mainita(toistaiseksi) lyhyet vaaleat hiukset, vihreän ja sinisen välimaastoon väritykseltään sijoittuvat silmät ja tuota... ...huomiota herättämätön vaatetus, lähinnä farkku ja t-paita/kauluspaita comboja.

Kikko-Päkki
Viesti:

ViestiKirjoittaja Kikko-Päkki » Su Syys 13, 2009 11:30

Tervetuloa uusille jäsenille ja ihanaa, että keirroitte itsestänne näinkin paljon!!
Tulkaa vaan mukaan mitteihin ja pitäkää hauskaa!!
Got a secret,
Can you keep it
Swear this one you'll save
Better lock it, in your pocket
Taking this one to the Grave
If I show you, then I know you
Won't tell what I said
'Cause two can keep a Secret
If one of them is DEAD~

Chibitsu

ViestiKirjoittaja Chibitsu » Su Syys 13, 2009 21:06

Heippa!
Olen Jenna (Nean pikkusisko) ja käyn Lyseon koulun 9. luokkaa ja olen asunut koko ikäni Mikkelissä. Minulla on pitkät "paksut" ruskeat hiukset ja isot vihreät silmät, olen kuitenkin aika hiljainen ja ujo mutta yritän koko ajan päästä ujoudestani eroon (hiljaa hyvä tulee). Luen mangaa ja katselen myös animea jonkin verran, aloittelen myös cosplay harrastusta ja totesin että se on kivaa. Mitäs muuta miun pitäis sitten itsestäni kertoa... ookeei.. puhun nyt ihan suoraan. Saatan vaikuttaa aika tylsältä ihmiseltä kun en puhu paljon mutta siinäpähän sitten olen. Olen pieni, ujo, hiljainen, kiltti tyttö ^.^ (Joka toivoo että sille tultaisiin puhumaan kun ei itse uskalla puhua).

NightLilium
Viesti:

ViestiKirjoittaja NightLilium » Su Syys 13, 2009 21:11

Tervetuloa vaan kaikille uusille jäsenille^^ Varsinkin tälle pjäänelle pikkusiskolle>:| *evil grin*

Kikko-Päkki
Viesti:

ViestiKirjoittaja Kikko-Päkki » Ti Syys 15, 2009 16:26

Tervetuloa Jenna-rakas<3
ei me siua syödä~~
poeukka täällä on oikeesti tosi mukavaa ja on varmasti ihmisiä jotka tulee juttelee siulle^^
Got a secret,
Can you keep it
Swear this one you'll save
Better lock it, in your pocket
Taking this one to the Grave
If I show you, then I know you
Won't tell what I said
'Cause two can keep a Secret
If one of them is DEAD~

Peikko
Viesti:

ViestiKirjoittaja Peikko » Ma Syys 28, 2009 18:06

Minun nimeni on Petra ja olen syntynyt 22.9.1995 joten päätelkää siitä.Lempinimiä en omista mutta saahan niitä keksiä. Vink vink. :wink: Olen mikkelin lyseon 8b. Harrastuksiani on sukellus,välillä lenkkeily ja välillä tanssiminen tanssimatolla. Liityin vasta lähiaikoina mamyyn. Minulla on puolipitkät punaiset hiukset ja olen aika lyhyt. (josta saan kuullla koulussa) Alussa olen aika hiljainen ja seuraan tapahtumia sivummasta mutta kun alan tuntea porukkaa niin rupeen puhumaan sitä sun tätä.Mutta ujo en ole! Murr. Kiinnostus animea ja mangaa kohtaan alkoi kun mirkakin kiinnostu siitä. (se on miu isosisko) Mitä vanhemmat edellä sitä nuoremmat perässä...?? Yhdessäkään conissa en ole käynyt VIELÄ mutta olis joskus mukavaa käydä vilkasemassa minkälaista sielläkin on. Pukeutumis tyylini on aika... vaihteleva. Mukaan mahtuu lolitapäiviä ja jotainihmesähläystämitäihmettäsinullaonpäällä päiviä n_n Enenpää en osaa kertoa I´m so sorry about that.
Viimeksi muokannut Peikko, Ke Huhti 06, 2011 18:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Something is scratching it's way out
Something you want to forget about

kyokugaisha
Viesti:

ViestiKirjoittaja kyokugaisha » Ma Syys 28, 2009 19:46

Tervetuloa joukkoon~

All hail IKK - IhmisKunnan Kuningas! :3
~Mimiconin pääjärjestäjä, MAMY ry:n ikisäätäjä

savukvartsi

ViestiKirjoittaja savukvartsi » To Loka 22, 2009 22:53

tännehän hiipii lisää kummajaisia ihan minulta salaa @_@
pohdin tässä kannattaisiko tämän esittelytopsin linkki tökätä alalonkeron foorumille? ei ehkä. vai miten on?

oo, lyhyitä tyyppejä <3 tervetuloa kerhoon, kirppu ja täi ovat jo varattuja lempinimiä, huutokaupattavana siis ainakin mikro, mini, sintti ja muita yhtä ihania. >:]

että tervetuloa MAMYyn täältä jaostonkin puolesta.
Sinulla on piste. Se tekee järkeä.
All world's a stage, and all the men and women merely players: they have their exits and entrances; and one man in his time plays many parts, his acts being seven ages.
~W. Shakespeare

kyokugaisha
Viesti:

ViestiKirjoittaja kyokugaisha » Pe Loka 23, 2009 10:48

savukvartsi kirjoitti:pohdin tässä kannattaisiko tämän esittelytopsin linkki tökätä alalonkeron foorumille? ei ehkä. vai miten on?

Uskoisin että voi pistää linkin, mamylaisiahan työkin ootte :3
Teillähän on oma esittelyketju muistaakseni, pistäkää vaikka sinne, niin ihmiset voi käydä kyyläilemässä meitäkin ^^

Ja ihan vuoroin vieraissa periaatteella: tässä siis linkki MAMY ry:n Savonlinnan alajaoston esittelyketjuun; käykää ihmiset ihmeessä tutustumassa jäsentovereihimme~

...näin sanoo siis säätäjätäti Pake, gomen jos tein väärin~

pannukakku

ViestiKirjoittaja pannukakku » To Kesä 24, 2010 00:12

Ehem, onhan tuota jo tullut Mamyssä pyörittyä, muttamutta nyt sain vihdoin ja viimein kaivettua tunnukseni jostain tomun keskeltä ja voisinpa kai jotain kertoa itsestäni, koska jotenkin luulen ettette vieläkään liiemmin tunne minua. ai kuka on ujo ja epäsosiaalinen? :D

Sanni siis olen nimeltäni. -94 syntynyt, kohta ah-niin-ihanaan Mikkelin lukioon tassutteleva otus.
Luonteeni on ailahteleva, enkä ole ikinä liiemmin osannut sitä kuvailla. Toisaalta olen todella ujo, hiljainen ja sopeutuvainen hiirulainen, toisaalta taas hyvinkin jyrkkiä mielipiteitä omaava, äänekäs ja tunteikas tyttönen. Ehkä tekin vielä joskus tutustutte tähän jälkimmäiseen puoleen. ;)
Harrastan pianonsoittoa (viisi vuotta soitellut, luulisin), bjd-nukkeja (joita tällä hetkellä luonani majailee kolme kappaletta), lukemista, kirjoittamista ja satunnaisia käsitöitä. Ja nytpäs kuulostan äidin kiltiltä pikku enkeliltä! Vastapainoksi voisin kertoa olevani kiivas eläin...aktivisti? Ei, ehkä eläinten oikeuksien puolustaja on parempi sana. Ei, en hypi öisin suihkuttelemassa tarhakettuja pinkiksi. Sry to disappoint ya. Ulkomaailmassa myös ympäristöasiat, politiikka ja yleisestikin monet isot jutut kiinnostavat. Aatemaailmani on vihreä ja yritän kovasti aktivoitua järjestö- ja vapaaehtoistoiminnassa nyt kesän myötä.
Musiikki on soittamisen lisäksi kuunneltunakin hyvin tärkeä osa elämääni. Tällä hetkellä kuuntelen enimmäkseen punkia (Pelle Miljoona, Ratsia, The Exploited...) ja klassista (Chopin!). Inhoan jenkkipoppia ja kaikkea ylikaupallista sontaa. :<
Mitähän muuta vielä... Tykkäilen ihmisten voimakkaista mielipiteistä, omituisista ihmisistä, keijuista, irokeeseista, hipeistä, kesästä ja söpöistä pikkujutuista. Inhoan pinnallisuutta, lukkeja, vaivaantunutta hiljaisuutta, näitä hymiöitä, turhaa kuluttamista ja välinpitämättömyyttä.
Ja joo, teen tunnustuksen. En kauheasti lue mangaa tai katso animea. Yhyy, en oo tr00-ernu! ;__; Tyksin Japanista enempi kokonaisvaltaisena kulttuurina. Mutta tuleehan toki joitakin sarjoja (Death Note, Loveless, Elfen Lied) luettua/katseltua ja Hayao Miyazakin leffat ovat ihaninta ikinä. ♥ Älkää siis suuttuko, jos en ole selvillä jostain Naruton uusimmasta juonikäänteestä tai fanficcien kuumimmasta parituksesta! :3

Pannukakku kiittää ja toivottaa hyvät yöt kaikille! :---)
Koska sydän sanoi niin.

juures-

ViestiKirjoittaja juures- » To Kesä 24, 2010 02:51

Äidin pikkutytöt tuskin kirjottelis keskellä yötä, right x3?
Ahuuu~ *kaivaa komerostaan keijupuvun* nyt tällekkii on käyttöö 8''D
so you run and you run to catch up with the sun but it's sinking

kyokugaisha
Viesti:

ViestiKirjoittaja kyokugaisha » Ti Kesä 29, 2010 08:51

hauu~

Tervetuloa toki tänne foorumillekin viimein~

Kuulostat mahtityypiltä ja ainakin minusta saat heti hengenheimolaisen~
Itsekin kun olen luku/kirjoitus + pianoihmisiä :3 ja nykyinen valtavirtamusiikki on minustakin suurimmaksi osaksi pupunpöpppöä~
Lisäksi söpöt pikkujutut awww <3<3<3<3

Äläkä turhaan huoli, me "tr00 ernut" ollaan tosi tylsiä tyyppejä ; D
Aina vaan dataillaan ja tuijotetaan animea yömyöhään kun ei vaan voi lopettaa kesken sarjan(!) ja luetaan mangaa niin että seinät paukkuu x3 epäsosiaalisuus rul3x : DD

Lisäksi liityn heti yhteisöösi "Äidin pikku enkelit dataa öisin" (tosin vain kuvitteellisesti, koska olen edelleen se maailman ainoa ernu jolla ei ole ircgalleriatunnuksia :3)

Pake kiittää ja kuittaa ja toivottaa pannukakun tervetulleeksi~

juures-

ViestiKirjoittaja juures- » Ti Elo 24, 2010 20:44

Ai mikä nostalgia ku kattoo vanhoi esittelyit X----D
IHIII NIIN NOLSKUUU ÄÄÄ Ä, aguu vammattaa xCC oon valmiina tapettavaks
Olkaa hyvä saatte max-vissiinysiluokkaversion ku ootte nii raksui <3
Kuva
so you run and you run to catch up with the sun but it's sinking

Palaa sivulle “MAMY - Mikkelin Anime ja Manga Yhdistys”