Death Note

Keskustelua Egmont Kustannuksen julkaisuista. Kysyä saa ja palautetta otetaan vastaan, sekä ruusuja että risuja. Toiveet uusista sarjoista ovat myös tervetulleita. Perinteisissä asiakaspalveluasioissa sinua palvelee osoite asiakaspalvelu.egmont@laserma.fi

Valvojat: Egmontin Yookai, Animeunionin Foorumiaktiivit

Elvi_93

Re: Death Note

ViestiKirjoittaja Elvi_93 » Ma Joulu 15, 2008 09:27

Millonkohan mahtaa tulla seuraava osa? Odotan sitä kovalla innolla jo:)
Nobody knows but me
That I sometimes cry
If I could pretend that I'm asleep
When my tears start to fall
I peek out from behind these walls
Nobody knows no

pakkkun

ViestiKirjoittaja pakkkun » To Joulu 18, 2008 17:31

seiskan juonesta:
Spoiler:
Siinä, kun L tipahti tuoliltaan lattialle kuolleena, olin ihan varma, että se oli huijausta, jolla L jotenkin saisi selville Kiran henkilöllisyyden tai jotain, mutta olin suorastaan pettynyt, kun näin ei käynyt. Olin alusta asti ajatellut, että jos L kuolee, niin se on Light, joka hänen nimensä Death Noteen kirjoittaa. Vaistoihinkaan ei voi enää luottaa.
Sokeri syöppö L oli paljon mukavampi verrattuna Neariin ja Meloon, niin kamalan ärsyttäviä henkilöitä, että oikeen toivoo, että Light jotenkin lopulta voittaa.
Mutta jännitys vaan kasvaa, että miten lopulta käy, ja kuka voittaa.

ann
Viesti:

ViestiKirjoittaja ann » To Joulu 18, 2008 19:38

Voi että, näin seiskan tänään kaupassa, muttei ollut rahaa mukana ja automaateilla oli liikaa jonoa 8(((((((((((((( Siinä vaiheessa en pahemmin asiaa ajatellut, mutta nyt jälkeenpäin on alkanut harmittaa. No, ostan sen huomenna. Ikävä jo koko sarjaa 8((
olet nähnyt minut paljon paljaampana kuin ihmisen toivoo näkevän toisen ihmisen

Noppa

ViestiKirjoittaja Noppa » To Joulu 18, 2008 21:08

Waaa~h!? Onko DN seiska jo tullut kauppoihin?! O__O *Paniikkiih*
Minulla on se kyllä enkuksi... Mutta ihan pakko ostaa se suomeksi. *o* Varokaapa vaan, kassatädit ja -sedät! Noppa on vapaalla!

Joka tapauksessa.
Spoiler:
L:n kuoleman jälkeen, kun saapuu Mello & Near, täytyy sanoa, että tätä on odotettu ykkösestä asti. >3<
´´If you're wrong,
you just have to say 'Sorry'``.

ann
Viesti:

ViestiKirjoittaja ann » Pe Joulu 19, 2008 17:25

Noppa kirjoitti:Waaa~h!? Onko DN seiska jo tullut kauppoihin?! O__O *Paniikkiih*
Minulla on se kyllä enkuksi... Mutta ihan pakko ostaa se suomeksi. *o* Varokaapa vaan, kassatädit ja -sedät! Noppa on vapaalla!

Joka tapauksessa.
Spoiler:
L:n kuoleman jälkeen, kun saapuu Mello & Near, täytyy sanoa, että tätä on odotettu ykkösestä asti. >3<

Tässä päässä ei kyllä oltu odotettu tuota, alkuvaiheessa melkein harkitsin lopettavani sarjan siihen,
Spoiler:
kun L kuolee,
mutta eihän juonta voi jättää kesken. Pitää saada tietää miten käy.

Joo ostin sen tosiaan. Mutta hei, mikäs ihme muutos on tapahtunut, että osissa 1-5 oli ihanasti kiiltävällä pinnalla laitettu kannen kuva, mutta kutosesta eteenpäin on ollut kiiltävää vain teksti, jenkkilää kopioiden! Mikä kauheus on iskenyt? 8O
No, siinä kaikki tältä erää, tuun kommentoimaan sitten ku oon lukenu koko kirjan loppuun. n_____n

Sun Summer

ViestiKirjoittaja Sun Summer » Pe Joulu 19, 2008 22:36

Itse löysin seiskan eilen kaupasta ja aivan upeat kannet siinä. Beessi on vain väri, joka sopii siihen täydellisesti ja aluksi ihan katselin sitä väärinpäinkin, kun L:n kuva oli väärinpäin tarkoituksella. Kaikki pokkaritkin olivat R-kioskin lehtihyllyllä väärinpäin. ^^ Ostin DN lisäksi myös Nana nelosen. Eli hyviä lukukokemuksia tulossa. Ja niistä kansista vielä, itsekkin huomasin viime osassa, että pelkästään teksti oli kiiltävä ja muuten mattapintainen kansi. Ja se menetelmä oli mielestäni hiukan parempi. En tiedä miksi, hyvä kun seiskassakin oli samallailla tehty! Itse pokkaria olen lukenut vasta kaksi lukua ja vaikuttaa loistavalta. Heti päästiin tekemään "ahaa" väläyksiä lukiessa.... ; )
Pannukakku on litteä, maapallo pyöreä, pannukakun reunalta tippuu, mutta maapallon reunalta ei.

KamiNari

ViestiKirjoittaja KamiNari » Pe Joulu 19, 2008 22:51

Menin sitten ostamaan uusimman pokkarain mutta vannotin kaverilla että luen sen vasta jouluna aattoillan kunniaksi!
Pitäisikö kestää viisipäivää! VIISIPÄIVÄÄ *kuolee* (houkutus on liian suuri)

Spoiler:
mutta kyllä odotain innolla Melloa (ja Neariakin, juu)

ann
Viesti:

ViestiKirjoittaja ann » La Joulu 20, 2008 14:27

Joo nyt voin sitten tulla ja kommentoida tarinaa. Elikkä.
Spoiler:
Se mitä pelkäsin, tapahtui nyt sitten. Mietin että tuleeks se seiskassa vai kasissa, tosin kannen perusteella muistin että joo, tässäpä se. Silti se tuli yllättäen. Niin siis L:n kuolema. Vaikka olin tiennyt jo kauan etukäteen.
Tää ajan kuluminen... Mistä vuodesta tarina lähti käyntiin? 2003? Sillä tajusin ajan kulumisen vasta nyt. Alkoi pelottaa kamalasti kun tajusin, että Kira tosiaan hallitsi kolme vuotta... Ja siinä vaiheessa, kun sanottiin, että Light alkoi työskennellä NPA:ssa, tuli semmoinen ihme fiilis... Kauhean pelottavaa, järkyttävää, mitä ikinä. En osaa selittää sitä, mutta kun miettii että se "tapahtuu nyt", tulee vähän pelottava olo.
Multa meni vähän ohi että onko Mello hyvis vai pahis ja näin, mutta eiköhän se siitä selkene :3 Ja Near on aika kawaii ^___^

Hienoa, Egu, hienoa!
Milloinkas kasi tulee? Anime-lehti väittää että tammikuussa, mutta ilmestyikö desut yhden vai kahden kuukauden välein?
Joo en jaksa kattoa nyt sieltä pokkarin takaa. n___n

Mucca

ViestiKirjoittaja Mucca » La Joulu 20, 2008 18:10

Ansku-chan kirjoitti:Milloinkas kasi tulee? Anime-lehti väittää että tammikuussa, mutta ilmestyikö desut yhden vai kahden kuukauden välein?
Joo en jaksa kattoa nyt sieltä pokkarin takaa. n___n

Kerran kuukaudessa näyttäisi tulevan ja tammikuussa pitäisi tulla kasi, niin lukee seiskan lopussa.
Sitten itse seiskaan:
Kansi oli hieno! Kiva väri ja kuva. Ihanaa, kun Mello ja Near tulivat tarinaan. Tykkäsin ihan hirveästi tapatumista tässä pokkarissa. Tapahtumia oli runsaasti. Kiitos Egmont. Se kiiltävän kohdan poistaminen on miinus, mutta sisältö on ainakin nannaa:)
Manga&Anime

Mio

ViestiKirjoittaja Mio » Su Joulu 28, 2008 13:21

Olen pitänyt kaikista tähän mennessä ilmestyneistä Death Note-kirjoista. Julkaisu on tosiaan laadukas ja kansikuvat ovat aina hienoja. Juonesta taas pidän erittäin paljon. Death Note on jännittävä, hauska ja viihdyttävä. Päähenkilöt ovat hyviä, paras sivuhahmo on mielestäni Matsuda. Olen ostanut kaikki tähän mennessä ilmestyneet kirjat ja ostan loputkin. Juonensa ja hahmojensa perusteella Death Note on todellakin yksi lempisarjoistani. Taide on mielestäni selkeää, sillä hahmot erottaa toisistaan.

LadyNancy
Viesti:

ViestiKirjoittaja LadyNancy » Ma Joulu 29, 2008 22:51

Kutosessa jäätiin niin jännään kohtaan että oli ikävä jättää tarina kesken ja oottaa uutta pokkaria. :D
Kiitos kauniista kannesta, hassua että L on siinä ylösalaisin, onko se tarkoitus?
Vampyyrit <3

ann
Viesti:

ViestiKirjoittaja ann » Ti Joulu 30, 2008 00:55

LadyNancy kirjoitti:Kiitos kauniista kannesta, hassua että L on siinä ylösalaisin, onko se tarkoitus?

Kyllähän se on tarkoitus (8

Teki mieli mennä kääntämään ne oikein, kun ärrän tädit (ja sedät) oli laittanut ne väärin päin hyllyyn, mutta en ehtinyt 8'D

LadyNancy
Viesti:

ViestiKirjoittaja LadyNancy » Ti Joulu 30, 2008 02:03

Ounastelinkin että oli tarkoitus mutta ei kysyvä tieltä eksy. :D
Kiitos vastauksesta. :)
Vampyyrit <3

soinap

ViestiKirjoittaja soinap » Pe Tammi 02, 2009 12:56

Seitsemännen osan sain minäkin vihdoin käsiini ja vihdoinkin nuo Yotsuba - yhtiön jutut on poissa päiväjärjestyksestä ja juoni muuttui heti mielenkiintoisemmaksi, varsinkin kun
Spoiler:
Light sai muistonsa takaisin, Misakin kunnolla ja shinigamit palasivat täysipäiväisesti mukaan juoneen.

Kirjoitusvirheenkin bongasin jo lukiessani tuota, mutta ei sille nyt voi mitään. Jatkakaa kuitenkin samaa tahtia \o/

Elvi_93

ViestiKirjoittaja Elvi_93 » Ma Tammi 12, 2009 21:50

Millonkohan uusin osa mahtaa ilmestyä...?:)
Nobody knows but me
That I sometimes cry
If I could pretend that I'm asleep
When my tears start to fall
I peek out from behind these walls
Nobody knows no

Palaa sivulle “Egmont Kustannus”