Jotkut esittäytyy

JOTKUT - Joensuun Otakut on Pohjois-Karjalassa toimiva yhdistys, joka toimii Japanilaisen animaation ja sarjakuvan harrastajien kohtauspaikkana.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Jotkut / Aktiivit

paopulove
Viesti:

ViestiKirjoittaja paopulove » Su Elo 23, 2009 20:31

Heissan~

Nyt kun vihdoinkin uskaltaudun, niin voisin tässä esitellä itseni.
Nimeni nyt jätän kertomatta, mutta kuhtukaa vaan kaikki Pauksi.
Nimimerkillä paopulove saattaa tätä tyyppiä tavata kans.
Ikää on kertynyt sen verran, että 9. luokkaa suoritan (ainakin täll hetkell)

Elämä kuluu koneella (lähinnä kahon animee), mangaa lukies, piirrelles, ficcei kirjotelles ja skittaa soitelles. Ja Pekkalassa oon kanssa touhuumass (tänä vuonna vuorossa valokuvaus) Ja ei minnuu tarttee pelätä vaikka on tuota karatee tullu harrastettuu useampikin vuos joskus muinoin..

Otakuna minä.... Käyn aina ku mahollist Jotkuiss, ja naitteritkin on tuttuja.. Ei päivää ilman mangaa taikka animee... Cosseja on ollu 2 (Orochimaru & akatsuki Orochimaru Nekoconissa 2008)
Harrastus alko joskus... joskus... enpä nyt muista milloin, mutta sen verran muistan, ett ensimmäisiin sarjoihin kuuluivat mm. KamikazeKaitou Jeanne ja FMA. Vaikka ennen niitä kotoa löytyi KH 1, sen peluu alkoi joskus siinä samassa kui mangan lukukin.
Tämä vuosi Jotkuissa jää osaksen näkemättä, sillä Pekkala on parhaaseen mahdolliseen aikaan viikosta, mutta jos nyt paikalle pääsen eksymään, niin tulkaa toki juttelemaan. Mie oon/(olin ainakin viime vuonna) se mustempi tyyppi niistä kahdesta siellä nurkassa ,:)
Ja netiss tunnistaa liian useista typoista -.-'

Roxu
Viesti:

Re: Jotkut esittäytyy

ViestiKirjoittaja Roxu » Ti Syys 29, 2009 20:39

Tässä ilmoittautuu Essy, palvelukseenne.
Oikea nimeni on harvinaisen outo (ja ruma); Beata... .....'
Kuitenkin. Liityin jotkuihin VÄHÄ aika sitten. Eli tänä syksynä oikeastaan. Joen Yön jälkeen.
Kuulun niihin ihmisiin jotka puhuvat hetaliasta kokouksissa ja pitävät ääntä joskus paljonkin.. ^^' *hermostunut naurahdus ja piiloutuu varmuuden vuoksi pöydän taakse* Ikää löytyy 15 vuotta ja synttärit on joulukuussa.. (jolloin täytän 16, jee :) )

Öm joo.. Eli.. Tutustuin animeen ensikertaa yläasteella ensimmäisellä luokalla, kun kaveripiirit vaihtuivat ja tapasin erään otakun. Ystävystyin hänen kanssaan ja hänen kauttaan tutustuin animeen (ja yaoihin)...

Ensimmäinen manga mitä olen lukenut taisi olla Tokyo Mew Mew. ^_^'' Animesta en muista...
Lemppari animeja ovat: Axis Powers Hetalia (aka APH), Kuroshitsuji ja yaoi animet. (muutama yurikin)

Harrastan viulunsoittoa ja piirrän. (vaikka en siinä kyllä kovin hyvä ole, mutta yritän silti.)
Aloitin tänä vuonna opiskelun Ravintola- ja Hotelli-alalla. (HOTRA) Ajattelin tulla tarjoilijaksi ja perustaa jossain vaiheessa joensuuhun Maid-Manga kahvilan. Eli kahvila jossa työntekijät pukeutuvat vanhanaikaisiin palvelija(tar) asuihin ja ikäänkuin ''palvelevat'' asiakkaita. Mangaa voi myös lukea siellä..

Että tälläinen olen... ...'
Nokun.. Se vain on.

Cloudaaja

ViestiKirjoittaja Cloudaaja » Ke Syys 30, 2009 23:05

Mjoo pitäsköhä se miunki tehä tää :)

Elikkäs nimi on Teemu, tunnetaan nickillä Cloudaaja (irkis ja muualla)
Animee.. noh.. en rupee ees luettelee tänne mitää lemppari sarjoi ku niitä on liikaa :D (ja ei auta et te ihanat ihmiset kerrotte lisää hyviä sarjoja :D *wink*)
Harrastuksista sen verran et toimin kiipeilyohjaajana ja tietenkin cosplay <3
asustelen keskustas ja löytyy iso telkkari, et saa tulla kattoo animee millo tuntuu siltä ;)

Michita

ViestiKirjoittaja Michita » Ma Touko 24, 2010 19:37

Terve!

Mie oon Mitja oikealta nimeltäni, asun Kontiolahdella melko korvessa ja tutustuin viime vuonna Jotkuihin. Nyt vasta uskalsin liittyä, vastikään pidetyn mainostustilaisuuden jälkeen jossa oli mukana muutama Jotkutlainen... ^^ Mangaa ja animea olen harrastanut nyt pari vuotta, japanin kulttuuria yleensä pari kuukautta vähemmän. Kaverit saivat kiinnostumaan...

Pidän japanilaisesta populaarimusiikista yli kaiken, mutta samoja intressejä ei kovin monella tunnu olevan...

Toivon löytäväni jostain aikaa osallistua miitteihinkin, täällä foorumilla kuppaamisen lisäksi ;)

Yksi kysymys vain, kokoontuuko Jotkut myös kesällä ja jos niin, missä?
Viimeksi muokannut Michita, Ti Touko 25, 2010 20:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Gahika

ViestiKirjoittaja Gahika » Ti Touko 25, 2010 17:02

Buu kaikille!~

Jeps, tutustuin JOTKUihin siinä joskus vuosi sitten, mutta vasta tuosta samasta mainostustilaisuudesta kuin Mitja, ja päätin lopulta liittyä..
Oikea nimeni on Linda, ja iältäni olen melkein 14! *pelottavaa, ei saa syödä te isot ihmiset*

Mangasta olen tykännyt sen parisen vuotta, ja innostus lähti siitä, kun yks tuttu lainasi minulle inuyasha 16. Nykyään olen mangan suhteen melkein kaikkiruokainen.. Animen kanssa hiukan valikoivampi..
Lempi sarjojani ovan Kuroshitsuji, Loveless, Naruto, Hetalia ja Nabari no Ou~
Olen hulluna yaoihin, ja varsinkin kummallisiin, oudon nimisiin yaoi mangoihin, sekä ficceihin.. Hoh~

Yritän mahdollisuuksien mukaan käydä tapaamisissa yms. mutta koska Pekkala on torstaisin melkein täsmälleen samaan aikaan, niin voi jäädä vähän vähemmälle... Täällä foorumilla aion kuitenkin teitä vaivata :3

AM
Viesti:

ViestiKirjoittaja AM » Ke Touko 26, 2010 09:37

Michita kirjoitti:Yksi kysymys vain, kokoontuuko Jotkut myös kesällä ja jos niin, missä?

Aivan varmasti on kesälläkin ohjelmaa, ei sentään joka viikko kuitenkaan, mutta kerran pari kuukaudessa. Ajat ja paikat on vielä vähän auki kun kesällä on hiukan vaikeampi saada mitään tiloja joten ihan ulkoilmatilaisuuksiakin tulee olemaan. Pitäkää postilistaa ja kotisivuja silmällä.
Antti Myller - Joensuun Otakuiden rahastonhoitaja, tekniikka- ja jäsenvastaava - Kawaconin talousvastaava.
MyAnimelist, figut & last.fm.

Zaletta

ViestiKirjoittaja Zaletta » Pe Kesä 04, 2010 20:57

Hei,
En huomannut aikaisemmin ilmoittautua täällä foorumeilla. Olen nimeltäni Ville, 21- vuotias vielä parin viikon ajan, käynyt muutamassa anime/peli-illassa ja viime kuun scifinaitterissa. Opiskelen yliopistolla pääaineena Suomen historiaa.

Animea olen katsellut ja mangaa lukenut siinä lukioajoista asti mutta eniten parin viime vuoden aikana. Aiemmassa tuttavapiirissä ei animun harrastajia itseni lisäksi juurikaan ole.
"The ground can be a dangerous weapon if it hits you hard."

mijummi

ViestiKirjoittaja mijummi » To Loka 07, 2010 23:20

Terses...

Olen LÄHES 15 vuotias (7.11...) Joensuulainen jo pitkään japanista pitänyt erittäin tyttömäinen poika, joka tulee joka kerta häädettyä miestenvessoista D:

Japaniin itsessään tutustuin jo 4 luokalla ( eli nopealla matikalla n.5 vuotta sitten ) kaverini kautta. Sitten pikkuhiljaa tuli musiikki, anime, japani ylipäänsä mukaan ja mangaakin tuli lueskeltua enemmän. Ensimmäinen cossikin on vasta tulossa rahavajeen takia. Apua, en ole hyvä kertomaan itsestäni :D Ainiin tosiaan. Nimi on Mika ( häpeän sitä ) ja tunnen kuuluvani sukupuolivähemmistöön... Sekä sekä olen reipas ja iloinen ( suurimmalta osalta ajasta, luulisin ) mutta vähän ujo kyllä... Hmm Jotkut olen tiennyt jo monta vuotta mutta jostain syystä en kehdannut vielä 13 vuotiaana tänne seuraan tulla :D Nytkin vähän hirmustuttaa kun katselin noita muiden ikiä mutta onneksi bongasin edes muutaman nuoremmankin etten tunne oloani kovinkaan.. Pieneksi.

Japanin sivulla rakastan vaatteita ja pelejä. Erityisesti Kauhupelit ovat lähellä sydäntäni, ja toki lautapelit. Kuuntelen J-rockin lisäksi ns. "Emomusaa" vaikkakin kutsun sitä mielummin screamoksi :D

100% erehtyy sukupuolestani... Aina. Ja monesti siitä seuraa ikäviä tilanteita...

ääh en keksi enempää.. Liityin juuri äskettäin Jotkuihin, älkää syökö rawwwr.... Toivon pääseväni juttuihin mukaan =) Kiitoskia....
Jotkut leikkaavat kinkkua, jotkut päitä

PINEAPPLEHOLIC

ViestiKirjoittaja PINEAPPLEHOLIC » Pe Loka 15, 2010 00:49

YO!
Olen siis tällainen 14-vuotias ernupentu, jolla oikeastaan ei ole mitään elämää. Reiksi mua kutsutaan omasta nimestäni en oikein edes pidä. Harrastuksia Jotkujen ja cosplayn lisäksi on tanssiminen ja kuulunkin MyuProhon ja olen tällä hetkellä sen nuorin jäsen. PARTYSOFT SILLE. Mun musiikkimaku kääntyy japanilaisen metallin ja rockin, screamon ja korealaisen popin puolelle ja jos kiinnostaa, mitä mä kuuntelen, voit tsekata mun last.fm'n (ja sieltä ei kaikkee löydy koska se on ollu niin vähän aikaa vasta pystyssä mulla |D ). Animea ja mangaa en tällä hetkel oikein paljoa lue, mutta luen sitä silloin kun jaksan ja on aikaa (mitä mulla ei tosiaankaan ole melkein ikinä |D). Kuulun todellakin siis Joensuun Nuorisovaltuustoon ja olen siellä varavaltuutettuna ja mun kausi on siellä siis vuosina 2011-2012.

J-rockista vielä sen verran. Oon armoton j-rockin/j-metalin kuuntelija ja mun suurin idoli ja rakkauden kohde on basistit ;u; ♥. Mut mun idoli anygay siis on the GazettE'n Reita, aka nenärättinen basisti. Seuraavana tuleekin ViViDin IV, D'n Ruiza yms. liikaa mainittavina, mutta Reita. Reita on number 1, ja sen plekun voi bongailla mun kaulasta roikkumasta ~ Herraa olen pari kertaa cossaillutkin (Bakacon -10 ja Chibicon -10). Seuraavana cossina eli Bakacon -11 oon tulossa varmaankin girugameshin Satoshina Owari to mirai PV'stä, joten bongatkaa !

Mitäs vielä... Teen tosi paljon photoshootteja joko cosseista tai erilaisista j-tyyleistä, kuten tähän mennessä oon tehnyt shootit Kodonasta ja Host-tyylistä~ deviantArtista mut löytää napsauttamalla >>tätä<< linkkiä~

sayounara~
Viimeksi muokannut PINEAPPLEHOLIC, Ke Touko 04, 2011 00:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Sekoboltsi
Viesti:

ViestiKirjoittaja Sekoboltsi » Pe Marras 05, 2010 14:58

..(esittäydyn uudestaan, olen tuo Roxu) ..kappas löysinkin tuon entisen accountini. Kun unohdin sala-sanan kokonaan ja account-nimenkin niin uuden tein.. Huh.

Essy siis tässä moi.. Tänne eksyin uudelleen ja pian 17v. olen.
Tyttö ihan olen siis.

Lempi animuja tällä hetkellä edelleen APH.. ja muita muita muita.... iro iro..

Opiskelen tuolla Peltolan ammattikoulussa nytten Elintarvike-Konditoria-alaa~
..Edelleen haaveena järkätä Joensuuhun joku Maid-kahvila.

..Poistunen nyt.
I was going to say all these terrible things to you.

Kloitz

ViestiKirjoittaja Kloitz » To Syys 15, 2011 20:42

No niin, enköhän sitten minäkin esittäytyisi, kun kerran jäseneksi liityin :)

Eli nimi on kaikessa lyhykäisyydessään Tatu, parikymppinen enkun opiskelija. Varkaudesta olen kotoisin mutta Joensuussa tuon koulun takia asustelen. Netistä jos bongaa tällä Kloitz-nimellä jonkun tyypin ni melkovarmasti olen minä, koska käytän tätä nickiä joka paikassa.

Animesta, mangasta ja Japanin kulttuurista yleensäkin kiinnostuin joskus yläasteen aikana, eli noin kuutisen vuotta sitten. Sitä ennenkin olin jo katsellut telkusta SubTV:lta tulleita sarjoja, mm. Magic Knight Rayearth ja Sailor Moon( ruotsiksi sitä tietysti :P). Tätä nykyä voisi sanoa makuni hieman laajentuneen.

Sarjoja, niin animea kuin mangaa, tulee seurattua laidasta laitaan. Ihan mikään hypershoujo tai yaoi(eikä yurikaan sen puoleen) uppoa, mutta kaikki muu periaatteessa menee. Lempisarjoikseni voisin nimetä Sayonara,Zetsubou-sensein,Trigunin,Samurai Champloon,Sengoku Basaran....lista vain jatkuu.

Japsiropet on lempipelimuotoni, ja olen Nintendo-fani henkeen ja vereen! Arvostusta toki löytyy muidenkin alustojen peleille, kaikille löytyy hyviä. Tavoitteena on kasata jonkinmoinen kokoelma japanilaisia, länsimaissa julkaistuja pelejä. Japanin kielisiä en ryhdy hankkimaan, koska 1) en ymmärrä tekstejä ja 2)en rupea muokkaamaan laitteistoani niille sopiviksi.

En aio ikinä olla turhan ryppyotsainen minkään suhteen, ja jutustelemaan saa tulla mistä vain ja milloin vain. Olen se pitkä kaveri jolla on tummat ja lyhyet hiukset ja eksynyt ilme ;)

jansan

ViestiKirjoittaja jansan » Su Loka 30, 2011 18:30

MOI!

Jotkujen uusi jäsen esittäytyy. Tämä jäsen tottelee nimeä Jani joka on 20v (18.02.91) 2-metrine otaku. Animee aloin katsoo jokus ala-asteel (Pokemon) tai no ihan lapsena katoin Hopeanuolta ja Takaja Todorokia, mut sillon en tienny et ne on animee. Mangaakin tulee luettua ja sen aloitin tos vuos kaks sitten. Cosplaytakin tulee harrastettua, mut en oo vielä cossannu missään conissa kun sain ton puvun valmiiks vast kuukaus sitten ja intti rajoittaa tätä harrastusta aikapaljon.

Viime kesänä kävin Desuconissa (oli muute eka conini) ja Kawaconissa ja molemmissa olin töissä, mut ens kesänä kiertelen mahdollisimman paljon coneja.

Musamaku on erittäin ristiriitainen hardcore tehcnosta mättöheviin.Eli oon kaikkiruokainen musan suhteen ja kuuntelen myös J-rockia paljon.

Oon käynny vasta yhdessä jotkujen tapahtumassa (halloween allnighter), mut aktiiviseks jotkulaiseks alan kun pääsen intist pois (huhtikuu).

Oon melko puhelias tyyppi et kannattaa tulla höpöttelee kaikenlaista :D

inoue

ViestiKirjoittaja inoue » Su Heinä 22, 2012 17:47

LEGENDA ON PALANNUT (...no ei)

Tämä on itseasiassa huvittavaa mutta yritin tänään rekistöröityä sivustoille ja kun napsuttelin tiedot sainkin vain lätkän eteeni jossa luki että sähköposti osoitteella on jo sivustolla tunnus. Meinasin aloittaa jo FBI materiaali kaivannan että kuka on vienyt sähköposti osoitteeni mutta tajusinkin että tämä on se sama anime/manga foorumi jonne kirjauduin ollessani 7 lk. Lopetin foorumilla oleskelun muistaakseni 9lk ja MINÄ OLLA PALANNUT. Katsoin yläreunan tiedoista että viimeksi kirjauduin sivustolle 20 kesäkuuta 2006!!!! Nauroin.
Mutta päätin esitellä itseni uudestaan koska paljon on ehtinyt tapahtua ylä-asteen ajoista.. :D (Hävettäisi jos ei olisi tapahtunut..)

Suoraan asiaan:
Oikea nimi: Noora
Ikä: 19v (Really soon 20v)
Koti: Itä-Suomi, Joensuu
Kiinnostuin mangasta/animesta virallisesti kuudennella luokalla ja on pysynyt elämässäni siitä hetkestä asti koko ajan. Välillä manga/anime innostus on hiipunut, mutta mangaa olen aina lukenut. Vuosien aikana olen lukenut useita erilaisia mangoja, mutta ehdottomat suosikki mangani ovat : Neon genesis evangelion, Sailor moon, One piece, Yotsuba ja Death note. Lempi animet ovat: Neon genesis evangelion ja Full metal panic. Jos saisin päättää niin menisin naimisiin Full metal panicin Sousuke Sagaran kanssa. Muhahah!
Olen käynyt neljässä eri conissa, nekoconissa (kun nekocon järjestettiin ensimmäisen kerran kuopiossa), traconissa (...vuodesta ei mitään muistikuvaa) ja kawaconissa 2011 ja 2012.
Omistan sekarotuisen koiran, harrastukseni rajoittuvat lukemiseen ja opiskelen avoimessa yliopistossa oikeustieteitä. Tadah. Uskon että esittelyni loppuu tähän. Luvassa random postauksia ja yritystä totuttautua uudelleen anikiin. :3

Palaa sivulle “Jotkut - Joensuun Otakut”