K2 kill me kiss me

Keskustele Punaisen jättiläisen julkaisuista. Kommentoi kustannettuja sarjoja, painojälkeä, käännösta, mitä vain. Voit myös esittä ehdotuksia tulevia julkaisuja ajatellen tai kysellä muusta julkaisuihin liittyvästä. Asiakaspalveluasioissa pyydämme ottamaan yhteyttä osoitteeseen asiakaspalvelu@punainenjattilainen.fi.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Punainen Jättiläinen / ylläpito

Suni
Viesti:

ViestiKirjoittaja Suni » Pe Huhti 06, 2007 16:54

Pidän eniten K2 Kill me kiss me 1 osasta. Kyllä ne muutkin hyviä olivat,Mutta tämä 1 osa jäi eniten mieleen. Vähän liian kallis,Mutta laadusta kannattaa maksaa. Tykkään todella paljon tästä sarjasta ja siitä kun kirjoja ei tullut jotain 38 kappaletta. 5 on hyvä määrä. Mutta jos sarja olisi pidempi niin kaikki voisi kyllä laittaa myyntiin. Mutta toivottavasti oikeasti oli 5 kirjan pituinen. :lol:
Lately, you don't even talk to me.

Pavez
Viesti:

ViestiKirjoittaja Pavez » Pe Huhti 06, 2007 17:41

5-osainen taisi olla juu. Tämä siis ihan puhtaasti "kuulin-jostain-joskus" -tiedoilla.

*edit*
Vaivauduin katsomaan viidennen pokkarin "piirtäjän kommentti" -osiota, ja siitä selvisi että kyllä se viisiosainen oli.

Leavvedolgi

ViestiKirjoittaja Leavvedolgi » Ti Huhti 10, 2007 12:44

Kuinka voi ollakin niin kökkö juoni ja silti luen uudestaan ja uudestaan...uuuu mitä bishoja täynnä koko sarja. <3<3<3 ...Ja kauniita ruutuja muutenkin.Taidetta!
"I'm so goth, Robert Smith asked ME for my autograph." XD

Simppu
Viesti:

ViestiKirjoittaja Simppu » Ti Heinä 24, 2007 15:13

Ah, ensimmäinen osa vei heti sydämeni. Sattumalta vain Kuopiossa vieraillessani selasin ensimmäistä osaa, ja ajattelin että mitäköhän tämäkin taas on... mutta onneksi ostin. Ihastuin Kauniin, upea mies. : D En kyllä niin paljoa pitänyt myöhemmistä osista, mutta nekin olivat ostamisen arvoisia, ja hauskoja juttuja niissäkin oli. No mutta, kyllä tämä sarja nousi yhdeksi suosikeistani.

Olen vain ihmetellyt, että miksi suomalaisessa ja englantilaisessa (jota en itse ole lukenut, kaverini kertoi) julkaisuissa on eri nimet suurimmilla osista hahmoilla? Esim. Kaun Kim on englantilaisessa julkaisussa Ga-Woon? En ole alkuperäistä korealaista julkaisua saanut käsiini, ja muutenkin korean taitoni ei ole vielä niin sujuvaa, että voisin itse katsoa minkä nimisiä hahmot siellä ovat...

Hokuto
Viesti:

ViestiKirjoittaja Hokuto » Ti Heinä 24, 2007 17:12

ihan ok manhwa, piirrustustyyli oli paikotellen aika heikkoa ja kädet olivat mielestäni liian isot. Juoni ei ollut mitenkään erikoinen, aika paljon samantyylisiä julkaisuja on liikkeellä muuallakin.

Punaiselle jättiläiselle kuitenkin kiitosta pokkarin koosta, painajälki oli erinomaista, eikä käännös tökkinyt.

Punainen jättiläinen
Viesti:

ViestiKirjoittaja Punainen jättiläinen » Ke Heinä 25, 2007 11:01

Simppu kirjoitti:
Olen vain ihmetellyt, että miksi suomalaisessa ja englantilaisessa (jota en itse ole lukenut, kaverini kertoi) julkaisuissa on eri nimet suurimmilla osista hahmoilla? Esim. Kaun Kim on englantilaisessa julkaisussa Ga-Woon? En ole alkuperäistä korealaista julkaisua saanut käsiini, ja muutenkin korean taitoni ei ole vielä niin sujuvaa, että voisin itse katsoa minkä nimisiä hahmot siellä ovat...

Nimien erilaisuus johtuu translitterointieroista ja esim. englantilaisessa ääntämyksessä eri kirjaimet ja niiden yhdistelmät äännetään eri tavalla kuin suomessa. (Muutenkin enkkuversiot muuttavat järjestelmällisesti alkuperäistekstiä ja tarinaa.) Olimme nimien suhteen yhteydessä korealaiseen ytheistyökumppaniimme, joka auttoi nimien "oikeassa" translitteroinnissa.

Simppu
Viesti:

ViestiKirjoittaja Simppu » Ke Heinä 25, 2007 15:00

Punainen jättiläinen kirjoitti:
Simppu kirjoitti:

Nimien erilaisuus johtuu translitterointieroista ja esim. englantilaisessa ääntämyksessä eri kirjaimet ja niiden yhdistelmät äännetään eri tavalla kuin suomessa. (Muutenkin enkkuversiot muuttavat järjestelmällisesti alkuperäistekstiä ja tarinaa.) Olimme nimien suhteen yhteydessä korealaiseen ytheistyökumppaniimme, joka auttoi nimien "oikeassa" translitteroinnissa.

Kiitoksia, tämä selvittikin. Kauan menikin kaverin kanssa väitellessä, kumman version nimet olivat "alkuperäisiä." :D

Cobain

ViestiKirjoittaja Cobain » Pe Elo 24, 2007 20:32

Yhden pokkarin ostin Antikvariaatista ja se oli hyvä! Pahaksi onnekseni vain toista osaa en ole vielä löytänyt ja luulen etten löydäkään - Suomalaisesta kirjakaupasta on loppunut eikä sitä sinne enää tilata, eikä sitä missään muissakaan divareissa ole tullut vastaan. Olen siis ajatellut myydä tuon ensimmäisen pokkarin.

Punainen jättiläinen
Viesti:

ViestiKirjoittaja Punainen jättiläinen » Pe Elo 24, 2007 21:08

Tampereen Makedoniassa oli vielä. ;)

Cobain

ViestiKirjoittaja Cobain » Pe Elo 24, 2007 21:11

Minä hölmönä oululaisena en tiedä mikä se on - voitko siis tarkentaa? n___n

Punainen jättiläinen
Viesti:

ViestiKirjoittaja Punainen jättiläinen » La Elo 25, 2007 10:13

Tampereella on antikvariaatti, jossa on ERITTÄIN laaja sarjakuvavalikoima. Lähinnä "perinteistä" sarjakuvaa, mutta myös kaikki suomeksi ilmestyneet teokset. Jotakin englanninkielistäkin pitäisi olla, sillä kävin viemässä sinne kerran säkillisen. Heidän nettisivunsa, jossa yhteystiedot: http://www.antikvariaattimakedonia.fi/

Sitten on myöskin Kirjatori, jonka myymälät saattavat löytyä lähempää:
http://www.kirjatori.fi/index.phtml?s=2

Jospa se noista löytyisi! :)

Musta-Hilkka
Viesti:

ViestiKirjoittaja Musta-Hilkka » La Elo 25, 2007 10:58

Juu mie löysin tämän sarjan kirjastossa kun olin siellä! Mutta KK2 ensimmäinen kirja oli kyllä paras! :) Odottelin innolla muita kirjoja mutta vähän petyin kun ei sitten jatketty tarinaa Taeyunista.... ;( bläh! Mutta oli se ihana! Että mie ihastuin siihen sarjaan!<3

atti
Viesti:

ViestiKirjoittaja atti » Ma Loka 15, 2007 21:25

Onko kill me kiss me mangoja tulossa myyntiin. punaisen jättiläisen netti kauppaan.?
`Miraa ga utsushidasu maboroshi o ki ni shinagara
Itsu no ma ni ka sokudo uegeteru no sa `

Punainen jättiläinen
Viesti:

ViestiKirjoittaja Punainen jättiläinen » Ma Loka 15, 2007 22:35

atti kirjoitti:Onko kill me kiss me mangoja tulossa myyntiin. punaisen jättiläisen netti kauppaan.?

Ei ole, kaikki on myyty.

Musta-Hilkka
Viesti:

ViestiKirjoittaja Musta-Hilkka » La Joulu 29, 2007 19:48

muuten mikä tarkottaa manhwa?

Palaa sivulle “Punainen jättiläinen”