ALL NIGHTER ja SAUNAILTA JOVILLA 22.1.2005!

Keskustelua Lahden Otakuliitto Bakanoiden toimintaan liittyen.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Bakanat/Aktiivit

NiuNiu
Viesti:

ALL NIGHTER ja SAUNAILTA JOVILLA 22.1.2005!

ViestiKirjoittaja NiuNiu » Ti Marras 30, 2004 19:22

Lauantaina 22.1.2005 Joutjärven (Jovin) Nuorisokeskuksessa (Tenavakatu 13, Lahti) Bakanat järjestävät All Nighterin ja Saunaillan. Saamme koko Jovin käyttöömme eli tiedossa on mm. animea videotykillä katsottuna liikuntasalissa, pelaamista ja saunomista. Käytössämme on saunatilojen lisäksi takkahuone, jossa voi katsoa videoita/pelata ja paistaa vaikka makkaraa ja vaahtokarkkeja takan hiilloksella. Meille voi mahdollisesti aiheutua henkilöstökuluja n.14e siitä, että Jovin työntekijä käy avaamassa meille lauantaina oven, mutta muuten tilojen käyttö ei maksa meille mitään. Mahdollisista kuluista/kuluilta välttymiseltä teille ilmoitetaan myöhemmin kokouksessa.

Jovilla on muutamia säännöksiä, joita toivomme kaikkien noudattavan:
1. Ei alkoholia (!)
2. Teknisistä vempaimista on vastuussa tekninen vastaavamme eli muut eivät mene niitä sorkkimaan, kiitos
3. Tavarat (esim. biljardipallot ja kepit) laitetaan käytön jälkeen sinne, mistä ne on otettukin
4. Jovi täytyy olla siivottuna ja tyhjä sunnuntaina 23.1. 2005 klo. 12.00 mennessä, koska klo. 13.00 Jovilla alkaa muuta toimintaa (!)

Jovilla yöpyä aikovat, ottakaa mukaan makuupussi+alusta/patja+tyyny+peitto. Yöpyä voimme vaikka liikuntasalissa. Saunoa aikovia pyydetään ottamaan mukaan omat peseytymisvälineet, pyyhkeen ja istuinalustan. Jokainen tuo itse omat ruokansa ja juomansa. Pleikkareitakin löytyy, joten pelejä ja tanssimattoja peleineen voi tuoda mukana. Sovitaan myöhemmin mitä animea haluatte Jovilla katsoa.

Jos päivämäärän suhteen ilmenee ongelmia, voimme vaihtaa sen toiseen. Jatkossa voimme varata tiloja käyttöömme All Nightereita ja Saunailtoja varten pelkällä puhelinsoitolla. Meillä on mahdollisuus järjestää myös pelkkiä Saunailtoja takkahuoneen tiloissa.

Toimin tuossa tapahtumassa vastuuhenkilönä, joten kysymyksiä voi esittää minulle, mieluiten puhelimitse/tekstiviestitse. Puhelinnumeroni löydätte Bakanoiden sivuilta.

Maarit Hyvärinen
Embrace the total dork in yourself - life is too short to be cool!
NiuNiu Deviantart
NiuNiu Fanfiction.net

Ezkoz
Viesti:

ViestiKirjoittaja Ezkoz » Pe Joulu 03, 2004 12:52

Hmm, tähän varmaan pitää joku sitova ilmoittautumislärpäke väsäillä? Notta että saadaan ostettua sinne juotavaa ja syötävää sopivissa mitoissa. Vai onko ideana "jokainen huolehtii itsestään" -periaate, eli jokainen tuo omat ruoat, jolloin ei tarvitse maksaa osallistumisessa, silloin ei tarvitsisi ilmoittautua sitovastikaan, kuhan vain saadaan selville kuinka paljon sinne mahtuu porukkaa, eli tarviiko joku osallistujaraja tehdä. :)
Parempi syötetty lammas,
kuin kilo mämmiä saappaassa.

Loria

ViestiKirjoittaja Loria » La Joulu 04, 2004 21:39

Toivottavasti ei mitään liian sitovaa ilmottautumispäivää kun en tiedä niistä työvuoroistani kovinkaan tarkkaan ennen kuin ihan pari viikkoa ennen aikaisintaan.

NiuNiu
Viesti:

ViestiKirjoittaja NiuNiu » Pe Joulu 31, 2004 22:55

Mitään sitovaa ilmoittautumista en ole aikonut suunnitella. Kaikki halukkaat bakanat saavat tulla milloin itse parhaaksi näkevät. Ovet avataan kuitenkin joskus iltapäivän puolella, sen aikaisempaan ei sisälle pääse. Jokainen vastaa itse omista ruuistaan ja juomistaan.
Lupaan suunnitella ja miettiä tapahtumaa vielä lisää ja ilmoittaa siitä teille myöhemin, kun palaan Lahteen. Voin tehdä suunnitelmia, mutta ideani täytyy siunata pj:n puheilla. Meille ei ole vielä ilmoitettu joudummeko maksamaan oven avaamisesta sen 13 euroa. Uskon kuitenkin, että meiltä pitäisi kassasta löytä sen verran, ettei kenenkään tarvitse ruveta mitään maksamaan yhteisesti hauskanpidosta (kun en ole tietoinen pikkujoulujen kustannuksista vielä tässä vaiheessa, pahoittelen).
NiuNiu Deviantart
NiuNiu Fanfiction.net

natu
Viesti:

ViestiKirjoittaja natu » Ma Tammi 03, 2005 15:33

pikkujoulujen kustannuksethan olivat, kiitos Juhan, aikas minimaaliset. Juhahan maksoi sisäänpääsyn kaikkien puolesta.

zzy
Viesti:

ViestiKirjoittaja zzy » Su Tammi 23, 2005 19:40

Nonnih, kiitoksia vain kaikille loistavasta all nighter saunaillasta, toivottavasti kaikki ovat selvinneet elossa kotiin, ilman traumoja! :)
It is getting dark again
Dusk shuffle across the fields
The evening trees moan as if they knew
At night I always dream of you

NiuNiu
Viesti:

ViestiKirjoittaja NiuNiu » Ti Tammi 25, 2005 15:45

Myös minä kiitän puolestani illassa olleita ihmisiä! Ilmoitelkaahan minulle taas, kun kiinnostusta yönläpi kestävään saunomiseen ilmenee. Special kiitokset Venomille, kun vaivautui tulemaan omalla ajallaan meille tekniikkaa hoitamaan! ^.^
Jos jotain pitää napista illasta, niin todettakoon, että olisin toki ollut kiitollinen siivousavusta sunnuntai aamuna.. Toisaalta syy on myös minun, kun en henk.koht. ilmoittanut kellekään, että "tee sinä sitä ja sinä tätä". Oletin vain ihmisten sisäistäneen, että paikka pitää olla tyhjä ja SIIVOTTU klo.12 mennessä ilman, että minun pitää käskyttää ketään. Ei ollut ylitsepääsemätöntä siivota yksin, olitte olleet siististi, lähinnä vain roskisten ja ovien lukitsemisten takia juoksentelua ees taas, mutta olisin ollut kiitollinen avusta. Ehkä ensi kerralla...? ^.^
NiuNiu Deviantart
NiuNiu Fanfiction.net

Sorsamon
Viesti:

ViestiKirjoittaja Sorsamon » Su Tammi 30, 2005 01:04

Toki ensi kerralla, kuten jo viime kokouksessa pohdittiin, pidetään paremmin huolta tuosta siivouksesta, ja voitaneenhan tosiaan sopia ihan siivousryhmä. Kuitenkin, minä olisin valmis uuteen Jovin-reissuun aika piankin. Miltä hiihtoloma kuulostaisi näin alustavana ajankohtana? Huomioikaatten, että tarkoitan siis viikonloppuja.
You can learn a lot in a small, dark room.

NiuNiu
Viesti:

ViestiKirjoittaja NiuNiu » Ti Helmi 01, 2005 18:20

Minulle sopii hiihtoloma näillä näkymin. En muista ulkoa ihan tarkkaan milloin minulla on esim. teatteriharjoituksia, mutta yleensä viikonloppuisin ne ovat aamusta. Onko halukkuutta pelkkään saunomiseen vai sekä saunomiseen että All Nighteriin?
NiuNiu Deviantart
NiuNiu Fanfiction.net

Sorsamon
Viesti:

ViestiKirjoittaja Sorsamon » La Helmi 05, 2005 20:51

No sillon viimeksi se oli oikeestaan pelkkä saunailta feat. animea Isolta Kankaalta, mut ens kerralla vois oikeasti keskittyä vähän enemmän siihen animeen.
You can learn a lot in a small, dark room.

Palaa sivulle “Lahden Otakuliitto Bakanat”