Velhon Morsian (The Ancient Magus' Bride)

Tiettyä anime- ja/tai manganimikettä koskevaa kohdistetumpaa keskustelua.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Matti
Viesti:

Velhon Morsian (The Ancient Magus' Bride)

ViestiKirjoittaja Matti » To Helmi 09, 2017 23:14

Tämä alko nyt tulla Punaiselta Jättiläiseltä. Taas on painossa pihistelty: värisivuja on tulostettu mustavalkoisina ja sivuja on kutistettu niiden laitoja leikkaamalla.

Ja asiaan. Japanilainen tyttö (punaiset hiukset!?) huutokaupataan ja outo luupäinen velho ostaa hänet. Tytöllä näyttää olevan lupausta taikuuteen, joten velho nimeää hänet oppilaakseen ja morsiamekseen. On vähän Harry Potter -viboja: taikuutta ja taviksille näkymättömiä asioita, kuten keijuja ja lohikäärmeitä. Mangaa on ylistetty kovasti, mutta se ei ole ihan minun juttu sen enempää kuin Harry Potter. Joo, saatan olla vähän outo. Mutta jos itse fanitat Harry Potteria, niin tämä manga kannattaa tsekata.

avalkama
Sangatsu Manga

Re: Velhon Morsian (The Ancient Magus' Bride)

ViestiKirjoittaja avalkama » Ma Helmi 13, 2017 14:15

Korjaan: Kaikki alkuperäisissä pokkareissa väreissä olleet sivut ovat väreissä myös suomijulkaisussa. Toisin sanoen ne ekat 2 sivua. Jos olisimme halunneet enemmän väreissä, olisi pitänyt itse värittää materiaalia... Japanilaiset harvemmin panevat värisivuja keskelle kirjaa, onneksi. Toisinaan heillä on lehtijulkaisuissa mukana värisivuja, jos jotakin sarjaa halutaan erityisesti nostaa esiin. Mutta nämä värisivut eivät yleensä pääse pokkareihin saakka.
Jep.

Matti
Viesti:

Re: Velhon Morsian (The Ancient Magus' Bride)

ViestiKirjoittaja Matti » Ti Maalis 07, 2017 18:34

Siitä on nyt sitten anime kanssa. Kaikkiaan 3 jaksoa luvassa. Seuraava on luvattu tässä kuussa 10. päivä.

Palaa sivulle “Anime- ja mangasarjat sekä elokuvat”