Esittelyjä tänne!

Keskustelua MAMY:n toimintaan liittyen sekä yleisesti animesta, mangasta ja niiden oheisilmiöistä

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, MAMY / Modet

Kikko-Päkki
Viesti:

Re: Esittelyjä tänne!

ViestiKirjoittaja Kikko-Päkki » Ma Kesä 23, 2008 16:23

tervetuloa Riku, tuukan pikkuvelivampyyri 8D
Got a secret,
Can you keep it
Swear this one you'll save
Better lock it, in your pocket
Taking this one to the Grave
If I show you, then I know you
Won't tell what I said
'Cause two can keep a Secret
If one of them is DEAD~

BabyDoll

ViestiKirjoittaja BabyDoll » Ma Kesä 23, 2008 19:27

Teretulemast Riku! :D En tunne mutta uskon että olet hyvä tyyppi.Tervetuloa mamyyn sekoilemaan..

misstambourinman
Viesti:

ViestiKirjoittaja misstambourinman » Ma Kesä 23, 2008 19:39

Ehkä mäkin uskallan esitellä itseni. Nimi on siis Elina ja ikää 15 vuotta. Ulkonäöllisestä vinkkelistä katsottaessa olen lyhyt ja mulla on vaaleat hiukset + siniset/siniharmaat/harmaat silmät (riippuu ihmisestä :p). Luonteeltani olen kuulemma pervo ja hervoton, mistä lie muut nekin repässeet.
Syksyllä olis tarkotus alottaa yhtärillä meikkivoiderusketuksien ja räppikäppien keskellä. Apua.
Liittymisestä voitte tulla kotiovelle seipäin ja kirvein vaatimaan äitiä tilille, sillä sen mielestä mun piti liittyä "siihen mamuun".
Tällä hetkellä en harrasta mitään muuta kuin mamya, sillä lopetin kanteleensoiton äsken. Tai kyllähän mä kirjotan (äärimmäisen huonoja) ficcejä, tällä hetkellä työn alla Johan x Lakupatukka x Jukka x Fillari-ficci, joka ei onnistu. Miksei se onnistu? o_0' Älkääkä poijjaat loukkaantuko, sitä ficciä ei levitetä. ehkä en kuitenkaan laita sitä yhtärin ilmotustaululle? nee~

Aijoo, pitäis ehkä mainita, että kyllä mä jonkin verran luen mangaa ja katon animea. ^^' Lemppareita Cherry Juice ja Death Note
There's no Devil, just God when he's drunk.

kyokugaisha
Viesti:

ViestiKirjoittaja kyokugaisha » Ma Kesä 23, 2008 21:22

tervetuloa haruchimaru-chan, tervetuloa riku. anteeksi, oli ihan pakko toimia kerrankin näin ystävällisesti.

btw riku, ihan kuin olisin kuullut siun osaavan lukkoja ja muita, nee? (siis sellasia kuin vilho harrastaa) kunhan tavataan joskus niin voisitko (anteeksi kun olen tunkeileva anteeksi) kokeilla miuhun muutamaa? (ei hätää, mie taivun ja viännyn ja kiännyn mutten katkia... en ainakaan ole vielä) katsos kun miusta tuntuu ettei vilho oikein tykkää kun mie en reagoi kunnolla (eli huuda kivusta) ni olis kiva antaa vilholle vähän sen ansaitsemaa rauhaa ja kokeilla jonkun muun mitälietaistelulajiasenytolikaan-taitoja
~Mimiconin pääjärjestäjä, MAMY ry:n ikisäätäjä

Zacharias

ViestiKirjoittaja Zacharias » Ti Kesä 24, 2008 01:13

Eli sinä olet se Tuukan pikkuveli Riku, jolla on lootallinen magickejä?? ^^ Olen katsos MieRon MTG vastaava, vois ottaa matsia joskus kun törmätään. Ja vaihdella voitaisiin myös, löysin sinulta jonkin verran kortteja jotka kiinnostavat.

~Hiiva-Sieni
M: "Tää viidakko on kosteeta."
J: ":DDD XD mitäääää?!?!"

Kikko-Päkki
Viesti:

ViestiKirjoittaja Kikko-Päkki » Pe Kesä 27, 2008 19:24

tervetuloa molemmille^^ kiva elina että löysit itesi tännekin^^ kiitos^^
Got a secret,
Can you keep it
Won't tell what I said
If one of them is DEAD~

Faruta

ViestiKirjoittaja Faruta » Ke Marras 05, 2008 19:50

No, laitan tänne nyt itsestäni minäkin...

Olen siis hyvin uusi ja hyvin nuori jäsen muihin verrattuna (mutta silti osaa pidempi, muahhahhaa)
ensimmäistä kertaa olin MAMY:n halloweenbileissä, Ed-cossissa isosiskon (Lotta,Lappis,Mowanza) kanssa, jos joku sattuu muistamaan...
Luonne; no jaa... Joskus hyvinkin apaattinen ja välinpitämätön, joskus symppis ja joskus... jokin ihan muu...
oikea nimi on siis janne, mieluiten parturi, mutta myös pikkusäteeksi haukuttu(angstangst)
kiinnostus mangaan tuli isosiskon kautta noin 10-vuotiaana, ja siitä asti olen lueskellut ranmaa, DBZ:aa ja Narutoa netissä muutaman jakson, nyt mangaversiota...
harrastan huilunsoittoa sekä piirtämistä (ja osaan myös puhkua okariinaan ja rummut paukkuu aika nätisti...)

taisi tulla vähän turhan pitkä, sorge...
P.S. Kun Lotta on savonlinnassa, on jotenkin eksynyt olo...
P.P.S. Mutta älkää vaan kertoko sille!
Mitä painavat yhden miehen työt,
mitä saa maailmalta
kun kivenkovalla nyrkilläsi lyöt
pieneltä pojalta jalat alta

kyokugaisha
Viesti:

ViestiKirjoittaja kyokugaisha » Ke Marras 05, 2008 23:55

aawwws ^^
there's nothing like a deep, close sibling love, believe me ^_~ (me loves my brother)

elä huoli, ei ollu läheskää liian pitkä esittely (khm khm koko ruutu khm itellään khm anteeksi...)
siitä vaan sitten syventymään lisää tähän ah niin antoisaan harrastukseen... thank god for internet (paaljon animea ja mangaa....ja animemusaa + nuotteja..... *drool*) tulet varmasti saamaan paljon ystäviä, ainakin viime miitin perusteella olet jo ihan hyvin sulautunut joukoomme sangen kirjavaan ^^
btw cossasit oikein mainiosti, ja soittosi on kaunista kuultavaa ^^ olet sangen miellyttävä ihminen.

tervetuloa vielä, insane! *appalaudes*

Darayka
Viesti:

ViestiKirjoittaja Darayka » To Marras 06, 2008 12:19

...kuten pake jo sanoi:
Awwwwwws~

Tervetuloa vaan :3 Toivottavasti viihdyt MAMYssa.
...vaikka en kyllä tajua miksi et viihtyisi, koska mamylaisethan ovat suorastaan aivan loistavaa porukkaa. Kaikkihan täällä viihtyvät. Lieviä traumoja miiteissä käyminen saattaa tosin aiheuttaa, mutta mitä sitä pienistä. Hyvin ainakin selvisit jo halloweenista :D

ps. meillä on välillä varmasti aivan yhtä eksynyt olo täällä Savonlinnassa ^^ (OMG, miitti vain kerran kahdessa viikossa!)
pps. *kipittää kertomaan miten awwwwwwwws~ viestin parturi oli laittanut*

...no okei, en minä nyt niin ilkeä ole. no worries, suuni on sinetöity :3

Niin. Oikein paljon tervetuloa nyt vielä :DD
And if you were with me tonight
I'd sing to you just one more time
A song for a heart so big
God couldn't let it live

BabyDoll

ViestiKirjoittaja BabyDoll » To Marras 06, 2008 13:55

Tervetuloa mamyyn Insane!!^^ Hajimemashite<3
Huomasin sut halloweenmiitissä ja tunnistin jopa tiistain miitissäkin:3 Olet todellakin kuin Säteen kaksoiolento^^,ei teitä takaapäin kyllä erota..
Eikä tuo esittelyviesti todellakaan (kuten Darayka sanoi) ole liian pitkä^^Oon niitä pitempiäkin...
Uskon että viihdyt mamyssä.Tunnut ainakin tarpeeksi randomilta tyypiltä,juuri sellaiselta,millaisia mamyssä on muutenkinXDDSaat sitten nähdä että mamyssä randomi on voimaa:33ja random hilluminen kuuluu tietty jokaikiseen miittiin ainakin jossain muodossaxD

Joten vielä kerran tervetuloa!<3<3

DaK

ViestiKirjoittaja DaK » Su Touko 03, 2009 18:00

Hajimemashite!

Jotku randomit teistä ehkä miut tunnistaa nimellä iitu, mutta pyydän älkää käyttäköö sitä nimeä! :<

Niih Aura nimellä kuljeskelen ja oon muuttamassa takaisin Mikkeliin täältä lappeen kujilta. Ikää on kerääntyny 16 vuotta, mutta heinä kuussa sitten jo 17! Hurjaa. Näillä näkymin graanille päin olis muutto, joten en siis ole kaukana keskustasta :> Näin.
Pituutta on hurjat 159 cm ja miulla on tällä hetkellä lyhyet-kiharat-tummat hiukset :3 Tyttömäiseksi on kuvailtu...Omachikudasai...No way! Olen tyttömäinen muttahhhh... :''< *itk*
Olen opiskellut Japania tääl lappeessa vuoden ja jatkan opintoja sitte Savonlinnassa. Pitkä matka, mutta tarkoituksena on joskus päästä asustelee Japaniin :3 Oon ollut ns. Japani friikki, hmmm, 7 vuotiaasta lähtien? Noh pienestä pitäen kuiteski. Taas mangaan ja animeen tutustuin 5 vuotta sitten ^^. Aa ja rakasta piirtämistä ^^<3.

Koska nyt saatte ootta verta joukkoone nii kerron täs samalla mistä sarjoista pidän, ensiksi mangat:
-Katekyo hitman REBORN! My loveeeee<3 Tulette varmasti kuulemaan sarjasta, jos jostain kumman syystä päädytte seuraani :> murr
-Fruits basket Q___Q
-Naruto. Sasukeeeeeeeeeeeeeeeeee *bling* Itachiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii *bling* :3
-Loveless
Näillä + muilla mangoilla mennään, sit animet:
-Code Geass. Luluuuuuuuuuuu :''''<<<
-Vampire knight
-Chobits
~~Näin :3 Sitten pelit:
-Persona 3
-Final Fantasy X/X-2/XII
-Kingdom hearts I/II
-Zelda tlp
~jeps *happyy*

Tykkään myös kauheesti Disney leffoista Q_____Q<3

Mitäs vielä... Aa cossaaaamineeeeeen<3
Listailin nyt huvikseni keitä cossaan /tai tulen cossaan/ haluaisin cossata (hhh. vuosina 2010-)

Näillämain:
Desucon
-M.M. (KHR)
-Freya (Chobits)?
Animecon -09
-Chrome (KHR)
-TYL! Chrome (KHR)
-Link (Zelda)?

Nämä kaiketi sitten loppuihin -09 coneihin ja sit -10:

-Kallen (Code Geass, black knights version)
-Yukari (Persona 3) /saattaa jopa tulla aikasempiin coneihi/
-Uchiha Sasuke (Naruto)
-Yuki Sohma (Fruits Basket)
-haalari versio Chrome (KHR)

Ja näitä tahtooo:
-Zero (Vampire knight)
-Sora Final Form (Kingdom Hearts II)
-Sakura (Tsubasa)
-Uchiha Itachi (Naruto, uudestaan!)
-Tsuna (KHR)
-Tidus (Final Fantasy X)

(Cossattu: Itachi Uchiha, Sora + Freya /ei conissa/)

Mitäs vielä... Niih, oon alotellut Magicin pelaamisen :3 Toivottavati minusta on peli seuraksi Q___Q
Mutta eipä kai täs muuta... Kysykää jotain jos haluutte :3
BAIBAI<3

p.s Galleriasta löyvyn nickillä Kaze-

kyokugaisha
Viesti:

ViestiKirjoittaja kyokugaisha » Ma Touko 04, 2009 19:22

ja näin toivotan lämpimästi tervetulleeksi vanhan kamuni auran ^^
Spoiler:
Kuva
ollaan siis tunnettu jo monta vuotta, ja kaiken laista ollaan puuhattu :3
Kuva
ja siinä missä aura sai mut innostumaan toden teolla etenkin animesta, niin miä oon vastuussa auran mtg:n pelaamisen alusta ^-^
Kuva
ja nyt siis aura on liittynyt mamy:n, joten toivottakaamme hänet tervetulleeksi, nee? :D

Kikko-Päkki
Viesti:

ViestiKirjoittaja Kikko-Päkki » Ke Touko 06, 2009 15:59

Tervetuloa!!! Kikko-Päkki kiittää ja kumartaa osallistumisestasi näinkin randomiin toimintaan^^
Pakelle apsut noin söpöistä kuvista, me likes^^ kyaaa!!!
Got a secret,
Can you keep it
Won't tell what I said
If one of them is DEAD~

pikkulaku
Viesti:

ViestiKirjoittaja pikkulaku » To Touko 07, 2009 12:12

Heip!

Ajattelin virallisen esittäytymisen olevan paikallaan. Järkevän aloituksen keksiminen tuntuu vain olevan yllättävän vaikeaa, hmm...

Nikin takaa löytyy siis savonlinnalainen (alunperin Kainuusta kotoisin) erilainen muori (nuorisoksi minua tuskin enää voi laskea). Normaalioloissa tunnistan nimen Anna, mutta myös 'hei sinä hullu siellä' -nimitys on tullut tutuksi.

Animea ja mangaa on tullut harrastettua jo viime vuosituhannen puolella, enempi vähempi aktiivisesti. Sitä ennen larpahtelin aina silloin tällöin, ja japanilainen kulttuuri on ollut aina kiinnostuksen kohde karaten, origamien ja muun häsellyksen kautta.

Nyt tuntuu aika hassulta kun mangaa voi ostaa lähikiskalta pokkarina ja animea on tarjolla televisiossakin. Silloin kun minä olin nuori, meidän piti hiihtää joka päivä 100 kilometriä itse tehdyillä suksilla susilaumojen keskellä ja olisittepa nähneet miten isoja hyttyset oli silloin! Sellainen kun pisti niin se oli menoa se! Ja ruokaa saatiin vaan jouluna ja juhannuksena, muulloin vaan katseltiin kun meidän vanhemmat söi. Niin, ja kuvitelkaas, mangaa ei saanut suomenkielellä kuin Akiraa ja Hiroshiman poikaa (eikä siitä ollut kukaan mitään edes kuullut). Ja animea sai vaan aikuisviihdekaupoista! Ja meidän koko kylä kuoli ruttoon, mutta silti piti joka aamu nousta kouluun hiihtämään, ei siinä auttanut selitellä että 'äiti, mä oon kuollu'.

Nojoo, nyt olen täällä Savonlinnassa mukana kehitteleämässä MAMY:n alajaostoa niin saadaan aikaiseksi kaikkea hauskaa toimintaa. Jos vielä ketään tämän jälkeen kiinnostaa niin muhun päin voi ottaa yhteyttä!

Amy

ViestiKirjoittaja Amy » Su Syys 06, 2009 20:13

Heipä hei vain ^^ Tässä esittelisin nyt vähän itseäni sitten kun minua tuskin juurikaan tunnette? Iina siis olen, vuosimallia -95 ja sen epäsosiaalisen mustahiuksisen oudon lapsen ystävä joka istuu aina hiljaa nurkassa (käski itse kirjoittamaan näin xD). Mutta niin, minä olenkin ilkeä ja yritän sosialistaa sitäkin sitten, jos ihmettelette kun raahailen sitä ympäriinsä ihmisjoukkoihin. Olen nyt ollut kolmessa miitissä, silloin elokuussa viikonloppuna perjantaina ja lauantaina ja sitten viime viikon keskiviikkona.~
Olen tällainen outo olio, puhun varsin paljon ja olen suht sosiaalinen (aikamoinen vastakohta tälle kaverilleni siis, tosin sekin ihmisiin tutustuessaan on kyllä koko ajan äänessä), tutustun aika helposti uusiin ihmisiin. Huumorintajuinenkin olen ja kaikkea sarkastistakin tulee aina heiteltyä niin siskoille, veljille, äidille, isovanhemmille kuin kavereillekin kun perhepiirissäkin kaikki vaan aina vetää kaikkea huumoripitoista, varsinkin tämä äitini isä, sen kanssa on hauskaa. x) Temperamenttiä kuitenkin löytyy, mutta jos suutun tai muuta, niin viha kyllä laantuu tosi nopeasti, en pysty olemaan pitkään vihainen vaikka suuttuisinkin tosi verisesti. En vaan osaa olla pitkään vihainen.
Pelkään ja ahdistun hirveän monista oudoista asioista jostain kumman syystä, en tiedä mikä siinä vain on.
Koulussa istuksin usein muutaman koulukaverin vieressä mutta kuuntelen vain musiikkia ja piirrän tai luen jotain ja voin vaikuttaa koulussakin aika oudolta kun en hillu ja riehu niinkuin muut, paitsi kun olen tosi väsynyt tai ihan parhaimpien ystävieni seurassa jotka on muilla luokilla.
Kasiluokalla siis olen, ja neljätoista keväällä täyttänyt. En kovinkaan pitkä ole, vaan sellaiset about 160-162 cm. Sitten olen tällainen laiheli. x) Pukeutuminen poikkeaa aikalailla koulukavereista ja muista, välttelen usein painokuvioituja vaateita ja käytän vain kuviottomia vaatteita ja rakastan hameita ja käytän niitä hyvin paljon. Paidoissa rakastan kaikenlaisia jänniä hihoja, vähän sellaisia "puhvihihoja" vai miksi niitä voisi sanoa ja kaikkea tällaista. Kauhean värikkäästi en pukeudu, väriskaalat rajoittuu lähinnä mustaan, valkoiseen, tumman- ja vaaleansiniseen ja ruskeaan sekä joskus punaiseen. Hiukset on tällaiset lyhyet, tämän kyseisen kaverini leikkaamat ja väriltään ruskeat. Koruista myös pidän valtavasti ja lähes aina minulla on vähintään kaulakoru, kaksi sormusta, rannerengas ja korvikset.

Harrastuksena minulla on ratsastus, olen ratsastanut jo sellaiset kolme ja puoli vuotta Relanderin ponitallilla, käyn ratsastusleireillä ja kaikkea. Torstaisin aina menee sit tallilla päivät~ Isälläni joka asuu Juvalla on muuten oma suomenhevonen jota käyn välillä ratsastelemassa. Sitten uutena harrastuksena nyt on sitten tämä Mamy 8D
Rakastan piirtämistä, lukemista, roolipelaamista, tarinoiden kirjoittelua, musiikin kuuntelua, valokuvausta ja käsitöiden tekoa ja suuri osa päivistä kuluu näitä juttuja tehden, mitä nyt koulun ja muun ohella ehtii. Kirjoista rakastan fantasioita, Potteria, Artemis Fowlia, Eragonia, Lumotun metäsn kronikoita, Taru Sormusten herrasta jne, piirtää rakastan erityisesti hevosia ja ihmisiä, mutta kaikenlaista tulee piirreltyä. Ai niin ja leffat on myös sydäntä lähellä.
Koulupäivät on omasta mielestä liian pitkiä, nyt pääsen joka päivä kolmelta, paitsi tiistain neljältä. Ja vain kahtena aamuna en mene kahdeksaan, keskiviikkoisin ja torstaisin. (Ja tämä minun kouluaikani tuskin oli kenellekään olellinen tieto mutta tulipa vaan olo et pitää mainita kun se ketuttaa niin kivasti~) Ja nyt yritetään sisulla opetella ranskaa ja venäjää.
Kiinnostusta animeen ja mangaan on löytynyt kutta aikojen ja pienenäkn tuli luettua siskon mangoja, kunnes se meni peekele myymään ne D: Kuitenkin lainailen mangoja ja muita ja olisi itsellekin tarkoitus niitä ostella kun liikenisi varaa miljoonien mudien säästökohteiden joukosta. Animua tulee katseltua netistä.
mangoja mitä seuraan/aikeissa seurata:
~Nana
~Fruits basket
~Ranma ½
~Yotsuba!&

Animu:
~Death note
~Nana

Uusia tuttavuuksia olisi kiva mielellään metsästellä animuihin ja mangoihin^^ Niin ja vaikka ikinä en ole cossannut niin kiinnostusta siihenkin on. :3
Jaja mitäs vielä. Musiikista tykkään kuunnella kakkea outoa. Leffamusatukset mm. Pirates, Disney etc, Dingo, Eppu Normaali, The GazettE, Kagrra,, Alexander Rybak, Mucc, Nightwish (vanha) ja jotain tällaista.

Ja kukaan tuskin jaksoi lukea tätä metrikirjoitusta, sorisorii, minulla on paha tapa jäädä suustani (tai sormistani) kiinni xD
Jos sen on oltava niin, olkoon sitten niin

Palaa sivulle “MAMY - Mikkelin Anime ja Manga Yhdistys”