Cosplayaajan löytönurkka

JOTKUT - Joensuun Otakut on Pohjois-Karjalassa toimiva yhdistys, joka toimii Japanilaisen animaation ja sarjakuvan harrastajien kohtauspaikkana.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Jotkut / Aktiivit

Rianka
Viesti:

Cosplayaajan löytönurkka

ViestiKirjoittaja Rianka » To Helmi 15, 2007 15:21

Haluatko cossata, muttet yksin uskalla? Tai etsitkö cosplaykaveria pari- tai ryhmäcosplay porukkaasi?
Tai kenties sinulla ei ole rahaa ostaa kaikkia cosplayasuun kuuluvia asioita itse, mutta halu cosplayharrastamiseen olisi silti kova? Ei hätää, meillä on sinulle ratkaisu! (Tum-tum-tuuum [/mainostusta])

Cosplay löytönurkassa voit nimittäin hakea itsellesi cosplaykaveria tai cosplayasusteita Itä-suomesta/Joensuusta ja sen lähiympäristöstä! Ennen postaamista, lukekaa ohjeet!

Lisäksi voit etsintäkuuluttaa mahdollisia ostopaikkoja paikkakunnaltasi tarvitsemillesi vaatekappaleille/koruille/vastaaville.

Homma toimii näin:

1) Ilmoita ensin mitä etsit (Esim. Etsitään hahmoa x, Sarjasta Y, cossaustapahtumaan Ö tai tarvitaan hahmolle x tälläistä ja tälläista.)
Linkitä sarjan hahmoihin kuvat, etsit sitten kaveria tai tavaraa. (Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa)

2) Jos kiinnostut, vastata voi tähän ketjuun, mutta siitä eteenpäin kaikki sopiminen tulee suorittaa YKSITYISVIESTEILLÄ. (Pidetään foorumiketjua siistinä, jookos?)

Tässä siis malliesimerkki ilmoituksesta:

Malliesimerkki kirjoitti:Etsitään Winry Rockbelliä Fullmetal Alchemist sarjasta Edward Elricin kaveriksi tämän vuoden Ropeconiin.

Tai vaihtoehtoisesti:

Ajattelin cossata Chobits sarjan Chiitä, mutten osaa tehdä Chiin korvia sitten millään. Olisiko kellään lainata?

Noudattakaa siis ohjeita ja pitäkää hauskaa!
Jotkut osaa, Jotkut taas ei

Qevna
Viesti:

ViestiKirjoittaja Qevna » La Huhti 28, 2007 16:07

EDIT: PERUUKKI ONGELMA RATKENNUT.

Etsitään vaaleaa peruukkia Death Note Misa cosplayaukseen. Mieluusti vain lainaan animeconiin mutta tarvittaessa voin sen myös ostaa kyseiseltä henkilöltä jos ei muuten käy.
Kuva Misasta hiuksineen:
http://i35.photobucket.com/albums/d196/ ... te/058.png
Wish Away in Fantasy

Morndulin
Viesti:

ViestiKirjoittaja Morndulin » To Kesä 21, 2007 17:01

Etsisin hyviä kuvia Soran Kindom Hearts I -Halloween town asusta. Olen yrittänyt etsiä erityisesti kuvia takaapäin, mutta tähän mennessä ei ainakaan ole löytynyt.

Kiitän<3
Homoilla on hauskempaa.

DeviantArt

yaci
Viesti:

ViestiKirjoittaja yaci » Ti Elo 28, 2007 17:59

Juuh, minäkin tänne nyt laitan oman juttuni:

Elikkäs Joen yössä (torstaina) olisi tarkoitus cossata Full moon wo Sagashiten Izumia, mutta itseltäni puuttuu tuollainen peruukki (oikean puoleinen tyyppi) http://www.animegalleries.net/img/267927
Joten olisin todella iloinen jos joku minulle sellaista peruukkia voisi lainata ja jos vielä sattuisi olemaan valkoisia siipiä lainattavaksi niin olisi kiva
8) mutta siivet eivät niin välttämättömät minulle ole
:wink:

Arty

ViestiKirjoittaja Arty » Ti Helmi 19, 2008 21:18

Etsittäisiin Kingdom Hearts II ryhmäcosplay porukkaa Animeconiin 2008.

Itse olen Sora, ja ystäväni Roxas. Tarvitsisimme ainakin Kairia ja Naminéa.

Ilmoittele yksityisviestillä jos kiinnostaa.

Rianka
Viesti:

ViestiKirjoittaja Rianka » Ma Maalis 03, 2008 23:36

Etsitään halukkaita cossaajia tulevaan Jotkujen allnighteriin (14-15.3) Akatsukiryhmään. (HUOM! Kuvassa mahdollisia spoilereita! )
Muutama hahmo on jo varattu, mutta halukkaat voivat ilmoittautua minulle sähköpostitse tai YV:llä. Kiitos! ^^

Morndulin
Viesti:

Re: Cosplayaajan löytönurkka

ViestiKirjoittaja Morndulin » Ma Elo 18, 2008 15:42

Minä tarvitsisin joko lainaan (tai ihan voisin ostaa) jos jollakulla olisi hyllyssä tarpeeton MUSTA, KONOHAN otsapanta. Meinasin cossata tsukiconissa Shippuuden Narutoa ja tarvitsisin otsapantaa.. Laita yksityisviestiä, tai tule juttelemaan aiheesta torstaina.
Homoilla on hauskempaa.

DeviantArt

nuoska
Viesti:

ViestiKirjoittaja nuoska » Su Syys 07, 2008 21:14

Täällä olisi allekirjoittaneella tarvetta pinkkiin ja ruskeaan peruukkiin.
Ostaa aikoisin, sillä meinaan kuitenkin peruukkeja cossitarkoituksessa aika radikaalisti muokata.

Tällaisia siis ollaan etsimässä, pinkkiä ehkä muutaman asteen vaaleampana/violehtihtavanampa. Pidempikin malli käy.

kuva1
kuva2
kuva3

Ja tällaista ruskeana.

Jos jotakuta kiinnostaa hankkiutua eroon omastaan, pistäkää viestiä joko yksärillä, sähköpostilla tai puhelinnumeroni tietävät voivat iskeä tekstarilla/puhelulla. Kiitän.
hey I just met you and this is crazy but my face goes red and I IIIIIEEEEEEEYYAAAAAASSSSSSSUUUUUUUUUUU

Rianka
Viesti:

ViestiKirjoittaja Rianka » La Helmi 14, 2009 21:19

Etsisin blondia lyhyttä peruukkia käytettäväksi erääseen projektiin, joka olisi tarkoitus toteuttaa Jotkujen seuraavassa naitterissa 27.2.2009. Mikäli sinulta löytyy jotain tämän tyylistä nurkistasi ja haluaisit sitä lainata, otathan yhteyttä? Kiitos~

Morndulin
Viesti:

ViestiKirjoittaja Morndulin » Ke Helmi 18, 2009 10:02

Elikkäs.. tarkoituksena olisi tulla Nanan Okazaki Shininä ja tarvitsisin lainaan erinäisiä niitti-härpäkkeitä (niittivyö, kaulapantaa, käsikoruja tms) en itse pahemmin omista moisia enkä viitsisi alkaa tilailemaan, jos vain jostain voisin lainaan saada. Muutenkin tullut tähän cossiin tuhlattua aikas pirteästi rahaa. TT_TT

Vastausta yksärinä, sähköpostina, tekstiviestinä tai jotkuissa. ^^" Kiitos jo etukäteen~<3
Homoilla on hauskempaa.

DeviantArt

Prussianblue

ViestiKirjoittaja Prussianblue » La Heinä 17, 2010 19:28

Aikoisin cossata Englantia(sarjasta Hetalia), ja hakisin peruukkia. Toivon että joku kiltti sielu voisi LAINATA peruukkia mikä kävisin tuohon cossiin, että kerkisin tehdä cosplayn 31.7. tapahtuvaan miittiin. (kyseinen miitti: http://forums.aniki.fi/viewtopic.php?f=88&t=11169&p=175713#p175713 )

Jos peruukkia löytyy, sen voisi myös tuoda tapahtumaan tai vähän aikaisemminkin... > >

Inami-sama
Viesti:

ViestiKirjoittaja Inami-sama » Ti Loka 12, 2010 18:27

Hei. Minul,a on oudot vanhemmat, jotka eivät pidä cosplaysta, joten joudun tekemään kaikki cossini erittäin matalalla profiililla. Nyt kysyn, onko kenelläkään FF8:n Squall Leonhartin Griever- kaulakorua myytävänä, tai kykenisikö joku minulle sellaisen hankkimaan suht halvalla jostain. Itse en voi kysisen tilanteeni takia alkaa korua mistään hankkimaan.

Toinen: Onko kenelläkään ylimääräisiä peruukin alushattuja?
Kunnioittakaa neiti Presidenttiä! :mrgreen:
Of course not. Not... not at all. I was just admiring your , uh , appearence is all....not n-n-not any particular PART of your appearence , much- arrgh uhh....Leg cramp!
-Laguna

puyopop
Viesti:

ViestiKirjoittaja puyopop » Pe Huhti 22, 2011 05:12

Heis! Peruukkia vailla olisin bakaconiin vailla. Itsellä oli peruukki mutta sille kävi vähän huonosti-.-

Eli tuon näköistä olisin vailla --> http://media.photobucket.com/image/mizo ... 1226858499

Jos jollakin olisi vaikka lainaan tai myytävänä.

Myös vaalea tuollainen tai muokattavissa oleva peruukki käy kun on mahkut värjätä.

Gahika

ViestiKirjoittaja Gahika » Su Elo 28, 2011 16:59

Kaveri kaipais vaaleanruskeata lyhyttä peruukkia Remus Lupin cossiin, Traconiin jo ensi viikonlopuksi pitäs saada~ Lupas pitää siitä erinomaista huolta ja palauttaa tismalleen yhtä hyvässä kunnossa ku missä peruukin saikin~ :mrgreen:

Palaa sivulle “Jotkut - Joensuun Otakut”