Saradan kuka kukin on?

Sarada on Imatran seudun Anime- ja Mangaseura, joka tukee japanilaista animaatiota ja sarjakuvaa, sekä pyrkii levittämään siitä tietoutta Imatran lähiseudulle.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Sarada / Aktiivit

leonichan
Viesti:

Saradan kuka kukin on?

ViestiKirjoittaja leonichan » La Touko 21, 2005 12:01

Näin siis. Huomasimme eilen uusia jäseniä rekrytoidessamme, että tällainen topiku voisi olla hyödyllinen, jossa jokainen kerromme vähäisen itsestämme, siitä miten löysimme Saradan ja kiinnostuksen kohteistamme. Mie alootan.

-Miun nimi on Saana Pyhäjärvi. Kuljen tuolla leonichan- nickillä melkolailla joka paikassa (ja se nikki on btw ainakin vielä uniikki, joten jos leonichaniin jossain muuallakin kuin täällä törmää, niin se olen 100% varmasti minä). Joskus kyllä piilottelen siitä väännellyn Ljooninkin takana. Saa tulla turisemaan.
-Noin muutoin olen 21 ikäinen tyllerö, joka ei millään haluaisi myöntää oikeastikin olevansa tyttö. Tai edes ihminen. Minut tunnistaa varmaan parhaiten hiuksistani, joiden perusteella voisin kuulua Weasleyn perheeseen (eli oranssiset, jos joku ei ole pottereihin tutustunut). Sekä tietysti hameista. Minulla on aina hame päällä. Ja reppu selässä. Ilman sitä olo on orpo. Saa edelleen tulla turisemaan.
-Saradaan löysin tieni silleen jänskästi, että perustin sen Zeron kanssa. Ja seihtemän päivää luomisen jälkeen lepäsin, katselin ympärilleni ja huomasin, että taidamme olla tähän mennessä ainut akkoin voimilla käyntiin vedetty animeseura. Olkaamme ylpeitä.
-Mie olen pääasiallisesti mangan asialla. Animeakin on kiva katsoa, mutta sitä ei tule hamstrattua metritolkulla hyllyyn ja tuhlattua siihen viimeisiäkin ruokaan tarkoitettuja penninkejä. Harrastelen myös cosplayta, en tähän mennessä kyllä mitenkään suuremmassa mittakaavassa, koska ei ole koskaan ollut oikeasti varaa lähteä mihinkään coniin tai muuhun pomppimaan. Mutta kyllä sitä vielä joskus... Sitten olisi vielä sellaisia juttuja, kuin animemusiikki ja anime-tyylisten kuvien rustailu, mitkä on ihan kivei~
Viimeksi muokannut leonichan, Su Helmi 12, 2006 14:38. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Sanae-chan
Viesti:

ViestiKirjoittaja Sanae-chan » La Touko 21, 2005 12:45

No jos minäki nyt sit.

Eli oikealta nimeltäni olen Paula, ja liikun aika lailla eri nikeillä ympäri nettiä; täällä Sanae-chan, irkissä Pinu, irc-galleriassa Emrlds, ja satunnaisilla foorumeilla milloin mitäkin.
Ikää löytyy 16 vuotta, oon nyt lukion ekalla, vielä vähän aikaa ainakin -kohta on loma! Ulkonäöstä en osaa oikein sanoa mitään fiksua, pitkät kulahtaneen väriset hiukset, vaatetus vaihtelee päivästä toiseen et mikä sattuu huvittamaan.
Saradaan löysin tieni koulumme seinällä olevan mainoksen avulla, ja olen yrittänyt olla aktiivisesti mukana. Uusia tuttuja on tullut ja uusi anime-ja mangatuttavuuksia myös :)

Sit tästä animepuolesta. En itse omista yhtäkään animea, ja mangastakin vain halpoja suomalaisia One pieceja, muuhun ei ole varaa. Jos nyt sais lainattua kavereilta niin hyvä olis. Suosikkisarjojani animen saralta ovat mm. Elfen Lied, Hellsing, X, Kimi ga nozomu eien (en ole varma kirjoitinko oikein :P), Galaxy express 999 ja siihen liittyvät muut animet, sekä lukuisat uudet tuttavuudet joista olen nähnyt vain jakson tai pari. Tykkään monenlaisista sarjoista, väkivallasta sekä draamasta, kaikki menee. Lähes. Mangaa en ole lukenut oikeastaan muita kuin suomeksi julkaistuja ja sekä Galazy Expressiä, muutaman osan Narutoa ja Battle angel Alitaa.

Rangda
Viesti:

ViestiKirjoittaja Rangda » La Touko 21, 2005 14:11

jepjep-oikeesti olen Pasi Rantala, neliskymppinen oman yrityksen General Manager. jo pikkusesta olen karkaillut yksin maailmalle ja takasinkin löytänyt.Ja kerran Indonesiasta löysin Rangda- noidan (maailman purkaja ja tuhoava voima..) josta merkkini. Naimisissa 2 kertaa. Animaatiota harrastin ja tein 1977 ja sit ennen yläasteella piirsin sarjakuvia mm.Ilta-Sanomille. Animeen tutustuin ja jäin koukkuun joskus -86 australiassa seikkaillessa.
Asun nyt pääsääntösesti rautjärvellä, joskin paljon eri kaupungeissa riippuen aina siitä missä työurakat yritykselläni sattuu olemaan. Ai niin,
elokuvat ovat suuri rakkauteni.. alakerrassa katson niitä pienessä elokuvateatterissa. Nii ja sähköposti osoite ja kotisivut lakkas toimimasta jo ajat sitten!! Kuka auttais saamaa uudet ? Soneralta ne kuuluis tän uuden liittymän mukaa mut kui? minut tavoittaa tekstarilla 050-3569994

ShyHi

ViestiKirjoittaja ShyHi » La Touko 21, 2005 20:32

Tää on miusta aina jotenkin vaikeata, mutta yritetäänpäs kumminkin...

Eli "oikeassa elämässä" olen tottunut tottelemaan nimeä Tiina. Miltäs mie nyt sitte näytän... Tämmönen keskimittainen ja rillipäinen ilmestys. Hiukset on lyhyet ja mustat valkoisilla raidoilla ja ne on yleensä aina jotenkin epämääräisesti pörröllään tai sitte huivin alla piilossa, jos on huono hiuspäivä tai laiskuus iskenyt. Muuten miuta ei varmaan erota muusta massasta, sillä en omista oikeastaan mitään sen kummempia tuntomerkkejä (otsassa ei lue otaku tms.).

Saradan löysin täältä Unionin kautta, kun leonichan ja Zero rupesivat huutelemaan tuolla yleisen keskustelun puolella ja vastahurahtaneena taisin rynnätä toimintaan mukaan ensimmäisten joukossa. Eli en ole vielä kauaakaan ollut tämän "maailman" kanssa tekemisissä. Se ei kuitenkaan ole estänyt sitä, että tuonne makkarin nurkkaan on kertynyt hyllyllinen mangaa (sinne upposivat miun matkarahat, kun sekosin...). Animea ei kovinkaan paljon vielä löydy, mutta tilanne parantuu varmaan pikkuhiljaa, kunhan rahaa milloin jää mangahankinnoilta ja noita suomijulkaisuja rupeaa ilmestymään enemmän.

Tuolla toisessa topicissa (Mistäpäin suomea?) olenkin jo kertonut opiskelleeni ympäri Suomea ja miusta on sitten loppujen lopuksi tullut kivialan artenomi. En tosin ole päässyt koulutustani vastaavaan hommaan vaan teen jotain ihan muuta. Miun elosta suurimman osan viepi juuri työ - tylsää, mutta auttaa kummasti tässä harrastuksessa. Kovasti pidän piirtelystä ja maalaamisesta, mutta tekeleet on semmoisia abstraktimpia juttuja. Mangatyyliin en ole vielä uskaltanut paljon silmiä enempää tuherrella, sillä tuo ihmisen piirtäminen ei kuulu miun vahvuuksiin... ainakaan vielä ^-^.
“There is much more to the world than you think. Perhaps it is really a doorway, and if you choose to go inside, you'll find many unexpected things.” ~ Shigeru Miyamoto ~

Lumilintu
Viesti:

ViestiKirjoittaja Lumilintu » Su Touko 22, 2005 16:49

No heippa hei!!!

Miekin nyt kirjotan tänne ekaa kertaa. Oon siis Jenny, se jonka jotkut teistä tapasivat Lappeenrannassa Animeillassa. Kiitokset vaan kyydistä!

Joo, oon kotosin Joutsenosta enkä oo vielä ollu mukana Saradan toiminnassa mut ois tässä kesällä tarkotus tulla mukaan. Oon 21 v. ja opiskelen Lahdessa. Anime ja manga on iso osa elämää ja tulevaisuudessa toivottavasti yhä isompi. :D Eipä tässä muuta...

la metalle

min olen

ViestiKirjoittaja la metalle » Su Touko 22, 2005 20:47

mukkaanki tätä viestii ku on tullu kasvettua teiniangstin yli :D tai no melkein ;)
Eli oon Mikko 19-vuotias, positiivisesti varautunut opiskelija. Miut tuntee tai tulee tuntemaan Saradas äänekkyydestä ja noh..jostain ;D
Animea ja mangaa aloin hankkimaan joskus 2000-luvun puolella, satunnaisia sarjoja kuten Cobra, galaxy express 999, starzinger, superperhe tulivat tunnetuiksi pikku skidinä vhs muodossa.
Nykyisin ostelen animea ja mangaa aika harvoin, mitä nyt Alitaa ostelen ja oh my goddesia :P
Lähes kaikki animet ja mangat kolahtaa jossain vaiheessa paitsi joku yaoi ja muu naurettavalta tuntuva sekoilu :)
Viimeksi muokannut la metalle, Ke Elo 15, 2007 16:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

bluumberry
Viesti:

ViestiKirjoittaja bluumberry » Ma Touko 23, 2005 16:58

Päivitystä päivitystä. Olen siis lukiolainen anime friikki. Nettissä Bluumberry, irl Tiina. Se kai riittää nyt :P Muuta miusta ei tarttee tietää, ai niin ja rakastan yaoita XD
Viimeksi muokannut bluumberry, La Helmi 11, 2006 23:31. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Misdre

ViestiKirjoittaja Misdre » To Touko 26, 2005 19:44

Joo, mie oon Annu, siis Jennyn eli Lumilinnun pikkusisko, olin sen kanssa siel animeillassa! :D Mie täytän vasta tänä vuonna 15 nii et taidan olla tääl kaikista nuorin. Tuun sit roikkumaan sen mukana kesällä näis Sarada-jutuissa. Mie oon ollu - tosin aika epävirallisesti - anime/mangafani ihan jostain 10-vuotiaasta asti, mut sillon se olikin lähinnä jotain Sailor Moon-juttua.. Oon nykyään lähinnä enemmän mangaihminen ku animea on vaikeempi saada, suosikkisarjoihin kuuluu Naruto, Shaman King, One Piece ja monet CLAMPin sarjat, esimerkiksi. Semmosta.

Shiniya
Viesti:

ViestiKirjoittaja Shiniya » Su Touko 29, 2005 21:58

Olen Riikka ja olen viisitoista. Netistä minua tuskin enää löytää ollenkaan, koska tällä hetkellä minulla ei ole koko nettiä käytössäni. Olen siis vain satunnaiskirjoittelija tänne, milloin milläkin koneella, että älkää ihmetelkö, kyllä minä olen vielä olemassa.

Olen tylsä ja minulla on siniset hiukset, joista osa on kyllä mustaa ja ne ovat aika rumat ja minulla on mustat vaatteet. Ja käyn mansikkalan koulua. Jos tunnistat tai luulet tunnistavasi, tule ihmeessä juttelemaan.
Pidän vampyyrianimesta ja mangasta (Hellsing !<3) ja muistakin, mutta nostin tuon nyt esille, en tiedä miksi.

Saradan toimintaan tulin mukaan, kun Suvi tuli kysymään minulta, löytyisikö kiinnostusta. Kiitos Suvi ^--^.

Meego
Viesti:

ViestiKirjoittaja Meego » La Kesä 04, 2005 00:13

Olen Miiko, minut tavoittaa helpoiten irkistä nimeltä Meego. Pidän kivoista toimintaräimeanimeista joissa ei tarvitse ajatella ja homma näyttää hienolta ^__^ .

Jos ilmestyn paikalle kun jotain tapahtuu tulen kaukaisesta, lohikäärmeiden ja haltioiden maasta, Rasilasta. Saradaan päädyin joskus kun eräs ystäväni antoi vihjeen, että tämmöinenkin on olemassa...
Viimeksi muokannut Meego, Ti Marras 15, 2005 22:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

jtiira

ViestiKirjoittaja jtiira » Ti Kesä 07, 2005 20:43

Jani...

emmä missään ikinä käy...

kattelen Gundam Seed Destinyä ja valokuvailen...

ne bebopit on miulta..

:roll:

:D :D :D :D
Älä tee väkisin, hanki isompi vasara...

Zero
Viesti:

ViestiKirjoittaja Zero » Ti Kesä 07, 2005 23:38

Kai toisenkin johtohahmon pitää sitten esittäytyä.

Suvi Kukanaho (paha.taeti (at) gmail.com). Opiskelen Imatran taidekoulussa. Nick on Zero ja siitä on olemassa monia eri muunnelmia. Nolla, Nolluska, Nolleli, Ziiroh jne. Toisin sanoen, jos jossain muulla foorumilla/irkin kanavalla näkee tuolla nimellä kulkevan niin se olen luultavammin minä. Jo peruskoulun loppupuolella yritin pistää pystyyn Imatralle animeseuraa, mutta tuloksetta. Oli sitten syynä kokemattomuus tehdä mitään isompaa, tai se, että käytin geocitiesia sivujen luomiseen. Lopulta sitten kun tuo leonichan Imatralle ilmestyi niin sain kumppanin, jonka kanssa saisi Imatrallekin jotain omaa ja näin alkoi Saradan taival.

Animea ja mangaa olen seuraillut jokusen vuoden ja koukkuun jäin aika pahastikin. Suosikkisarjoihin lukeutuvat Hunter x Hunter, Yuu Yuu Hakusho ja Bleach. Mangaa on tähän päivään asti kertynyt 100+ ja lisää tulee sitä mukaa kuin mitä rahaakin.

Pikku jippo mikä tuli Saradan mukana on se, että löysin sieltä sulhasen. Mukava bonus.
EI! Kaikki on KIELLETTY! Tiedon puute ei saa olla este henkiselle epävarmuudelle.

Verdict

Paha setä

ViestiKirjoittaja Verdict » Ti Kesä 07, 2005 23:45

Tjaham, noh

*miets*

Mikko olen nimeltäni. Syntynyt olen kesäkuussa '82. Irkissä (en galleriassa -_-) liikuskelen samalla nimellä kuin täällä foorumeillakin, eli Verdict.

Saradaan löysin aikoinani Citymarketin ilmoitustaululla olleen lappusen kautta. Olen varmaankin jonkin sortin resurssi, koska noita dvd:itä on päässyt kertymään, löytyypä nykyään myös muutama hassu mangapokkarikin. Asustelen tällä hetkellä Zeron kanssa Sienimäellä. Sen verran koukussa olen, että pidän suurinpiirtein kaikesta animesta.. ^^; tosin Ghiblin leffoista en erityisemmin, vaikka niitä hyllystä löytyykin.

Olen myös se setä, joka yleensä tuo laitteistot yms. videoiltoihin.

Saradasta löysin myös morsiameni :) <3 Zero <3
Viimeksi muokannut Verdict, Ti Loka 18, 2005 17:28. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Rozalita
Viesti:

Mie

ViestiKirjoittaja Rozalita » Pe Kesä 24, 2005 10:41

Misdre kirjoitti:Mie täytän vasta tänä vuonna 15 nii et taidan olla tääl kaikista nuorin..

Huhuu. Mie olenkin nuorin ;) Täytän ensi tammikuussa 14.

No, elikkä... Mie olen Roosa, mutta täällä kuljen Rozalitana. Ja muuallakin netissä. Saradaan päädyin, kun tätini kertoi prismassa olleesta ilmoituksesta, josta innostuin heti ja kerroin sitten parille kaverilleni ja niin hekin sitten sinne päätyivät kanssani. Ulkonäöstä... No minulla on yleensä värikkäät vaatteet (useimmiten pinkit) ja ruskeat kiharat hiukset.

Animeen ja mangaan tutustuin öööö... Hmmm. Tuota sietääkin miettiä. Ainiin: No silloin pokemonin ja digimonin aikaan tykkäsin niistä, vaikkei minulla silloin ollut ajatustakaan animesta tai mangasta. Sitten myöhemmin ystäväni Sanna oli hankkinut itselleen Ranma ½:n osan 1. Ja minä tietenkin taas tapani mukaan innostuin. Ranma olikin ensimmäinen manga jota luin, ja siitä sitten kaikki Conanit, One Piecet sun muut. Pahimmilleen kai meni kun olin helsingissä käymässä ja eksyin akateemiseen kirjakauppaan ja sieltä tarttui mukaani Tokyo Mew Mew-osat 1 ja 3. Nyt on kokoelmani hieman laajentunut, pidän mm. Cyber Idol Minkistä, Pita-Tenistä, InuYashasta ja Tokyo Mew Mewstä. Shôjo on minun mieleeni :)

Animena katselen Slayersiä aina Saradan illoissa kun sitä vaan katsotaan, se onkin lempi animeni ^^ Ja cowboy bebopista tykkään!(Cowboy Bebop-elokuva on muuten mahtava!) Sailor Moonia katson silloin tällöin, vaikkei se minusta kovin mahtava olekaan. Evangelioniakin on tullut katsottua....

En ole kauhean kauaa ollut anime/mangahörhö, mutta enpä tätä hörhöilyä hetkessä lopeta...
Manga-pokkareita: 73
Tällä hetkellä in: Kamichama Karin, Zodiac P.i.

cuty_ice
Viesti:

ViestiKirjoittaja cuty_ice » Ma Heinä 04, 2005 23:16

sori kun en oikeen osaa käyttää tätä mut jos tää nyt tulis oikein ... :oops:
elikkä mie oon Sanna

leoniedit: Poistin sen siun vahinkotopicin, ei mittään hättää sen kanssa. Kyllä se foorumikirjoittelukin siitä alkaa sujua, kun vähän aikaa on opetellut.

Palaa sivulle “Sarada - Imatran Anime- ja Mangaseura”