Hurinaitteri 27.-28.1.

Keskustelua Lahden Otakuliitto Bakanoiden toimintaan liittyen.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Bakanat/Aktiivit

Sorsamon
Viesti:

Hurinaitteri 27.-28.1.

ViestiKirjoittaja Sorsamon » To Tammi 25, 2007 00:11

Topicissa mainittuna ajankohtana järjestetään tämän vuoden ensimmäinen allnighter Hurinassa. Tässä hieman ohjeistusta kyseiseen naitteriin.

Eli nyt kun ei olla Jovilla, lienee paikallaan kertoa muutamasta seikasta, jotka koskevat tuota Hurinassa oloa. Ensinnäkin yöpyminen: paikassa yöpyminen on toki mahdollista, kuitenkin hieman hankalampaa kuin Jovilla, koska kunnollisia eristäytymistiloja ei ole. Varastoon pääsee nukkumaan ja siellä saa varmasti nukkua rauhassakin, mutta kaikki sohvat ovat tavallisesti animenkatselijoiden/dataajien käytössä, eli suosittelemme vahvasti oman makuualustan ja -pussin mukaan ottamista.

Toiseksi sisäpiha. Kyseisellä pihalla erillistä ramppaamista on vältettävä, meluamisesta puhumattakaan. Mikäli ilmenee tarve poistua Hurinasta tai palata sinne, kannattaa kysyä, josko joku muukin olisi lähdössä hoitamaan samoja asioita, niin että lähtijät voivat sitten liikkua yhdessä ja näin välttää ylimääräistä ravaamista.

Sisäpihan portti tulee myös olemaan yhdeksän jälkeen täysin kiinni, emmekä voi sitä auki pitää enää sen jälkeen. Tästä syystä ennen poistumista on AINA ilmoitettava jollekulle, joka varmasti on paikalla vielä takaisin tullessakin. Minun puhelinnumeroni saa pyytämällä. Samoin paikalle yhdeksän jälkeen tuleva voi varautua soittamaan jollekulle, jonka tietää olevan Hurinassa, jotta pääsisi sisään.

Sitten hieman ruokailumahdollisuuksista. Hurinassa on tosiaan se kahvinkeitin, hella ja uunikin nykyään muistaakseni. Jääkaappikin löytyy. Näitä saa käyttää, mutta kaikki elintarvikkeet, kahvit yms. tuodaan itse paikalle. Kahvinkeittäjien kannattaa siis varautua kahvijauheeseen, suodatinpusseihin sekä maitoon ja sokeriin itse.

Epäselvyystapauksissa tehkää kuten yleensäkin pitäisi - kysykää.

PS. Paikalla järjestetään tuolloin myös lanit, joten jos löytyy oma kone, sen saa tuoda paikalle.
You can learn a lot in a small, dark room.

Palaa sivulle “Lahden Otakuliitto Bakanat”