Hopeanuolta jonotetaan?!

Keskustele Punaisen jättiläisen julkaisuista. Kommentoi kustannettuja sarjoja, painojälkeä, käännösta, mitä vain. Voit myös esittä ehdotuksia tulevia julkaisuja ajatellen tai kysellä muusta julkaisuihin liittyvästä. Asiakaspalveluasioissa pyydämme ottamaan yhteyttä osoitteeseen asiakaspalvelu@punainenjattilainen.fi.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Punainen Jättiläinen / ylläpito

Punainen jättiläinen
Viesti:

Hopeanuolta jonotetaan?!

ViestiKirjoittaja Punainen jättiläinen » Ti Huhti 20, 2010 08:38

Ensimmäinen jonottaja spotattu Tammen kirjakaupan edessä klo 8.35! :shock:
Korkealta näkee kauemmas.

tulilintu

Re: Hopeanuolta jonotetaan?!

ViestiKirjoittaja tulilintu » Ti Huhti 20, 2010 10:46

Tulee mieleen Potterin jonotu :lol: Olisin jonotamassa jos asuisin stadissa, mutta Turusta tulisi liian kaalliiksi lähteä pääkaupukiin pelkästään yhden mangan takia. Mutta kyllä se tännekin tulee :wink:
Viimeksi muokannut tulilintu, Ke Huhti 21, 2010 07:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Loppujen lopuksi Hyvä pärjää, paha ei" Yoshihiro Takahashi

methpring
Viesti:

ViestiKirjoittaja methpring » Ti Huhti 20, 2010 10:55

Punainen jättiläinen kirjoitti:Ensimmäinen jonottaja spotattu Tammen kirjakaupan edessä klo 8.35! :shock:

Tunnustan, se onnellinen jonottaja olin minä. :D
Piirrustuksiani, kuvia Ginga-kokoelmastani:
http://methpring.deviantart.com

Punainen jättiläinen
Viesti:

ViestiKirjoittaja Punainen jättiläinen » Ti Huhti 20, 2010 13:34

methpring kirjoitti:
Punainen jättiläinen kirjoitti:Ensimmäinen jonottaja spotattu Tammen kirjakaupan edessä klo 8.35! :shock:

Tunnustan, se onnellinen jonottaja olin minä. :D

O-ou, palautetta odottaessa. :D

methpring
Viesti:

ViestiKirjoittaja methpring » Ti Huhti 20, 2010 14:43

Luin. Ja tykkäsin! <3 Pidän suomennoksesta, mutta aluksi olin harmissani, kun näin että selkämyksessä ollut värikuva oli poistettu, mutta yllätyin iloisesti kun huomasin että se olikin vain siirtynyt takakanteen, ja vieläpä tuplasti isompana! :D

Mainittakoot täälläkin, että takakansitekstin olen muuten kirjoittanut minä. Urumi pyysi joskus minua laatimaan itselleen esittelytekstejä kuhunkin 1. julkaisun GNG-mangaan, ja toki suostuin, kun kyse oli sarjasta, jonka tapahtumat olen katsellut monia kertoja etu- ja takaperin. Ja oi että sitä ylpeyttä kun äkkäsin kirjoittamani tekstin Punaisen jättiläisen 'Hopeanuoli suomeksi' -uutisen yhteydessä. Sitä seurasi Japan pop ja Anime -lehtien mainoksiin painettu teksti, ja nyt viimein näen kirjoittamaani tekstiä painettuna viralliseen GNG-mangan suomijulkaisuun! :D
Piirrustuksiani, kuvia Ginga-kokoelmastani:
http://methpring.deviantart.com

Punainen jättiläinen
Viesti:

ViestiKirjoittaja Punainen jättiläinen » Ti Huhti 20, 2010 14:46

methpring kirjoitti:Luin. Ja tykkäsin! <3 Pidän suomennoksesta, mutta aluksi olin harmissani, kun näin että selkämyksessä ollut värikuva oli poistettu, mutta yllätyin iloisesti kun huomasin että se olikin vain siirtynyt takakanteen, ja vieläpä tuplasti isompana! :D

Mainittakoot täälläkin, että takakansitekstin olen muuten kirjoittanut minä. Urumi pyysi joskus minua laatimaan itselleen esittelytekstejä kuhunkin 1. julkaisun GNG-mangaan, ja toki suostuin, kun kyse oli sarjasta, jonka tapahtumat olen katsellut monia kertoja etu- ja takaperin. Ja oi että sitä ylpeyttä kun äkkäsin kirjoittamani tekstin Punaisen jättiläisen 'Hopeanuoli suomeksi' -uutisen yhteydessä. Sitä seurasi Japan pop ja Anime -lehtien mainoksiin painettu teksti, ja nyt viimein näen kirjoittamaani tekstiä painettuna viralliseen GNG-mangan suomijulkaisuun! :D

Painamme myös seuraaviin osiin kirjoittamiasi tekstejä, jos haluat. Ainakin kakkonen menee vielä jollain tekstillä, jonka sain Urumilta. :) :lol:
Laita meiliä minulle.

Skwrl

ViestiKirjoittaja Skwrl » Ti Huhti 20, 2010 21:34

Mitä mitä? Onko Hopeanuolen ykkösosa ilmestynyt jo? :shock: Eikö sen pitänyt alkaa vasta toukokuussa? Vai olenko nyt itse ihan pihalla? :)
♪ Omituinen orava
♪ Oulun manga- ja animekerho Omake ry:n puheenjohtaja 2015

tulilintu

ViestiKirjoittaja tulilintu » Ke Huhti 21, 2010 08:00

Huilisti kirjoitti:Mitä mitä? Onko Hopeanuolen ykkösosa ilmestynyt jo? :shock: Eikö sen pitänyt alkaa vasta toukokuussa? Vai olenko nyt itse ihan pihalla? :)

Hopeanuoli Manga tuli ennakkomyyntiin Tammen omaan kappaan Helsinkiin. Eli jos asut Helsingissä niin voit käydä sen sieltä ostamassa. Muuten joudut odottamaan 3.5 asti että saat mangan itsellesi.
"Loppujen lopuksi Hyvä pärjää, paha ei" Yoshihiro Takahashi

Skwrl

ViestiKirjoittaja Skwrl » Ke Huhti 21, 2010 13:12

Kiitos tiedosta! Aika epäreilua... Miksi Helsingissä on aina kaikkea kivaa? No, pitää sitten vain odotella toukokuuta.
♪ Omituinen orava
♪ Oulun manga- ja animekerho Omake ry:n puheenjohtaja 2015

Punainen jättiläinen
Viesti:

ViestiKirjoittaja Punainen jättiläinen » Ke Huhti 21, 2010 13:45

Huilisti kirjoitti:Kiitos tiedosta! Aika epäreilua... Miksi Helsingissä on aina kaikkea kivaa? No, pitää sitten vain odotella toukokuuta.

Kannattaa myös tarkkailla Urumin sivuja - sinnekin on menossa läjä pokkareita. ;)

Urumi
Urumi
Viesti:

ViestiKirjoittaja Urumi » To Huhti 22, 2010 11:19

Pokkarit saapuivat viisi minuuttia sitten ja löytyvät nyt netistä.
Tarpeeton on tarpeellisinta.
Urumi.fi - Chibicon.fi

Sun Summer

ViestiKirjoittaja Sun Summer » To Huhti 22, 2010 20:41

Manga hyllyssä lukemistaan odottamassa. Ja taidan säästää sen huomiseksi, kun olen lähdössä mökkeilemään ja auto matka on pitkä. Mutta luulempa, että tänään kyllä jo sitä pikkasen aloittelen. :mrgreen:
Tarkempaa juttua ekasta osasta, kun olen saanut sen luetuksi.
Pannukakku on litteä, maapallo pyöreä, pannukakun reunalta tippuu, mutta maapallon reunalta ei.

Palaa sivulle “Punainen jättiläinen”