K-on

Tiettyä anime- ja/tai manganimikettä koskevaa kohdistetumpaa keskustelua.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

madu
Viesti:

Re: K-on

ViestiKirjoittaja madu » To Maalis 17, 2011 10:34

Tästähän on juuri ilmestynyt lisäjakso viimeisimmän BD:n mukana ja tytöt vetivät toisen konsertinkin viime kuussa, toivottavasti saavat siitä BD-julkaisun ulos mahdollisimman pian, myös.

=)

ViestiKirjoittaja =) » Su Maalis 20, 2011 22:34

http://www.youtube.com/watch?v=MAx_3SVO-BE

Mahtava video nendoroidien ja sarjojen faneille ^^
"Mutta pulla se on! Pulla!"
"Epäonnistunut kahvinkeittäjä teki mokan."
http://secura.e-sim.org/lan.17640/

Yotsu

ViestiKirjoittaja Yotsu » Ma Kesä 27, 2011 14:26

Itse tykästyin K-on:iin heti ensimmäisen jakson jälkeen ja erityisesti ihastuin sarjaan aiheensa takia, itse en ole monia musiikki aiheisia sarjoja löytänyt, joten K-on oli piristävää vaihtelua sille kaikelle shonenmössölle mitä yleensä tulee katsottua. Päähenkilö Yuin sekoilua on hauska seurata, ja sarja onkin aluksi hyvin paljon paljon pelkkää kakunsyöntiä kerhohuoneessa etc, mutta kun sarja lähestyy loppua, niin huomaa että kaiken hölmöilyn alta paljastuu syvällinen ajatus.
...
miksemme trolleja uskoisi, koska ne kusipääthän tietävät kaikesta kaiken,
huomatkaa vesiputouksen lailla valuva sarkasmi.
...

Mecha
Viesti:

ViestiKirjoittaja Mecha » Ke Heinä 06, 2011 15:16

Kun kerta on anime tullut katsottua niin olihan se manga pakko tarkistaa. Kaksi ekaa mangaa lähtivät Helsingin Fantasiapeleistä mukaan. Olin ainakin noihin kahteen ekaan tyytyväinen, joten odotan innolla seuraavaa mangaa.
"When you become a real fighter, we'll settle it"
- Zechs Merquise to Heero Yuy (Gundam Wing)

"Its time to duel!"
- Yami (Yu-Gi-Oh! Duel Monsters)

hippien touhua kyllä tämä hippitouhu
- Kyuu

aarnipaarni

ViestiKirjoittaja aarnipaarni » To Heinä 07, 2011 15:40

Ite nappasin tänään Prismasta mangan ekan osan ja vähän selailtuani vaikuttaa kyllä hyvältä, Yuin toilailut kirvoitti jo muutamat naurut. =D Animesta oon kattellut ykköskauden ja kakkoskautta johonki puoleenväliin, jotenki kakkoskaudes asiat alko vähän liikaa junnaamaan paikallaan (tytöt lähinnä joi teetä) niin sarja jäi. Vaikka eihän tässä eeppinen juoni nyt olekkaan pääasiassa, vaan moemoe=). Kaipa tuonki voisi loppuun joskus katsastaa. Mangan kaikki osat aion kyllä mielenkiinnosta ostaa.

Vähän vaan suolainen hinta noilla pokkareilla , 6,90e(?) noinkin ohuehkosta lukuelämyksestä. Mutta puniksen laadussa ei kyllä ole valittamista.

Chiaki!

ViestiKirjoittaja Chiaki! » Ma Elo 08, 2011 18:37

Kun kaupassa luin muutaman ensimmäisen sivun, ajattelin heti: näyttääpä hauskalta. Ainakin aluksi luultavasti lainaan kirjastosta. Montakohan osaa on? Ja kannattaako ostaa?

Kiitos vastauksesta jo etukäteen! Arigato gosaimasu!
(; ・_・)―――――――――C<―_-) Capture!

madu
Viesti:

ViestiKirjoittaja madu » Ma Elo 08, 2011 18:43

Chiaki! kirjoitti:Kun kaupassa luin muutaman ensimmäisen sivun, ajattelin heti: näyttääpä hauskalta. Ainakin aluksi luultavasti lainaan kirjastosta. Montakohan osaa on? Ja kannattaako ostaa?

Neljä osaa sitä on tulossa, ja mun mielestä ei ole kyllä ihan hintansa arvoinen läpyskä - tosi ohkanen ja anime kertoo samat vitsit paljon paremmin ja hauskemmin.

Chiaki!

ViestiKirjoittaja Chiaki! » Ti Elo 09, 2011 13:17

madu kirjoitti:
Chiaki! kirjoitti:Kun kaupassa luin muutaman ensimmäisen sivun, ajattelin heti: näyttääpä hauskalta. Ainakin aluksi luultavasti lainaan kirjastosta. Montakohan osaa on? Ja kannattaako ostaa?

Neljä osaa sitä on tulossa, ja mun mielestä ei ole kyllä ihan hintansa arvoinen läpyskä - tosi ohkanen ja anime kertoo samat vitsit paljon paremmin ja hauskemmin.

Kiitos kovasti! Animen katsomisen voinkin sitten aloittaa... Pitäisiköhän manga kuitenkin lukea ensin? =D
(; ・_・)―――――――――C<―_-) Capture!

Matti
Viesti:

ViestiKirjoittaja Matti » Pe Elo 12, 2011 07:40

Punainen Jättiläinen on alkanut suomentaan mangaa. Ostin vaikka en mikään musiikinystävä olekaan, ja se yllätti positiivisesti! Slice of life -aiheisia mangaa/animea en ole paljon katellut, mutta K-on on oikeasti hauska/hauskempi kuin Lucky Star. Muusiikinopettaja on loistava: "Ensin opetan soittamaan hampailla" :lol:

jansan

ViestiKirjoittaja jansan » La Loka 01, 2011 23:39

Itse jäin heti koukkuun K-On sarjaan ja nyt odotan innolla, että saan vielä mangasta vol.4:n käsiini. Sarjassahan ei ole kovin monimutkaista juonta, mutta se tekeekin siitä erittäin hyvän. Sarjan ylivoimaisesti parhaimmat hahmot ovat Mio ja Yui!
す..す..すき大すき

otakujp

ViestiKirjoittaja otakujp » Su Joulu 18, 2011 01:19

itse tykkäsin sarjasta mangana että animena minun mielestäni onnistunut uutena anime hyvin

Narukataaf
Viesti:

ViestiKirjoittaja Narukataaf » Ti Joulu 27, 2011 03:19

K-on on yksi lempimangoistani! nwn

Tästä mangasta/animesta olen tykännyt jo varmaan yli puolivuotta. Jäin siihen heti kiinni kun näin sen ihanan kappaleen youtubesta! >u< Lempihahmoni ovat ainakin Mio, Yui, Azusa ja Ritsu. Aargh, kaikki hahmot ovat vallattoman ihania! >D Mugikin osaa olla niin suloinen. Mutta ehdottomasti nämä Mio, Yui ja Azusa.

Odotan innolla K-onin kautta 2. Kausi 1 loppui jo, nyyhkis. :c Mangana olen lukenut jo melkein kaikki pokkarit, siis kaikki osat omistan mangasta. Haha, olen tällainen säästelijä, että kun täytyy vaan säästää sitä lukemista kun on niin ihana sarja! 8D Tai no krhm, koulukin vie aikaa, mutta nyt on joululoma. Luulenpa, että huomenna pitäisi ottaa rennosti ja alkaa taas lukemaan.. :3
'' How the heck can I live in the middle of all this shit? ..All of this? ''

Sacchan
Viesti:

ViestiKirjoittaja Sacchan » Ke Syys 26, 2012 17:07

Awws, K-on:n tyttöset ovat niin söpöjä >w<
alkuperäisen mangan olen lukenut kaikki neljä pokkaria, mutta animea katsonut vain ekan jakson. Nyt kun hetken kelaan niin siitä taitaa olla puolitoista vuotta kun sarjaan tutustuin.
En nyt oikeastaan fanita tätäkään sarjaa, mutta itselleni ihan hyvä maun jättänyt moe-sarjaksi. Pakko sanoa että erityisesti Ricchan ja Mugi-chan ovat erityiset söpöjä, vaikkevat nämä "söpöt tytöt" olekkaan välttämättä minun juttuni.

Muistan silti vieläkin kuinka monesti repesin junassa/bussissa/muualla julkisella paikalla lukiessani K-on!:ia >D

yufa-chan
Viesti:

ViestiKirjoittaja yufa-chan » Ti Tammi 08, 2013 16:59

En ole sarjaa pahemmin seuraillut. Yhden osan olen lukenut enkä tiedä, että onko enempää edes tullut. Pidin kyllä mangasta, mutta on jo niin paljon seurattavia sarjoja kertynyt, että se sitten jäi.....-.-"
Otaku oven takana~♥

Matti
Viesti:

ViestiKirjoittaja Matti » La Tammi 12, 2013 16:36

Kuten aiemmin sanottu: mangaa on neljä pokkaria. Suomeksikin saa ja Fantasiapeleistä englanniksi.

Palaa sivulle “Anime- ja mangasarjat sekä elokuvat”