Sarjatoiveita Punaiselle jättiläiselle!

Keskustele Punaisen jättiläisen julkaisuista. Kommentoi kustannettuja sarjoja, painojälkeä, käännösta, mitä vain. Voit myös esittä ehdotuksia tulevia julkaisuja ajatellen tai kysellä muusta julkaisuihin liittyvästä. Asiakaspalveluasioissa pyydämme ottamaan yhteyttä osoitteeseen asiakaspalvelu@punainenjattilainen.fi.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Punainen Jättiläinen / ylläpito

Frozen Angel

Re: Sarjatoiveita Punaiselle jättiläiselle!

ViestiKirjoittaja Frozen Angel » Ma Elo 25, 2014 22:01

Uskon että varmaan joku muu on saatanut mainitsea tämän ajemmin (en oo jaksannut selata, monta sinua) mutta itse toivon tosi paljon että Kosuke Fujishiman Oh! My Goddessta jatketaan kääntämään loppuun asti suomeksi. Sarja päätty Japanissa kesän aikana pokkari 48 ja Suomessa viimeinen pokkari jäi 36 (Egmont julkaisu). Itse olen kerännyt sarjaa eka osasta lähtien ja oiken mielellä haluan saada sen loppuun saaka suomeksi kun sarja on erittäin rakas minulle.

methpring
Viesti:

ViestiKirjoittaja methpring » Ti Elo 26, 2014 11:28

^ Edelliseen liittyen, Egmontin kesken jättämä Salapoliisi Conan olisi myös ihana saada jälleen suomeksi. Tätä kun ei ilmeisesti ole englanniksi käännetty vielä niin pitkälle kuin mihin suomennoksessa päästiin, enkä tahtoisi turvautua laittomiin fanikäännöksiin. Tätä sarjaa kun tuli luettua alusta asti suomeksi, monta vuotta vieläpä, niin olisi kamala sääli olla koskaan lukematta sitä loppuun asti. Pyydän, rukoilen, ottakaa joku nyt Salapoliisi Conan julkaistavaksenne!
Piirrustuksiani, kuvia Ginga-kokoelmastani:
http://methpring.deviantart.com

avalkama
Sangatsu Manga

ViestiKirjoittaja avalkama » Ti Elo 26, 2014 11:32

Sama vastaus kuin Sangatsun puolella... Joten tässä tapauksessa ei liene kovin arveluttavaa turvautua fanikäännöksiin. Mielestäni.
Jep.

VampireNaomi

ViestiKirjoittaja VampireNaomi » Ti Elo 26, 2014 19:11

Saksalaiset ovat menossa osassa 80 ja lisää on tulossa, joten jos on joskus elämässään lukenut saksaa, kannattaa kokeilla, onnistuisiko Conanin lukeminen. Samallahan sitä oppii lisää jos viitsii katsoa sanakirjasta kaikki vaikeat sanat.
Avatarini liittyy aina siihen animeen, jota tällä hetkellä katson. [Gokudo 0/26]
Anime- ja mangablogini

Sinu

ViestiKirjoittaja Sinu » Ke Elo 27, 2014 22:17

VampireNaomi kirjoitti:Saksalaiset ovat menossa osassa 80 ja lisää on tulossa, joten jos on joskus elämässään lukenut saksaa, kannattaa kokeilla, onnistuisiko Conanin lukeminen. Samallahan sitä oppii lisää jos viitsii katsoa sanakirjasta kaikki vaikeat sanat.

Itse turvauduin tähän ratkaisuun ja toimii oikein hyvin! Egmont näitä kääntää ja julkaisee Saksassakin ja toivon nyt että siellä eivät jätä julkaisua kesken. Mutta se ei tunnu olevan Saksassa tapana. ^^

Ja jotta ei mennä täysin pois aiheesta, niin sarjatoiveena olisi Saiyuki kaikissa muodoissaan.
Hides my true shape, like Dorian Gray.

VampireNaomi

ViestiKirjoittaja VampireNaomi » To Elo 28, 2014 15:13

Sinu kirjoitti:Itse turvauduin tähän ratkaisuun ja toimii oikein hyvin! Egmont näitä kääntää ja julkaisee Saksassakin ja toivon nyt että siellä eivät jätä julkaisua kesken. Mutta se ei tunnu olevan Saksassa tapana. ^^

Saksan Egmontin mangapuolen johtajan kanssa oli viikko tai pari sitten live chat, jossa hän vannoi, ettei Egmont siellä jätä mitään sarjaa kesken, vaikka myynti olisi miten huono. Mutta Conan ilmeisesti myy siellä hyvin, joten mitään vaaraa tuskin edes on.
Avatarini liittyy aina siihen animeen, jota tällä hetkellä katson. [Gokudo 0/26]
Anime- ja mangablogini

Palaa sivulle “Punainen jättiläinen”