Esittelyjä tänne!

Keskustelua MAMY:n toimintaan liittyen sekä yleisesti animesta, mangasta ja niiden oheisilmiöistä

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, MAMY / Modet

kyokugaisha
Viesti:

Re: Esittelyjä tänne!

ViestiKirjoittaja kyokugaisha » Ke Loka 31, 2012 22:59

muh

Tervetuloa MAMYyn ja foorumeillemme~

Toivottavasti joku savonlinnalainen pystyy tarjoamaan sinulle kyydin lauantaina niin pääset halloweenmiittiin :3
~Mimiconin pääjärjestäjä, MAMY ry:n ikisäätäjä

kapu

ViestiKirjoittaja kapu » Ma Maalis 04, 2013 01:20

Ehkä minekin esittäydyn. :3 Olen siis Kapu niminen tyttönen ja olen syntynyt 1989. (Kamalaa, olenko liian vanha?? Kasarikamaa) Nimimerkkini on hyvin mielikuvitukseton, eli oma etunimeni... :'D Yleensä sen sijaan olen hyvinkin luova ja mielikuvituksellinen pärsoona. Trust meh.

Mä olen just muuttanut Mikkeliin Kouvolasta. Sitä ennen asuin Joensuussa. Sitä ennen Espoossa, Oulussa, Savonlinnassa. Kotoisin mä olen Joensuusta. Kiveksiäkin kiinnosti mut. :'D En pysy paljoa paikallani. Mut Mikkelissä vois vaikka kolmisen vuotta yrittää viettää. Vaikuttaa kivalta paikalta.

En ole kamalan innoissani japanilaisesta kulttuurista enkä animesta. "GASP! Noita!" MUTTA, mangasta sen sijaan pidän hyvinkin paljon. Kuten muistakin sarjakuvista. Mut voikin luokitella ehken sellaiseksi... Emolesbo-sarjakuvafriikiksi. xDD Hui kamala. Omistan jonkin verran mangaa, kuten Death Notet, Akirat ja Junko Mizunon tuotantoa. Jotain animejakin on tullut katsottua, lähinnä sellaista aivot-narikkaan-piirrettyä. Pienenä katsoin Magic Knight Rayearthia, Ranmaa, jne. Nyt jos multa kysyttäisiin, mitä animea haluaisin katsoa, niin vastaus olisi Elfen Lied tai Death Note. Tai Muumit. Japanilaisesta pop-musiikista en pidä lainkaan, hirveää iskelmää. :''''D Sori.

Mä harrastan sarjakuvien piirustelua (omat sarjat, lyhyet, impromangat), nettisivujen ylläpitoa, kitaran ja pianon soittamista, laulamista (karaoke jeeee) ja. DATAILUA! Tadaa.

Mut löytää IRC-Galleriasta nimellä kaptin.

Saatan tulla lauantaina kokoukseen. :oops: Jännittää. KAI SE NYT ON LAUANTAINA? Kun en ole se terävin kynä anaa--- penaalissa niin en ole ihan varma.
~kapu

kyokugaisha
Viesti:

ViestiKirjoittaja kyokugaisha » Ti Maalis 05, 2013 01:49

Tervetuloa vaan MAMYyn - ei täällä kaikki muutkaan vanhimmat parrat ole (enää) niin innoissaan animesta tai mangasta ;'D Joten rohkeasti mukaan vaan~

Miitti on tosiaan tämän viikon lauantaina, lisää infoa löytyy mm. Kevään 2013 miitit -ketjusta sekä MAMYn omasta facebook-ryhmästä - liity siis toki sinnekin jos haluat! :3

_M_

ViestiKirjoittaja _M_ » Ma Huhti 22, 2013 00:20

Iltaista iltaa ja tervehdys kaikille!

Eksyin tänne jostain kummasta sattumasta ja tähän mennessä pidän lukemastani.

Olen kuitenkin vuosimallin -88 mies. Muutin tänne kauniiseen Mikkeliin kai tuossa muutama vuosi sitten "opiskelemaan", mutta ne ajat ovat jo takanapäin. Nyt kuitenkin kun lumet sulaa niin heräilen jälleen horroksestani ja ainakin yritän laajentaa tuttavapiiriäni (se kun on tässä kaupungissa vielä niin pieni ja olematon, nyyh). Mielelläni tutustuisin täällä vaikuttaviin muihin hörhöihin siis. Mennään vaikka ulos seikkailemaan, pelataan Kimbleä tai mitä vaan ja katsotaan vaikka animua. Kahvittelukin on lystiä tai ultimaattiset teekutsut.

Harrastelen enimmikseen videopelailua sekä kaiken siihen liittyvän keräilystä aina peleistä pehmoleluihin. Yksi pelisarja kuitenkin sai minut hankkimaan ensimmäisen animesarjankin hyllyyn ja se kantaa nimeä Valkyria Chronicles. Vielä pitäisi tuo pelin keräilyversio Japanista asti tilailla, mutta tämän kesän aikana sekin. Final Fantasy-pelisarjakin on aina ollut lähellä sydäntä ja monet monet muut.
Muita harrastuksia mm. tämä uusin eli miniatyyrit, kotikuntosali hieman pidemmän aikaa, yleinen hörhöily (lähdetään hörhöilemään, eiks jeh?) ja urban exploration vaikkakaan ihan tässä Mikkelin ytimessä ei kohteita suuremmin ole, mutta nekin vähät on koluttu useasti jo läpi. Joinain päivinä taas on kiva vaan jäädä kotiin syömään kakkua ja eräinä iltoina/öinä mennä istuskelemaan vaikka ratapihan läheisyyteen katsomaan miten junat saapuvat vain lähteäkseen pian uudelleen tuonne yön pimeyteen samalla kun kuu valaisee kylmiä kiskoja. Mitä nyt milloinkin. Tylsyys, mitä se on?

Ja kyllä lippu Mimiconiin on jo. Eipä ole ennen coneissa tullut käytyäkkään ja innolla odottelen tätä juhlaa.

Näin se käy ja kello löi minua isolla nuijalla päähän, kertoen, että nyt on aika lopettaa ja jättää näppäimistö rauhaan. Hakata nyt raukkaa läpi yön.

Kuitenkin täällä nyt olen ja katsotaan mitä tapahtuu.

kyokugaisha
Viesti:

ViestiKirjoittaja kyokugaisha » Ma Huhti 22, 2013 01:03

Hei ja tervetuloa~

Hienoa että olet kiinnostunut MAMYstä - tule vain rohkeasti käymään vaikka seuraavassa miitissämme niin päästään tutustumaan sinuun paremmin ^_^

Miittiaikataulut ja paljon muuta infoa löytyy MAMYn kotisivuilta, minkä olet jo varmaan huomannutkin :3
Seuraava miitti olisi näillä näkymin lauantaina 4.5. nuorisokahvila Starlightissa keskustassa klo 17 alkaen. Toivottavasti nähdään siellä~

Kievari

ViestiKirjoittaja Kievari » Ti Touko 21, 2013 17:52

Törmäsin koko MAMYyn Mimiconissa vänkäröidessäni ja silloin kelasin: mikä ihme näitä ihmisiä oikein yhdistää? Vasta kaatajaisissa se selvisi MAMYn tekosiksi ja ajattelin sitten liittyä mukaan kun oli niin mukava ilta, joten miksipä en haluaisi viettää näin kivojen ihmisten kanssa aikaa?

Olen 20 vuotias miekkonen joka on rakastanut konemusiikkia aivan junnusta asti ja käyn nykyisin todella mielelläni tanssimassa kyseisissä tapahtumissa. Jotkut saattavat tietää, että edustan myös Suomessa hyvin harvinaista Kandi-Rave tyyliä mutta osaan kyllä pukeutua ihan normaalistikkin. =) Tykkään katsoa animea ja pidän Japanin kulttuurista hyvin paljon, vaikka olenkin coneissa ravannut vasta hieman yli vuoden ajan. Harrastan myös jonkin verran valokuvausta ja olenkin alkanut pyöriä kuvausvänkärinä varsin innokkaasti, koska coneissa on aina hienoa kuvattavaa ja saan hyvää kokemusta. ^_^ Itseasiassa kirjoitan tätä samalla aikaa, kun Mimiconin kuvat valuvat nettiin. =)

Niin joo, ammattikorkeaan olen suuntaamassa seuraavaksi joten ensi kuun pääsykokeista on kaikki kiinni pysynkö yhä Mikkelissä vai suuntaanko Lahteen tai Jyväskylään.

Toimitan sitten hakemuksen ja muut setit seuraavassa miitissä. :3

MsCheeryEmo

ViestiKirjoittaja MsCheeryEmo » To Tammi 16, 2014 21:36

Jenny, 17v

Rakastan murha-, rikos- ja kauhusarjoja. Luen paljon ja katson animea.
Animea hartaasti seurannut jo 10,5 vuotta.
Opiskelen esedulla vaatettajaksi, aoin käydä intin ja opiskella nuoriso-ohjaajaksi.
Opiskelua ajatellen olen valmis monenlaiseen järjestämiseen ja yhdistykseen.
Voin myös olla tuleva hallituksen jäsen jos minua kelpuuttanette.
Ihmisen psykologian kirjojen luku ja muuten vaan opiskelu on yksi harrastuksistani.
Cossaan pyynnöstä ihmisille, joten jos pari- tai ryhmäcossiin tarvitaan olen vapaa ehtoinen

Nimet joita käytän netissä ovat kaikki eri anime hahmojen pohjalta, sillä olen huomannut sen käteväksi tavaski pysyä anonyyminä..
Käytössä oleva nimi MsCheeryEmo on 3vuotta ollut jo käytössä, enkä siis enään muista minkä hahmon pohjalta se on.

Hyvää talvea (Menis jo pois)
Terveisin,
Jenny K (MsCheeryEmo) ^.^

Leeca

ViestiKirjoittaja Leeca » Ti Touko 19, 2015 13:43

Leeca, tai tutummin Laura, Lennu, Larutsiina, Lauri, Lapatossu tai Late, täällä hei !
Ikää 26 ja jokusia kuukausia päälle, iän ei kannata antaa hämätä koska.. ai tahot lumisotaa? Oon mukana! Haluat katsoa kaikki Muumit putkeen? Oon mukana! Tahtoisit Fröbeleiden keikalle? Oon mukana! Löytyy miusta se "vakavakin" puoli vaikka kaiken yleensä heitän huumorilla läskiksi. Kuuntelen mielelläni murheet ja avautumiset, mutta en osaa sanoa lohduttavia sanoja ja tykkään silittää enemmin koiriani kuin halata ihmisiä. Oon rento enkä pelkää olla sitä mitä olen vaikka perusluonteeltani olen rauhallisen laiska, mutta on miullakin jonkinlainen muuri ympärilläni ja välillä oon liikaakin menossa. Historiasta löytyy kaikenlaista joilla ei kehuta, mutta kehun sillä, että olen nykyään se mitä olen ja elämä opettaa.

Anime on ollut mukana kuvioissa Hopeanuolen ajoilta saakka, enemmän ja vähemmän, nykyään päivittäin. Manga joo kiinnostaa, mutta tykkään ennemmin seurata liikkuvaa kuvaa kuin selata sivuja. Korealaisiin hömppäelokuviin ja kauhuun olen hulluna. "Harrastan" postcrossausta, elokuvien katselua ja keräilyä, elukoiden kanssa touhuamista ja pienimuotoisesti teen tatuointeja (enimmäkseen suunnittelen). Unelma-ammatti olisi jotain elokuviin liittyvää, mutta 2½ koiraa ja muut lemmikit pitää jalat onneksi maassa. Nintendo 8bit, PS, ysäri-, rock- ja konemusa, kaikki nostalginen on huisin ihanaa ja kasarin aikaiset rakkauslaulut. Inhoan kännykän räplääjiä, talvea ja pakkasta rakastan. Mielenkiinto herää sota-asioihin, aseisiin, mielensairauksiin ja omituisiin juttuihin sekä splatterelokuviin. Eli vaikka hömpästä ja söpöstä tykkään, tykkään myös ei-niin-tyttömäisistä jutuista.

Vietän vähän fifty-fifty kuusta aikaa Mikkelissä, ja siellä ollessa kaipaisin kahvi- ja juttuseuraa joka ymmärtää animeinnostuksenikin, koska aamupäivästä iltapäivään mulla ei yksinkertaisesti ole mitään tekemistä näin työttömänä ja kaksilahkeinen ei tajua mitään animehommista. Kaksi koiraa kulkee mukana melkein joka paikkaan, joten jonkinlainen koirat ymmärtävä seurakin kelpaa, tai miksei lenkkikaveri tai seuralainen koirapuistoon. Miulla on auto ja kun tää majapaikka Mikkelissä on korvessa, kruisailen mielelläni kahville kaupunkiin. Historian vuoksi alkoholia en käytä ellei saunaolutta lasketa mukaan, joten baareihin ei miusta ole seuraksi, mut jos joutavanpäiväinen pälisijä kelpaa seuraksi arkena tai viikonloppuna, niin nakkase ihmeessä yksäriä niin suunnitellaan! Tuun paremmin miesten kanssa toimeen ns. isän kasvattamana tyttönä jonka huumori laittaa härskeimmät rekkakuskitkin hiljaiseksi, mutta jos et ole vain ja ainoastaan meikeistä ja vaatteista ihkuileva tyttö niin yhteyttä saa ottaa samaa sukupuoltakin olevat tottakai :)

~~ joo ja yritän uskaltaa MAMYn kokouksiin joku pvä! terveisin kamala jännittäjä aina ekalla kerralla ja yhä Mikkelissä eksyvä : D
Behind this mask is.. Another mask! Pretty cool, huh?

NightLilium
Viesti:

ViestiKirjoittaja NightLilium » Ma Kesä 15, 2015 18:16

Hei!

Kiitos esittelystä ja tervetuloa tutustumaan toimintaamme!
MAMY ryn toiminnasta löydät tietoa kotisivuiltamme ja facebookista~ Yhdistyksellä on myös jäsenille tarkoitettu suljettu ryhmä facebookissa, jossa infotaan ajankohtaisista asioista ja turistaan päivän polttavimmista puheenaiheista :mrgreen:

Kesällä jäsenet järjestävät epävirallista miittitoimintaa ja niistä ilmoitetaan facebookissa. Toivottavasti näemme miiteissä :mrgreen:

Palaa sivulle “MAMY - Mikkelin Anime ja Manga Yhdistys”