Stormausketju

Keskustelua MAMY:n toimintaan liittyen sekä yleisesti animesta, mangasta ja niiden oheisilmiöistä

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, MAMY / Modet

Wulfen

Re: Stormausketju

ViestiKirjoittaja Wulfen » Ti Touko 08, 2012 07:13

tämä kyseisen drakula pelin matskut löytyy nykyään multa että enään pitää ettiä linna pelille :D

kyokugaisha
Viesti:

ViestiKirjoittaja kyokugaisha » To Elo 09, 2012 04:01

HUOMIO HUOMIO!

Nyt juuri Sinulla on mahdollisuus vaikuttaa siihen, mitä MAMYn syyskauden 2013 miiteissä puuhastellaan!

Heitelkääpä siis tänne ideoita miittien ohjelmaksi~
Esimerkiksi mitä lauta/konsoli/tanssi yms pelejä haluaisitte olevan paikalla, haluatteko mangapiirien tapaista aktiviteettia, boffausta, animea, cosplaypajoja, karaokea, japanin kielen oppimiseen liittyvää puuhaa, kokkausta, jotain muuta eli mitä?

Myös ideoita syksyllä pidettäviksi teemamiiteiksi otetaan erittäin mielellään vastaan.
Sekä uudet että vanhat teemaehdotukset kelpaavat, go crazy :3

PAKEDITTO: Voitte tietenkin myös vaikuttaa kertomalla mitä ohjelmia/teemoja nimenomaan ette haluaisi enää syyskaudella nähdä. Sekin auttaa :'3
~Mimiconin pääjärjestäjä, MAMY ry:n ikisäätäjä

Lin-san

ViestiKirjoittaja Lin-san » Pe Elo 10, 2012 00:05

Boffaus toimii hyvin jos sitä on miitin ohessa salissa ja halukkaat voivat sinne mennä mättämään. Anime voisi oikeasti joskus myös katsoa xD Olisiko ollut peräti ekassa miitissä missä olin kun katsottiin jotain komedia-animea ja mulle ainakin jäi se fiilis et kaikilla oli yhdessä hurjan hauskaa :3 Joten tämän voisi toistaa joskus. Karaoke toimi silloin yhdessä miitissä hyvin, sitä voisi tuoda useamminkin. Mulla on vielä ohjelma tallella että voin tuoda koneen tarvittaessa. Japanin kielen oppimista, hai! x3 Pake ja Aura, saatte nyt vihdoin ja viimein järkätä sen japanin kielen oppitunnin, ainakin minä olen sitten siellä jos ei muita x) Kokkausta myös järkätkäämme, se on ollu hyvää yhteistä tekemistä.

Ja teemamiiteistä, go crazy indeed, mulle tuli yks päivä semmonen hullu idea et pidetään wtfjapan-teemamiitti jossa keskitytään kaikenlaiseen omituiseen japanilaiseen sekoiluun x) Animen tilal vois katsoa niitä hulluja gameshow-kilpailuja sun muita japanilaisen tv:n ihmeitä, ja jos hullunrohkeita riittää niin pidetään vaikka oma Silent Library-kisa x3 Tosin ehkä jokseenkin vaarattomilla rankaisumetodeilla xD How's that sound?
~Lin

Mr Cartier

ViestiKirjoittaja Mr Cartier » Pe Elo 17, 2012 01:40

Yritin vedellä lankoja linnan suhteen kesän aikana, mutta ilmeni että oikeahkon kokoluokan rakennuksia ei ole kaupungilta saatavilla valitettavasti, joita voisi käyttää kukkaro-ystävälliseen hintaan. Tapahtuman ohessa tottakai olisi kiva ollut pitää iltamat luonnollisesti.

kyokugaisha
Viesti:

ViestiKirjoittaja kyokugaisha » To Elo 30, 2012 17:06

muh

Kesän epävirallisessa miittissä heitettiin ilmaan idea MAMYn tanssiaisista teekutsujen kera, ja se tuntui saavan suosiota.
Mikäli kellään ei ole mitään sitä vastaan, niin sellaiset voitaisiin järjestää esim. loka-marraskuussa. Sitä ennen ehdittäisiin pitää ehkäpä jopa parit harjoituksetkin :3

Mikäli ihmisillä on ideoita tanssiaisten ohjelmaksi, tansseiksi, musiikiksi, puvuiksi, teelaaduiksi, koristeluiksi etc tai enemmänkin halua lähteä järjestämään tanssiaisia, niin ilmoittautukaa tässä ketjussa ja pistetään pystyyn järjestäjäporukka~

Hiisi
Viesti:

ViestiKirjoittaja Hiisi » To Elo 30, 2012 21:13

Jos teetä haluaa, niin minulla niitä on paljon. Osa olisi kiva saada tuhotuksi, koska itse en koskaan pysty juomaan sitä määrää. Pääasiassa maustettua mustaa irtoteetä, kuten Suklaateetä, Lakritsiteetä ja Mansikkateetä. Eli jos vaan haluatte näitä makuja, niin nykikää minua hihasta :3
"It's not a good idea to make fun of LARPers. They are often armed."

Tasmir
Viesti:

ViestiKirjoittaja Tasmir » La Syys 01, 2012 12:36

Hoo~ Tansseja<3
Suosittelen keskiaikatansseja. Aika harva mamyssä taitaa montaa tanssia osata tanssia, joten menee varmaan ainakin osittain tanssinopetuksen puolelle? Voin lupautua vetäjäksi, jos löytyy innostusta. Kokemusta löytyy jonkin verran.
Mimicon - Ohjelmavastaava

kyokugaisha
Viesti:

ViestiKirjoittaja kyokugaisha » Ma Syys 03, 2012 22:26

Tasmir kirjoitti:Hoo~ Tansseja<3
Suosittelen keskiaikatansseja. Aika harva mamyssä taitaa montaa tanssia osata tanssia, joten menee varmaan ainakin osittain tanssinopetuksen puolelle? Voin lupautua vetäjäksi, jos löytyy innostusta. Kokemusta löytyy jonkin verran.

Mietittiin että tanssittaisiin hieman tutumpia tansseja (esim. vanhat) juurikin siksi että ei ole kuitenkaan ihan hirveästi aikaa harjoittelulle ennen tanssiaisia... Toki joitain yksinkertaisia ja nopeasti opittavia keskiaikatansseja voidaan ottaa myös mukaan :3 Ainakin yksi harjoittelukerta voisi ehkä mahtua miittien sekaan.

Katselin tuossa aikataulua sen verran, että tanssiaiset saattavat mennä marraskuun puolelle kun on halloweenia yms. Mutta onpahan valmistautumisaikaa~

savukvartsi

ViestiKirjoittaja savukvartsi » Ti Helmi 12, 2013 19:09

Mites ystävänpäivämiitti? Ystävänpäivä meni jo, mutta mites white day? (http://en.wikipedia.org/wiki/White_Day)

Ne kehulaput on nimittäin ainakin vielä kirjoittamatta.

Oliskoooo mamysutraa, cupcakes ja konvehteja?
Sinulla on piste. Se tekee järkeä.
All world's a stage, and all the men and women merely players: they have their exits and entrances; and one man in his time plays many parts, his acts being seven ages.
~W. Shakespeare

Palaa sivulle “MAMY - Mikkelin Anime ja Manga Yhdistys”