Fairy Tail

Tiettyä anime- ja/tai manganimikettä koskevaa kohdistetumpaa keskustelua.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Fazi
Viesti:

Re: Fairy Tail

ViestiKirjoittaja Fazi » La Heinä 16, 2011 01:01

-Dist kirjoitti:
Fazis kirjoitti:
-Dist kirjoitti:Olisi pitänyt arvata että eräs henkilö ottaa taas nokkiinsa :mrgreen:

Itse taidat ottaa nokkiisi vähän kaikesta, joka ei sinua miellytä. Mitä nyt olen katsellut että muillekin kun minulle valitat niin...

Kaikilla oikeus mielipiteeseen, jotkut vaan eivät osaa kunnioittaa toisten omia.

Ei kuulosta uskottavalta kun tulee sun suusta :mrgreen:

En ole missään vaiheessa sanonut kunnioittavani sun tai kenenkään muun mielipidettä, että mieti sitä. Aina ei välttämättä puhu itsestään.
Tracon 8: Team Fortress 2 - Pyro // Ruttotohtori

Vannoutunut Gurren Lagann -elitisti.
Haters make me famous~

~ MyAnimeList deviantART Tumblr Blogi

-Dist

ViestiKirjoittaja -Dist » La Heinä 16, 2011 01:21

Nii-in, no onko sulla sun mielestä varaa sanoa etten kunnioita muiden mielipiteitä kun et itse selvästi kunnioita oikeastaan kenenkään mielipiteitä tällä foorumilla? Voin kertoa ettei ole.
The joys of a universe made and unmade, friends across time, shall be your ray of light.

madu
Viesti:

ViestiKirjoittaja madu » La Heinä 16, 2011 06:34

Älkää ny jaksako, takas aiheeseen :>

Fazi
Viesti:

ViestiKirjoittaja Fazi » La Heinä 16, 2011 17:41

-Dist kirjoitti:Nii-in, no onko sulla sun mielestä varaa sanoa etten kunnioita muiden mielipiteitä kun et itse selvästi kunnioita oikeastaan kenenkään mielipiteitä tällä foorumilla? Voin kertoa ettei ole.

Kunnioitan niiden, joilla on puheissaan perää, jotka osaavat keskustella asiallisesti ja joista pidän muutenkin. Miksei olisi varaa?

Tottelen Madua, lähetä yyvee jos kiinnostaa vinettää vielä.

Onko siis kellään MUULLA mitään mielipidettä tuonne alkuperäiseen viestiini? Vai osuuko taas vaan meikäläisen silmään...
Tracon 8: Team Fortress 2 - Pyro // Ruttotohtori

Vannoutunut Gurren Lagann -elitisti.
Haters make me famous~

~ MyAnimeList deviantART Tumblr Blogi

Emmiliz

ViestiKirjoittaja Emmiliz » Ma Syys 05, 2011 13:53

Fairy Tail on mielestäni oikein onnistunut sarja ja paranee edetessään. Alkuun tosin tuntui samankaltaisuuksia olevan One Piecen kanssa, mutta pidän siitä, että hahmoissa on enemmän särmää. Mieshahmot ovat miehekkäämpiä ja naishahmot voimakkaampia :P Tämä sarja sopii hyvin tälläiselle, joka tykkää paljon Shōjosta...
Kaikki hahmot ovat ihania, erityisesti Natsu, Grey, Erza, Gajeel, Jellal ja Juvia ovat henk.koht. suosikit. Tässä on hiukan samaan tapaan huumoria kuin Bleach:ssä ja juoni on mukavan ennalta arvaamaton. Todella kivoja cosplay-hahmoja, tekisi mieli toteuttaa useita asuja, jos olisi aikaa ja energiaa. Toistaiseksi Edolas Juvia tehty :)

Mielestäni on hassua itkeä sarjan kliseisyyttä, koska kaikki shounen-sarjat ovat enemmän tai vähemmän kliseisiä...Oon varmaan lukenut liikaa Bakumania, mutta oon samaa mieltä, että viihdyttävyys on tärkeintä :)

Weetu
Viesti:

ViestiKirjoittaja Weetu » Pe Marras 04, 2011 11:46

Emmiliz kirjoitti:Fairy Tail on mielestäni oikein onnistunut sarja ja paranee edetessään. Alkuun tosin tuntui samankaltaisuuksia olevan One Piecen kanssa, mutta pidän siitä, että hahmoissa on enemmän särmää. Mieshahmot ovat miehekkäämpiä ja naishahmot voimakkaampia :P Tämä sarja sopii hyvin tälläiselle, joka tykkää paljon Shōjosta...
Kaikki hahmot ovat ihania, erityisesti Natsu, Grey, Erza, Gajeel, Jellal ja Juvia ovat henk.koht. suosikit. Tässä on hiukan samaan tapaan huumoria kuin Bleach:ssä ja juoni on mukavan ennalta arvaamaton. Todella kivoja cosplay-hahmoja, tekisi mieli toteuttaa useita asuja, jos olisi aikaa ja energiaa. Toistaiseksi Edolas Juvia tehty :)

Mielestäni on hassua itkeä sarjan kliseisyyttä, koska kaikki shounen-sarjat ovat enemmän tai vähemmän kliseisiä...Oon varmaan lukenut liikaa Bakumania, mutta oon samaa mieltä, että viihdyttävyys on tärkeintä :)

Samaa mieltä olen aikalailla kanssasi~
Fairy Tailin animen tyyli on parantunut alusta ja tunnarit ovat mieleeni omalla kohdalla. Mangasta olen tykänny kovasti kokoajan: tyyli on ulkoasusssa kohdallaan ja muutenkin hieno kokonaisuus.
Ainut miinus, että tätä iänikuista fanservua on jokaisessa sarjassa liikaa toisinaan.

Itselläni on cossina tehtynä Lucy ja tämä on tullutkin toteutettua: Acon -11, Tracon 201 ja Tracon 2011 ( ensimmäinen Lucyn cossija Suomessa, kolmeen kertaan ja 2 eri asulla + tulossa FT Porukka Kasaan! ryhmältä uudestaan: erillaisella porukalla niin Aconiin 2012 )

Kovasti pidän seuraavista hahmoista: Jellal, Erza, Hibiki, Grey, Natsu, Juvia, Loki ja muutama muu hahmo : )

En pahemmin naishahmoista ole koskaan välittänyt, mutta Fairy Tail on tehnyt poikkeuksen siinä asiassa~

Lunalina

ViestiKirjoittaja Lunalina » Pe Joulu 09, 2011 14:12

Fairy Tail ei ole yhtään paha sarja, täytyy myöntää. Piirrostyyli on ihan okei, tarina mukaansatempaava ja hahmot mielenkiintoisia.
Lempihahmoni tällä hetkellä ovat Lucy ja Erza. Tyypillisiä naishahmoja, jotka kuitenkin eroavat massasta :P
Olen lukenut sitä pääosin netissä, koska osia on yli 20 kappaletta. Siihen kuluisi liikaa rahaa ja aikaa nitä metsästäessä! Haluaisin tietty lukea niitä kirjana, mutta netissä löytyy helpommin ja halvemmin. En myöskään tiedä miten siskoni reagoisi ostoksiin. "Toitko sä shounenia vai?!?" Tuhoan sivuhistorian kaupan päälle, näin hävitetään todistusaineisto ja kukaan ei tiedä minun lukevan Fairy Tailia XD

Kuitenkin aina on miinuksia. Sarjan pervoilu joissakin välissä raivostuttaa minua.
"The past won't be changed, but we can change the future!"
-Karin, Kamichama Karin Chu

"Bring it on, shorty!"
-Spyro, Spyro 2: Gateway to Glimmer

awkward

ViestiKirjoittaja awkward » Pe Elo 17, 2012 21:53

Tämä on yks parahaista sarjoista, mitä olen animena seurannut, mangana en ole lukenut ollenkaan.
Lempihahmo on Erza, oliko joku yllätys, noup.
Erzan luonne ja olemus on kaikkein paras tuossa sarjassa sekä sitten Loki on toinen josta tykkäsin, sillonku ei viel ollu lääpällään Lucyyn nii oli kyllä nii huippu hahmo että. Sitten ku muuttu nii en oo nii hirveen tykänny hahmosta.
Kolmas hahmo on Happy, sen sulosuutta ei vaan voi olla rakastamatta =3=
Oikeastaa kaikki hahmot on omalla tavallaan mielenkiintosia, yhen hahmon ainoastaa keksin josta en sarjassa tykkää, mutta senkää nimeä en muista ees, kumminki on se jota Erza ei voi sietää se pätkä isolla nokalla XD
if you don't live for something, you'll die for nothing

Shinobu

ViestiKirjoittaja Shinobu » Ma Marras 23, 2015 20:15

Fairy Tail on yksi parhaimmista animeista mitä olen ikinä katsonut. Mangaa en ole lukenut, mutta aijon tutustua siihenkin. :)
Lempihahmoja ovat mm. Erza, Natsu, Lucy, Wendy, ja Ultear.

Gumimon09

ViestiKirjoittaja Gumimon09 » To Marras 26, 2015 13:09

Luin tässä juuri mangan.(Siis tähän mennessä ilmestyneet luvut.) Animeakin vois ehkä vähä vilkasta, jotta kuulis vähä ääniä. Ei todellakaan huono sarja. Aika paljon tulee mieleen Naruto(Olenko ainoa, jonka mielestä Natsu on NaruSaku love child?), Katekyo Hitman Reborn! ja Yu-Gi-Oh! Arc-V. Lempihahmojani ovat Loki/Leo ja Jackal.

PotatoSasha

ViestiKirjoittaja PotatoSasha » Su Tammi 17, 2016 19:58

Fairy Tail oli mun ekoja animeja, ja ihastuin siihen heti. Animen katsominen yhä kesken (koska ei tää koskaan lopu!), mutta se on yhä viihdyttävä. Harmi vain kun sarja ei oikein vie mihinkään. Sarja muistuttaa vähän Dragon ballia siinä, että sarja vain jatkuu ja siinä ei ole niin kummoista juonta.

Phantas

ViestiKirjoittaja Phantas » Pe Tammi 29, 2016 14:51

Fairy Tail on OK luettavaa mutta itse tarina on jokseenkin ennalta arvattava ja täynnä facepalm momentteja justiinsa ton legendaarisen nakama powerin ansiosta.

Ei auta se fakta että Mashima niin rakastaa Erzaa ja Natsua eikä millään tohi antaa näitten kahen hävitä oli vastassa kuka tahansa.

Palaa sivulle “Anime- ja mangasarjat sekä elokuvat”