PRINCESS PRINCESS

Keskustele Punaisen jättiläisen julkaisuista. Kommentoi kustannettuja sarjoja, painojälkeä, käännösta, mitä vain. Voit myös esittä ehdotuksia tulevia julkaisuja ajatellen tai kysellä muusta julkaisuihin liittyvästä. Asiakaspalveluasioissa pyydämme ottamaan yhteyttä osoitteeseen asiakaspalvelu@punainenjattilainen.fi.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Punainen Jättiläinen / ylläpito

Punainen jättiläinen
Viesti:

PRINCESS PRINCESS

ViestiKirjoittaja Punainen jättiläinen » Ma Syys 14, 2009 12:17

Vuoden vaihteessa alkaa viisiosainen BL-sarja, jonka on piirtänyt Mikiyo
Tsuda.

Sarjan suomentaa japanista Suvi Mäkelä.
Ikäsuositus 12+ ja hinta naftisti alta kuusi euroa.

Lyhyt juoniesittely:
Princess Princess kertoo pojasta nimeltä Kouno Tooru, joka on varsin komea ikäisekseen. Hän siirtyy kesken lukuvuoden poikien eliittisisäoppilaitokseen, jossa hänet otetaan vastaan erittäin lämpimästi. Pian syykin yltiöpäiseen ystävällisyyteen selviää: vuosittain kolme kauneinta poikaa valitaan koulun prinsessoiksi täyttämään ilmeistä estrogeenivajetta! Ja kuinka ollakaan, Kounon kohtaloksi siunaantuu prinsessan osa!

Tarjolla on siis ”Olipa kerran prinsessa...” –tarina, mutta vahvoilla BL-mausteilla!
Korkealta näkee kauemmas.

Meishin
Viesti:

Re: PRINCESS PRINCESS

ViestiKirjoittaja Meishin » Ma Syys 14, 2009 13:07

Milloinkas alkaa ilmestymään? ;)

Punainen jättiläinen
Viesti:

ViestiKirjoittaja Punainen jättiläinen » Ma Syys 14, 2009 13:26

Meishin kirjoitti:Milloinkas alkaa ilmestymään? ;)

VAstaus sisältyi jo ylläolevaan ilmoitukseen eli vuodenvaihteessa.

Whistle
Viesti:

ViestiKirjoittaja Whistle » Ma Syys 14, 2009 15:54

KIITOS.

Kiitos kiitos kiitos kiitos... Ehkä oli ihan hyvä etten tullut Mangapäivien Julkaisu-uutisia-paneeliin (jos tämä nyt siellä esiteltiin, anygays), emmehän halua vahingoittaa kenenkään tärykalvoja lopullisesti. En ole sarjaan tutustunut kuin yhden animejakson verran (laiskaaa) mutta se riitti, että sain tarpeeksi hyvän kuvan. Sopivan häröä. bl

Tasan kerään, eihän noille viidelle pokkarille tule hintaa kuin 29,50€, mikäli oikein laskin.

Mitenkäs Princess Princess Plus? Katotteko ensin, miten tämä menestyy?

Mut perhana nyt, kun tuotte kiinnostavia sarjoja tänne. Nousi taas (suomeksi) kerättävät sarjat viiteen.
Starry sky healed their minds

// Dulcet Shoujo //

Meishin
Viesti:

ViestiKirjoittaja Meishin » Ma Syys 14, 2009 16:42

Punainen jättiläinen kirjoitti:
Meishin kirjoitti:Milloinkas alkaa ilmestymään? ;)

VAstaus sisältyi jo ylläolevaan ilmoitukseen eli vuodenvaihteessa.

Ja olin taas vaihteeksi sokea.

Mutta mukava uutinen oli :)

Sun Summer

ViestiKirjoittaja Sun Summer » Ma Syys 14, 2009 18:19

Jeah! ^^

Nyt näyttää siltä, että tulee pitkästä aikaa, joku hyvä shojo sarja taas myyntiin. Tämä teinirakkaus rumba on jo tätä poikaa alkanut kyllästyttämään. Tulen varmasti ostamaan sarjan, jos en kokonaan, niin ainaski ensimmäiset osat! Mutta en kyllä tiedä mistä rahat hommaan...
Pannukakku on litteä, maapallo pyöreä, pannukakun reunalta tippuu, mutta maapallon reunalta ei.

Yuppie-Chan

ViestiKirjoittaja Yuppie-Chan » Ma Syys 14, 2009 18:31

Sun Summer kirjoitti:Jeah! ^^

Nyt näyttää siltä, että tulee pitkästä aikaa, joku hyvä shojo sarja taas myyntiin. Tämä teinirakkaus rumba on jo tätä poikaa alkanut kyllästyttämään. Tulen varmasti ostamaan sarjan, jos en kokonaan, niin ainaski ensimmäiset osat! Mutta en kyllä tiedä mistä rahat hommaan...

voi voi sun summer, tämähän ei ole shoujoa vaan shounen-aita D: i know, i know, olen tarkka.

+Alan khyll keräämään :'D
YAHHOOOOOOOOOOOOOO!!!

madu
Viesti:

ViestiKirjoittaja madu » Ma Syys 14, 2009 18:37

Yuppie-Chan kirjoitti:voi voi sun summer, tämähän ei ole shoujoa vaan shounen-aita D: i know, i know, olen tarkka.

Eiköhän kuitenkin aika iso osa noista pehmommista poikarakkaussarjoista ole juuri shoujo-kohdeyleisölle (=teini-ikäiset tytöt) tarkoitettua materiaalia ja Princess Princesskin on alunperin julkaistu Wings-shoujolehdessä.

Rika
Viesti:

ViestiKirjoittaja Rika » Ma Syys 14, 2009 19:15

Tästä sarjasta on kaukana poikarakkaus, olen lukenut koko sarjan ja omistankin sen enkuksi. Koskaan ei ole "yaoianteenini" herännyt kun sitä luin. Tai kun animea katsoin.
Minun pitäisi olla iloinen, kun tämä suomennetaan, mutten ole. Tämä on hieno sarja, mutta voin jo ennustaa että kaikki yaoi/shounen-ai-fanittajat iskevät hampaansa tähän sarjaan ja saavat sen näyttämään suureltakin yaoi-sarjalta. Mitä se ei ole. Yritän kuitenkin sietää tämän kaiken, ehkä coneihin tulee hyviä cossaajia tästä sarjasta..
"Sade on kaunis vuodenaika... eiku.."

~Sayu
Viesti:

ViestiKirjoittaja ~Sayu » Ma Syys 14, 2009 19:35

ostan!! :)
Thinking of you wherever you are. We pray for our sorrowa to end and hope that our hearts will blend.

ann
Viesti:

ViestiKirjoittaja ann » Ti Syys 15, 2009 20:22

Oho oho oho!
Suu loksahti auki kun tuon otsikon luin. Kirjaimellisesti loksahti auki!

Puss och kram täältä (olen ollut aktiivinen ruotsin tunneilla >8D), sillä vaikken sarjasta mitään tiedä (hahaa hyvä alku) niin silti oon halunnut tätä lukea >:3

Joten here I am, ready to buy!
olet nähnyt minut paljon paljaampana kuin ihmisen toivoo näkevän toisen ihmisen

Crystal

ViestiKirjoittaja Crystal » Ti Loka 27, 2009 20:22

Ohhoh, nyt vasta huomasin tämän (oikeastaan toiselta sivustolta...)! Pakko sanoa, että tämä pisti hymyilyttämään. :D
Olen katsonut tämän sarjan animena, en vain muista tarkalleen milloin, mutta kuitenkin (ja tämä anime oli minulle näköjään ensimmäinen shounen-ai-sarja, jonka olen katsonut) ... Joskus olen miettinyt englanninkielistä versiota ostettavaksi, mutta hyvä jos se tulee suomennettuna. Eikä hintakaan ole paha! Olen pitkään odottanut, jos tulisi joku hyvä manga suomennettuna jonka voisi ostaa. Yhteenvetona siis, että tulen ostamaan tätä!

Allu--

ViestiKirjoittaja Allu-- » Ke Loka 28, 2009 15:18

Hmm.... Pakko ostaa :twisted:
Master fucking spark, bitch!

Punainen jättiläinen
Viesti:

ViestiKirjoittaja Punainen jättiläinen » To Joulu 03, 2009 14:56

Viikon päästä ilmestyy eka osa Princess Princessiä. Muistakaahan laittaa palautetta, älkääkä kaunistelko asioita (vaikka jos palaute on huonoa, emme julkaise enää mitään vastaavaa:) ) !

Sun Summer

ViestiKirjoittaja Sun Summer » Pe Joulu 11, 2009 19:27

Princess Princess 1 löydetty lehtipisteistä, mutta rahat eivät vielä riitäneet siihen, mutta eiköhän se viikonlopun aikana tule ostettua. :)
Pannukakku on litteä, maapallo pyöreä, pannukakun reunalta tippuu, mutta maapallon reunalta ei.

Palaa sivulle “Punainen jättiläinen”