Kyselyä~ vastatkaa mulle sitte pliis ; A;

JOTKUT - Joensuun Otakut on Pohjois-Karjalassa toimiva yhdistys, joka toimii Japanilaisen animaation ja sarjakuvan harrastajien kohtauspaikkana.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Jotkut / Aktiivit

Silver_Angel
Viesti:

Kyselyä~ vastatkaa mulle sitte pliis ; A;

ViestiKirjoittaja Silver_Angel » La Syys 11, 2010 00:08

no niin, koska tämä otaku ei koskaan saa ajoissa tietoa siitä millo on naitteri, niin tämä otaku ei pysty olemaan pitkään naitterissa esim: Työt loppuu viiden aikaa ja seuraavana päivänä olisi sitten töitä kello 14.reikä reikä. en kerkee olla ku jonneki yhteentoista ja kahentoista jälkee alkaa kaikki hauska :'(

eli pliis kertokaa millo suurin piirtein olis seuraava iso-naitteri, olisi kiva saada se naitteri viettää kunnolla eikä käväisten :cry: et voisin järjestää perjantaiksi aamuvuoron ja launataiksi vapaan...

eipä mulla muuta, jos joku ihana ihminen minulle infoasi aikaseen, et saisin ne oikeet työvuorot~

T: Krista ''Kirstu'' ;3
GET GLOMPED!!! Or get a life...

Rianka
Viesti:

Re: Kyselyä~ vastatkaa mulle sitte pliis ; A;

ViestiKirjoittaja Rianka » La Syys 11, 2010 11:24

Valitettavasti tarkkoja päiviä ei voida hirmuisen aikaseen (yleensä ehkä n. 3viikkoa - kuukausi) aikaisemmin kertoa, koska tila-asioiden selvittelyt menevät aina vähän niin ja näin. Mutta jos vanhat merkit pitävät paikkansa, seuraava isompi naitteri tulee tuttuun tapaan olemaan lokakuun puolella. ( Hoi Hallitus - osaatteko ihan varmaa päivää jo sanoa tässä vaiheessa?)

Yleensä, kun tieto naitterista/muusta häppeningistä tulee, se ilmoitetaan 99,9% varmuudella postilistan kautta. Lisäksi kannattaa seurata tätä Jotkujen foorumitopicia ahkerasti, muttei tietenkään sovi unohtaa kotisivuja, facebookia, twitteria ja irc-galleriaa. Kun tietoa naittereiden kohtalosta saadaan, siitä postitetaan info em. paikkoihin josta sitä voi käydä tarkistelemassa.

Tottakai asiasta voi käydä vaikka kyselemässä itse hallitukselaisilta torstaisissa tapaamisissa. ;)
Jotkut osaa, Jotkut taas ei

AM
Viesti:

ViestiKirjoittaja AM » La Syys 11, 2010 11:40

Seuraava naitteri on suunnitteilla 15.10., mutta se on viimetietojen mukaan Norssin päässä vielä käsittelyssä joten ihan täysin varmaksi päivää ei voi lukita.
Antti Myller - Joensuun Otakuiden rahastonhoitaja, tekniikka- ja jäsenvastaava - Kawaconin talousvastaava.
MyAnimelist, figut & last.fm.

Silver_Angel
Viesti:

ViestiKirjoittaja Silver_Angel » La Syys 11, 2010 18:13

okei, eli about tolloin kiitti... näyttää kyllä siltä et mulla on hitosti vapaita viikonloppuja Hmm...mistäköhän johtuu.. ai niin opiskelijat > _>
GET GLOMPED!!! Or get a life...

Palaa sivulle “Jotkut - Joensuun Otakut”