PRINCESS PRINCESS

Keskustele Punaisen jättiläisen julkaisuista. Kommentoi kustannettuja sarjoja, painojälkeä, käännösta, mitä vain. Voit myös esittä ehdotuksia tulevia julkaisuja ajatellen tai kysellä muusta julkaisuihin liittyvästä. Asiakaspalveluasioissa pyydämme ottamaan yhteyttä osoitteeseen asiakaspalvelu@punainenjattilainen.fi.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Punainen Jättiläinen / ylläpito

starscream
Viesti:

Re: PRINCESS PRINCESS

ViestiKirjoittaja starscream » Ke Helmi 24, 2010 00:49

Ostin Princess Princessin ensimmäisen osan. Sisällysluettelon mukaan kirjassa pitäisi olla viimeisenä jälkisanat ja neliruutustrippejä, mutta ei ole.

Puuttuvatko sivut kaikista kappaleista vai vain minun kappaleestani, vai onko virhe sisällysluettelossa?

Punainen jättiläinen
Viesti:

ViestiKirjoittaja Punainen jättiläinen » Ke Helmi 24, 2010 11:18

starscream kirjoitti:Ostin Princess Princessin ensimmäisen osan. Sisällysluettelon mukaan kirjassa pitäisi olla viimeisenä jälkisanat ja neliruutustrippejä, mutta ei ole.

Puuttuvatko sivut kaikista kappaleista vai vain minun kappaleestani, vai onko virhe sisällysluettelossa?

Kyllä siellä pitäisi olla sekä jälkisanat että neliruutustripit. Ainakin kaikissa näkemissäni kappaleissa ne on.
Korkealta näkee kauemmas.

starscream
Viesti:

ViestiKirjoittaja starscream » Ke Helmi 24, 2010 17:31

Punainen jättiläinen kirjoitti:Kyllä siellä pitäisi olla sekä jälkisanat että neliruutustripit. Ainakin kaikissa näkemissäni kappaleissa ne on.

Näin tämä minun kappaleeni päättyy:

Spoiler: kuva varalta spoilerin alla, ettei spoilaa loppua
Kuva

Koska tuote on viallinen, onko sillä vaihto-/palautusoikeutta? Ostopaikkaan on vaikea ottaa yhteyttä, koska ostin kirjan matkalukemiseksi marketista joka sijaitsee 600 km päässä.

Punainen jättiläinen
Viesti:

ViestiKirjoittaja Punainen jättiläinen » To Helmi 25, 2010 13:16

starscream kirjoitti:
Punainen jättiläinen kirjoitti:Kyllä siellä pitäisi olla sekä jälkisanat että neliruutustripit. Ainakin kaikissa näkemissäni kappaleissa ne on.

Näin tämä minun kappaleeni päättyy:

Spoiler: kuva varalta spoilerin alla, ettei spoilaa loppua
Kuva

Koska tuote on viallinen, onko sillä vaihto-/palautusoikeutta? Ostopaikkaan on vaikea ottaa yhteyttä, koska ostin kirjan matkalukemiseksi marketista joka sijaitsee 600 km päässä.

Lähetin Yv:n. :)

starscream
Viesti:

ViestiKirjoittaja starscream » To Helmi 25, 2010 23:36

Suurkiitos Punaiselle jättiläiselle. :D

rii
Viesti:

ViestiKirjoittaja rii » Pe Helmi 26, 2010 17:58

BananaFairy kirjoitti: aikooko Punis julkaista myös Eiki Eikin Train Trainin? Onko yhtään tietoa asiasta?

Itelläni oli kanssa mielessä tämä kysymys PriPri 3 luettuani... :B

Mariahh

ViestiKirjoittaja Mariahh » Ke Maalis 17, 2010 18:29

Oih ;3 Ostin tänään divarista ensimmäisen osa. Ihuna oli < 3
Pakko ostaa loputkin (;

pöllödemoni
Viesti:

ViestiKirjoittaja pöllödemoni » To Touko 27, 2010 18:09

Herrandyydeli tätä sarjaa. Siis ensinnäkin, mä luulin ensin että ne ekalla aukeamalla virnuilevat kaksi jätkää on sama tyyppi eri hiuksilla. Mutta eipäs ollutkaan. Myöhemmin aloin erottaa päähenkilöiden naamatauluissa jotain eroavaisuuksia mutta aluksi se oli kyllä himputin vaikeeta. Mä satun tykkäämään siitä että hahmot on muutakin kuin toistensa klooneja. Piirrostyyli oli muuten ihan mukiinmenevää, paitsi ne naamattomat taustahahmot.
Taustahahmojen tarkoitus näytti muutenkin olevan olla vaan jotain aivokuolleita päähenkilöiden ihkuttajia. Inhoon tommosta ulkonäköön perustuvaa henkilöpalvontaa, mutta että vielä sen takia kun isoveli on sattunut olemaan kivannäköinen. Jee, sukset.
Tän oli sitten tarkotus olla sataprosenttista homoilua, ainakin sen kannen leiman perusteella. Jumalauta, eihän tässä kukaan poika rakasta toista poikaa. Jos mekkoon pukeutuva poika = bl, niin mähän olen täysi lepakko.
Joo,, olikohan siinä sitten kaikki. Ai niin, teki mieli yrjötä aina kun kuvaan hyppäsi se piirtäjän "omakuva".
"En jaksa enää kävellä!"
"Ettekö jaksa enää kävellä?"

Amelia

ViestiKirjoittaja Amelia » Ke Kesä 02, 2010 16:37

Julkaistaanko Princess Princess Plus -sarjaa?

Punainen jättiläinen
Viesti:

ViestiKirjoittaja Punainen jättiläinen » Ke Kesä 02, 2010 22:29

Amelia kirjoitti:Julkaistaanko Princess Princess Plus -sarjaa?

Ei näillä näkymin, sori.

Palaa sivulle “Punainen jättiläinen”