Princess Ai

Keskustele Punaisen jättiläisen julkaisuista. Kommentoi kustannettuja sarjoja, painojälkeä, käännösta, mitä vain. Voit myös esittä ehdotuksia tulevia julkaisuja ajatellen tai kysellä muusta julkaisuihin liittyvästä. Asiakaspalveluasioissa pyydämme ottamaan yhteyttä osoitteeseen asiakaspalvelu@punainenjattilainen.fi.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Punainen Jättiläinen / ylläpito

street

ViestiKirjoittaja street » Su Loka 01, 2006 16:59

Täytyy Punaiselle Jättiläiselle sanoa kiitokseksi, että Princess Ai on aivan mahdottoman laadukas painos. Kansia ja sivuja myöten priimaa. Se näkyikin sitten hinnassa ^^;
Itse sarja oli todella hauska, muttei oikeastaan onnistunut koskettamaan millään lailla. Tästä Anime-lehden arvostelussa puhuttiinkin tiettynä "hengettömyytenä". Piirrosjälkeäkin moitittiin, mutta mielestäni jälki oli maittavaa, vaikkei eritoten mieleenpainuvaa.
Kolme kirjaa oli juuri sopiva määrä tarinalle. Ei sitä enempää olisi välttämättä viitsinyt ostaa, mutta tällaisenaan antoi oikein maukkaan ja tyylikkään lisän mangahyllyyn.

Laadukas painos, hauskat vitsit, Ain rento olemus, ja tämän kuolattava vaateparsi nostavat sarjan keskinkertaisuudesta. Kiva välillä saada kauniita naisia Suomessa vallitsevan kaunispoikafanituksen keskelle! Silmä lepää Ain korseteissa ja revityissä mekoissa.
Ja nyt tämä perverssi äijä hiljenee ennen kuin pääsee vauhtiin.
Thousand years of pain!
Close the world . txen eht nepO

Yokokko

ViestiKirjoittaja Yokokko » La Loka 07, 2006 20:39

Juu, kiitokset sarjasta tykkäsin kovin! Painoksenkin teitte juuri sellaiseksi ku toivoin!
Juoni oli tosi kliseinen ja ennalta arvattava, mutta minkäs te sille voitte... syyttäkäämme sarjan tekijöitä.
Yhdyn Anime lehden arvosteluun.
Mutta kiva oli lukea tällainenkin sarja!^^
カリスマ?池様?リスペクト?そんなのそんなの関係ねぇー
大事なのは核心です 24年で尚確信
嫌なことも今度こそ波に流して踊ろうよ
行けGO!!行けGO!!(う~~)N・Y・A・P・P・Y

Kirara

ViestiKirjoittaja Kirara » To Loka 12, 2006 16:56

minusta Princess Ai on todella hyvä sarja. Ja Hikaru on paras! Harmi vain että se loppui niin lyhyeen. :( Mutta minä kyllä pidin siitä todella paljon. :)

Punainen jättiläinen
Viesti:

ViestiKirjoittaja Punainen jättiläinen » Pe Loka 13, 2006 09:11

Princess Ai 3: Ylösnousemus keikkuu mukavasti Mitä Suomi lukee -listan seitsemännellä sijalla, joten se ei voi olla ihan pöllöimmästä päästä. Valitettavasti sarja loppuu tähän, mutta tuhannet kiitokset faneille tuesta ja kannustuksesta - tämän ansiosta jaksaa taas porskuttaa eteenpäin!

nausicaa93

ViestiKirjoittaja nausicaa93 » Ma Loka 16, 2006 19:00

Ostin ensimmäisen osan tänään Suomalaisesta kirjakaupasta (tarjous: vain 8,90!), ja oli niin hyvä että kotiin päästyäni tilasin 2 ja 3 Punaisen Jättiläisen nettikaupasta.
Välillä tosin tuli (varsinkin piirrostyylissä) sellaisia mietteitä että kyllä sitä parempaakin on nähty...
Ja kun ottaa huomioon että olen vannoutunut Tanemura fani, vaadin mangojen piirrostyyliltä todella paljon, ja siltä kannalta katsottuna Princess Ai selvisi ihan hyvin, vaikken kyllä ikinä vaihtaisi Kyokoon.
No niin, eksyin taas aiheesta... Pidin suomennoksesta, mikään kohta ei aiheuttanut hampaiden kirskuttelua, ja Ain revityt vaatteet olivat upea yksityiskohta.
Tietysti tarina muistinsa menettäneestä prinsessasta saattaa olla vähän käytetty, mutta kyllä sen näin lyhyessä sarjassa kestää! :wink:
Princess Ai oli hyvä, mutta se olisi voinut olla parempikin. Ansaitsee paikan hyllyssänä.
Ja nyt sitten odottelen 2 ja 3 osaa saapuvaksi...

Dina-chan91

ViestiKirjoittaja Dina-chan91 » Su Loka 29, 2006 16:29

Minä ostin ykkösen ja kolmosen.. mutta kakkosta en ole vielä saanut mistään...:( luin ykkösen ja pidin siitä :D nyt vain innolla odotan että saan hankittua kakkosen että pääsen kolmosenkin lukemaan XD
http://youtube.com/profile?user=EspadaDina

Toivon että käyt kattomassa ^^

meevi
Viesti:

ViestiKirjoittaja meevi » Ke Marras 01, 2006 18:56

Mahtava on kyllä,ensin en ollut kiinnostunut laisinkaan,mutta kun traconissa "kaupiteltiin" minulle koko sarja (1-3) 15 eurolla.
Kauniit tai suorastaan aivan upeat kannet niissä onkin!
Hyvä suomennos kyllä :>

Sleepy Dancer
Viesti:

ViestiKirjoittaja Sleepy Dancer » Ti Marras 28, 2006 14:07

meikä ei pitänyt tästä yhtään. julkaisuna ei sinänsä vikaa. valintana kyllä. meikällä on aina ollut kielteinen ennakkoluulo "diiva" sanaa kohtaan. "hän on valittu diiva!" voi voi voi! tsot tsot tsot. tätä sarjaa meikä ei jaksanut ostaa. luin eka kirjan kirjastossa. sekavaa, töksähtelevää.
pitää kyllä myöntää että piirrosten puolella tuli välillä ihan nättejä kuvia. jaan siis mielipiteeni:
+piirrosjälki välillä kaunista
+kannet tehty siten, että ne houkuttelevat viattomia ihmisiä ostamaan
+ei jättisilmiä (kuten tanemuralla)
-tarina
-idea
-kerronta
-kliseet
-kuivahkot henkilöhahmot (ja liian monta huoraa yhdellä kertaa, ainakin minun makuuni, urkh)
-pakollinen homohahmo, joka on vielä niin stereotypio ja epäuskottava (kiesus)
-päähenkilö sieltä ärsyttävimpien päästä
"Jättäkää minun Slaine rauhaan!
t: ruma läski akka"

Jade-san

ViestiKirjoittaja Jade-san » Ti Marras 28, 2006 20:11

Luin tänään ekan osan. Sanoisin, että ei niitä parhaimpia sarjoja, mutta ei niitä huonoimpiakaan. Piirrokset kyllä oli kauniita (kuten on jo mainittu) ja pokkarin ulkonäkö kyllä oli se ratkaiseva syy, minkä takia ostin... ^^' Olisin varmaan ostanut kuitenkin, mutta harkinta-aika lyheni ulkonäön vuoksi. Eikö tätä Princess Aita siis ole kuin kolme pokkaria, vai onko minulta mennyt (taas) jotain ohi?
I am not a whore. I'm just really, really, REALLY friendly.

Punainen jättiläinen
Viesti:

ViestiKirjoittaja Punainen jättiläinen » Ti Marras 28, 2006 20:28

Koko sarja on vain kolmen pokkarin mittainen. Juuri sopivasti, jos minulta kysytään. :)

bööbemuff
Viesti:

ViestiKirjoittaja bööbemuff » Ke Marras 29, 2006 09:31

Ihana sarja tykkäsin!!^^
kent ja hikaru oli nii söpöjä...:P
Princess ain tyylistä tykkäsin.
loppu aika lyhyeen mun mielestä...mutta hyvä et tuli tähänki asti^^
Kiss my eyes and lay me to sleep.

Kaori-chan

ViestiKirjoittaja Kaori-chan » Su Joulu 10, 2006 11:37

Hyvä sarja, pidin todella paljon. Mielekästä luettavaa.
Daily, from that road over there, I can only hear one sound.
Maybe you'll stare at your big shadow.

Planetarium.

Anyanya
Viesti:

ViestiKirjoittaja Anyanya » Su Joulu 10, 2006 22:19

Pidin ^_^ Sarja loppui kyllä hassusti mutta ei voi mitään. Tulipahan ainakin ostettua :D
Waaaah!!

Jade-san

ViestiKirjoittaja Jade-san » Ti Joulu 12, 2006 17:06

WAU! Ekan osan kohdalla voin myöntää epäröineeni, mutta epäilykset haihtuivat lopullisesti toisen osan kohdalla, ja kolmatta lukiessani olin täysin koukussa! Juoni oli minulle kokemattomalle otakulle sopivan omalaatuinen (siis oikeasti en ole vielä seurannut sarjaa, jossa olisi tuon tyyppinen juoni ^^). Ai oli aivan mahtava! Se asenne tarttui ja sen laulun melkein pystyi kuulemaan päässään. Tuli itku tirautettua siinä loppuhuipennuksessa... ^^' Rahat menneet ja Princess Ai kokonaisuudessaan kirjahyllyssä. Kiitokset Punaiselle jättiläiselle! *kumartaa*
I am not a whore. I'm just really, really, REALLY friendly.

Black moon

ViestiKirjoittaja Black moon » To Joulu 14, 2006 18:14

OIH Princess ai voi että on ihana minulla on vasta nro.1 koska rahat eivät ikinä riitä
jabaa

Palaa sivulle “Punainen jättiläinen”