Uusi vuosi, uudet kujeet. KUMA renunited/reborn 2016?

Keskustelua Keski-Uudenmaan alueella toimivan animeyhdistyksen toimintaan liittyen.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Kuma / Aktiivit

aono

Uusi vuosi, uudet kujeet. KUMA renunited/reborn 2016?

ViestiKirjoittaja aono » Su Huhti 10, 2016 11:01

Tervehdys kaikki rakkaat toverit, komerot, ystävät, turrit ymsyms.

Pitkään ollaan menty hiljaiselossa, jokainen meistä tehty yhtä sun toista, käyty coneissa ja törmäilty silloin tällöin. Olisiko aika ryömiä ulos komeroistamme ja yhdistää voimamme jälleen?! KUMA reUNITED 2016!

Frostbitessä tuli nähtyä ja juteltua suurimman osan aktivistien kanssa (pun intented) ja oli puhetta, naitterin yms järkkäilystä heti alkuvuodesta. No nyt mennään jo huhtikuussa, mutta ei anneta sen lannistaa... eihän?

Itse olen ollut aika kiireinen (varmaan myös jatkossakin..) ja kiinni töissä viikonloppuisin, kerran saan n. 2kk:ssa viettää vapaata viikonloppua ja nyt olis semmonen hetki tulossa tuossa 23.4, miten on, maistuisko jonkun sortin naitteri/iltama tyyppinen tapahtuma rakkaalla Elzulla?
Olen yhteydessä Elzuun heti alkuviikosta ja kyselen tiloista.
Elzusta puheenollen; He tekivät viimeksi aloitteen asiasta, kun olin siellä avainreissulla käymässä. Että mikäli meidän ovet olisivat kaikille auki, he voisivat levittää sanaa omilla viestintä portaaleilla. Mielestäni tuo olisi aika huikea tilaisuus, johon meidän kannattaisi ehdottomasti tarttua.
hiljaiselo seis ja ei muuta kuin kasvattamaan jäsenkuntaa ensalkuun!

Ko. naitteri/iltama tullaan järkkäämään nyyttäri meiningillä, koska raheita ei tällä hetkellä ole. Ja muutenkin jos ko. naitteriin/iltamaan pamahtaakin useampikin yllätysvieras, niin tarjottavat eivät riittäisi ja rip rahet. Eli mennään tällä win-win asetelmalla ainakin tämä tämän vuoden ensimmäinen. Itse maksoin ennen tätä postausta jäsenmaksuni 2016, koska uskon ja haluan, että KUMAn legenda ei jää vain legendaksi, vaan herätämme sen henkiin ja jatkamme sitä!

Aika monet kokouksetkin pitämättä, ehkä semmostakin pitäs tässä lähi tulevaisuudessa harrastaa? Mutta katsotaan sitä sitten, kunhan tästä päästäisiin ensiksi naitteri ja yhdistyshommiin takaisin käsiksi!

TL;DR Perseet ylös ja pois kotoa homehtumasta. Jatketaan KUMAilua ja naittereiden järkkäämistä nyt (23.4).

P.S pj oli hieman väsynyt tätä kirjottaessa, lauserakenteet saattaa olla hölmöhköjä + typoja havaittavissa. #vainyövuorojutut #vähänunta

- aono "ebin pj-kun"

Shitai

Re: Uusi vuosi, uudet kujeet. KUMA renunited/reborn 2016?

ViestiKirjoittaja Shitai » Su Huhti 10, 2016 14:43

Elikkäs juuh....

Itsekkin voisi naitteriin tulla (ja jäsemaksuakkin maksaa).
Toki myönnän, että amakin aktiivisuus ollut tasoa
"Tulen kun on sitten jotain".

Oman ryhmäruuan tuominen OK.

Btw, Hanami pian. Sinnekkin miittiä?

Lumikki

ViestiKirjoittaja Lumikki » Su Huhti 10, 2016 18:43

Toi viikonloppu on käy mullekin ja mainostusta kehiin ihmeessä! Voin koittaa itsekki mainostaa tuttujen kautta jos löytyisi uusia jäseniä.

Let's keep KUMA alive~~ Mulla on aina ollu kivaa naittereissa ja tapaamisissa niin on ollut ikävä :'(

EDIT// Vois laittaa FB:henkin tästä ilmoitusta. Teen sen kohta tässä joskus kun tilat varmistuu.

Lumikki

ViestiKirjoittaja Lumikki » To Huhti 14, 2016 19:11

Kävikin niin, että juuri tuolloin on myös FFXIV fan gathering Hesassa, eli tuun joskus illalla naitteroimaan.

Merryl

ViestiKirjoittaja Merryl » Pe Huhti 22, 2016 22:44

Mihin aikaan olis iltamat huomenna alkamassa?

zsb

ViestiKirjoittaja zsb » Pe Huhti 22, 2016 22:54

Nyt kävi valitettavasti niin, että iltamat jouduttiin perumaan. Yritämme uudelleen pian!
Yami no chikara o himeshi kagi yo
Shin no sugata o ware no mae ni shimese
Keiyaku no moto Sakura ga meijiru
RELEASE!

Palaa sivulle “Kuma - Keski-Uudenmaan Manga ja Anime ry”