Jotkut esittäytyy

JOTKUT - Joensuun Otakut on Pohjois-Karjalassa toimiva yhdistys, joka toimii Japanilaisen animaation ja sarjakuvan harrastajien kohtauspaikkana.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Jotkut / Aktiivit

AoiNeko

ViestiKirjoittaja AoiNeko » To Maalis 03, 2005 19:05

Joo, elikkä minä olen AoiNeko [oikeaa nimeäni en halua kertoa.] ja olen aina asunut täällä Joensuussa.

Olen tälläinen rasavilli tytönhupakko joka pukeutuu miten sattuu. Mitä järkee ostaa 100€ vaatteita kun niitä saa kirpputoreiltakin... :roll: Omaan aika lyhyet, olkapäille ulottuvat hiukset [jotka kyllä aijon leikata, mietin vielä että kävisikö "poikatukka" minulle. Kesällä sitten...] joita ei ole värjätty kertaakaan. Ne ovat sellaiset ihan valkeasta tummanruskeaan. Joka sorttia löytyy...

En ole mikään laihimmasta päästä. Olen aika ujo vieraassa seurassa, mutta kun pääsen vauhtiin niin kyllä puhetta ja hilpeyttä minussa riittää. Olen vähän kyllä omituinen ja omaan sairaan huumorintajun, joten jos joskus minuun törmäätte ja juttelette minulle [ette te uskalla.] niin älkää heti leimatko hulluksi. Olen myös itsepäinen, jota en kyllä näytä kaikille ihmisille paitsi silloin kuin riita syntyy. Silloin osaan olla ilkeä ja sarkastinen ja olen hyvä muuten suuttuttamaan ihmisiä. Olen kyllä taitava siinä. -___-'

Olen hulluna eläimiin ja luontoon. Luen kaiken maailman eläinkirjoja, katson dokumentteja, silittelen ja kapsuttelen kaiken maailman karvaisia olentoja joita tulee vastaan... Ja sen sellaista. Itse omistan vain kissan ja monneja, mutta haluaisin koiran.

Äh. Ei kai mene offiksi.

Minulla on siniset silmät ja vähän näppyläiset kasvot. En ole mikään kovinkaan kaunis, mutta minuun pätee kuulemma sananlasku: "Ei ole ulkonäköön katsominen, sisältö se kaiken A ja O on." ^^'' Siis luonteeni on kuulemma aika...kiva. [????!!! Mii ei ymmärrä tuota. !!]

Netissä olen yleensä mukava ja kiltti, mutta IRLlissä...no jaa. Silloin yritän olla kiltti ja mukava.

Öh. Siinä jotain minusta... BP

Miruka_chan
Viesti:

ViestiKirjoittaja Miruka_chan » Ma Maalis 14, 2005 23:38

(Huom. sisältää älyttömästi kirjoitus virheitä )

Minut tunnetaan nimellä Miruka-, Miru- tai Mi-chan:nina (oon tylsä, enkä kerro VIELÄ minun oikeaa identiteettiäni).... (suurin osa taitaa kyllä jo arvata)
17-vuotias female Pyhäselän Lukiosta ja yksi Japani-friikki (en varmaan ansaitse itselleni tätä arvoa) Olen myös JOTKUjen yksi impromanga piirtäjä (ikävä kyllä :D )

Ulkonäkö: kyllä tunnistaa, kun vastaan joskus tulee...

Harrastuksiini kuuluu mm. Bishounet, Bishounet, piirtäminen, Bishounet, Anime ja Manga, Bishounet ja viimeisenä muttei vähäisempänä Bishounet :twisted: ( Ja lisäksi jotain muuta, jota en nyt tässä käy mainitsemaan)

LempiAnime? : Tällä hetkellä varmaan Mahou Sensei Negima ja Naruto (on niitä toki lisääkin mutta ei tässä vaiheessa vielä)
Eipä tässä muuta :wink: see ya!
~Nyaaa~

Darkki
Viesti:

ViestiKirjoittaja Darkki » Pe Huhti 15, 2005 17:17

*Insert witty introduction here*

Oikea nimeni on Aapo Alitupa(ja nimestäni sain kuulla tarpeeksi jo yläasteella joten älkäätten vaivautuko :roll: ). Olen 17-vuotias lukiolainen Reijolan perukoilta.
Roolini yhdistyksessä on lähinnä yksin nurkassa istuminen. Olen kohtalaisen ujo luonne, etenkin vieraassa seurassa mutta tutussa seurassa osaan avata suunikin, jopa ehkä.
Animesta/mangasta innostuin joskus 2002-2003 tai siihen suuntaan. Innostuin silloin jostain syystä lataamaan(warettaja, sry) Hellsing-sarjan ja jatkoa seurasi siitä.
Suosikkisarjaani en osaa nimetä, mieluisia sarjoja ovat tähän asti olleet varsin pitkälti kaikki.
Massiiviseen harrastelistaani kuuluu anime, manga, Magic: the gathering ja yleinen tietokoneella istuminen.
Musiikkimaultani olen varsin kaikkiruokainen, joskaan tekno yms jumputus ei kuulohermostossani erityisempiä orgasmeja aiheuta.

Tekstiä tuli masentavan vähän mutta kuka näitä laskee :P
There is no good and evil. Only conflicting oppinions.

Vegetto
Viesti:

ViestiKirjoittaja Vegetto » Ma Elo 29, 2005 20:37

pyopyo kirjoitti:Elikkäs...
Mie olen tämmönen hassu pörriäinen, oikealta nimeltä Janne Sormunen

Todella tuttu nimi... Olemmeko joskus tavanneet??

Juu elikkä 17v nuorukainen olen ja kotoisin Espoosta.
5 vuotta olen Espoossa asunut kunnes muutettiin tänne Nurmekseen.

Kaikki alkoi silloin 5 luokalla kun Pokemon alkoi (nykyään vihaan sitä)
Sen jälkeen tuli DBZ ja NGE joita olen nyt seuraillu pari vuotta.
Opiskelen Datanomiksi ja teen AMV videoita harrastuksekseni.
Harrastin myös Han Moo Doo:ta joten osaan puolustaa itseäni ja tämäkin laittoi minut innostumaan Japanista ki:teorian takia.
Japanissa on monta mielen kiintoista asiaa, jonka takia opiskelen vapaa aikananin tätä (en tiedä miksi:D )

Mutta eiköhän nyt tullut jo tarpeeksi tuota tekstiä.
Viimeksi muokannut Vegetto, Ke Syys 14, 2005 14:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Dala
Viesti:

ViestiKirjoittaja Dala » To Syys 22, 2005 10:30

Ttaitaa olla minunkin paras esittäytyä.

Olen pässi Outokummusta, piirrän Riankan kanssa sitä Narutolandiaa.
Olen kotoisin Lieksasta, se on aavekaupunki lähellä venäjän rajaa.
Ikää löytyy ainakin 18vuotta, en ole enää nuori ja kaunis. Yhyy.

Tajusin animen olemassaolon joskus yläasteella, tämä tapahtui kun näin kuvan Inu-yashan korvista. Pitkään en piitannut mistään muusta animesta, en edes kun serkkuni yritti tyrkyttää minulle narutoja ja FMA:ta. No lopulta sitten suostuin katsomaan narutoa, ja noo, kun katsoo muutamaan päivään 81 jaksoa niin siitä jotenkin sekoaa. FMA:t katsoin tässä kesällä, enkä kadu.
Pidän myös Wolf's rainista, tosin olen nähnyt siitä vain alun ja lopun. -_-'

olen siitä ehkä joidenkin mielestä outo, että en lainkaan pelkää spoilata itseäni. Itseasiassa muutaman sarjan kohdalla spoilasin itseni alusta loppuun ilman mitään kummenpia tuskanhuutoja. Ei se katseluelämykseeni vaikuta lainkaan.

Noo, nyt riitti pälpätys.
Älykäs selviää ongelmista joihin viisas ei joudu.

Serene

ViestiKirjoittaja Serene » Ke Loka 26, 2005 17:07

No jospa miekin sitten uskaltasin heittää tänne jotakin tietoja itsestäni..
Rakkaalla lapsella on monta nimeä, tai jotain sinne päin, eli miut saattaa huomata liikkumassa eri paikoissa nimillä Serene, Driretlan, DreamedOne tai jollain muulla mukavalla nimellä jota lausuessa menee kieli solmuun, mutta vanhempien antama nimi on kuiteski Satu. Oon syntyny lohikäärmeen vuonna, eli 1988, joten seittemäntoista vuotta tulee täyteen tuossa joulukuun alussa. Ja Joensuussa olen asunu koko ikäni. Nuori nainen olen ja opiskelen Joensuun Yhteiskoulun lukiossa. Tulevaisuudesta en osaa sanoa vielä mitään, kuhan ees tästä päivästä selvitään hengissä.
Hiljanen olen ja tuntemattomassa porukassa sulaudun hyvin taustaan, eli ette varmaan ees huomaa miun olevan paikalla. Jotkujen kokouksissa (anime-illoissa, en mie uskalla muuten sinne tulla) oon käyny sellaset päälle puol vuotta ja voi syyttää Willaa siitä että mie siellä nurkkaa lämmitän, sillä hän on raahannu miut sinne. Jatkossa näätte minnuu siellä ehkä enemmän, tai sitten ette.
Harrastuksia... Onkos miulla sellasiakin..? Hmm.. No, mie tykkään piirtää (varsinki tunneilla, matikan tunnit on hirveen hyviä piirtämistunteja, niin kauan ku sensei ei huomaa..), kirjotella kaikkee, niin tarinoita kuin runojakin (hei, en mie väitä et ne ois hyviä!), lukea (kaikkea missä on kirjaimia, useimmiten kuitenkin fantasiaa).. Musiikkiihan mie kuuntelen 24/7 (oikeestaan kaikkea, paitsi heviä..) ja sit mie tykkään kokkailla ja leipoa kaikkea makeaa.. Animesta oon ollu kiinnostunu kai aina, kuitenki tietämättä mitä se on, Willa miut mangaan ja animeen tutustutti (kuten jo aiemmin todettiin..) tuossa sellanen vuos sitten.
Filosofisia, psykologisia ja muuten vaan syviä ajatuksia mietin paljon (oikeestaan koko ajan), löytämättä kuitenkaan mitään oikeita tai elämää mullistavia vastauksia. Elikkä aika outo otus olen.. Eiköhän tässä tullu jo kaikki tärkeimmät..
Ja jos miulle jotain kysymyksiä on (tuskinpa niitä kaitenkaan tulee..), niin voivoi. Minnuu nimittäin harvemmin löytää mistään, eli jos niitä kysymyksiä on, nykäskää Willaa hihasta ja toivokaa parasta..
-You laugh at me because I´m different, I laugh at you because you´re all the same.

Qevna
Viesti:

ViestiKirjoittaja Qevna » Ma Marras 07, 2005 11:30

pitäiskö esittäytyä.. hmm.. en kuulu vielä jotkuihin mut tarkoituksena oisi liittyä.. olen siis Qevna, oikealta nimeltä Maria. Minut löytää tällä Qevna nimimerkillä lähes kaikkialta missä vaan olen. Asun tällä hetkellä Joensuussa ja opiskelen ammattikorkeakoulussa tietojenkäsittelyä ensimmäistä vuotta. Asuin ennen Joensuuhun muuttoa Juuassa, jossa olen syntynyt ja kasvanut. Synnyin 17.12.1986 eli olen ylpeä jousimies ja ikää on 18 vuotta. :)

Ulkonäkö: Tummat kiharat hiukset. Käykää kattoo IRCgalleriasta jos kiinnostaa. nimimerkki Qevna.

Eka kosketus animeen oli kun ala-asteella katottiin Totoroa ja Hopeanuolta, mutta vasta Pokemonin tullessa telkkarista alkoi kiinnostus animea ja mangaa kohtaan kasvaa. Karatea harrastin ysi luokalla ja kiinnostusta kesti neljä vuotta, kunnes autokoulu ja opiskelu söivät veronsa eikä aikaa harrastamiselle enää löytynyt. Kaapista löytyy oranssi vyö. Toinen rakas harrastus on lumilautailu, jonka aloitin lukion ensimmäisellä varsinaisesti, ensimmäisiä kokeiluja lumilaudalla oli jo aikaisemmin, mutta huonoin tuloksin. Lukion toisella sain oman laudan. :heart:

Mitäs muuta.. Cosplaysta olen kiinnostunut, vaikkei siitä kauheasti ole kokemuksia mitä nyt kerran Battle Royalen koulutyttöä cossannut..Omia pukuja haluaisin tehdä, jos vaan osaisin tehdä.

Musiikkimaku on aika sekalaista, lähinnä heavy, j-rock, j-pop, rock, pop..
rap ei oikein uppoa..

suosikkisarjat ovat Hellsing, Chobits, Gravitation, Azumanga Daioh ja Green Green. Mutta katson lähes mitä vaan mitä näytetään, en ole niin tarkka animen suhteen. Manga hyllykin täyttyy tasaista tahtia.

Eipä oikeestaan muuta kerrottavaa. Kysykää jos on kysyttävää.. 8)
Wish Away in Fantasy

Kem
Viesti:

ViestiKirjoittaja Kem » Ma Marras 14, 2005 18:56

Pitäisi minunkin varmaan jonkinlaista esittelyä, vaikka en vielä sellaista pientä muodollisuutta kuin jäsenmaksu olekaan hoitanut (tai vielä yhtään tapaamista, mutta minä ilmottaudun anime-iltaan, kunhan jaksan mennä sähköpostille^^)

Elikkäs olen Sirkku niminen tyttö täältä Lehmosta, ja täällä olen asunut kuusivuotiaasta lähtien. Kovin tahtoisin muuttaa takaisin Joensuuhun ja se ei olekaan enää niin kaukainen unelma, sitten kun tämä talo menee myyntiin^^ mikä tapahtuu sitten.. öö.. no ei ihan vielä.

Ikää löytyy 16, joulukuun alussa 17(huomasin etten ole ainut joulukuun alussa 1988 vuonna syntynyt^^) ja opiskelupaikkana on Otsola. Tällä hetkellä puualaa, mutta opolle on aika että pääsisi pukuompelun puolelle opiskelemaan.. saatte siis joukkoonne ompelijan, vaikka vielä minusta ei välttämättä ihan hirveästi apua ole Cosplay-pukujen kanssa..

Anime ja Manga on aikalailla uusi tuttavuus taisin kunnolla hurahtaa vasta vuosi sitten. olen ollut liian laiska tai rahaton käymään Fantsussa ostamassa mangaa, joten lähinnä on ranmaa ja conania minun hyllyssäni. Pari presöössiä löytyy, ostin Lontoosta angel sanctuaryn ensimmäisen ja rurouni kenshinin kaksi ensimmäistä osaa.. ketutti kun en ostanut enempää, mutta kukkaro(äiti) ei välttämättä olisi ollut mielissään jos olisin tyhjentänyt kaupan..(se oli taivas.. kokonainen kellarikerros täynnä mangaa, kaikenlaisia sarjoja ihan ykkösosasta lähtien..*suunnittelee jo seuraavaa matkaa Lontooseen*)

harrastuksiin kuuluu lukemisen lisäksi kirjoittaminen ja musiikki. Mitään lempijuttuja ei ole, kun minulle kelpaa aikalailla kaikki. Olen kaikkiruokainen kaiken muun paitsi ruuan suhteen^^
Kyllä minä piirtääkin osaan, mutta en kovinkaan taitavasti.. Olen surkea varjostuksissa..

mitäpä muuta minä kertoisin.. Minulla on outo huumorintaju ja hyvin mielenkiintoinen mielikuvitus..

Karhumies
Viesti:

ViestiKirjoittaja Karhumies » Ti Marras 29, 2005 23:13

Karhumies, tunnetaan myös nikillä Jona Asih. Koska kaikkialle ei välilyönti kelvannut, vaan piti laittaa alaviivaa tai kirjaimet yhteen, niin vaihdoin nikkiä (sekosin siinä, missä se oli mitenkin). Oikea nimeni on Joonas.

Ikää tulee tammikuussa 19 vuotta. Asun Joensuussa ja opiskelen Lyskassa viimeistä vuotta IB-linjalla. Harrastuksia on liikaa opintojen kannalta (figuilu, bofferi, korttipelit, anime, han moo do, lenkkeily, lukeminen, lumilautailu, säätäminen yms.).

Mitään en osaa piirtää enkä soittaa, mutta pelejä mie raahaan aina peli-iltoihin. Toimin JOTKUT-illoissa pitkän ilmaisena orjatyövoim...*köh* siis avuliaana apulaisjärjestäjänä, mutta Niko otti tästä eteenpäin paikkani.

Naitteripikkujouluun on tulossa minun kaksi tanssimattoani. Ne ovat nyt Nikolla evakossa, koska alakerran mummo valitti jo muutaman kerran metelistä. Ilonpilaaja.

Ensimmäinen animeni oli Starzinger suomeksi dubattuna BETA-videokasetilta. Ikää minulla oli tuolloin varmaankin kaksi vuotta, eli olen harrastanut animea vielä pidempään kuin videopelaamista (kolmivuotiaasta; aloitin naapurin pojan Commodore 64:llä). Tästä huolimatta en ole mikään otaku, vaan katselen sarjoja ihan vaan ajoittain eivätkä tekijäfirmat yms. nippelitietous kiinnosta minua pätkääkään. Opiskelin japania Rääkkylän yläasteella valinnaisena aineena, mutten ole sen koommin jatkanut kyseisen kielen opiskelua.

[edit] Täh, miten niin valtaosa teistä on tutustunut animeen vasta parin viime vuoden sisällä? Ettekö te lapsena katselleet telkkaria tai videoita ollenkaan? Peukaloisen retket, Alfred J. Kwak, Hopeanuoli (jota en tosin ole itsekään nähnyt), Muumit ja lista jatkuu...
Kikko-Päkki kirjoitti:- - puskin eteenpäin mamylaiselle ominaisella "Hei, nyt me perseillään"-asenteella.

rasla

ViestiKirjoittaja rasla » Su Joulu 11, 2005 22:19

lykkän sitten minäkin esittelyni tänne: tottelen virallisesti nimeä reetta heinonen, mutta nimellä riesu minut enemmänkin tunnetaan. olen iältäni vielä jotkujen vaavi, siis 13 vuotias. kouluani käyn juhanalan yläasteella 8a luokalla.
harrastuksiin kuuluu japanihäröilyn lisäksi larppaaminen, koirat, lukeminen, runoilu, laskettelu, avantouinti ja huovuttaminen.
ja älkää hyvät ihmiset panko pahaksenne minun ainaista riehumistani, ne voi vaaan panna ad/hd:een piikkiin.
animeen tutustuin isosiskoni kauta jo joskus vuonna nakki (oisko ollu noin 8 vuotta sitten) ja siitä sitten enemmän eller vähemmän olen harrastanut.
se on hassu käsitys, että kofuja voisi muka syödä liikaa

Pluie

ViestiKirjoittaja Pluie » Ma Tammi 02, 2006 01:35

No taidanpa vihdoin saada aikaiseksi jonkin näköistä esittelyä itsestäni. Elikkäs olen se uusi palloilija Jotkuissa, saatatte joutua kestämään minua pidempäänkin kun vasta muutin Joensuuhun opiskelemaan (kemiaa). Minulle saa sitten ihan rauhassa (tai vähemmän rauhassa) tulla puhelemaan ihan mitä mieleen sattuu koska en pure vaikka siltä toisinaan saattaa vaikuttaakin ^^ .Olen vain silloin tällöin hieman epäsosiaalinen, en ujo.
Harrastuksia isolla hoolla minulla ei ole vaan teen mitä sattuu millloinkin kiinnostamaan. Anime touhuilun lisäksi lähinnä pelaan koneella, kuuntelen musiikkia, taiteilen(?) ja nyt ilmeisesti myös ropetan kun minut siihen käännytettiin :) . Häröilyä tulee aina tilaisuuden tullen harrastettua.
Lemppari sarjoja on monta mutta Angel Sanctuary taitaapi silti viedä voiton. Musiikkimakuni on hyvin sekava: mekein kaikki Laadukas Musiikki menee. Hyllystä tosin löytyy enimmäkseen hevi, rock ja jazz kiekkoja. Animen lisäksi tulee katseltua lähinnä kauhua ja scifiä.
Joop, mitäs muuta tylsää itsestään keksisi... joo, tykkään loskasta ja jääpuikoista. Ja akryylimaalit maistuu pahalle.

Kriisi

ViestiKirjoittaja Kriisi » To Maalis 02, 2006 21:39

Tuotaa.. Taitaa olla mun vuoro esittäytyä..
Olen uusi pulmunen Otakuissa kun sain kuulla asiasta keverilta (Couch sirkku eli kem couch) ja olen muutes Kirsi nimeltäni. Lehmosta tuolta kaukaisesta korvesta vain 10km päästä Joensuusta...

Kiinnostukseni animeen ja mangaan alkoi noin kasilla tai no kyllä se alko jo aikaisemminkin katsomalla niitä hopeanuolia yms... :oops: ja ikää alkaa olla 20-vuotta 24.3... mitään lempianimee tai mangaa ei ole ja melkein kaikki käy...

Opiskelen tällä hetkellä Peltolassa kondiittoriks....jos jaksan käydä loppuun asti... :D Yay sain pukuompelupuolen loppuun.
Fantsussa käyn silloin kun on rahaa ja harrastuksiani on lukeminen, musiikin kuuntelu ja koneella oleskelu sekä olla mukana erilaisissa cosplay projekteissa... :lol:
Viimeksi muokannut Kriisi, To Kesä 05, 2008 22:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

PunkkuH
Viesti:

ViestiKirjoittaja PunkkuH » To Heinä 20, 2006 23:45

Heips!

Olen 17 v tyttö (toistaiseksi asun Porvoossa mutta muutan piakkoin koulun perässä Outokumpuun.)

Tarkoitus olisi aloittaa ensimmäistä vuotta opiskelemaan Pelikoulutusta eli media-assistentiksi siis ^^ Ensimmäistä vuotta lähinnä siksi koska kävin kymppikoulun tapaisen opiskelu jutun ^^'' (älkää kysykö enempää..)

Tottelen nimeä Johku tai Johanna (ihan miten vain..) ja pidän kaikesta semmoisesta mistä kukaan muu ei tunnu täällä päin pitävän.. (liian pieni paikkakunta..) Cosplay, Animet ja mangat, eläimet, piirtäminen, musiikin kuuntelu, nörtteily, japaninkielen opiskelu jnee..

Etsiskelen uusia tuttavuuksia siis näiltä seuduilta ja päätin heti tutustua Joensuun Otakuihin, koska täältä niitä varmasti parhaiten löytää, kun on kerta samat kiinnostuksen kohteetkin >:3 Messengerillä siis parhaiten saa kiinni jos kiinnostaapi: Shin.ra.inc@hotmail.com

Eläimiä löytyy joka lähtöön, Koira, 2 kissaa, kaloja ja 2 lintua ja harrastuksetkin pyörivät nyt kotona oleilun ajan niiden ympärillä (plus, random heppailu) :lol:

Kiinnostus mangaan ja animeen lähti siinä ylä-asteen 8 luokan alussa eli jokunen vuosi (3½?) sitten (kaverin kautta), mangaa olen piirtänyt sen 3misen vuotta. <3 Ja sain piirtämisintoni siitä vasta kukoistamaan pahemmin. Mitään erityistä en ole vielä kerinnyt tehdä, mutta varmasti sekin päivä koittaa jahka pääsen täältä pois ^^

Olen persoonana hyvinkin pirtsakka ja innostun helposti kaikista asioista. Olen todella sinnikäs mitä tulee joidenkin töiden loppuun viemiseen eli en jätä mielelläni mitään kesken. Sittenkun minua alkaa tuntemaan paremmin alkaa varmasti enemmän ymmärtämäänkin. (tosin kukaan ei kyllä vielä tähän mennessä ole väittänyt ymmärtävänsä..)

En ole mitenkään pinnallinen ihminen ja mielestäni mahd. tulevat kaverit ja nykyisetkin saavat olla minkänäköisiä ja laisia lystäävät. Kunhan eivät ole selkäänpuukottajia ja kestävät 24/7 HYPERissä olevaa ihmistä. Helpoiten minuun tutustuu kun on kiinnostunut samoista asioista.

Olisitkos mun pokémon? Pistä meselistaasi x3
Da zo to~~

Cosmic
Viesti:

ViestiKirjoittaja Cosmic » Ti Heinä 25, 2006 19:29

Olen -86 vuosiamallia ja asun Joensuussa...Muutin keväällä koska avopuolisoni opiskelee täällä vielä viimeistä vuottaan..

Anime on ollut tuttu jo lapsuudesta ja olen aina pitänyt siitä. Manga tuli lähemmin tutuksi 15-16 vuotiaana kun parhaan kaverin kanssa törmättiin netissä ilmiöön manga...Sen jälkeen olen ollut koukussa ja ensimmäisen mangani hankin 17vuotiaana...Ja se oli Smile lehden numero...Ihastuin sarjaan Peach Girl ja nyt se komeilee hyllyssäni....

Piirtänyrt olen pienen ikäni...
"The greatest thing you'll ever learn
Is just to love and be loved in return" (Nat King Cole)
"If you want to be loved,then love..."

tachi

ViestiKirjoittaja tachi » Pe Syys 15, 2006 08:12

Hei ja päivää.
Minäkin päätin esittäytyä kun sain nyt liityttyä. :D

Olen tälläinen häröilijä, ikää on vaivaiset viisitoista vuotta ja taidankin olla nuorimpia Jotkuja? : D Asun Joensuussa, minulla on omituinen persoona, oranssinvihreät silmät ja pelottava nauru.

Olen harrastanut animen katselemista ja etenkin mangaan rahojen tuhlaamista ehkä... pari vuotta. Innostuin lapsosena (Muumien jälkeen) Pokemoniin ja Digimoniin ja Sailor Mooniin ja myöhemmin tajusin että animea voi katsoa ihan tosissaankin. Se oli hyvä havainto.

Vapaa-ajallani myös soittelen kitaraa huonosti, piirrän vielä huonommin, leikin isosta kirkolla ja pelaan pleikkaria (Final Fantasy ja Kingdom Hearts <3).

Odottelen innolla tulevia tapaamisia.
Kiitoksia, otukset. 8)
Viimeksi muokannut tachi, Ke Loka 25, 2006 18:18. Yhteensä muokattu 3 kertaa.

Palaa sivulle “Jotkut - Joensuun Otakut”