Saradan kuka kukin on?

Sarada on Imatran seudun Anime- ja Mangaseura, joka tukee japanilaista animaatiota ja sarjakuvaa, sekä pyrkii levittämään siitä tietoutta Imatran lähiseudulle.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Sarada / Aktiivit

Shiniya
Viesti:

Re: Mie

ViestiKirjoittaja Shiniya » Ma Syys 19, 2005 23:36

Rozalita kirjoitti:No, elikkä... Mie olen Roosa

Nannana. On täällä sentään jokunen tuttu ^^.

Wayler
Viesti:

ViestiKirjoittaja Wayler » Ti Tammi 03, 2006 21:56

Eräällä toisella foorumilla Rachel antoi vinkin halvemmasta mangasta yhteistilauksena Imatra/Lappeenranta akselilla Saradan kautta ja tänne sitten päädyin. Ei nyt taida varat riittää hankkimaan mitään mutta ehkä sitten osallistun myöhempiin tilauksiin.

Eli moi, nimeni on Ville, 22-vuotias opiskelija Lappeenrannasta. Syksyllä alkoi toinen vuosi AMK:ssa tietotekniikan linjalla. Imatralla tulee myös käytyä säännöllisesti kun perhe asuu siellä.
Ensimmäinen kosketus mangaan tuli varmaan Battle Angel Alitan kautta, joskus Imatran kirjastossa sattui silmään vuonna kivi ja kaksi. Todellinen kiinnostus iski pari vuotta sitten, melko yllättäen, armeijassa. Vekaranjärven varuskunnan kirjastossa oli runsaasti mangaa ja palvelusaikana tuli luettua Nausicaa läpi ja Blade of the Immortalia. Jos joku on täällä menossa inttiin, niin suosittelen lämpimästi Vekaranjärveä :D Mangan kautta myös anime on tullut tutuksi.

Toisena intohimona ovat vanhat nintendon pelikoneet, lähinnä NES ja SNES, voi tätä rahan menoa.... Musiikki on myös lähellä sydäntä, progressiivinen rock ja metalli uppoaa parhaiten, soittaa en tosin osaa mitään.

Mukavilta kuulosti nuo tilaisuudet mitä olette järjestäneet, ehkäpä sitä tulee osallistuttua niihinkin.

ainiin, nimimerkin takaa löytyy tämännäköinen pärstä: http://irc-galleria.net/view.php?nick=Wayler

Krigsi

ViestiKirjoittaja Krigsi » Ti Heinä 18, 2006 14:47

Pistetääs nyt pieni esittely, kun tuolla videoillassakin tuli pyörähdettyä.

Siviilissä tottelen nimeä Simo ja ikää on tähän mennessä kertynyt 15 vuotta. Viimeinen peruskouluvuosi vielä edessä ensi syksynä siis. Netissä ja irkissä kuljen figuilupiireissä Kriegsministerinä ja muualla sitten tuon lyhennöksellä Krigsi. Kaikkeen tähän Japani-häröilyyn lankesin Subin ensimmäisen NGE-esityskierroksen myötä. Eli suhteellisen tuore tapaus olen. Saradaa olen seuraillut sivusta siitä lähtien, kun tälle foorumille eksyin. Mukana toiminnassa olis tulevaisuudessa tarkoitus olla aina, kun vain aikaa ja kuntoa riittää (fillarillahan sitä jatkossakin kuljetaan).

Sanae-chan
Viesti:

ViestiKirjoittaja Sanae-chan » Ma Heinä 31, 2006 20:49

Kyllä sitä kuntoa pitää Saradan iltamiin aina riittää, iteki kävin töissä Joutsenossa pyörällä ;)

la metalle

ViestiKirjoittaja la metalle » Ti Elo 01, 2006 15:06

Sanae-chan kirjoitti:Kyllä sitä kuntoa pitää Saradan iltamiin aina riittää, iteki kävin töissä Joutsenossa pyörällä ;)

mut paula hei siulle maksettiin siitä et poljit sinne joutsenoon ;)

Naradian
Viesti:

ViestiKirjoittaja Naradian » Ti Touko 29, 2007 19:26

Elikkäs varmaan miun vuoro. Olen Ville ja ikää on 12 vuotta. Saradaan löysin niitten harrastemessujen kautta :) Ulkönäkö.. ööh.. no farkuista tykkään ja on pitkät vaaleet hiukset. Animeen/Mangaan tutustuin kun isoveli kattoi niitä ja livahdin aina huoneesen kattomaan niitä myös :lol: Lempianime on ehdottomasti Naruto :D Nii ja Naradian nimellä aika paljolti kuljeskelen.
Viimeksi muokannut Naradian, Ti Touko 29, 2007 22:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

kuroigaze

ViestiKirjoittaja kuroigaze » Ti Touko 29, 2007 21:43

Mie esittäydyn tässä..
ööh..

Olen koht 14 vuotias poika eli aika nuori.. mangaa ja animea on tullu harrastettua kohta jo 3 vuotta

:D

Nimellä Kuroigaze kuljen aika monessa paikassa.

Vasta vähäaikaa sitte tän huomasin kun en oikei uskonu et imatral ois mitää tälläst nii en edes viittiny kattoo kunnolla
;D heheh

Yukio

ViestiKirjoittaja Yukio » Ti Touko 29, 2007 22:34

Jaahas, kai sitä pitää itsensä täälläkin nolata. Olen Uki, 22 vuotias teekkari Lappeenrannasta. Olen vielä tuore harrastelija: Ensimmäisiä mangoja maistelin kesällä 2004, ja todellinen sekoaminen tapahtui seuraavana vuonna Vekarajärven sotilaskodin kirjaston avustuksella. Saradan toimintaan eksyin viime vuoden pikkujouluissa, ja viimeisin saavutus on harrastemessuilta seuran pöydän takana hillumisesta. Viikoittainen anime- ja manga-annostus ei ole toistaiseksi aiheuttanut sivuoireita, mutta olen vaikutuksille altis.

Ninzo
Viesti:

ViestiKirjoittaja Ninzo » Ma Kesä 18, 2007 16:01

Heipä hei. Olen 17 vuotias opiskeleva naisenalku jota ystävät kutsuvat Ninniksi ja joka rakastaa animea ja pitää mangasta toivoen joskus yltävänsä siihen pisteeseen, jotta saisi jotain sarjakuvan tapaista kynästään irti.
Pidän piirtämisestä ja olen eläinrakas. Sydäntä lähellä on Hellsingin manga ja OVA sekä One piece, Bleach ja erilaisempi yaoi...
Ei osaa myöskään esitellä itseään kovin hyvin, mutta tahtoo ottaa osaa toimintaan ja tavata uusia ihmisiä. =]
Thought you may forget the Review
-rest assured, it remembers you.

Tagawari
Viesti:

ViestiKirjoittaja Tagawari » Ti Kesä 19, 2007 10:58

Heips, olen 16-vuotias lukiolainen Taipalsaarelta, aivan Lappeenrannan vierestä ja siellä tuleekin käytyä päivittäin opinahjossa. Nimeni on Tuomas ja mangaa- ja animea on tullut harrastettua näin aktiivisesti ja tietoisesti vasta n. 2 vuotta, sitä ennen olin lueskellut vain suomimangoja. Harrastuksia on Anime-ja manga, ''dataaminen'' (tietokoneet jne.), sulkapallo, lasketteleminen ja nyt talvella olen aikeissa aloittaa Japanin kurssin sekä Taekwondon. Musiikkia tulee kuunneltua ihan laidasta laitaan.
Viimeksi muokannut Tagawari, Su Elo 17, 2008 21:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hi Everyone Meet bunny
(\__/)
(='.'=)
(")_(")

Help Bunny by Copying and pasting Bunny into your signature to help him gain world domination!

Quotta
Viesti:

ViestiKirjoittaja Quotta » Ma Loka 29, 2007 22:37

Jeps. Eli tämän iltaisen illan jälkeen oli varmaan sitten pakko ilmottautua, eli meitti on Kaitsu tai WörldWideWebissä Quotta/Evil_Muffinssi.
24-vuotias opiskelija Imatralta, jolla on Anime ollut harrastuksena jo jonnin aikaa. Muita harrastuksia on sitten siellä profiilissa.
Meitti on katsellut aikasta paljon Bleacheja, Narutoja, Full metal- Alchemistia, Panickia ja monia muita. Tähän astisista sarjoista Elfen Lied on kuitenkin ollut ehdoton suosikki.

Jees. Ei kai siinä sitten muuta. Hihaa saa tulla nykimään, kun tuolla AMK:ssa tallustan.
May the Force...ei ku tää olikin Anime Foorumi.

ryuuni
Viesti:

Re: Saradan kuka kukin on?

ViestiKirjoittaja ryuuni » La Touko 31, 2008 21:42

Terveenks. Olen Ryuuni, monet kutsuvat Ryyniksi tai Anniksi, kukin tavallaan ja rakkaalla lapsella on monta nimeä ja niin edelleen. Tulen Ruokolahdelta, tarkalleen ottaen Käringiltä (2km Rasilasta). Jos minua näkyy Lappeenrannassa, Imatralla tai Ruokolahdella, tule ihmeessä moikkaamaan. En ole tarpeeksi kiinnostava olio että kehtaisin enempää itsestäni kirjoittaa.
criminal minds own the cutest thoughts.

Taena
Viesti:

ViestiKirjoittaja Taena » Su Elo 17, 2008 17:29

Minä kanssa uutena tänne rustaan :D Mie olen siis oikealta nimeltäni Tainaksi haukuttu 15 v tyttö ja asun joutsenossa. Saradan löysin itseasiassa jotenkin ihan ihmeellisesti O.o en ole yhtään varma miten. Jotenkin vain. Manga ja anime kiinnostaa hyvin paljon, mutta en ole kamalasti niitä katellut tai kerännyt kun ei rahat riitä, eikä koneella ole tallaiseen aikaa :( Manga/anime tyyliin tulee kuitenkin piirreltyä ja innostusta löytyy :) Cosplayaamista kokeilen kovasti aloitella~ Tällä hetkellä minulla on lyhyehköt vaaleat hiukset. Oon normi kokonen tytteli. Miuhun saa muuten ottaa yhteyttä koska kavereita on aina kiva saada ja sosiaaliseksi minua sanotaan :) olipa muuten huono esittely :'D
urw~

suffix~

ViestiKirjoittaja suffix~ » Pe Heinä 09, 2010 16:17

Heipähei. Mut tunnetaan netissä nickillä suffix, mutta, nimi on Niko oikeassa pienessä elämässäni. 22 vuotta olen ihmetellyt olemassaoloani. Päältäpäin ei kai tunnistaisi että harrastan näitä juttuja, mutta en kauheasti tykkää mainostaakaan sillä en ole vielä kauhea otaku mielestäni. :D

Viime vuonna aloitin animen ja mangan seuraamisen, periaatteessa tylsyydestä, mutta jäin sitten koukkuun. Melkeenpä kaikki genret menevät mutta lähinnä sydäntä olen huomannut olevan Slice of Life, Drama, Romance yms.
Musamakuun kuuluu tällä hetkellä alt rock, metal, grunge jne, fiiliksen mukaan kuuntelen, mutta en ole genrerajoitteinen eli kaikki menee kyllä. Muutamista anime-soundtrackeistä en saa tarpeekseni esim. :D Ja animen lisäksi fanitan scifi tv-sarjoja sekä scifi/draamaleffoja, että siitä aiheesta minulta ainakin irtoaa juttua myös. Harrastuksia ei pahemmin muita ole kuin yleinen nörttäily sekä intohimoni, www-tuotanto, yritän kovasti löytää lisää harrastetta itselleni. :P

Saradan löysin netistä (ylläri), kun metsästin täältäpäin mahdollisia kavereita jotka harrastaisi tälläisiä juttuja. Hyvin tärppäs ilmeisesti. :mrgreen:

Alhaalta sigistäni löytää linkit mun animelistaan ja musiikkidiibadaabaan, saapi kyylätä ja laittaa kaverikutsuja jos kiinnostaa. :lol:

Yoroshiku. :D

Antzka

ViestiKirjoittaja Antzka » Ti Elo 24, 2010 15:42

Terve!

Olen Antti, 22-vuotias mangan ja animen ystävä Lappeenrannasta. Harrastuksen aloittamisesta on vasta pari vuotta aikaa, mutta onneksi kaverit ovat antaneet hyviä vinkkejä mistä aloittaa :).

Tällä hetkellä seuraan säännöllisesti yhteensä puoltakymmentä shonen-, shoujo-, sekä seinen-sarjaa (ja yritän pitää sen näissä rajoissa :P ).

Lempigenreinä toiminta, seikkailu, sci-fi ja komedia, sekä draama yms.

Sain tietää Saradasta vanhemmalta opiskelijatoverilta (Uki) ja olen sen jälkeen käytynyt parissa videoiltamassa sekä piknikillä. Viimeksimainitun poissaollessa hoitelen tilanvarauksia Skinnarilassa.

Toivon näkeväni tästä eteenpäin lisää uusia naamoja Saradassa, törmäillään!

PS. Kirjoitettaessa huomaa, miten välistä haluaisi käyttää japanilaisia ilmaisuja ihan vaan laiskuuttaan :D
Middle school students shouldn't be talking about tuna!!
- Eikichi Onizuka

Palaa sivulle “Sarada - Imatran Anime- ja Mangaseura”