Mahoutsukai no yome / Velhon morsian

Tiettyä anime- ja/tai manganimikettä koskevaa kohdistetumpaa keskustelua.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Mioo

Mahoutsukai no yome / Velhon morsian

ViestiKirjoittaja Mioo » Ma Loka 10, 2016 00:54

http://animelehti.fi/2016/06/08/mahouts ... ilaiselta/

Tuollainen manga alkamassa joulukuussa Punikselta. Onko ihmisillä kokemusta ks. sarjasta? Itse katsoin Crunchyrollista ensimmäisen jakson, ja vaikutti erittäin lupaavalta. Sarja näytti melkein elämänsiivu-lajityypin edustajalta. Kuitenkin myyttiset hahmot toivat sarjaan kivaa taianomaisuutta. Ainakin minä odotan kasvavalla mielenkiinnolla :P
Viimeksi muokannut Mioo, Ti Loka 11, 2016 11:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

haplo
Viesti:

Re: Mahoutsukai no yome / Velhon morsian suomeksi

ViestiKirjoittaja haplo » Ma Loka 10, 2016 09:36

En oikeastaan tiedä sarjasta tässä vaiheessa vielä muuta kuin perusasetelman, mutta kuvanäytteiden perusteella kauniit piirrokset, tietynlainen mystisyys sekä kustantajan puheiden perusteella vaativa käännöstyö kaikki ovat kyllä nostattaneet odotukset tätä sarjaa kohtaan aika korkealle.

Lisäksi työkaverikin on tätä kehunut ja itse asiassa vasta heitti, että julkaisisivat suomeksikin. Kun vastasin sarjan olevan kyllä tulossa, oli hän aika vaikuttuneen kuuloinen. Kyllä odotan Velhon morsiamesta yhtä loppuvuoden kohokohdista, mutta tietysti aina on mahdollisuus pettyä, joten koitetaan pitää varpaat maassa.

Mioo

Re: Mahoutsukai no yome / Velhon morsian suomeksi

ViestiKirjoittaja Mioo » Ti Loka 11, 2016 11:25

Oukkidoukki, kiitos vastauksesta :) Tämä tosiaan vaikuttaa sarjalta, joka voisi upota vanhempaankin lukijakuntaan. Joo, maankamaralla on hyvä pysyä ;)

Palaa sivulle “Anime- ja mangasarjat sekä elokuvat”