Yhteistilaus Archoniasta

Sarada on Imatran seudun Anime- ja Mangaseura, joka tukee japanilaista animaatiota ja sarjakuvaa, sekä pyrkii levittämään siitä tietoutta Imatran lähiseudulle.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Sarada / Aktiivit

rixus
Viesti:

Nyt!

ViestiKirjoittaja rixus » La Syys 08, 2007 10:52

On aika laittaa tilauslistoja tulemaan minun suuntaan. Teen tilauksen ensi viikolla ke-to, riipuen miten ehdin.

Tulkaa mukaan!
. . ..life is just a broken dream. . . .. .ja tiedoksi - positiivisuus on perseestä - . ..
\\>> mainostaja <<//
OSTETAAN Finder series vol 3

rixus
Viesti:

Joulutilaus

ViestiKirjoittaja rixus » Pe Marras 30, 2007 14:00

hei!
joululahjat tilaukseen!
Laittakaa listat minulle viimeistään 5.12.
. . ..life is just a broken dream. . . .. .ja tiedoksi - positiivisuus on perseestä - . ..
\\>> mainostaja <<//

rixus
Viesti:

ViestiKirjoittaja rixus » Su Tammi 27, 2008 13:04

Kaipaisiko kukaan tuoretta luettavaa/katsottavaa? Laittakaa listoja minulle 1.2. mennessä, teen tilauksen sitten ensi vkloppuna.
\\>> mainostaja <<//

rixus
Viesti:

ViestiKirjoittaja rixus » La Touko 03, 2008 20:44

Keväisen tilauksen aika koittaa kohta. Archoniassa on tämänkuun ajan mangat alennuksessa, joten ei kun tilaamaan. Laittakaa listoja. Teen tilauksen 17. tai 18.5. Jos nyt asiat menevät yhtään niin kuin olen suunnitellut. Aikaisempiin tilauksiin osallistuneille olisi myös niitä pisteitä käytettävissä. Niitä koskien ottakaan yhteyttä.
\\>> mainostaja <<//

rixus
Viesti:

ViestiKirjoittaja rixus » Ti Touko 13, 2008 21:22

Muistutan vielä vain varmuuden vuoksi, että tilauslistat lauantain puoleenpäivään mennessä. Teen sitten illalla (17.5.) tilauksen.
\\>> mainostaja <<//

rixus
Viesti:

Re: Yhteistilaus Archoniasta

ViestiKirjoittaja rixus » Su Syys 28, 2008 20:27

Heips!

Tiedoksi tännekin, että jos tilauskutkua löytyy niin mietin tuossa 4.10. tehdä tilauksen. Laittakaa listoja siihen mennessä minulle, niin olette mukana. Mielellään sitten sellaisia tuotteita mitkä on heti saatavilla.

rixus
Viesti:

ViestiKirjoittaja rixus » Ke Marras 26, 2008 00:45

Noniin.

Muistaessa pitää tännekin laittaa ilmoitusta, että nyt on aika tehdä jouluostoksia ARCHONIASTA
Minulle voi laittaa sähköpostilla listoja mitä haluaisi tilata ja kuinka paljon. Listat viimeistään minulle 4.12. ja perin sitten maksuja teiltä 8.12.
Kannattaa laittaa lista jo nyt jos haluat jotain sellaista jossa on 2-3viikon toimitusaika (ehtii ehkä tulla saataville 4.12 mennessä) ja toisaalta ettei vain jokin haluamasi pääse loppumaan väliaikaisesti archoniasta niin laita jo nyt listasi. Sitä voi muokata 4.12. asti.(lisätä tai poistaa tavaraa) :)
\\>> mainostaja <<//

rixus
Viesti:

Uusi vuosi .. vanhat kujeet

ViestiKirjoittaja rixus » Ti Joulu 30, 2008 12:43

Heippa kaikille!

Tilataan, tilataan nyt tilataan sellaisia tuotteita mitä pitää odotella. Nyt ei ole kiire... muuta kuin maksulla. Ettei tule väärin ymmärryksiä tai muutenkaan niin ensin tämä maksupuoli selväksi.
Kun olet lähettänyt listasi haluamistasi tuotteista ja vaikka niillä on se 2-3 viikon Archonian antama arvio saatavuudesta niin tilaus on mielellään maksettava heti. Helpottaa minun osuuttani huomattavasti.

Ja vaikka Archonia on tosiaan antanut arvion saatavuudesta 2-3viikkoa niin se voi yhtä hyvin olla 2 päivää tai 3kk ... eli joskus jotain mangaa on tullut hieman itsekin odoteltua.

Kuten aina ennenkin nyt on mahdollista tilata mangaa, animea, figuureita, piirrustustarvikkeita jne. Ainoastaan julisteiden ja wallscrollien kohdalla pitää sanoa "Ei", koska vaativat erillisen pakkauksen/kuljetuksen.

Takaraja listojen lähettämiseen on lauantai 26.1.2009
Varsinaista tilausta odotellaan sitten tarpeen mukaan niin pitkään kuin on tarve, tai kuin hermo kestää. Tähän tilaukseen voi myös tehdä jatkuvasti lisäyksiä tuon tammikuun ajan, jos tuntuu siltä.

Vastaan mielelläni kaikkiien kysymyksiin mitä tulee mieleen tilausta koskien.
\\>> mainostaja <<//

rixus
Viesti:

ViestiKirjoittaja rixus » Pe Maalis 20, 2009 00:39

Noniin, odotus on nyt sitten ohi.

... ainakin melkein..

Jep, eli ihan normaaliin tapaan minulle voi laittaa tilauslistoja keskiviikoon 25.3. mennessä maililla os. rs.rixus@yahoo.co.uk
\\>> mainostaja <<//

Palaa sivulle “Sarada - Imatran Anime- ja Mangaseura”