Missä törmäsitte ensimmäisen kerran Anime-lehteen?

Anime-lehden virallinen keskustelualue. Keskustele tällä alueella Anime-lehdestä - sisällöstä, ehdotuksista ja muusta lehtiin liittyvästä. Asiakaspalveluasioissa pyydämme ottamaan yhteyttä H-Town Oy:n asiakaspalveluun. Yhteystiedot web-sivuilla http://www.animelehti.fi/

Valvojat: Tsubasa, Animeunionin Foorumiaktiivit

Pem_
Viesti:

ViestiKirjoittaja Pem_ » La Elo 25, 2007 11:06

hitto kun en muista.... Hmmm.... eka anime-lehti oli numero 14..... (kai)
Taisin vain ihan huvin vuoks ostaa sen ja nyt minä sitten ostelen niin paljon kun niitä ilmestyy!! 8)
Akuroku
(~^,^)~

J
Viesti:

ViestiKirjoittaja J » La Elo 25, 2007 11:15

Tais joku kaveri linkittää näille foorumeille ja sitten tuli osallistuttua sen kuukauden vai viikon kilpailuun pääsivulla, ja sittenhän siinä meni jokunen viikko vai kuukausikin kun tuli tarjous puhelimitse, en vaan ollu aikaisemmin viittiny tilata, kun pystyi lehdet lukemaan kaverin luona, mutta sittenkun sai niin halvalla, niin oli pakko ;o

N3M0
Viesti:

ViestiKirjoittaja N3M0 » Pe Elo 31, 2007 19:09

Paikallisessa ruokakaupassa, ensimmäinen numero. Tarttui välittömästi mukaan.

Limetti

ViestiKirjoittaja Limetti » Su Syys 02, 2007 17:04

Elimäen s-marketissa (muistaakseni)tais olla nro.15.En kyllä vielä sillon ostanut :roll:
This, is what we are......

Black

ViestiKirjoittaja Black » Pe Syys 28, 2007 22:57

5 numero oli ensimmäinen jonka sain kahlattua läpi...Vuonna kivi ,käytiin eräässä suomen suurimmassa kyläkaupassa (en nyt mainitse nimeä) ja veli oli päättäyt hankkia lehen joten sitten sitä lueskelin kotimatkan iloisena, välillä pienessä kiistassa kumpi lukee.. Oon muistaakseni lukenut ensimmäistä (ollut lainassa) mutta siitä ei oo ennää muistissa mittään.. :?

nukkelapsi

ViestiKirjoittaja nukkelapsi » Su Huhti 06, 2008 16:10

Kohtasin niteen ensimmäistä kertaa kaverini kautta, hänellä oli mukana viime vuoden ensimmäinen numero. Ostin ensin irtona, kestotilaus alkoi pari kuukautta sitten.

Aralys

ViestiKirjoittaja Aralys » Su Huhti 06, 2008 16:41

Krhm, tunnustan, kuulin ensimmäistä kertaa Anime-lehdestä vasta silloin, kun Fullmetal Alchemist alkoi pyöriä Subilla. Siinä alussahan tuli se "Alkemistien matkassa, Anime-lehti". No mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan :lol:
I'm safe
up high
nothing can touch me

MissClaws

ViestiKirjoittaja MissClaws » Su Huhti 06, 2008 17:40

Minä nappasin ensimmäisen anime lehteni mukaan Vaasata. Oltiin matkalla ja näin jossain kioskilla anime lehden. Nappasin sen siis matka lukemisiksi. Siitä asti olen sitä ostellut.
私達は一緒に坐ってもいい 今度はそして永久に。

soinap

ViestiKirjoittaja soinap » Su Huhti 06, 2008 19:31

Sain serkulta joululahjapaketissa animelehden numeron =)))

Ninzo
Viesti:

ViestiKirjoittaja Ninzo » Su Huhti 06, 2008 20:03

Animeconissa 06 eksyin lehden tiskille... yhden numeron ostin ja myöhemmin tilasinkin, mutta olisi pitänyt kyllä tilata jo siitä tiskiltä... olisin saanut tikkarinkin kaupan päälle. Tyhmä minä. :]
Thought you may forget the Review
-rest assured, it remembers you.

ManganTöhertelijä

--^^--törmäsin siihen...

ViestiKirjoittaja ManganTöhertelijä » Ma Huhti 21, 2008 20:52

Törmäsin animelehteen sattumalta lehtihyllyssä.
Olin vasta aloittanut mangan ostelun ja olin menossa ostamaan esimmäistä sarjaa,jota keräsin,tokyo mew mewiä.
Yllättäen huomasin Lehtihyllyssä sanan "Anime" ja "Taikatytöt". Niiden sanojen houkuttelevuus sai minut vilkaisemaan lehteä.
Ja yllätttäen löysin sieltä muutama vuosi sitten tv:stä tulleen sarjan kuvia ja juttuakin. Sailor moonin ansiosta ostin lehden,jonka jutuista minulla ei muuten ollut aavistustakaan :D.
Ostin lehden vain sen takia että siinä puhuttiin sailor moonista.
Siitä alkoi tieni kohti yli kymmenen animesarjan katselijaa ja yli 80 mangan omistajaa ja animelehden tilaajaa kohti :D
nykyään luen lehden ihan kannesta kanteen :D
Kaverini sanoi minua oudoksi kun maksan yhdestä lehdestä niin paljon,mutta se on edelleen suosikkinumeroni Animelehdistä :D (numero 14,vuodelta 2006)
Isä: Mikset voi syödä mansikoita?
Mansikka: Koska minä en halua tappaa kavereitani,niillähän on sama nimikin!
Isä: mansikka...

Epputin

Re: Missä törmäsitte ensimmäisen kerran Anime-lehteen?

ViestiKirjoittaja Epputin » Su Loka 12, 2008 22:32

Ööh, joskus luokkaretkellä ostoshuumassa tarttuipi jostakin kaupasta mukaan semmoinen numero, jonka kanteen oli läntätty Naruto... Ja totta mooses nyt on aina pakko ostaa uusin Anime. Sekä Japan pop. Olen koukussa kumpaankin lehtee siinä missä mangaankin.
Kitisijä on puhunut. Ja lähtee nyt piipittämään jonnekin lisää.

Zelman

ViestiKirjoittaja Zelman » To Loka 16, 2008 15:04

Porin torin laidalla olevassa R-kioskissa. Siellä näin ensimmäistä kertaa Anime lehden ensimmäisen osan ja se oli viimeinen hyllyllä. Selattiin sitä kaverin kanssa ja kun ajattelin juuri ostaa sen, niin kaverini ostikin sen nenäni edestä. -.-' Nyttemmin olen tilannut sitä.
"It's so easy, when you're evil~"

chiuchan
Viesti:

ViestiKirjoittaja chiuchan » Pe Tammi 02, 2009 01:30

Näinpä tuossa R-kioskilla numeron 17 ja päätin ostaa, kun olin juuri aloittanut Japani-harrastukseni ja ajattelin, että sieltä voisi saada lisää tietoa asiasta. Siitä lähtien olen joka numeron metsästänyt itselleni^^
''I see you like sweets.''
''Yes, do you?''
''No, I can't stand them!''
''...what? I don't wanna be rude, but I think you should go away!''

Rändöm

ViestiKirjoittaja Rändöm » Pe Tammi 02, 2009 12:04

... Taisin vain sattumalta huomata sen marketin hyllyltä, kun se nyt vain yksinkertaisesti kiinnosti minua. Eei kun hetkinen, minähän ostin sen siksi, kun huomasin että siinä on juttu FullmetalAlchemistista, niin halusin lukea sen artikkelin (jo-oo, yhden artikkelin takia kallis lehti ^^'') Mutta onneksi sieltä löytyi muutakin mielenkiinsotisa, ja niinpä niin nykyisin ostelen sitä silloin kun on rahaa/paljon mieleenkiintoisia artikkeleita. :3

Palaa sivulle “Anime-lehti”