Yhteistilaus Archoniasta

Sarada on Imatran seudun Anime- ja Mangaseura, joka tukee japanilaista animaatiota ja sarjakuvaa, sekä pyrkii levittämään siitä tietoutta Imatran lähiseudulle.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Sarada / Aktiivit

Rachel

Yhteistilaus Archoniasta

ViestiKirjoittaja Rachel » Pe Kesä 03, 2005 14:05

Terve vaan kaikille. Olen uusi täällä foorumilla. :)

Lappeenrantalainen kaverini aikoo tehdä tilauksen Archoniasta ja etsiskelemme lisää porukkaa yhteistilausta varten. Archoniahan on siitä hyvä paikka, että hinnat on halvat ja valikoima hyvä. Mangaa löytyy englanniksi, ranskaksi ja jotain jopa japaniksi. Lisäksi tarjolla on myös mm. animea ja action figuureja. Tilaus olisi tarkoitus tehdä kesäkuun aikana (ehkä kuun puolessa välissä tai loppukuusta?). Jos asut Imatra-Lappeenranta alueella ja olet kiinnostunut tilaamaan jotain, ota minuun yhtetyttä sähköpostilla osoitteeseen . Mitä enemmän tilaajia sitä parempi, niin postikulut saadaan pieniksi (viime tilauskerralla pk:t oli alle 2 euroa per kirja).

Kaikki mukaan tilaamaan! Nyt on hyvä mahdollisuus ostaa mangaa halvalla!

EDIT: Tilaus tehdään 22.6. joten vielä on viikko aikaa osallistua!

Edit2: Tilaus on nyt tehty. Seuraavasta tilauksesta ilmoitellaan tässä samassa ketjussa kunhan ajankohta päätetään.
Viimeksi muokannut Rachel, Ti Marras 22, 2011 17:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

BAA
Viesti:

Re: Yhteistilaus Archoniasta

ViestiKirjoittaja BAA » Ma Elo 01, 2005 17:22

Milloin tehdään uusi tilaus? Minulle kävisi jo tämän kuun lopulla ?

la metalle

ViestiKirjoittaja la metalle » Ma Elo 01, 2005 21:17

en usko että heti ku saatiin tänään vasta edellisen tilauksen tuotteet. siinä kesti,mutta se oli sen arvoista miekin sain kalastettua itselleni taikasoturien ekan tuotantokauden alkuperäisillä äänillä ja enkku subeil. sain tämän kuuden dvd:n paketin pilkkahintaan (jotain 30€) ^^
kiitos Riitalle jos luet tämän viestin ja muille ketä siinä oli mukana :D
terv.M

rixus
Viesti:

..jatkosta

ViestiKirjoittaja rixus » La Elo 06, 2005 21:27

Jep, jatkoa kyllä tulee.
Uskaltaisinkohan luvata, että syyskuun puolenvälin paikkeilla tjs.
Nyt ottaisin mielelläni vastaan rakentavaa palautetta. Jos oikein osasin tulkita niin ainakin hankittuun tavaraan oltiin tyytyväisiä? :)

Aikaahan tilaukseen kyllä menee. Kärsivällisyyttä tosiaan tarvitaan. Ymmärrettävistä syistä tosin. Onhan kyseessä kuitenkin tilaus ulkomailta, ja tässä tilauksessa tosiaan aikaa pidensi vielä se, että kaikkia kirjoja ei ollut juuri silloin varastossa. Archoniakin joutuu varastojaan ajoittain täyttämään ja osa täytöstä tehdään vain tehtyjen tilausten perusteella.

Ja tärkein juttu, levittäkää sanaa. Mukaan mahtuu aina lisää tilaajia ja mitä enemmän tilaajia sitä enemmän siitä on hyötyä jokaiselle tilaukseen osallistujalle.
Toimitusmaksu aleni eurolla edellisestä tilauksesta per kirja, vaikka tilaajia oli vain 4 enemmän.

Täältäkin vain porukka rohkeasti mukaan. Pitää myös yrittää kaivaa Lappeenrantalaiset manga harrastajat esille kivenkoloistaan. Tiedän, että heitä on mutta pitää vielä yrittää tavoittaa heidät jotenkin. *harkitsee lisää ilmoitusten levittämistä*

Ainiin, tilauksen ulkopuolelle jättäytyneille voisi selventää miten homma oikein toimi/toimii.
- valitset haluamasi tuotteet Archonian sivustolta (kannattaa käyttää hakua, että löytyy)
- tarkka lista lähetetään minulle
- teen tilauksen listojen mukaan
- kirjat maksetaan tililleni, ja minä maksan sitten koko tilauksen
- kirjat saapuvat minulle ja minä jaan sitten kirjat tilauslistan mukaan

Kysymyksiä, kommentteja, kaikki tervetulleita.
. . ..life is just a broken dream. . . .. .ja tiedoksi - positiivisuus on perseestä - . ..
\\>> mainostaja <<//
OSTETAAN Finder series vol 3

rixus
Viesti:

Archoniassa anime DVD'tä tarjouksessa

ViestiKirjoittaja rixus » Ma Elo 29, 2005 10:08

Hei!
Ajattelin, että joitakin saattaisi kiinnostaa,Archonian saatua muuttonsa päätökseen, ne laittoivat poistokoriin paljon mielenkiintoista animea ja hinta ei päätä huimaa. Itselläni ei nyt ole varaa ostaa animea, kun rahat on varattu tulevaan tilaukseen.
http://www.archonia.com/index.php?page=news&id=2179

Jos haluatte ostaa tuosta tarjouksesta jotain niin lähettäkää minulle heti lista niistä. Noita DVD'tä ei ole saatavilla kuin rajoitetusti. Voin tehdä DVD'stä tilauksen ensi perjantaihin mennessä (2.9.) jos tulee tarvetta. Näin DVD't tulee varatuksi eikä niitä ehditä myymään pois ennen kuin ehdin myöhemmin tehtävän varsinaisen tilauksen tehdä.
En aikonut tehdä minkäänlaista tilausta vielä muutamaan viikkoon, koska on kiireitä ihan riittämiin tuon työn kanssa. Voin nyt kuitenkin tehdä sellaisen poikkeuksen, että jos joku haluaa jotain DVD'tä tilata niin yhdistän sitten DVD't myöhemmin tehtävään tilaukseen. Archoniassa kun on mahdollisuus yhdistää tilauksia.

Varsinaisen tilauksen tekemiseen ehdin keskittyä viikolla 38, kun työt loppuvat ja koulu alkaa. Minä voin jo kyllä listoja ottaa vastaan, jos niitä haluatte lähettää.
Toivottavasti saitte selvää tästä jokseenkin sekavasta viestistä. Ajatus ei oikein kulje, kun on tarpeeksi univelkaa. =__=
. . ..life is just a broken dream. . . .. .ja tiedoksi - positiivisuus on perseestä - . ..
\\>> mainostaja <<//

rixus
Viesti:

ViestiKirjoittaja rixus » Ke Syys 14, 2005 22:02

Noniin. Seuraava tilaus tehdään 23.9. ja toivoisin listoja lähetettäväksi minulle 21.9. mennessä. On sitten vähän pelivaraakin.

Jotka ei vielä ole olleet tilauksesa mukana, mutta ovat kiinnostuneet niin nyt on hyvä aika ottaa minuun yhteyttä ja kysellä mukaan tulemisesta.
Rohkeasti vain, en pure, mutta saatan johdatella syvemmälle mangan huumaan. ^__^
-teitä on varoitettu :P
\\>> mainostaja <<//

rixus
Viesti:

ViestiKirjoittaja rixus » Su Tammi 01, 2006 19:00

Seuraava tilaus tehdään 8.1.
Toivon, että selkeät listat (tilattavien tuotteiden tarkat nimet) lähetetään minulle 6.1. mennessä.

Toistan taas itseäni, mutta jos vähänkään kiinnostaa niin ottakaa yhteyttä. Maililla tavoittaa parhaiten. Linkkinamiska löytyy tuosta alhaalta.
Tästä keskusteluketjusta löytyy tärkeimmät yksityiskohdat, mutta otan mielelläni vastaan mailia.
\\>> mainostaja <<//

rixus
Viesti:

ViestiKirjoittaja rixus » Pe Helmi 24, 2006 00:04

Heips taas!
Taas yksi tilaus toimitettu onnistuneesti loppuun asti. Tai noh ainakin kohtuullisen onnistuneesti. Aikaa se välillä ottaa joskus aika paljon.

Tuntuu, että joka tilauskerralla oppii jotain uutta. Sehän on vain hyvä, eikö?
Jos tuntuu, että teillä osallistujilla on jotain kommentoitavaa, ideoita tai muuten vain asiaa niin maililla saa edelleen varsin hyvin minut kiinni. Pyrin vastailemaan parin päivän sisään.

Edelleen niille joita tilaus kiinnostaa, muttet ole vielä osallistunut. Minulle voi milloin vain lähettää mailia. Myös jos meseä käyttää niin siellä aikaajoin olen.
Siis ei tarvitse odotella, että olen tekemässä tilausta, minuun voi muulloinkin ottaa yhteyttä.
Täällä kuulemma on joitain kiinnostuneita.

Mitä nyt olen tulevia tilauksia miettinyt niin viimeistään kesäkuussa teen tilauksen, mutta jos saan parikin ihmistä mukaan niin tilaan lisäksi jo huhtikuussa (tosin jos osallistujia on vain pari niin mangaa/animea pitää lukumäärällisesti olla useampi per tilaaja, ei siis vain yhtä/kahta). Kesällä ainakin teen tilauksen. Ilmoitan kyllä täällä jokaisesta tilauksesta jonka teen ja lisäksi lähetän kaikille edellisiin tilauksiin osallistuneille tiedon maililla.

Maili : nerasi84@yahoo.co.uk
mese : rixu84@msn.com

Kuulumisiin!

edit:// pieni täsmennys vielä, kun muistan. Tosiaan, minä vedän LPR-Imatra seudulla tilauksia ja osallistuminen ei kannata jos asut kauempana, niin että joutuisin lähettämään mangat uudelleen. Tulee kahdet postimaksut (archoniasta minulle+minulta eteenpäin) ja se ei enää kannata. Näin loppuhuomautuksena vain.
Voin kuitenkin opastaa archonia tilauksen teossa, jos tuntuu epäselvältä.
\\>> mainostaja <<//

rixus
Viesti:

ViestiKirjoittaja rixus » To Maalis 16, 2006 11:12

Heips!

Teen tilauksen heti huhtikuun alussa. Jos haluatte mukaan niin lähettäkää tilauslistat viimeistään 27.3. mutta sitä ennenkin voi laittaa listoja minulle.

Nyt en huoli mukaan pre-order tilauksia, ja vähintään 3 kpl mangaa/animea/sälää pitää tilata, ylärajaa ei ole. ;)

Vinkki:

-jos kiinnostaa halpa sälä/DVD't niin Archoniassa on kevätsiivous menossa ja kaikenlaista tavaraa löytyy. DVD'ssä on vain se huonopuoli, että vain joitain osia sarjoista on saatavilla. http://www.archonia.com/index.php?page=news&id=2298

Ensimmäistä kertaa mukaan?
-Ota yhteyttä.

Tästä seuraava tilaus suunnitelmissa kesäkuussa.
\\>> mainostaja <<//

BAA
Viesti:

?

ViestiKirjoittaja BAA » Ke Touko 24, 2006 18:47

rixus kirjoitti:...

Moro, onko kesäkuussa tarkoitus tehdä yksi vai kaksi tilausta? Minulle ainakin kävisi kaksi :D Siis toinen olisi pikatilaus ja se toinen,jossa olisi niitä pre-order ja vastaavia??? O_o

la metalle

Re: ?

ViestiKirjoittaja la metalle » Ma Touko 29, 2006 13:42

BAA kirjoitti:
rixus kirjoitti:...

Moro, onko kesäkuussa tarkoitus tehdä yksi vai kaksi tilausta? Minulle ainakin kävisi kaksi :D Siis toinen olisi pikatilaus ja se toinen,jossa olisi niitä pre-order ja vastaavia??? O_o

itselläni olisi rahaa osallistua vasta kesäkuun puolesvälis. Toivottavasti tästäkin saisi nyt jonkin ilmoituksen milloin tilaus tehdään. :)

rixus
Viesti:

Archonian sivusto muuttunut -ja samalla vähän muukin

ViestiKirjoittaja rixus » Pe Kesä 02, 2006 22:56

Aiemmin keväällä Archonia tiedottikin sivuillaan ja postituslistallaan, että heidän sivusto ja tilausmenetelmät tulevat muuttumaan jonkin verran. Noh, muutos on nyt näkyvissä Archonian sivustolla.
En ole vielä kovin syvällisesti ehtinyt perehtyä kaikkiin uusiin ominaisuuksiin. Eniten on muuttunut pre-ordertilaukset, ja lisäksi tullut uusi ominaisuus 'wishlist'. Lisä tietoa löytyy archonian sivustolta, suosittelen lukemaan.

Tilauksen tulen tekemään kesäkuun loppuun mennessä. Jos joku päivämäärä pitää heittää niin sanotaan vaikka 26.6.
Aloitetaan ensin vähän helpommasta päästä eli jos vain kaikille osallistujille sopii niin tällä kertaa mukaan vain saatavilla olevia tuotteita, oli ne sitten mangaa, animea tai sälää. Ennen ne olivat statuksella "In stock" mutta nykyään " Usually ships within 48 hours".
Sitten muutaman lisä porkkana!
Ja nyt tarkkana. :)
Archoniassa on 10% alennus kaikesta mangasta!! Tarjous on voimassa heinäkuun alkuun asti. Siksi tilaus tullaan tekemään ennen kesäkuun loppua.

Lisäksi Archonia tililleni on kertynyt yli 6000 archonia pistettä ja ajattelin ne laittaa ne nyt samalla jakoon. Aikaisempiin tilauksiin osallistuneet voivat käyttää näitä pisteitä eri tuoteiden tilaamiseen jonka vieressä on sininen 'archonia points' -merkki. Bargains osastolta löytyy näitä tuotteita. Suurin osa mangasta tuolla osastolla on joko japanin- tai ranskankielistä. Mutta englanninkielisiä lehtiä on myös tarjolla, figuureja, DVD:tä ym.

[edit]Tarkennusta hieman tuohon Archonia pisteiden käyttöön. Siis pisteitä on jaossa noin 1000 kpl per tilaaja. Archonia pisteillä tilatuista tuotteista maksat vain postimaksut. Katso siis tarkkaan löytyisikö jotain mieleistä. :) [edit]

Varatkaa rahat tilaukseen ajoissa, koska laskutan teiltä heti tilatut mangat. Näin saadaan mangat nopeasti luettavaksi.

--------------------------------------------------------------------------------

Pidemmän toimitusajantilaukset ja ennakkotilaukset
-jos sellaiselle on tarvetta niin tehdään sellainen, mutta minun pitää ajatuksen kanssa tutustua vielä uusiin tilausehtoihin ennenkuin sanon asiasta tämän enempää. Toki jos tällaiselle tilaukselle on tarvetta niin kannattaa sekin tehdä ennen heinäkuun alkua, ymmärtääkseni siihenkin pätee 10% alennus mangan osalta.

Kommentit, kysymykset ehdotukset, huomautukset joko tähän ketjuun tai maililla suoraan minulle.
Viimeksi muokannut rixus, La Kesä 03, 2006 20:25. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
\\>> mainostaja <<//

_hikaria
Viesti:

ViestiKirjoittaja _hikaria » La Kesä 03, 2006 17:36

Mie voisin tulla mukaan tähän archoanian kimppa tilaukseen :D
Hajimare dake yume mite okiru

rixus
Viesti:

ViestiKirjoittaja rixus » La Kesä 03, 2006 20:41

Archonian uusi ominaisuus 'wishlist' on fiksu ominaisuus. Sillä voi varmistaa, että haluamaasi tuotetta on todennäköisemmin saatavilla tilauspäivänä. Voit vaikka nyt käydä "toivomassa" tuotetta varastoon jonka toimitusaika on esim. 2-3 viikkoa. Silti ei ole pakko tilata sitä, joillei enää 3 viikon päästä sitä haluakaan. Kätevää!
Kannattaa siis toimittaa tilauslistat 26.6. tehtävään tilaukseen jo vaikka ensiviikolla niin voin toivoa pidemmän toimitusajan tuotteita etukäteen teille. Ja eikai mikään estä teitä toivomasta niitä 2-3 viikontoimitusajan tuoteita itsekin.
Jos listassa, jonka lähetätte minulle (kuitenkin viimeistään ennen juhannusta) on tällaisia tuotteita niin laitan ne automaattisesti toivomuslistalle. ^-^
Mitä aikaisemmin lähetätte listat sitä suuremmalla todennäköisyydellä niitä on archonian varastossa, kun teen tilauksen.
Lasken kunkin osuuden tilauksesta samantien ja se on maksettava viimeistään 27.6.
\\>> mainostaja <<//

mazojedi
Viesti:

ViestiKirjoittaja mazojedi » Ti Kesä 06, 2006 12:55

Hmm... Itsekin tässä Archonia tilausta järjestän Riihimäen seudulta ja ajattelin sanoa, että eikös toi tarjous ole voimassa 9.6 asti? Ainakin näin nettisivulla lukee.

Palaa sivulle “Sarada - Imatran Anime- ja Mangaseura”