MAMY ryn syyskokous 2014 - Asetu ehdolle hallitukseen!

Keskustelua MAMY:n toimintaan liittyen sekä yleisesti animesta, mangasta ja niiden oheisilmiöistä

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, MAMY / Modet

NightLilium
Viesti:

MAMY ryn syyskokous 2014 - Asetu ehdolle hallitukseen!

ViestiKirjoittaja NightLilium » To Joulu 04, 2014 22:07

MAMY RY:N SYYSKOKOUS

lauantaina 13.12.2014 klo 19-
Nuorisotila Starlightissa

Kokous aloitetaan tasan klo 19 ja sen kesto riippuu kokoustamisen innokkuudesta. Kokoustuksen loputtua jatkuu miitti tavalliseen tapaan.
Kokouskutsut on lähetetty MAMY ry:n jäsenille sähköpostitse.
Mikäli et kutsuasi ole saanut voit kysellä sen perään ja päivittää sähköpostiosoitteenne lähettämällä tarkistusviestin osoitteeseen mamyry@gmail.com.

SYYSKOKOUKSEN KULKU
1. kokouksen avaus
2. valitaan kokouksen puheenjohtaja, sihteeri, kaksi (2) pöytäkirjantarkastajaa ja kaksi (2) ääntenlaskijaa
3. todetaan kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus
4. hyväksytään kokouksen työjärjestys
5. kerätään vuoden 2014 erääntyneet jäsenmaksut ja päivitetään jäsenrekisteri
6. myönnetään vastuuvapaus hallitukselle 2012-2013
7. käydään läpi hallituskauden 2013-2014 tilitapahtumia
8. käydään läpi hallituskauden 2013-2014 toimintaa
9. valitaan uuden hallituksen puheenjohtaja ja muut hallituksen jäsenet
10. valitaan yksi tai kaksi rahastonhoitajaa (ja heille vararahastonhoitajat)
11. vahvistetaan toimintasuunnitelma, tulo- ja menoarvio sekä liittymis- ja jäsenmaksujen suuruus seuraavalle kalenterivuodelle 2014-2015
12. muut asiat; toiminta- ja uudistusehdotukset, jäsenpalaute, ideointia jne.
13. kokouksen päättäminen
Huom! Muut asiat kohdassa käsiteltäviä asioita voit ehdottaa tässä ketjussa, mutta asioita voi nostaa myös esille itse kokouksessa.

UUDEN HALLITUKSEN MUODOSTAMINEN
Ennen kokousta:
- hallitukseen haluavat ilmoittautuvat ehdolle tässä ketjussa viimeistään perjantaina 12. joulukuuta klo 23.59!
Kokouksessa:
1) ehdokkaat esittäytyvät lyhyesti
2) päätetään, kuinka monta jäsentä hallitukseen valitaan (4-8 henkilöä)
3) paikallaolevat mamylaiset valitsevat keskuudestaan äänestämällä / valtakirjan avulla uuden hallituksen (kukin mamylainen voi äänestää 3 eri ehdokasta)
4) puheenjohtajaksi haluavat uuden hallituksen jäsenet esittäytyvät
5) jäsenistö valitsee hallituksen keskuudesta äänestämällä puheenjohtajan
6) uusi hallitus valitsee keskuudestaan äänestämällä 1-2 rahastonhoitajaa ja heille vararahastonhoitajat

Kokouksen jälkeen:
- uusi hallitus kokoontuu lyhyesti ja valitsee keskuudestaan varapuheenjohtajan, sihteerin sekä lisäksi muita vapaavalintaisia toimenkuvia (mm. miittivastaava, yhteistyövastaava, kotisivunpäivittäjä...)
- uusi hallitus vaihtaa yhteystietoja mikäli tarpeellista
- uusi hallitus saa vanhan hallituksen sihteeriltä MAMYn sähköpostin tunnukset ja salasanan (vaihdettava mahd. pian syyskokouksen jälkeen!)
HUOM! Puheenjohtajan sekä rahastonhoitajan tulee olla yli 18-vuotiaita. Tämä ei koske muita hallituksen jäseniä.

VALTAKIRJA
Valtakirja on virallinen, kirjallinen ilmoitus, jossa MAMY ry:n jäsen luovuttaa äänioikeutensa erikseen nimetylle toiselle osapuolelle. Valtakirjan avulla myös ne, jotka eivät ole läsnä itse kokouksessa pääsevät halutessaan vaikuttamaan. Sähköpostitse lähetettävien syyskokouskutsujen liittenä tulee tekstitiedostomuotoinen valtakirja.
Valtakirjan voi tehdä myös itse, jolloin siinä tulee mainita seuraavat asiat:
- kuka luovuttaa äänioikeutensa ja kenelle
- missä tilaisuudessa äänioikeutta voi käyttää (tilaisuuden nimi ja päiväys)
- paikka ja päiväys valtakirjaa luodessa
- molempien osapuolten allekirjoitukset
- 2 täysi-ikäisen todistajan allekirjoitukset ja nimenselvennökset

HALUATKO HALLITUKSEEN?
Oletko aktiivinen MAMY ryn jäsen?
Haluatko olla kehittämässä MAMYn toimintaa ja päättämässä tärkeistä asioista?
Haluatko päästä kulissien taakse katsomaan, miten MAMYn toiminta pyörii?
Haluatko mussupalleroksi mussupalleron paikalle?
Haluatko tietää asioista ennen muita ja päästä juonimaan kakun äärelle muutaman kuukauden välein?
Jos vastauksesi mihin tahansa edellisistä on kyllä, lähde ihmeessä mukaan MAMYn hallitukseen!
Muistutetaan nyt vielä että kuka tahansa MAMY ry:n jäsen voi ilmoittautua ehdolle MAMY ry:n hallitukseen kaudelle 2014-2015!
HUOM! Vaikka aktiivisuus ja kokouksiin pääsy ovat ehdotonta plussaa, huomautettakoon että hallitus pyrkii jakamaan vastuuta jäsentensä kesken, eikä työmäärä ole huomattava.
Jos sinusta tuntuu, että sinulla on ideoita tai tarmoa joilla parantaa Mamyn toimintaa ei sinusta voi olla kuin hyötyä hallitukselle~
Huom! Ainoastaan puheenjohtajan ja rahastonhoitajan toimet vaativat täysi-ikäisyyttä - nuoremmatkin jäsenet ovat erittäin tervetulleita hallitukseen, ja vastuutehtäviä riittää kyllä halukkaille~
Ehdokkaaksi voit ilmoittautua tässä viestiketjussa täysin vapaamuotoisella esittäytymisellä.

Esittäytymisessään voi mainita esimerkiksi joitain seuraavista:
- miksi haluaa hallitukseen ja miksi juuri sinä sopisit sinne hyvin?
- miksi mamylaisten kannattaa äänestää juuri sinua?
- mikä hallituksen toimenkuva kiinnostaa eniten? Ks. alla oleva lista toimenkuvista ja vastuutehtävistä
- ehdotuksia MAMYn toiminnan parantamiseksi: mikä mätttää, mitä pitäisi muuttaa etc
- miten sinä käyttäisit rahaa MAMYn toiminnan parantamiseen?
- mikä sana/kuva/animehahmo/etc kuvaa sinua parhaiten?
- millaisesta kakusta pidät?
etc etc

HUOM! hallitukseen haluavat ilmoittautuvat ehdolle tässä ketjussa tai facebookissa MAMY ryn yhteisössä viimeistään perjantaina 12. joulukuuta klo 23.59! Mikäli et pääse laittamaan ilmoittautumista sekä Anikin että facebookin ketjuun, kerrothan siitä hakemuksessasi jotta voimme lisätä ilmoittautumisen puuttuvaan paikkaan!

HUOM! Ilmoittaudu ehdolle hallitukseen viimeistään perjantaina 12. joulukuuta klo 23.59!
Ilmoittautumalla etukäteen tuet järjestelmää, jossa voimme tulostaa valmiit äänestyslipukkeet. Tämä taas nopeuttaa kokousta entisestään~
Rohkeasti siis vaan ehdolle hallitukseen, jos homma vähänkään kiinnostaa.
MAMY tarvitsee juuri Sinua!

Hallituksen toimihenkilöitä ja vastuutehtäviä
Osa toimenkuvista on myös sellaisia, joihin voi syyskokouksessa ilmoittautua halukkaaksi vaikkei hallituksessa olisikaan (esim. MAMYn foorumin moderaattoriksi voi pyrkiä kuka tahansa aktiivisesti foorumilla käyvä mamylainen). Ja tietenkin hallituksessa voi myös olla, vaikka ei mitään erityistä vastuutehtävää omaisikaan.
~ puheenjohtaja: edustaa, säätää ja delegoi K18
~ varapuheenjohtaja: edustaa, säätää ja delegoi puheenjohtajan kanssa / hänen sijastaan
~ rahastonhoitaja: pitää tilivihkon ajan tasalla ja rahat jemmassa, kerää jäsenmaksut yms K18
~ vararahastonhoitaja: avustaa rahastonhoitajaa tehtävissään / toimii hänen sijastaan tarvittaessa
~ sihteeri: tarkistaa sähköpostia, ylläpitää MAMYn kansioita, hoitaa paperihommia
~ jäsenyysvastaava: vastaanottaa jäsenlomakkeet ja toimittaa ne sihteerille
~ yhteistyövastaava: hoitaa yhteydenpidon eri yhteistyötahojen kanssa
~ miitti-/toimintavastaava: vastaa miittien ohjelman suunnittelusta ja toteutuksesta
~ tekniikkavastaava: varmistaa, että miiteissä tarvittava tekniikka löytyy paikalle
~ avaintenhaltija: avaa ja sulkee miittipaikkojen ovet, pitää huolta avaimista
~ kotisivu-/foorumivastaava: päivittää uutta tietoa kotisivuille ja foorumeille
~ MAMYn foorumin moderaattori: moderointi :'D
~ sinun ehdotuksesi tähän?

Hallitukseen voi asettua ehdolle vielä perjantai yöhön 23.59 mennessä!!

NightLilium
Viesti:

Re: MAMY ryn syyskokous 2014 - Asetu ehdolle hallitukseen!

ViestiKirjoittaja NightLilium » Ti Joulu 09, 2014 19:49

Niko K: En oo hirmu kauan tosiaan ollu MAMY:n jäsenenä vielä, mutta heti kun tästä kavereilta kuulin ni olin tosi innoissaan. Miitit on ollu kaikki oikein kivoja, mutta toki joskus ois kiva jos olis sellasia teemamiittejä missä ihmiset oikeesti eläytys siihen teemaan. Koska kun oli se Pokemon miitti esim ni mä olin ainut kellä oli mitää teemaan liittyvää. Ja kouluihin vois varmaan viedä jotain julisteita ja ilmotuksia mitkä kertoo MAMY:n toiminnasta. En tiie onko jo viety:D Haluun tosiaan tätä MAMY:n toimintaa kaikin puolin edistää kun on ihan mahtavaa että tällänen yhdistys löytyy ja on mahdollista harrastaa jotain erilaista kun vaan näitä ns normiharrastuksia. Haluan olla mukana hallituksessa tekemäsä oman osani ja parhaani että MAMY:sta tulee vielä entistäkin parempi! :)

NightLilium
Viesti:

ViestiKirjoittaja NightLilium » To Joulu 11, 2014 22:02

Hanna L: Moikkelis~ Oon ollu melkein kaks vuotta Mamyssä ja en ole jättänyt yhtäkään miittiä välistä! Tämän kahden vuoden aika olen huomaanut sen, että on ns. porukoita. Esimerkiksi jotkut katsovat animea, jotkut pelaavat ja jotkut vain löhöilevät sohvalla ja räplää puhelinta! Minusta meidän pitäisi tutustua enemmän toisiimme ja viettää aikaa yhdessä, kuten pelata enemmän porukalla jotain! Olen sosiaalinen ja se tuntuu vähän pöljältä kun kukaan ei oikein puhu. Teemaepäivät ovat aivan mahtavia, mutta niitä voisi vähän enemmän hioa. Ihmiset voisivat eläytyä enemmän teemaan, kyllä se vähän tuntuu tyhmälle jos vain muutama on pukeutunut teeman mukaisesti. Minulla on mielessä paljon teemoja jotai voitaisiin toteuttaa! Leireille on jonkinlaista ohjelmaa miettinyt, jos se edes järjestetään! Kyllähän se uudelta hallitukselta järjestyy;) Mutta toivon hartaasti pääseväni hallituksen jäseneksi ja pääsen tekemään parempia ja toiminnallisia miittejä! :3

NightLilium
Viesti:

ViestiKirjoittaja NightLilium » Pe Joulu 12, 2014 18:28

Nea T: Haen yhdistyksen yhtenä veteraanina hallitukseen koska jonkun pitää tietää asioiden hoitamisesta jotain ja olla valmis lähtemään rohkeasti mukaan vastaamaan erilaisista jutuista. Kokemusta hallituksessa toimimisesta on eri vuosilta ja eri tehtävistä. Nykyisin hoidan MAMYn avaintenhaltijan, jonkinlaisen yhteistyövastaavan ja sosiaalisen median hommia. Olen ollut Mikkelin päässä hoitamassa virallisia ja vähemmän virallisia asioita kaupungin eri tahojen kanssa ja ollut aktiivinen hallituksen ja yhdistyksen toiminnassa. Olen myös kiinnostunut edelleen tuomaan yhdistystä esille mikkelin alueella erityisesti nuorille ja auttamaan miittitoiminnan järjestämisessä ja kehittämisessä, siihen kuitenkin tarvitaan myös panostusta ja innokkaita jäseniä.

steve

ViestiKirjoittaja steve » Pe Joulu 12, 2014 20:18

Steve E.Z: Voihan juukeluispuukelis ja heipähei~!! Tällä olisi paljon intoa liittyä mamyn hallitustoimintaan. Rohkeasti soasiaalinen ja menevä persoona òvó)9!!
Tosiaankin olen ollut aktiivinen mamyn jäsen jo tässä päälle puoltoist vuotta. Vastuuta löytyy ja olen valmis ottamaan haasteita vastaan ja teen parhaani mamyn kehitykseen hyvään suuntaan (vaikka seinästä läpi mutta teen mitä minulta vaaditaan!) Vaikka tänhetkinen paikkakuntaki onkin Savonlinna, olen käynyt aktiivisesti mamyn miiteissä ja liittynyt aktiviteetteihin jos on ollut mahdollisuus. Haluasin oikein panostaa hallituksen sisäiseen olemukseen ja myös hallituksen ulkopuolisiin seikkoihin, että kaikilla olisi mukavaa ja kivaa. Yksi suuri lämmin mamy perhe jonne on aina kaikille kiva tulla. <3 uvu))

NightLilium
Viesti:

ViestiKirjoittaja NightLilium » Pe Joulu 12, 2014 22:41

Nikolai R: Hola! Haen hallituksen riveihin veteraani mamy jäsenenä mutta hallituksen kirjoissa en vielä ole ollut. yleisesti hallituksen toiminta on minulle tuttua kun olen toisen hallituksen puheenjohtajana juuri tällä hetkellä ja minua kiinostaa parantaa mamyn asemaa mikkelin kaupungissa ja muutenki löytyy jotain kanavia kaupunkin sisäisiin tekijöihin.

NightLilium
Viesti:

ViestiKirjoittaja NightLilium » Pe Joulu 12, 2014 23:11

Max S: Ilmottaudun mukaan hallitukseen (hakuun siis köh~). Ai milläkö meriiteillä? No oon kiva ja sillein. Ei vaan oon ollu MAMY:n hallituksessa aikasemminki, mm. puheenjohtajana, tilintarkastajana, koodaajana ja kenkien kiillottajana. Oon siis käyny huipullu, mut ymmärrän teitä tyämiehiä ja -naisia. Oon semmonen leppee kaveri jolla on hyviä ideoita. Äänestä mua niin sulle ei käy näin: https://www.youtube.com/watch?v=z30Y572EmCk#t=100
(Mamyn hallituksen salaiset paperit kyseessä.)

~

ViestiKirjoittaja ~ » Pe Joulu 12, 2014 23:20

Allekirjoittanut - Johan Lummeranta - hakee hallitukseen, taustalla useamman vuoden kokemus hallituksen toiminnasta mm. rahastonhoitajana, sihteerinä ja mamy:n tavaroiden yleisenä varastoijana. Vaikken paikkakunnalla vakinaisesti asukaan, vaan operoin Joensuusta, käyn Mikkelissä säännöllisesti ja koitan ajoittaa tämän yhteen miittien kanssa aina kun voin. Haluan ehdottomasti tehdä kaikkeni auttaakseni yhdistystä ja sen toimintaa kehittymään sellaiseen suuntaan, että se täyttää uusien jäsenien odotukset ja joskus jopa ylittäisikin ne ja jotta myös vanhat parrat löytäisivät yhä mielekästä ajanvietettä~

NightLilium
Viesti:

ViestiKirjoittaja NightLilium » La Joulu 13, 2014 00:51

Akusti L: Ilmottaudun ehdolle. Usean vuoden kokemuksella. En kirjoita pitkästi koskaan, eli miksi muuttaa hyvää käytäntöä?

Tessa K: Ilmottaudun myös ehdolle hallitukseen. Toista kertaa ehdolla ollaan ja nyt vielä nykyisenä hallituksen jäsen oon. Juuh, mitä mulla tarjottavaa mamylle.. no jos ei muuta niin rautaisella "ammattitaidolla" vartijana voin laittaa kuriin kaikki jotka kuria tarvii ja miusta on aina kiva hoidella mamyn mulle lankeevia hommia eiku :'3 Oikeesti olisi hienoa olla kehittämässä mamyy jatkossakin kun noita ideoita saattaa aina välillä tästäkin tyhjästä pollasta pompata p.s. ne jotka ei äänestä mua saa tutustua voimankäytön jänniin kiemuroihin mitä mulle on opetettu ♡

Palaa sivulle “MAMY - Mikkelin Anime ja Manga Yhdistys”