Vampire Knight

Tiettyä anime- ja/tai manganimikettä koskevaa kohdistetumpaa keskustelua.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

^^Sebby^^

Re: Vampire Knight

ViestiKirjoittaja ^^Sebby^^ » Su Joulu 16, 2012 18:02

Parhaita lukemiani mangasarjoja!!
Älä ny, ei ne edes tunne sua

Nitsakia

ViestiKirjoittaja Nitsakia » Ma Joulu 17, 2012 00:42

Animea katsoin joskus kauansitten, silloin meni kurkusta alas kun kaikkiruokainen olin. Nyt mangaa neljä osaa hyllyssä pölyttyy ja siihen se saa jäädäkin... Eivain enää alas mene. Vampyyrisarjoja monestakin tykkään, mutta en edes tiedä mikä sana tätä kuvaisi. No makunsa kullakin.
Siipensä polttanut, taivaalta tippunut, maailmaan hukkunut, manalaan palannut
http://myanimelist.net/animelist/Nitsakia

Bocchan_Ciel
Viesti:

ViestiKirjoittaja Bocchan_Ciel » Ke Elo 21, 2013 21:39

Yksi mun lempisarjoista <3 Rakastan <3 Olen kyllä samaa mieltä, että yuuki saisi painua hiiteen koko sarjasta! Niin ärsyttävä hahmo kerta kaikkiaan~~ Mun ehdottomasti lempihahmo sarjasta on aidou <3 senpaaaaai <3 Jopa olen ko. hahmon cossaaja. :33 Ja myös zero, shiki, akatsuki ja seiren on ihania <3

Ja aidou x zero paritus, aah <33333333 :oops:

mussutin

ViestiKirjoittaja mussutin » Ma Syys 09, 2013 19:14

Mä en kyllä tajua miksi katsoin tän animen, luin sitä ja pakostikin olen kerännyt sarjasta kaikki suomeksi ilmestyneet osat. Oikeasti. Tää on jotenkin niin shittistä, ettei tosikaan. Juoni ja hahmot ovat ihan karseita. Okei... Zero saa pisteitä stailista ja luonteesta, mutta Yuuki ja Kaname? Really? Saakeli molemmat ihan joitakin aivokuolleita. Yuuki pitää ainaa pelastaa joka paikasta ja se on muutenkin sellainen kauhea inisijä. Kaname taas on vain muuten kamalan ärsyttävä. Tosin Yuukista tuli mielenkiintoisempi vampyyriksi muuttumisen jälkeen...

Ainoa hyvä sarjassa oli Aidou, Zero ja mangan nätti piirrostyyli.
Tracon 2013 - WAIT MEEE

- scouting legion & armin
- myämyä maria olet niin ihana ja beato kyllä sinäkin
- NIGGA NUGGETS
- dat feels ep 21-22 snk
- you mad maria?
- kanon... what can i say?

Loxy
Viesti:

ViestiKirjoittaja Loxy » Ma Loka 07, 2013 17:10

Mangasta olen tykännyt vaikkakin se on vähän jäänyt viimeaikoina unohduksiin, kun uutta chapteria on saanut aina odottaa sen kuukauden verran. Animea olen yrittänyt katsoa - huonolla menestyksellä. Se ei vaan jaksa kiinnostaa. Plussana tähän vielä se, että en voi jostain syystä sietää Yuukia taikka Kanamea.
-L0XY, all that's left of a bizarre childhood-

Kummituskattix3

ViestiKirjoittaja Kummituskattix3 » Ma Kesä 13, 2016 09:56

rororonoa kirjoitti:Omistan 3 ensimmäistä pokkaria ja olen katsonut molemmat kaudet animea. Manga on ihan nätin näköistä mutta Yukin suuret silmät on vähän pelottavat... :/ Kaien, Kain, Hanabusa, Zero ja Yagari on lemppari hahmot~

Heh, oon ihan uus täällä enkä nyt oo varma miten tää toimii, mut jos toimii, niin mistä oot kakkoskauden löytäny? :0
Kun itellä on ollu jo kauan hakusessa muttei vaan millään satu vastaan :"D

Ja ja. Vielä sitten, omat lempihahmoni on vrmn.... Hmmm... Aido, Kaname ja ja se... millä on silmälasit ja se... mikä on ns. "Yuukin isä" en tiiä sen nimeä vaik oon lukenu mangaa 83 lukuun asti mymangassa, ja kattonu ekan kauden animet kahteen kertaan x")

Mutta joo ::D

Btw, taian olla vähän myöhässä tällä 'foorumilla' xD

Palaa sivulle “Anime- ja mangasarjat sekä elokuvat”