Kysymys Traconin ostoksesta

Anime-lehden virallinen keskustelualue. Keskustele tällä alueella Anime-lehdestä - sisällöstä, ehdotuksista ja muusta lehtiin liittyvästä. Asiakaspalveluasioissa pyydämme ottamaan yhteyttä H-Town Oy:n asiakaspalveluun. Yhteystiedot web-sivuilla http://www.animelehti.fi/

Valvojat: Tsubasa, Animeunionin Foorumiaktiivit

Vivilan

Kysymys Traconin ostoksesta

ViestiKirjoittaja Vivilan » Ke Loka 12, 2011 14:15

Löytänyt täältä omaa kysymys-osiota, joten luon tälle omansa.
Ostin Anime-lehden myyntipyödästä tämän vuoden Traconista Ergo Proxy-kokoelman hintaan 15e. Huomasin kuitenkin tällä viikolla boksia ensi kertaa katsoessani, että toisen jakson alussa kuvaan ilmestyy jotain aivan toista, todella huonolaatuista animea. Ongelma toistuu niin koneelta kuin tv:ltä katsoessa, jonka jälkeen video myös kokonaan jäätyy.
Tavallisen con-ostoksen tapaan minulla ei ole minkäänlaista kuittia ostoksesta, mutta haluaisin silti tiedustella, olisiko minun mahdollista saada uutta, virheetöntä kappaletta vanhan boksini tilalle.

Tsubasa
Viesti:

Re: Kysymys Traconin ostoksesta

ViestiKirjoittaja Tsubasa » Ke Loka 12, 2011 14:34

En valitettavasti osaa sanoa onko kyse itse julkaisun ongelmasta vai yksittäiskappaleen virheestä. Kerro kuitenkin yhteystietosi minulle vaikka yksityisviestinä, niin lähetämme pikapuoliin uuden boksin.

Palaa sivulle “Anime-lehti”