Oletko ikinä suuttunu jonkin animen/mangan juonenkäänteestä?

Tälle alueelle voit tehdä äänestyksiä, alueella toimivat muuten samat perussäännöt kuin Yleinen Keskustelu -alueella.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Väärä juonenkäänne?

En ikinä, tekijät ovat aina oikeassa
31
7%
Ehkä kerran tai kaksi
335
76%
Suurinpiirtein jokaisen lukemani/katsomani sarja kohdalla
50
11%
Piirsin sarjan uusiksi ja unohdin pettymykseni
9
2%
Joku muu (tarkenna viestissäsi)
14
3%

Ääniä yhteensä: 439

pappis
Viesti:

Re: Oletko ikinä suuttunu jonkin animen/mangan juonenkäänteestä?

ViestiKirjoittaja pappis » Ke Marras 11, 2009 18:26

Bliitsi perkele!! Nyt siitä on virallisesti tullut taikatyttö-manga!! Only you can save the world ja sitä rataa!

Spoiler:
Bleachin uusimmassa chapussa Unohana menee sanomaan Ichigolle, että ainoastaan se voi päihittää Aizenin. Sitten seuraa pitkä litania siistiltä kuulostavia lausahduksia ja Ichigo sitten varmaan menee ja tappaa Aizenin.
Your old lady seems to be kicking the bucket soon,
but until that day
I will protect her for you.

tulilintu

ViestiKirjoittaja tulilintu » Ke Marras 11, 2009 19:11

Inuyashan loppu aiheutti niin suuren suuttumuksen että lopetin kyseisen mangan lukemisen pitkäksi aikaa.

Spoiler:
Inuyasha ei kertaankaan suudellut kagomea sarjan aikana. Rumiko olisi voinut antaa meille nais faneillekin jotain iloa.

FMA-elokuvan loppu aiheutti kanssa pientä suuttumusta.
"Loppujen lopuksi Hyvä pärjää, paha ei" Yoshihiro Takahashi

Memorial

ViestiKirjoittaja Memorial » Ke Marras 11, 2009 22:38

Orange Planet manga loppui mielestäni huonosti -,-"
Hello hello 8D
Kattokaa toki mun blogi: http://iinunblogi.blogspot.com/

Adastra

ViestiKirjoittaja Adastra » To Marras 19, 2009 02:00

Välillä manga-sarjojen loput tuntuvat jotenkin puolivillaisilta,pieniltä pettymyksiltä.Herää ajatuksia tyyliin "kyllähän tämä menettelee,mutta...".Aivan suuttumukseen asti en ole tainnut yltää kuin kerran,kiitos tästä kuuluu eräälle Inuyashan juonen käänteelle.

Spoiler:
Kaguran kuolema.Se tuli aivan puun takaa.Ei,ei,ei...Hänestä ja Sesshoomarusta ei sittenkään tullut mitään käytännössä.Niisk!

Tapahtuma on toteutettu tyylillä ja osa minusta ajattelee,että hienoa,ei mennä siitä mistä aita on matalin,mutta silti... :cry:
Rock and ride!

Sacchan
Viesti:

Re: Oletko ikinä suuttunu jonkin animen/mangan juonenkääntee

ViestiKirjoittaja Sacchan » Ke Huhti 18, 2012 17:50

En sinällään suuttunut, joskus juonen käänteistä tulee vain sellainen WTF olo ja joskus sen jälkeen alkaa joko potuttamaan omasta mielestäni epätoimiva tai "huono" juonenkäänne tai sitten vain stoppaa animen/sulkee pokkarin ja istuu paikallaan on sillai ....mitä kettua?

bottlemiku
Viesti:

ViestiKirjoittaja bottlemiku » Pe Huhti 20, 2012 15:42

Onhan noita suuttumisia tullut ainakin Puella Magi Madoka Magicassa ja Shugo Charassa... Ne ovat vain hyviä, vaikkakin ne suututtavat minua =w= Eli aika ristiriitaista. Ensin olen tosi vihainen, koska esim. Joku hahmo kuoli, mutta sitten se onkin ihan hyvä, että näitä mahtavia juonenkäänteitä itseasiassa on.

Erushi

ViestiKirjoittaja Erushi » Su Huhti 22, 2012 11:52

Hmmmm....täytyy sanoa, että petyin kovasti, kun Touji kuoli Neon Genesis Evangelionissa. Ei vaan tuntunut reilulta, kun kyseessä oli hänen eka tehtävänsä ja kun kotipuolessa oli joku, joka odotti häntä. Tästä syystä en vieläkään oikein tykkää Shinjin isästä, vaikka hänelläkin on omat surulliset kokemuksensa....
It's a circle of life

Melia

ViestiKirjoittaja Melia » Su Kesä 17, 2012 23:38

Joskus joitain vuosia sitte luin vielä aika lailla shoujoa ja tuli kyllä suututtua muutamalle sankarittarelle - heistä jokainen kun ei sattunut rakastumaan juuri siihen mun suosikkiini >D Ja mikäs sitten vielä ärsyttävämpää jos (ja kun) alkaa uhkaavasti vaikuttamaan siltä että se ihastuksen kohdekkin on kiinnostunut. Tähän sitten olikin päättynyt muutaman muuten iha hyvältä vaikuttavan sarjan lukeminen, esimerkkinä vaikkapa Sugar Sugar Rune.

Inhosin myös, enkä siedä oikein vieläkään, kolmiodraamoja, erityisesti päähenkilän tapauksessa. Pitäis varmaa opetella olemaan vähän puoluettomampi niin ei tulisi pettymyksiä, mutta onneks näitä ei kauheesti löydykkää mangasta/animesta joihin oon ny vähän myöhemmin tutustunu :d

Ja onhan niitä muitakin ärsyttäviä tapauksia sattunu matkan varrelle, mutta niistä selvitään :D

Fainttos
Viesti:

ViestiKirjoittaja Fainttos » Ma Kesä 18, 2012 00:04

Soul Eaterin anime... Alkuasetelma oli erittäin lupaava, mutta loppua kohden meni jo naurettavaksi... Toivon mangalta nyt parempaa - vaikuttaa tähän mennessä varsin lupaavalta ^_^
Ja vaikka valitankin animen tyhmistä valinnoista, on se silti yksi lempisarjoistani :'D
Kurkatkaas minun peliblogiani jos vain kaikenlainen pelihömppä kiinnostaa! http://gamekerho.blogspot.fi/
Lisäksi bloggaan cosplayn saralla täällä: http://miecosplay.blogspot.fi/
Ja voit minut DeviantArtistakin löytää: http://fainttos.deviantart.com/

Arijaviboy

ViestiKirjoittaja Arijaviboy » Ti Kesä 19, 2012 13:45

On sitä nyt ainakin kerran tullu ärsyynnyttyä. Ainakin Neon genesis evangelionissa oli todella typerä lopetus. Sentää niillä leffoilla koitettiin vähän selventää juonta.
I am mad scientist, sunuvabich
http://myanimelist.net/animelist/Arijaviboy

Meiko-

ViestiKirjoittaja Meiko- » Ti Kesä 19, 2012 13:59

Eräs kohta durararassa ei nyt ihan suututtanut, tuli lähinnä sellainen "öö wat"-reaktio
Spoiler:
Sarjan alusta asti tämä naisdullahan etsi päätään koska ei enää meinannut muistaa miltä hän näytti. Mutta puolivälissä pikkunen tiedemies joka sanoi tälle dullahanille että joo mä rakastan sua enemmän päättömänä. Naishenkilö sitten yhtäkkiä päättää, meh screw with the head

Prodigy
Viesti:

ViestiKirjoittaja Prodigy » Ke Kesä 20, 2012 17:17

Kyllä, useinkin. Moni sarja tuntuu päättyvän joko aivan tahdittomasti, latteasti tai tähän tyypilliseen cliffhangeriin.

Spoiler:
En ollut esimerkiksi lainkaan tyytyväinen Mirai Nikin loppuun, joka päättyi ehkäpä ärsyttävimmän ja avuttomimman päähenkilön koskaan voittoon. Lisäksi lopetus oli hyvin cliffhanger-mäinen, sillä jumalaksi kruunatun Yukiterun lilluessa tyhjiön loputtomilla saroilla ilmestyy naispäähenkilö vasaran kanssa ja lyö tätä? Melkoinen double trouble, siis.
If the world is full of things we never wanted to know, is our only option to look away? You won't solve anything by looking away.
~Natsume Kyousuke

Chewwy
Viesti:

ViestiKirjoittaja Chewwy » Ke Kesä 20, 2012 20:41

On tullut kyllä pari kertaa, vaikka ei se mitään kunnollista suuttumusta ole ollut. Ainakin Ravessa ja Narutossa on ollut tätä. Ravessa on monia juonenkäänteitä, joista en pidä. Muta en kyllä tähän hätään muista yhtäkään kohtaa kunnolla. Yleensä en mieti juonenkäänteitä sen kummemmin etukäteen, niin en pety niihin sitten myöhemmin, jos ne eivät olisikaan oman mieleni mukaisia.
Blogi: Plastic♫Smile

Nimimerkki vaihtunut AmieZerosta Chewwy:ksi!

inoue

ViestiKirjoittaja inoue » To Elo 02, 2012 10:11

Murheenkryyni hetkeni:

- Ouran high school host club

Spoiler:
Kun animen lopussa ei saatukaan Haruhin ja Tamakin odotettua suudelmaa. Kyrsitytti vaikka loppuun olin muuten tyytyväinen.

- Neon genesis evangelion

Spoiler:
Kun touji kuoli evangelionissa. Animessa touji säästettiin (muistelen näin) mutta mangassa touji kuoli, jolloin olin aika murheenkryyninä koska luokanvalvoja jäi valmistelmaan eväitä ja minä itkupilli en ollut kestää. Pidin myös toujin hahmosta ja säälin toujin kuollessa toujin loukkaantunutta siskoa.

- Death note

Spoiler:
Ei niin suuresti säväyttänyt, kun L kuoli, mutta itse olin pettynyt loppuun kun Light kuoli. Olisin jollain tavalla halunnut Lightin elävän (ja kenties jatkavan?) mutta
kun olen pohdiskellut nyt vuosia ratkaisua niin pikku hiljaa alan sulatella että loppu oli hyvä ratkaisu, mutta silti...

- Karin

Spoiler:
Kun karinin muisti pyyhittiin, jolloin karin pystyi jatkamaan elämäänsä onnellisesti, mutta muistamatta perhettään. Ratkaisu tuntuu edelleen väärältä. Loppu oli surullinen vaikka odotin onnellista loppua. Jollain tavalla olisin toivonut että karin olisi muistanut perheensä ja hänen lapsensa olisi saanut tutustua hänen perheeseensä.

pontsi

ViestiKirjoittaja pontsi » La Elo 04, 2012 10:43

Yleensä sarjan keskellä oleviin käänteisiin en suutu, tulee vaa sellasia 'yhyy miksi?' -fiiliksiä. Aika harvoin niitäkään, tulee kyylättyä sarjan idea niin tarkkaa nykyjään etukäteen.

Mutta loput, loput ne on asia sitten erikseen. Niihin olen muutamaan otteeseen suuttunut. Tosi hieno ja upea ja mahta jajaa kaikkea se sarja, sitten ne pilaa sen paskalla lopulla, joka töksähtää ja kaikki selviää ja ratkeaa siinä 20min pituisessa päätösjaksossa. Oi että vihaan sellasia yleensä.
Ja niitä että se loppu selviääkin sen päähahmon uneksi tai vastaavaksi. Randomit kliseiset loput ovat ihan hirvittäviä kans, varsinkin kun odottaa hienoa loppua.
I laughed at myself.

Palaa sivulle “Gallupit ja kyselyt”