MAMYlaisten epävirallinen impromanga?

Keskustelua MAMY:n toimintaan liittyen sekä yleisesti animesta, mangasta ja niiden oheisilmiöistä

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, MAMY / Modet

kapu

MAMYlaisten epävirallinen impromanga?

ViestiKirjoittaja kapu » La Maalis 02, 2013 01:53

heippodei kaikki mikkelin mangamöngertäjät! ^-^

mä olen vasta muuttanut mikkeliin, enkä tunne teistä ketään, mutta se ei varmaan haittaa..

ilmeisesti teidän impromangat on lopettaneet toimintansa joskus 2011 (?)? (valaiskaa mua jos olen väärässä...)

mä olen mukana yhdessä impromangassa ja ylläpidän sitä. nyt on alkanu tulla sellainen kutina että ois kiva jos ois toinenkin impromanga, missä olisin mukana. tekis mieli perustaa aivan uusi, mutta mistä piirtäjät?! mietiskelin hetken että kai mikkelilläkin on oma anime ja manga yhdistyksensä ja tulin tutkimaan asiaa ja haa! täällä on paljon immeisiä ja jopa useita osaavia piirtäjiä.

mitäs sanoisitte jos minä alkaisin ylläpitää uutta epävirallista impromangaa, jossa olisi mikkeliläisiä piirtäjiä? :D olisiko halukkaita?

tässä vähän ideoitani, joihin voi vaikuttaa:
-selkeä teema
-viikko piirtoaikaa
-lisäpäiviä piirtämiseen voi pyytää
-vuoroa ei ole pakko ottaa vastaan
-jos ottaa vuoron vastaan ja skippaa, tulee skippimerkintä
-kolmesta skippimerkinnästä joutuu pois improsta
-max. kahdeksan piirtäjää

kysymyksiä ja ehdotuksia otetaan vastaan, ja ennen kaikkea piirtäjiä. (:
~kapu

savukvartsi

Re: MAMYlaisten epävirallinen impromanga?

ViestiKirjoittaja savukvartsi » Su Maalis 03, 2013 10:28

Hienoa, tosi jees jos joku taas jaksaa lähteä tätä organisoimaan :3 \o/

Ajattelitko rajata improilijat vain Mikkelin alueella majaileville? Mamy on nimittäin siitä mielenkiintoinen häröpallo, että meillä on hirmu paljon ns. "ulkojäseniä", eli porukkaa jotka on edelleen mamylaisia mutta asuu jossain ihan muualla :D
Sinulla on piste. Se tekee järkeä.
All world's a stage, and all the men and women merely players: they have their exits and entrances; and one man in his time plays many parts, his acts being seven ages.
~W. Shakespeare

kapu

ViestiKirjoittaja kapu » Su Maalis 03, 2013 20:34

Siinä mielessä ois kivaa, jos kaikki olis mikkeliläisiä, kun ois siistiä joskus MAMYn kokouksissa tavata muita piirtäjiä. :) Muutenhan sillä ei ole mitään väliä tietenkään. Mun puolesta, jos kahdeksan piirtäjän paikat ei täyty MAMYlaisilla niin voidaan ottaa mukaan myös vaikka MAMYlaisten kavereita tai nettituttujakin. :) Otsikonkin mukaan epävirallisesti mennään.
~kapu

Lin-san

ViestiKirjoittaja Lin-san » Ti Maalis 05, 2013 23:09

Mamylla on facessa oma ryhmänsä joka on huomattavasti foorumia aktiivisempi keskustelukanava, kannattaa sinne postata asiasta jotta saat useampia piirtäjiä mukaan, idea on mainio! x3

http://www.facebook.com/groups/21243224697/
~Lin

kapu

ViestiKirjoittaja kapu » Ke Maalis 06, 2013 04:42

Ooh, kiitos vinkistä ja linkistä! Ryntään heti katsomaan.
~kapu

Palaa sivulle “MAMY - Mikkelin Anime ja Manga Yhdistys”