MAMY ry:n syyskokous 2013 ASETU EHDOLLE HALLITUKSEEN

Keskustelua MAMY:n toimintaan liittyen sekä yleisesti animesta, mangasta ja niiden oheisilmiöistä

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, MAMY / Modet

~

MAMY ry:n syyskokous 2013 ASETU EHDOLLE HALLITUKSEEN

ViestiKirjoittaja ~ » Ke Syys 11, 2013 19:32

MAMY RY:N SYYSKOKOUS
lauantaina 21.9.2013 klo 19-
Nuorisokahvila Starlightissa

Kokous aloitetaan tasan klo 19 ja sen kesto riippuu kokoustamisen innokkuudesta. Kokoustuksen loputtua jatkuu miitti tavalliseen tapaan.

Kokouskutsut on lähetetty MAMY ry:n jäsenille sähköpostitse.

Mikäli et kutsuasi ole saanut voit kysellä sen perään ja päivittää sähköpostiosoitteenne lähettämällä tarkistusviestin osoitteeseen mamyry@gmail.com.

SYYSKOKOUKSEN KULKU

1. kokouksen avaus
2. valitaan kokouksen puheenjohtaja, sihteeri, kaksi (2) pöytäkirjantarkastajaa ja kaksi (2) ääntenlaskijaa
3. todetaan kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus
4. hyväksytään kokouksen työjärjestys
5. kerätään vuoden 2013 erääntyneet jäsenmaksut ja päivitetään jäsenrekisteri
6. myönnetään vastuuvapaus hallitukselle 2011-2012
7. käydään läpi hallituskauden 2012-2013 tilitapahtumia
8. käydään läpi hallituskauden 2012-2013 toimintaa
9. valitaan uuden hallituksen puheenjohtaja ja muut hallituksen jäsenet
10. valitaan yksi tai kaksi rahastonhoitajaa (ja heille vararahastonhoitajat)
11. vahvistetaan toimintasuunnitelma, tulo- ja menoarvio sekä liittymis- ja jäsenmaksujen suuruus seuraavalle kalenterivuodelle 2013-2014
12. muut asiat; toiminta- ja uudistusehdotukset, jäsenpalaute, ideointia jne.
13. kokouksen päättäminen

Huom! Muut asiat kohdassa käsiteltäviä asioita voit ehdottaa tässä ketjussa, mutta asioita voi nostaa myös esille itse kokouksessa.

UUDEN HALLITUKSEN MUODOSTAMINEN

Ennen kokousta:
- hallitukseen haluavat ilmoittautuvat ehdolle tässä ketjussa viimeistään perjantaina 20. syyskuuta klo 23.59!

Kokouksessa:
1) ehdokkaat esittäytyvät lyhyesti
2) päätetään, kuinka monta jäsentä hallitukseen valitaan (4-8 henkilöä)
3) paikallaolevat mamylaiset valitsevat keskuudestaan äänestämällä / valtakirjan avulla uuden hallituksen (kukin mamylainen voi äänestää 3 eri ehdokasta)
4) puheenjohtajaksi haluavat uuden hallituksen jäsenet esittäytyvät
5) jäsenistö valitsee hallituksen keskuudesta äänestämällä puheenjohtajan
6) uusi hallitus valitsee keskuudestaan äänestämällä 1-2 rahastonhoitajaa ja heille vararahastonhoitajat

Kokouksen jälkeen:
- uusi hallitus kokoontuu lyhyesti ja valitsee keskuudestaan varapuheenjohtajan, sihteerin sekä lisäksi muita vapaavalintaisia toimenkuvia (mm. miittivastaava, yhteistyövastaava, kotisivunpäivittäjä...)
- uusi hallitus vaihtaa yhteystietoja mikäli tarpeellista
- uusi hallitus saa vanhan hallituksen sihteeriltä MAMYn sähköpostin tunnukset ja salasanan (vaihdettava mahd. pian syyskokouksen jälkeen!)

HUOM! Puheenjohtajan sekä rahastonhoitajan tulee olla yli 18-vuotiaita. Tämä ei koske muita hallituksen jäseniä.

VALTAKIRJA

Valtakirja on virallinen, kirjallinen ilmoitus, jossa MAMY ry:n jäsen luovuttaa äänioikeutensa erikseen nimetylle toiselle osapuolelle. Valtakirjan avulla myös ne, jotka eivät ole läsnä itse kokouksessa pääsevät halutessaan vaikuttamaan. Sähköpostitse lähetettävien syyskokouskutsujen liittenä tulee tekstitiedostomuotoinen valtakirja.

Valtakirjan voi tehdä myös itse, jolloin siinä tulee mainita seuraavat asiat:

- kuka luovuttaa äänioikeutensa ja kenelle
- missä tilaisuudessa äänioikeutta voi käyttää (tilaisuuden nimi ja päiväys)
- paikka ja päiväys valtakirjaa luodessa
- molempien osapuolten allekirjoitukset
- 2 täysi-ikäisen todistajan allekirjoitukset ja nimenselvennökset

HALUATKO HALLITUKSEEN?

Haluatko olla kehittämässä MAMYn toimintaa ja päättämässä tärkeistä asioista?
Haluatko päästä kulissien taakse katsomaan, miten MAMYn toiminta pyörii?
Haluatko mussupalleroksi mussupalleron paikalle?
Haluatko tietää asioista ennen muita ja päästä juonimaan kakun äärelle muutaman kuukauden välein?

Jos vastauksesi mihin tahansa edellisistä on kyllä, lähde ihmeessä mukaan MAMYn hallitukseen!

Muistutetaan nyt vielä että kuka tahansa MAMY ry:n jäsen voi ilmoittautua ehdolle MAMY ry:n hallitukseen kaudelle 2013-2014!

HUOM! Vaikka aktiivisuus ja kokouksiin pääsy ovat ehdotonta plussaa, huomautettakoon että hallitus pyrkii jakamaan vastuuta jäsentensä kesken, eikä työmäärä ole huomattava.
Jos sinusta tuntuu, että sinulla on ideoita tai tarmoa joilla parantaa Mamyn toimintaa ei sinusta voi olla kuin hyötyä hallitukselle~

Huom! Ainoastaan puheenjohtajan ja rahastonhoitajan toimet vaativat täysi-ikäisyyttä - nuoremmatkin jäsenet ovat erittäin tervetulleita hallitukseen, ja vastuutehtäviä riittää kyllä halukkaille~

Ehdokkaaksi voit ilmoittautua tässä viestiketjussa täysin vapaamuotoisella esittäytymisellä.

Esittäytymisessään voi mainita esimerkiksi joitain seuraavista:

- miksi haluaa hallitukseen ja miksi juuri sinä sopisit sinne hyvin?
- miksi mamylaisten kannattaa äänestää juuri sinua?
- mikä hallituksen toimenkuva kiinnostaa eniten? Ks. alla oleva lista toimenkuvista ja vastuutehtävistä
- ehdotuksia MAMYn toiminnan parantamiseksi: mikä mätttää, mitä pitäisi muuttaa etc
- miten sinä käyttäisit rahaa MAMYn toiminnan parantamiseen?
- mikä sana/kuva/animehahmo/etc kuvaa sinua parhaiten?
- millaisesta kakusta pidät?
etc etc

HUOM! Ilmoittaudu ehdolle hallitukseen viimeistään perjantaina 20. syyskuuta kello 23.59!

Ilmoittautumalla etukäteen tuet järjestelmää, jossa voimme tulostaa valmiit äänestyslipukkeet. Tämä taas nopeuttaa kokousta entisestään~

Rohkeasti siis vaan ehdolle hallitukseen, jos homma vähänkään kiinnostaa.
MAMY tarvitsee juuri Sinua!

Hallituksen toimihenkilöitä ja vastuutehtäviä

Osa toimenkuvista on myös sellaisia, joihin voi syyskokouksessa ilmoittautua halukkaaksi vaikkei hallituksessa olisikaan (esim. MAMYn foorumin moderaattoriksi voi pyrkiä kuka tahansa aktiivisesti foorumilla käyvä mamylainen). Ja tietenkin hallituksessa voi myös olla, vaikka ei mitään erityistä vastuutehtävää omaisikaan.

~ puheenjohtaja: edustaa, säätää ja delegoi K18
~ varapuheenjohtaja: edustaa, säätää ja delegoi puheenjohtajan kanssa / hänen sijastaan
~ rahastonhoitaja: pitää tilivihkon ajan tasalla ja rahat jemmassa, kerää jäsenmaksut yms K18
~ vararahastonhoitaja: avustaa rahastonhoitajaa tehtävissään / toimii hänen sijastaan tarvittaessa
~ sihteeri: tarkistaa sähköpostia, ylläpitää MAMYn kansioita, hoitaa paperihommia
~ jäsenyysvastaava: vastaanottaa jäsenlomakkeet ja toimittaa ne sihteerille
~ yhteistyövastaava: hoitaa yhteydenpidon eri yhteistyötahojen kanssa
~ miitti-/toimintavastaava: vastaa miittien ohjelman suunnittelusta ja toteutuksesta
~ tekniikkavastaava: varmistaa, että miiteissä tarvittava tekniikka löytyy paikalle
~ avaintenhaltija: avaa ja sulkee miittipaikkojen ovet, pitää huolta avaimista
~ kotisivu-/foorumivastaava: päivittää uutta tietoa kotisivuille ja foorumeille
~ MAMYn foorumin moderaattori: moderointi :'D
~ sinun ehdotuksesi tähän?

Editsu: Hallitukseen voi asettua ehdolle vielä perjantai yöhön 23.59 mennessä!!

Kikko-Päkki
Viesti:

Re: MAMY ry:n syyskokous 2013 ASETU EHDOLLE HALLITUKSEEN

ViestiKirjoittaja Kikko-Päkki » To Syys 19, 2013 14:49

Yaah, olinpas ensimmäinen!

-Minä, Säde, Haluan hallitukseen, että saadaan asioita hoidettua hyvin ja että saadaan ne todella tehtyä sitten.
-Äänestäkää minua, olen pätevä ja haluan hallitukseen. :3
-Varapuheenjohtajana ja avaintenhaltijana, voisin jatkaa. :3 as always
-Enemmän yhteisöllisyyttä, eikä mitään kuppikuntia, kunnollista viihdykettä, tyyliin just se joku jalis tai muu hieno juttu.
-Haluaisin joskus että koko mamy lähtisi yhteistuumin cossit päällä lintsille tai jonneki huvipuistoon kesällä viettämään yhdessä hauskaa. :3
Ja ehkä joihinkin askartelupajoihin, voisi käyttää myös, jos haluaa tehdä jotain kivaa animejuttua, keskityttäisiin tähän animesceneen enemmän. (huom, yhdistyksen nimi!)
-Haine Otomiya: Iloinen, yksinkertainen ja päättäväinen. Rakastaa Shizumasa-samaa<3
-Perus mansikkabanaanikermakakku on nannaa<3

Kiitos huomiostanne, menen nyt puristelemaan rottiani<3
Got a secret,
Can you keep it
Swear this one you'll save
Better lock it, in your pocket
Taking this one to the Grave
If I show you, then I know you
Won't tell what I said
'Cause two can keep a Secret
If one of them is DEAD~

NightLilium
Viesti:

ViestiKirjoittaja NightLilium » To Syys 19, 2013 16:28

- miksi haluaa hallitukseen ja miksi juuri sinä sopisit sinne hyvin? Vakaan harkinnan jälkeen voisin tulla hallitukseen uudelleen. Tarvitaan sekä hyviä, että huonoja ideoita jotta niistä voi kehittyä jotain Superia.
- miksi mamylaisten kannattaa äänestää juuri sinua? Mikä tahansa syy käy.
- mikä hallituksen toimenkuva kiinnostaa eniten? Monia vaihtoehtoja tuossa näyttää olevan.
- ehdotuksia MAMYn toiminnan parantamiseksi? Pitäisi kehittää jotain viisasta ja mukavaa~ Jotain mukavaa kuitenkin~ Teemoja, animea, toiveita, kivoja juttuja. On tähänkin asti ollut ihan kivaa, mutta nyt myös jotain uutta~
- miten sinä käyttäisit rahaa MAMYn toiminnan parantamiseen? Vaikkapa mm. joku yhteinen tapahtuma/meno jonnekkin.
- mikä sana/kuva/animehahmo/etc kuvaa sinua parhaiten? Ei ainakaan SE! En ole miettinyt koskaan sen kummemmin muuta kuin että ei SE.
- millaisesta kakusta pidät? Sacherkakkuuuuu*haaveilua*

Ainiin ja olen Nea niille jotka eivät tiedä vielä.

~

ViestiKirjoittaja ~ » Pe Syys 20, 2013 03:16

Allekirjoittanut henkilö, Johan, asettautuu ehdolle hallitukseen ja vielä erityisesti puheenjohtajaksi.

Olen valmis toimimaan lähes missä tahansa tehtävissä, mutta osoitan nyt kiinnostukseni puheenjohtajan tehtävään, näin jo parina vuotena Mamyn hallituksessa olleena.

Pyrkimyksenä olisi tulevalla hallituskaudella varmaan pyrkiä elävöittämään toimintaa, kun uuttakin verta on alkaa näkymään.
Mielellään pyrkisin tuomaan myös näkyvyyttä yhdistykselle, jotta jäsenvirta pidettäisiin virtaamassa. Mikäli varsinainen cossaus kaupungilla ei valtaosaa jäsenistöstä nykyään kiinnosta, niin kaupungin tapahtumiin voisi pyrkiä mukaan ehkäpä~ Kaupunki on kumminkin enenevässä määrin ollut kiinnostunut Mamy:sta.

Ja pidän juustokakusta. Mutta se maksaa maltaita ja ilmeisesti minulla ei ole vieläkään kakkuvuokaa. En tiedä miten tai miksi.

Smith

ViestiKirjoittaja Smith » Pe Syys 20, 2013 22:59

Joo elikkäs Rita ilmottautuu hallitukseen tänäkin vuonna taas.

Miksi haluaa hallitukseen ja miksi juuri sinä sopisit sinne hyvin?
Vähäisten ilmottautumisten takia ja parin viime vuoden perusteella voisin jatkaa ihan miellelläni hallituksen jäsenenä, koska olen päässyt jo vähän jyvälle miten homma toimii. Lisäksi olen paikalinen ja pyörin Mikkelin alueella ainakin vielä tämän kauden ajan. Lisäksi toimin edelleen mamyn virallisena postilaatikkona ja yhdistyksen postit tulee miulle ehkä hieman koirien pursekelemana ja toimitan ne ainakin melkein ajallaan aina eteenpäin.

Miksi mamylaisten kannattaa äänestää juuri sinua?
Äänestitte viime vuonakin niin miksi ette tänäkin vuonna? :3

Mikä hallituksen toimenkuva kiinnostaa eniten?
Olen aiemminkin toiminut epävirallisesti vara-pj:nä ja toimitan luultavasti tänäkin vuonna mamyn postit hallituksen tutkittavaksi.

Ehdotuksia MAMYn toiminnan parantamiseksi: mikä mättää, mitä pitäisi muuttaa etc
Me ollaan alettu jotenkin rapistua ja innostus on vähän lässähtäny (en oo kyllä hyvä sanomaan tätä, kun itse lusmuan ja karkaan kaikista mahdollisista ja mahdottomistakin aktiviteeteistä) mut yhdessä tekeminen olisi hienoa. Meille on tullut ideoita milloin mistäkin ryhmä cosseista, matkoista ja muista, mutta mitään ei juuri ole niistä mukavaisista idoista onnistuttu silti toteuttamaan. Ehkäpä tällä kaudella saataisiin jotain ihan uutta ja piristävää aikaan.

Miten sinä käyttäisit rahaa MAMYn toiminnan parantamiseen?
Leiri on must, mutta rahan käyttö yleisesti on kiinni siitä mitä TE haluatte sillä tehdä. Te kerrotte ja me toteutamme.
"The same tears are always shed, we will not realize what is precious until we have lost it.
If only one wish can be fulfilled, I would say "goodbye" to my old self."

Lin-san

ViestiKirjoittaja Lin-san » Pe Syys 20, 2013 23:46

TÄSSÄ POSTAUKSESSA ON MONTA ILMOITTAUTUMISTA

- Moi olen Petra. En oikein tiedä, miksi haluan hallitukseen, ehkä hetken mielijohteesta.
- Toisin uutta verta hallitukseen. Sekä paljon uusia ideoita. Ja oon tosi hauska <3
- Tykkään suunnitella ohjelmaa, ehkä joku ohjelmavastaavuus olis kiva?
- Vaikee sanoo. Ainakin lisää ohjelmaa, ja yhteistä tekemistä --> ei kuppikuntia!
- Pikku Myy :)
- Itse tehdystä, koska oon paras.

-Moi oon Jukka. Haluaisin hallitukseen, koska olen sosiaalinen ja tulen toimeen hyvin erilaisten ihmisten kanssa. Olen hyvä organisoimaan ja laittamaan toimeen porukkaa. Lisäksi olen ollut mamyssä jo n. 4 vuotta, ja olen ollut hallituksessa kerran aikaisemmin. Olen myös aktiivisesti yrittänyt rekrytoida uusia ihmisiä ja uutta verta meidän yhdistykseemme.
-Minua kannattaa äänestää, koska olen melko karismaattinen ja hyvä johtohenkilö. Tunnen MAMYläiset erittäin hyvin ja olen avoin uusille ideoille.
-Kiinnostaa, koska olen harkinnut asiaa jo pidemmän aikaa ja olisin potentiaalinen ehdokas ja hyvä valinta mamyn hallitukseen.
-Hallituksen pitäisi pitää enemmän yhtä ja jakaa enemmän asioita keskenään. Toiminnallisuus ja ryhmätyöskentely kärsii, jos hallitus on jatkuvasti eri mieltä kaikesta. Lisäksi uusia ihmisiä täytyisi uskaltaa ottaa mukaan juttuihin, jotta pystyisimme pitämään tätä yhdistystä pystyssä.
-Rahankäyttö on ollut mielestäni hyvin sopivaa tähän mennessä. Jos saisimme joitakin teemamiittejä pystyyn, niihin voisi ohjata rahaa, jotta saadaan miitistä hieman erikoisempi teemaltaan.
-Ouran High School Host Club. Kyouya Ootori.
-SUKLAAKAKKU ON BEAST EU

- Moi oon Tessa. Haluan päästä vaikuttamaan MAMYn asioihin, ja toisin hallitukseen uutta verta vanhojen partojen seuraksi.
- Koska oon ihana ;) ja olis ehkä hyvä jos hallituksessa olisi muitakin kuin äänekkäitä veteraaneja :p
- En ole erityisesti kiinnostunut mistään nimenomaisesta toimenkuvasta, paitsi että en halua olla PJ.
- Haluaisin järjestää enemmän yhteistä tekemistä kuppikuntaisuuden vähentämiseksi.
- Järjestäisin pajoja ja kokkausmiittejä yms muuta yhteistä yhdistyksen kustantamana.
- Miau
- Kaikki kakut on hyviä, mutta en tykkää kermasta.

-Janne vaa heips. Haluaisin hallitukseen sanomaan painavan sanani, minulla suhteellisen tarkka analyyttinen silmä monien asioiden suhteen (eli rahvaanomaisesti osaan sanoa mikä on huonosti :D). Haluaisin vaikuttaa siihen, kuinka asiat tapahtuvat, ja luulen että vaikuttaisin siihen positiivisesti.
-Minua kannattaa äänestää, koska olen hyvä muodostamaan sekä yleisen mielipiteen että oman mielipiteeni järkevään, käsiteltävään muotoon, ja olen siksi varma linkki mamyn hallituksen ja muun mamyn välillä.
-Noh, en pidä vastuusta, mutta mikäli on mahdollista olla virallinen konsultti, se on unelmaduunini.
-Mikä mättää? Hmm. Noh, olemme tulleet vanhoiksi, ja vanhukset kaipaavat erilaista toimintaa kuin nuoret. On aika hyväksyä totuus, ettei rilu-mamy tule enää takaisin, ja tarjota uutta uudestisyntyneille jäsenille. Eipä muuta.
-Rahaa voisi käyttää yhteistapahtumiin, sillä tapahtumat lähentävät enemmän kuin mikään muu.
-Individualistinen
-Pidän monista kakuista. Gibe all cakes pls.

- Aura tässä heisun ;3;! Haluan hallitukseen jotta asiat lähtisivät taas toimimaan ja ihmisillä olisi hauskaa yhdessä. Olen kiinnostunut puheenjohtajuudesta ja valmis toimimaan sen asettamien velvollisuuksien mukaan. Haluan, että MAMYssa jälleen olisi monipuolista ja monenlaista toimintaa, eri kiinostuksen kohteisiin. Asioiden suunnittelu ja toteutus on minulle tuttua ja olisin kokonaisvaltaisesti mukana MAMYn kehittämisessä ja suunnittelussa. Myös yhteistyö muiden tahojen kanssa on erittäin tärkeää minun mielestäni. Rahaa käyttäisin teemamiitteihin ja eri tyyppisten miittien järjestämiseen ihmisten mielenkiinnon mukaan. MAMYn jokavuotinen leiri on myös todella tärkeä mielestäni. Juustokakku on nam nam<3

- Miikka tässä. Vaikka olenkin muuttanut Kouvolaan, innostukseni Mamyn toimintaa kohtaan on edelleen voimissaan, ja hallituksessa kykenisin vaikuttamaan asioihin tehokkaammin kuin tähän asti, nyt kun kaoottinen alkuhypeni on muuttunut järjestyneemmäksi energiamuodoksi.
-Toivon että ihmiset pitävät minua luotettavana ja aikaansaavana järjestäjähenkilönä.
-Toimenkuvista voin ottaa vastaan minkä tahansa muun paitsi puheenjohtajan paikan, sillä haluan keskittyä myös Mimiconin pyörittämiseen.
-Mamyn toiminnalle tärkeitä ovat uudet nuoret, ja heidän aktivoimisensa (meidän kauttamme) hankkimaan uusia jäseniä ja tuottamaan uutta sisältöä Mamyyn on yksi pääprioriteeteista (Mamyn topiminnan tehostamisen lisäksi). Mamyn mantteli joudutaan kuitenkin muutaman vuoden sisään siirtämään seuraaville, kun vanhat jäsenet siirtyvät muihin kaupunkeihin.
-Rahankäyttöä tulisi ohjata miittien sisällöntuottamiseen sekä Mamyn toiminnan mainostamiseen.
-En katso tarpeeksi animea :D
-Syön kaikki kakut.

- Olen Lotta (tai Lappis), olen ollut hallituksessa kaksi kautta, ja toivoisin voivani olla jotenkin hyödyksi MAMYlle, kun lopulta olen oppinut yhdistyksen toiminnan kannalta tärkeitä juttuja ja osaisin toimia hallituksessa.
- Kantapää on paras tapa oppia, tosin epämukavin, ja voinen ehkä estää tulevaakin puheenjohtajaa oppimasta sen kautta ;) Also miulla on hassu lempinimi.
- en ole erityisesti kiinnostunut mistään hallituksen toimenkuvasta, mutta tarvittaessa voisin toimia esim. varapj:nä tai sihteerinä
- MAMYn toiminnassa on monia parannettavia juttuja, eikä vähäisin niistä ole jäsenten aktivointi toiminnan järjestämiseen. Tätä haluaisin pyrkiä toteuttamaan, toivottavasti tällä kertaa menestyksekkäämmin.
- haluaisin sijoittaa MAMYn varoja yhteiseen tekemiseen mm. pajojen ja kokkausmiittien muodossa. Olen erittäin avoin myös uusille ehdotuksille.
- kakku on hyvää, mutta mieluummin teen kuin syön niitä :p
~Lin

kyokugaisha
Viesti:

ViestiKirjoittaja kyokugaisha » La Syys 21, 2013 00:05

muh~

Ihanaa nähdä noin monta ilmoittautumista! Oon tosi ylpeä teistä kaikista <3

Tuntuu vähän turhalta ilmoittautua mukaan ehdolle kun on niin paljon sopivampiakin tyyppejä ehdolla, mutta en voi itselleni mitään :'> Täällä olisi siis tarjolla hallitukseen tällainen pieni innokas möhnökuutti nimeltä Pake~

Vaikka fyysinen sijaintini on ensi vuonna hieman hankala (Japani) enkä pysty olemaan fyysisesti läsnä kokouksissa tai toiminnassa (hengessä toki olen mukana aina ja ikuisesti<3), haluaisin kuitenkin olla mukana auttamassa tulevaa hallitusta esimerkiksi jonkinlaisena neuvoa-antavana hallituksen jäsenenä. Haluaisin olla mahdollisimman paljon hyödyksi tulevalle hallitukselle, ja uskoisin että minulta löytyy arvokasta kokemusta ja tietotaitoa jaettavaksi paitsi uudelle puheenjohtajalle mutta myös muille hallituslaisille: onhan meikäläisellä takana jo viisi(?!) hallituskautta, joista 2 puheenjohtajana! Ja eihän sitä tiedä vaikka sijainnistani olisi yllättäviä etuja MAMYa ajatellen ;'D

Nyt on meidän kaikkien mamylaisten - mutta erityisesti tulevan hallituksen - aika nousta yhdessä passiivisuuden suosta ja ryhtyä aktiivisesti toimimaan yhdessä MAMY:n puolesta! Toivoisin, että tuleva hallitus saisi erityisesti aikaan parannuksia miittitoiminnan, kaupunki-yhteistyön sekä uusien jäsenten rekrytoimisen osalta, mutta pääasia että ihmiset (sekä hallituslaiset että muut jäsenet) nauttivat MAMYssä olemisesta~ Rahaa voitaisiin käyttää hieman aiempaa reilummalla kädellä, mutta edelleen harkiten; esimerkiksi entistä ehompien teemamiittien järjestämiseen, jäsenten yhteisiin projekteihin (matkat, larpit, leirit) ja mahdollisiin jäsenten toiveiden mukaisiin hankintoihin (esimerkiksi MAMYn omat kangasmerkit tai badget).

PS. The cake of my choice is a lie.

PAKEDITTO: Olenpa hidas kirjoittaja ;___; Anteeksi
~Mimiconin pääjärjestäjä, MAMY ry:n ikisäätäjä

kyokugaisha
Viesti:

ViestiKirjoittaja kyokugaisha » La Syys 21, 2013 00:54

muh!

Hallitukseen on ilmoittautunut ehdolle myös Akusti, joka on ollut mukana hallitustoiminnassa jo useamman kertaa, viimeksi kuluneena hallituskautena vararahastonhoitajan toimessa.

kyokugaisha
Viesti:

ViestiKirjoittaja kyokugaisha » La Syys 21, 2013 00:55

muh.

HALLITUKSEEN ILMOITTAUTUMINEN ON NYT PÄÄTTYNYT.

Huomisessa syyskokouksessa ovat ehdolla hallitukseen siis seuraavat henkilöt (puheenjohtajaksi ehdolla olevat on merkitty *):

Säde Elo
Nea Tarvainen
Johan Lummeranta *
Rita Laitinen
Petra Oinonen
Jukka Riikonen
Tessa Kauppinen
Janne Laukkanen
Aura Kimari *
Miikka Virtanen
Lotta Laukkanen
Pauliina Hahl
Akusti Lehtinen

Muistakaa, että syyskokouksessa kukin jäsen voi äänestää kolmea ehdokasta hallitukseen (yhteensä 4-8 henkilöä). Tämän jälkeen uusi puheenjohtaja valitaan äänestämällä hallitukseen valittujen keskuudesta. Kannattaa miettiä jo etukäteen, ketä aikoo äänestää!

Kiitoksia kaikille ilmoittautuneille, nähdään huomenna kokouksessa! ^_^

Palaa sivulle “MAMY - Mikkelin Anime ja Manga Yhdistys”