Darren Shan

Tiettyä anime- ja/tai manganimikettä koskevaa kohdistetumpaa keskustelua.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Viltsu292

Darren Shan

ViestiKirjoittaja Viltsu292 » La Loka 12, 2013 13:20

monkey D zoro

Re: Darren Shan

ViestiKirjoittaja monkey D zoro » Ke Loka 16, 2013 15:41

oho tää menny ihan ohi. kirjana ihan mahtava

ThöGinga

ViestiKirjoittaja ThöGinga » Su Tammi 12, 2014 22:22

Näin tänään uusimmassa Weedissä (27) mainoksen tästä ja kiinnostuin heti sillä omistan DVD:n Friikkisirkuksesta - Vampyyrin oppipoika. Tykkään siitä leffasta ja nyt huomasin mangan joka saattaisi olla lukemisen arvoinen.
"Lähden maailmasta tavalla, joka satuttaa sinua eniten!" - Murder S

avalkama
Sangatsu Manga

ViestiKirjoittaja avalkama » Ti Tammi 14, 2014 13:00

Kannattaa siis kokeilla niin kauan kuin osat 1 ja 2 ovat Lehtipisteissä. Niiden hinta on hiukan alennettu eli 4,50 euroa kappale, normaalisti se tavallinen 6,20. Ja Yukiconissakin myyskentelemme niitä!
Jep.

ThöGinga

ViestiKirjoittaja ThöGinga » Ke Tammi 15, 2014 09:44

Joo, Antti-setä sanoikin Kaksoissolassa tuon saman. Tarkastin asian ja kyllähän niitä löytyy. Nyt täytyy vain päästä kauppaan

Matti
Viesti:

ViestiKirjoittaja Matti » To Tammi 16, 2014 19:34

Justiinsa tulin kaupasta, eikä siellä pistänyt silmään... Toisaalta paikallisen Salen mangatarjonta on laskettavissa yhden käden sormilla.

ThöGinga

ViestiKirjoittaja ThöGinga » Pe Tammi 17, 2014 17:00

Löysin mangat Anttilasta ja lukaisin ne läpi kotiin päästyäni. Pidin enemmän kakkososasta mutta ykkönenkin oli ihan kiva koska siinä näkyi Steveä, kakkosessa ei näkynyt vissiin kertaakaan.

chibotaku

ViestiKirjoittaja chibotaku » Pe Helmi 21, 2014 20:57

Minulla on kolme suomeksi ilmestynyttä mangan osaa ja tykkäsin kauheasti. Olen lukenut myös kaikki kirjat, mutta elokuvaa en ole katsonut :D
Spoiler:
Pidän erityisesti siitä kohdasta, missä Darren ja Evra varjostaa Crepsleytä(mangan kolmas pokkari)
Super junior=<3

avalkama
Sangatsu Manga

ViestiKirjoittaja avalkama » Ti Huhti 15, 2014 11:26

Darren Shan -sarjis perustuu lähes samannimisiin romaaneihin eli Darren Shanin tarina -sarjaan. Vampyyreja, kauhua, jännitystä ja sillai. Romaaneja on 12 ja samoin sarjispokkareita. Olisi kiva kuulla aatoksia niiltä jotka ovat jo tutustuneet sarjaan.

Niiden, jotka eivät ehtineet tai jaksaneet hommata Darren Shanin osia 1 ja 2, kannattaa odottaa toukokuun alkuun. Tarkemmin sanottuna 6. päivään jolloin Lehtipisteisiin ilmestyy tuplapaketti yhden hinnalla.
Jep.

Mioo

ViestiKirjoittaja Mioo » Su Touko 11, 2014 21:24

Onnistuin onnellisesti löytämään uusintakierroksen tuplapaketin, ja ostin ihan mielenkiinnosta kun vaikutti erilaiselta kuin muut tämän hetken sarjat. Lisäksi on aina mielenkiintoista lukea romaanisovituksia (en tosin ole tutustunut romaaneihin)! Aikuiseen makuuni meno on varsinkin alussa vähän turhan "poikamaista", mutta kyllä vaikuttaa ykköspokkarin perusteella muuttuvan vakavammin otettavaksi myöhemmin ja hyvä niin. Iso käännyttäjä kohdallani meinasi olla epätasainen taide (anatomia, viivan hallinta), mutta kaipa tuohon tottuu.

Lyhyesti: taide epätasaista, tarina ja hahmot ok, uppoaa takuulla ainakin nuorempaan yleisöön, miksei meihin vanhempiinkin kun muistaa riittävän pilkkeen silmäkulmassa.

Päivittelen lisää kakkososan luettuani jahka muistan...

Mioo

ViestiKirjoittaja Mioo » Su Syys 07, 2014 15:20

//Jatkoa edelliseen viestiin// Nyt olen lueskellut ilmestyneet 6 pokkaria, ja ihan perushyvää tavaraa (vaiko erittäin hyvää, siihen nähden että shounenmanga ei minua yleensä kiinnosta?). Taide on tasoittunut alun epätasaisuuksista, ja tunnelma on lähes koko ajan nosteessa. Sopivan kevyehkö, eikä silti liian hempeä ;)

Mitäs muut tykkäätte? Oletteko lukeneet alkuperäisromaaneja?

Viltsu292

ViestiKirjoittaja Viltsu292 » Su Syys 28, 2014 16:46

Mioo kirjoitti://Jatkoa edelliseen viestiin// Nyt olen lueskellut ilmestyneet 6 pokkaria, ja ihan perushyvää tavaraa (vaiko erittäin hyvää, siihen nähden että shounenmanga ei minua yleensä kiinnosta?). Taide on tasoittunut alun epätasaisuuksista, ja tunnelma on lähes koko ajan nosteessa. Sopivan kevyehkö, eikä silti liian hempeä ;)

Mitäs muut tykkäätte? Oletteko lukeneet alkuperäisromaaneja?

Kaikki luettu. Loppu surullisin mitä koskaan tullu luettua/nähtyä.

iinka-chann

ViestiKirjoittaja iinka-chann » Ke Kesä 29, 2016 22:55

Tämä viesti tules varmaankin vähän myöhässä, mutta mitäpä pienistä. Olen lukenut kaikki kirjat ja katsonut elokuvan. Kyseistä mangaakin olen vähän lukenut. Pakko sanoa, että kokonaisuudessaan aivan upea sarja. Creplsley on ykkönen, ootteks samaa mieltä?

Palaa sivulle “Anime- ja mangasarjat sekä elokuvat”