Bakanoiden paidoista, vielä kerran...

Keskustelua Lahden Otakuliitto Bakanoiden toimintaan liittyen.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Bakanat/Aktiivit

NiuNiu
Viesti:

Bakanoiden paidoista, vielä kerran...

ViestiKirjoittaja NiuNiu » Pe Marras 12, 2004 15:05

Tästä aiheesta olen kirjoittanut Bakanoiden vieraskirjaankin, mutta varmuuden varalta lisättäkööt se vielä fooruumiin (kun ei järki heti alussa säteillyt sen vertaa, että olisin kirjoittanut asiani tänne). Täällä on kuitenkin enemmän kävijöitä vielä tällä hetkellä kuin vieraskirjassa, luulen ma..

Nyt on sitten paidat pistetty painatukseen. Ystäväni lupaili, että hän saattaisi saada painettua ne vielä tämän kuun aikana. Jos joku nyt jäi ilman paitaa sen takia, että liittyi Bakanoihin myöhemmin tai tuli katumapäälle, kun ei sittenkään paitaa ottanut, kun sellainen oli tarjolla, niin eipä hätiä mitiä! Ystäväni pyysi ilmoittamaan, että paidan voi tilata vielä jälikäteenkin, jos haluaa (ja paitahan on itse hommattava + 5e painatus ja postikulut. Mahdollisille uusille jäsenille tiedoksi, että paidan etuosaan tulee Bakanoiden logo mustavalkoisena ja selkään teksti Lahden Otakuliitto).
Itse olen näillä näkymin koko joulukuun häröilemässä Savossa perheeni luona, joten paitojen teille toimittaminen venyy mitä ilmeisemmin ensi vuoden puolelle, kun olen taas Lahden maisemissa. Kärsivällisyyttänne siis pyydän, kiitos!
Embrace the total dork in yourself - life is too short to be cool!
NiuNiu Deviantart
NiuNiu Fanfiction.net

Ezkoz
Viesti:

ViestiKirjoittaja Ezkoz » Pe Marras 12, 2004 19:01

Pitääpi muuten kysyä, että miten se postituskulujen kanssa menee. Koska sain silloin taannoin sen kuvan, että niistä paidoista, mitkä tilattiin nyt, ei mene enää erillistä postikulua, ja nyt tossa lukee että jos tilaa erikseen niin menee, eli onko se nyt sitten niin, että kimppatilauksesta ei mene postikuluja, mutta yksittäisistä menee? :?
Parempi syötetty lammas,
kuin kilo mämmiä saappaassa.

NiuNiu
Viesti:

ViestiKirjoittaja NiuNiu » La Marras 13, 2004 15:44

Postikuluja paidoista kyllä menee, sillä paidat eivät osaa yksinään kävellä Kuopiosta Lahteen ,) Myöhemmät tilaukset postitan painajalle suoraan, jos emme sopivasti satu taas tapamaan, kuten tämän painatuserän kanssa kävi.
NiuNiu Deviantart
NiuNiu Fanfiction.net

NiuNiu
Viesti:

ViestiKirjoittaja NiuNiu » La Marras 27, 2004 18:48

Siis postikuluja menee paidoista, mutta kyseinen postikulu sisältyy siihen 5 euroon. Anteeksi sekaannukseni, ei toki nyysitä uusilta tilaajilta enempää rahaa, mitä nyt tilanneiden tarvitsi paidoista maksaa... '-_-
NiuNiu Deviantart
NiuNiu Fanfiction.net

Palaa sivulle “Lahden Otakuliitto Bakanat”