Anime Allnighter

Sarada on Imatran seudun Anime- ja Mangaseura, joka tukee japanilaista animaatiota ja sarjakuvaa, sekä pyrkii levittämään siitä tietoutta Imatran lähiseudulle.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Sarada / Aktiivit

Zero
Viesti:

ViestiKirjoittaja Zero » Ma Elo 15, 2005 10:52

Allnighter -ajatuksesta ei olla koskaan luovuttu ja se kyllä pidetään. Tämän viikon lauantaina 20.8 oli suunniteltu ilta (jos nyt lauantaina tästä ei kerkeä tulla mitään, niin sitten se on ensiviikon lauantaina.) Kyseinen paikka on edelleen minun kotonani ja sinne pääsee 8 ihmistä minun ja Verdictin lisäksi. (Jos nyt oikein katsoin tilaa riittävän) Toisin sanoen 8 ensimmäistä ilmoittautunutta. Näille minä annan paikan tarkat ohjeet.

- Ilmoittautuminen alkaa tänään.
EI! Kaikki on KIELLETTY! Tiedon puute ei saa olla este henkiselle epävarmuudelle.

la metalle

ViestiKirjoittaja la metalle » Ma Elo 15, 2005 14:08

no just. porukat on vissii menos rock to the riveriin ni en mie kehtaa yksin sinne tulla :<

jtiira

ViestiKirjoittaja jtiira » Ti Elo 16, 2005 15:40

Onko meikän Cowboy Bebopin kakkoslevy missä :roll:
Älä tee väkisin, hanki isompi vasara...

leonichan
Viesti:

ViestiKirjoittaja leonichan » Pe Elo 19, 2005 02:34

Tosiaan. En itse päässyt viime videoiltaan, joten mieleton toimitti levyn sinne. Kaikenlaisten elämänmuutoshäslinkien takia se on vähän unohtunut. Prosessoimme levyn kyllä sinulle heti, kun mieleton taas materialisoituu Imatran pinnalle (kohtsilleen siis).
leonichan - Saradan... joku. Se kuka saa nakittaa muut tekemään kaikkea <3

"The Boy's High School Love Situation is Comparatively Often"

Zero
Viesti:

ViestiKirjoittaja Zero » Ti Elo 23, 2005 11:16

Ihan ok tämä taisi mennä? Vaikka itse sammuinkin kolmen aikaan. Pitää järjestää uudestaan ja oikeasti valvoa se koko yö.
EI! Kaikki on KIELLETTY! Tiedon puute ei saa olla este henkiselle epävarmuudelle.

ShyHi

ViestiKirjoittaja ShyHi » Ke Elo 24, 2005 18:46

Minulla ainakin oli kivaa, kiitos vaan kokemuksesta! Ja tosiaan seuraavan kerran pitäisi koittaa jaksaa valvoa koko yö. Mieli olisi kyllä jatkanut iltaa, mutta kroppa päätti lähteä yöunille. Ensi kerralla aloitan teen juomisen jo aamusta ja tankkaan itseäni tunnin välein, niin eiköhän sitä sitten pysy simmukat auki animen katseluun ^-^.
“There is much more to the world than you think. Perhaps it is really a doorway, and if you choose to go inside, you'll find many unexpected things.” ~ Shigeru Miyamoto ~

Palaa sivulle “Sarada - Imatran Anime- ja Mangaseura”