Magic Kaito

Keskustelua Egmont Kustannuksen julkaisuista. Kysyä saa ja palautetta otetaan vastaan, sekä ruusuja että risuja. Toiveet uusista sarjoista ovat myös tervetulleita. Perinteisissä asiakaspalveluasioissa sinua palvelee osoite asiakaspalvelu.egmont@laserma.fi

Valvojat: Egmontin Yookai, Animeunionin Foorumiaktiivit

Egmontin Yookai

Magic Kaito

ViestiKirjoittaja Egmontin Yookai » Ma Huhti 12, 2010 22:14

Salapoliisi Conanin tekijän Magic Kaito on neliosainen komediallinen jännäri. Ensimmäinen osa ollut jo muutamankin hetken saatavilla. Mielipiteitä? Huti vai hitti?
Mangamankeli kamien armosta

-Janne

DarkNeko
Viesti:

Re: Magic Kaito

ViestiKirjoittaja DarkNeko » To Kesä 17, 2010 13:58

en sanoisi että sarja olisi huti muttei se hittikään ole vaan jotain siltä väliltä..
itse kyllä pidän sarjasta todella paljon. tarinan juoni on mielestäni hyvä vaikka piirrosjälki on hieman epätarkka ja sekava, mutta sepä ei haittaa. sarja on itsessään hyvin viihdyttävää luettavaa, eikä ole kauhean ennalta arvattava juoni.. ^^
Connor:" You know what we need. Some rope."

Shoe

Re: Magic Kaito

ViestiKirjoittaja Shoe » To Kesä 17, 2010 17:30

Viihdyttävää luettavaa. On niitä huonompiakin sarjoja tullut Egmontilta ulos, tämä on mielestäni parhaimmistoa, tietenkin katsoen siitä näkökulmasta, mitä minä olen lukenut. Mukavaa viihdettä.

Palaa sivulle “Egmont Kustannus”