Kuma valtaa Assemblyt

Keskustelua Keski-Uudenmaan alueella toimivan animeyhdistyksen toimintaan liittyen.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Kuma / Aktiivit

Mayumi7

Kuma valtaa Assemblyt

ViestiKirjoittaja Mayumi7 » To Touko 24, 2012 19:50

Assembly-tietokonemessut lähestyvät ja lipunmyynti aukeaa 3.6.2012 sunnuntaina (itse assemblyt ovat 2.8 - 5.8.2012, mutta olemme tuon lippukasan ostamassa heti lipunmyyntipäivänä), eli vähän reilu viikon päästä jo. Kumasta on lähdössä assemblyille porukkaa ja kutsumme kaikkia halukkaita myös mukaamme.

Itse tapahtumasta lisätietoa saa osoitteesta http://www.assembly.org/summer12/. Sivut tosin päivittyvät suht hitaasti ja tämän vuoden tapahtumista alkaa ilmestyä tietoa vasta tapahtuman lähestyessä. Jos sinua kuitenkin kiinnostaa tapahtuma ja et ole yksin viitsinyt lähteä nyt on oiva tilaisuus päästä mukaan ei niin vieraan-porukan kanssa.

Lippujen tyypit ja hinnat

Sisäänpääsylippu: 39 €
Tietokonelippu: 69 € (pääalue, GameLab) or 79 € (katsomot)

Ensisijaisesti olemme suunnitelleet katsomoa, mutta tuurista riippuen saattaa joutua areenatason lippuja hommaamaan. Mutta lipun korkein mahdollinen hinta tulee olemaan siis 79€.

Ilmoitelkaa tähän ketjuun halukkuudesta ostaa lippuja yhdessä, tai jos vain jokin mietityttää. Ircissä minuun saa yhteyden nickillä Mayumi B2Irc-verkossa, jossa #kuma-kanavammekin sijaitsee. :3

Mayumi7

Re: Kuma valtaa Assemblyt

ViestiKirjoittaja Mayumi7 » To Touko 24, 2012 19:50

Alustavasti ilmoittautuneet:

Mayumi
Minnake
SkyWay
aono
alyn

Minnake
Viesti:

ViestiKirjoittaja Minnake » To Touko 24, 2012 19:58

Ja mie oon tulossa myös. o/

Työvuoroja en taas saa tietää ennen kuin pari viikkoa ennen tapahtumaa, mutta eipä se mitään vaikka töitä osuisi osalle päivistä. :3

Jos joku haluaa ostaa lippuja yhdessä (ts. päästä vierekkäisille paikoille) Mayumille voi ilmoittaa sillä hän hoitaa ainakin meidän lippujen varauksen. Lippunsa voi sitten maksaa Wizeonille ja hän hoitaa tilauksen. :D Tai toisinpäin, tilaa ensin ja sitten pyytää rahaa, en tiä. :D
Kuma - Keski-Uudenmaan Manga ja Anime ry

SkyWay
Viesti:

ViestiKirjoittaja SkyWay » Ti Touko 29, 2012 03:06

Olen tulossa, hirveän säädön kera. KUMAn kanssa paras, kyllä mä jostain sen rahan revin :)
Skaiway Cosplay Suomeksi http://skaiwaycosplay-fi.tumblr.com/
Skaiway Cosplay in English http://skaiwaycosplay-en.tumblr.com/

aono

ViestiKirjoittaja aono » Ti Touko 29, 2012 13:23

Juuh, minäkin voin liittyä tähän Mayumin laittamaan listaan "Alustavasti ilmoittautuneet" : DD koska aina voi sattua ja tapahtua :p

Mayumi7

ViestiKirjoittaja Mayumi7 » To Kesä 07, 2012 01:01

Liput ostettu. Jos halukkaita on löytyy vierestä vielä tällä hetkellä muutama vapaa paikka.

Palaa sivulle “Kuma - Keski-Uudenmaan Manga ja Anime ry”