Numero 4/2012 ilmestynyt

Anime-lehden virallinen keskustelualue. Keskustele tällä alueella Anime-lehdestä - sisällöstä, ehdotuksista ja muusta lehtiin liittyvästä. Asiakaspalveluasioissa pyydämme ottamaan yhteyttä H-Town Oy:n asiakaspalveluun. Yhteystiedot web-sivuilla http://www.animelehti.fi/

Valvojat: Tsubasa, Animeunionin Foorumiaktiivit

Tsubasa
Viesti:

Numero 4/2012 ilmestynyt

ViestiKirjoittaja Tsubasa » Ke Kesä 13, 2012 13:33

Desuconista on selvitty, ja uusin numero on saapunut tilaajille tänään! Conijuttua lehteen ei tällä kertaa ymmärrettävästi ehtinyt, mutta se on luvassa sitten ensi kerralla.

Viime kerralla jätimme päättyvät sarjat väliin että lehteen mahtuisi mahdollisimman paljon alkavia sarjoja, ja tällä kertaa niitä sitten löytyykin. Pari alkavaakin sarjaa oli tosin alkanut niin myöhään, että jäivät viime numerosta pois - niiden vuoro on sitten nyt.

Pitkiä artikkeleita lehdestä löytyy tällä kertaa lähinnä mangasta. Hiljattain Japanissa päättyneestä Bakumanista on massiivinen juttu, eikä toukokuussa suomeksi alkaneesta Soul Eaterista kertova juttu (joka löytyy netistäkin) jää paljoa lyhyemmäksi. Molemmat mangat on käsitelty luonnollisesti koko sarjojen perusteella. Klassikompaa puolta taas edustaa Battle Royale.

Muukin lehti on täynnä tiukkaa asiaa. Omakustannepalstalla käydään tällä kertaa läpi Aura Ijäksen Miron-sarjis. Mikrofonin takaa -palstalla kerrotaan häkellyttävän moniäänisen Miyuki Sawashiron urasta, Sivujen tekijöissä taas esitellään mustan huumorin ja nuoruuden eksistentialistisen tuskan erikoisosaaja Inio Asano. Lukemattomissa mangoissa esitellään Parasyten tekijä Hitoshi Iwaakin nykyinen sarja Historie, Plastiikan lumossa taas ihmetellään miten Steins;Gaten Kurisu on saatu istumaan ilmassa leijuvien hammasrattaiden varassa.

Otamme palautetta vastaan!

Kuva

pilkkukatti

Re: Numero 4/2012 ilmestynyt

ViestiKirjoittaja pilkkukatti » Ma Heinä 02, 2012 15:17

Kiitos tästä numerosta! Pidin siitä kovasti! Se oli todella hyvä mielestäni!
Varsinkin artikkelia Battle Royalesta olen odottanut ties kuinka monta vuotta, kiitos siitä! Mutta kuten arvelinkin aihe keskittyi lähinnä mangaan, ja minä olin taas kiinnostunut enemmän siitä elokuvapuolesta.. mutta silti oikein hyvä juttu oli!

Ja Soul Eater - ihan mahtavaa että siitä tuli myös juttu! :) Kun hurahdin Soul Eater animeen jokin aika sitten, kävin läpi Anime-lehtiä että onko siellä ollut jotain juttua joskus siitä mutten löytänyt. Olin aika ihmeissäni kun kerran niin suosittu sarja on. Tosi mukavaa että oli myös oikein kunnon pitkä artikkeli.

Ja muutenkin oli mielenkiintoisia juttuja esimerkiksi pitkä juttu Bakumanista. Kiinnostus heräsi sitä kohtaan heti. :)

Jotenkin myös naurahdin sille, että melkein jokaisessa arvostelussa lopputulos oli: hyllyynjätettävä. Ehkä se oli vain sattumaa mutta.. :D

Seuraavaa lehteä odotellessa! Ja kiitokset vielä tästä lehdestä, sitä on aina ilo lukea!

Palaa sivulle “Anime-lehti”