heips!

Keskustelua Lahden Otakuliitto Bakanoiden toimintaan liittyen.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Bakanat/Aktiivit

mai-coh
Viesti:

heips!

ViestiKirjoittaja mai-coh » Ke Marras 21, 2007 22:15

Juups. Löysin tämän tämmösen yhistyksen ja päätin sitten lukasta ja totesin kivaksi ja sitte tahdoin irkkiin mut jostain syystä mun mirc ilmottaa teidän servusta että unable resolve server vaikka serverin nimi on oikein sillä täältä suoraan kopioitu. En sitte tiedä mikä on kun ircnettiin ja muualle olen päässyt ihan mukavasti. selainkin vain disconnectaa pitkän latauksen jälkeen. en tiiä osaattekos auttaa semmosessa? :? Ois vaan hurjan kiva päästä juttelemaan ihmisten kanssa ja tutustumaan immeisiin kun eihän sitä naamatusten voi tavata. Jos vaikka popsitte mut suihinne :O

Ja kaikki Japaniin liittyvä on lähellä sydäntä ja asun täällä Lahdessa ainakin nyt opiskelujen ajan. Opiskelen tuossa taideinstituutissa ja semmottista. Niin. Hmm..Kysykää jotain jos kiinnostaa ja kertokaa ihmeessä jos osaatte tossa irc dilemmassa avittaa. :)

Mutta joo. ei kai mulla kummosempaa :D
Eli terves! o/

Lumilintu
Viesti:

ViestiKirjoittaja Lumilintu » To Marras 22, 2007 22:50

Nääh, paikanpäälle vaan! Ihmiset popsitaan elävältä vain muutaman kerran. :P

mai-coh
Viesti:

ViestiKirjoittaja mai-coh » Pe Marras 23, 2007 12:33

menin susien syötäväksi :D Sain käteeni elämäni ensimmäiset kissan korvat. teinkin ne itse! eikä mennyt kuin vajaat kaksi tuntia. :D Ja mun piti osata ommella edes käsin. Olin väärässä. :D

Palaa sivulle “Lahden Otakuliitto Bakanat”