Jos joku turmelee mangasi, sinä...

Tälle alueelle voit tehdä äänestyksiä, alueella toimivat muuten samat perussäännöt kuin Yleinen Keskustelu -alueella.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Jos joku turmelee mangasi, sinä...

hyökkäät karjuen pokkarin pahoinpitelijän kurkkuun
210
26%
vaadit häntä maksamaan pokkarin hinnan sinulle, jolla ostat uuden pilalle menneen tilalle
342
42%
katsot häntä tyynen rauhallisesti ja otat pokkarin pois häneltä
107
13%
purskahdat itkuun ja tempaat rakkaan aarteesi takaisin itsellesi
53
7%
joku muu reagointi-tapa, mikä?
98
12%

Ääniä yhteensä: 810

loveless-chan

Re: Jos joku turmelee mangasi, sinä...

ViestiKirjoittaja loveless-chan » Pe Heinä 17, 2009 13:22

Riippuu ihan siitä kuka mangan turmelisi ja kuinka pahasti. Jos kaveri vahingossa vaikkapa suttaisi suklaata jollekkin sivulle ja pyytäisi anteeksi niin en siitä sen kummemmin suuttuisi (siis jos sitä pystyisi silti vielä lukemaan), en vain välttämättä antaisi mangoja enään lainaan kyseiselle henkilölle. Jos joku tahallaan turmelisisi mangojani, esim repisi sivuja irti, alkaisin varmaankin aika väkivaltaiseksi. Kaikki tosin ovat tainneet ymmärtää ettei mun mangoihin (eikä kyllä CD-levyihinkään tai DVD'hinkään) kosketa ilman lupaa.

MisaAi

ViestiKirjoittaja MisaAi » La Heinä 18, 2009 21:35

Jos joku perheensjäseneni turmelisi mangan se olis menoa sitten *evil smile* :twisted:

iidv
Viesti:

ViestiKirjoittaja iidv » La Elo 15, 2009 17:38

Mitä, onko joku turmellut pokkarini?! "NYT TULEE TURPIIN, @#&!!"
KÖYHÄÄ

Memorial

ViestiKirjoittaja Memorial » La Elo 15, 2009 21:23

minä raivoan ja hyökkään hänen kimmppunsa!
Minä .... MINÄ... HAISTATTELEN HÄNET MAAN ALLE, HI HI HI!
Hello hello 8D
Kattokaa toki mun blogi: http://iinunblogi.blogspot.com/

Cinderera

ViestiKirjoittaja Cinderera » Pe Loka 30, 2009 16:52

Se joka turmelee mun mangat ansaitsis kuoleman rangaistuksen.
Life is like a work of art
you gotta pain it COLORFUL

Adastra

ViestiKirjoittaja Adastra » Ma Marras 02, 2009 00:19

RAAAAAAAHHH!
Olen hieman...tempperamenttinen joissain tilanteissa :lol: Kurkkuun hyppääminen ei olisi kaukana. Henkiseltä pahoinpitelyltä poloinen ei ainakaan säästyisi. Tutut tietävätkin melko hyvin ,että minun omaisuuttani kohdellaan kunnioituksella, tai muuten. Eipä kukaan muistaakseni ole mainittavaa tuhoa aiheuttanutkaan, mutta itse olen vahingossa hyllyjä järjestellessäni pikkuvammoja parille pokkarille aikaan saanut. Hiemanpa on harmittanut. Olen naurettavan tiukkapipoinen tällaisissa asioissa. En ole keräilijä sanan tiukimmassa merkityksessä, ehei, mutta minua jotenkin esteettisesti häiritsee, jos esimerkiksi mangan kansi on jotenkin kärsinyt. Sama koskee levyjä ja kirjoja, mutta vaatteiden suhteen minulla on enemmän sietokykyä .Outoa.
Viimeksi muokannut Adastra, Ti Huhti 20, 2010 21:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rock and ride!

Weetu
Viesti:

ViestiKirjoittaja Weetu » To Maalis 04, 2010 19:39

Henkilö saa ostaa uuden tilalle tai antaa rahaa, että voin ostaa uuden~ :3

Meishin
Viesti:

ViestiKirjoittaja Meishin » Pe Maalis 05, 2010 12:01

Olen varmaankin ihan rauhallinen, vaikka sisälläni kiehuu. Saatan vaatia myös maksamaan mangan hinnan minulle takaisin, riippuen mangasta, sen kunnosta ja muusta.

Fuuka

ViestiKirjoittaja Fuuka » Ke Maalis 10, 2010 11:16

Tappaisin sen tuhoajan. Tai no jos nyt en kuitenkaan ryhtyisi tappohommiin, vaan pelkkä pahoinpitely riittäisi. Kuten joku muukin sanoi, niin lainaisin vähän Inuyashan Tessaigaa.. sitä kun pitäisin siinä syyllisen kurkulla ja kenties innostuisin tekemään sen kanssa vähän tuhojakin..
Joo mutta tästä voi kai päätellä että manga on mulle aika tärkeää..
the truth is out there~

Wulfy

ViestiKirjoittaja Wulfy » Ma Maalis 15, 2010 18:44

Jos joku ojentaisi runnotun manga-poloisen takaisin minulle, olisi reaktioni hiljainen yhyy ja pokkari-polon silittäminen, sekä pieni "Minun pikku mangani tapoit."-toteamus. Riippuu tosin kuka sen on turmellut. Jos kysymyksess olisi pikkusisko, olisi toteamus "turpajutut" laimea siihen höykytykseen verrattuna, jonka hän minulta saisi.
Maailmassa ei ole mitään vapaampaa kuin vapaapudotus.
------
Siirretään tasamaalaisen kokemus kolmiuloitteiseen maailmaan ja kuvitellaan, että neliuloitteinen hyperpallo kulkee maailman läpi.

Tolkkiz
Viesti:

ViestiKirjoittaja Tolkkiz » Ti Maalis 16, 2010 16:13

Eihän nyt rähjäämään tarvitse alkaa, mutta tottakai odotan korvausta turmeltuneesta mangasta, sama tosin minkä tahansa lainatun tavaran kanssa. Eiköhän jokaiselle valkene, kun mangat on siististi hyllyssä esillä, niin odotan että ne myös palautuu sinne siististi.

Shoe

ViestiKirjoittaja Shoe » Ti Kesä 15, 2010 23:32

Pääni sisällä raivoan kuin viimeistä päivää, mutta todellisuudessa olisin vähän silleen "Hm, oliko pakko?" Toki pyytäisin korvausta, vähintään puolet ko. mangan hinnasta, riippuu ihan siitä kuinka paljon ko. mangaa turmelee. Paitsi jos joku saa yhtäkkiä idean alkaa tuhota aitoja suoraan Japanista roudattuja japaniksi tekstitettyjä mangoja, saattaisin räyhätä vähän enemmän, silloin en taputtelisi päätä sanoen "no, eihän tuo nyt mitään..." Pari herttaista sanaa siinä voisi lipsahtaa ja saattaisin ehkä sanoa että "haeppas Japsulandiasta samanlainen manga kitoos!"

madu
Viesti:

ViestiKirjoittaja madu » Ti Kesä 15, 2010 23:34

Shoe kirjoitti:Paitsi jos joku saa yhtäkkiä idean alkaa tuhota aitoja suoraan Japanista roudattuja japaniksi tekstitettyjä mangoja, saattaisin räyhätä vähän enemmän, silloin en taputtelisi päätä sanoen "no, eihän tuo nyt mitään..." Pari herttaista sanaa siinä voisi lipsahtaa ja saattaisin ehkä sanoa että "haeppas Japsulandiasta samanlainen manga kitoos!"

Kyllä sieltä kulkee postikin, ihan tälleen sivuhuomiona. Ja mangapokkarit maksavat japanissa muutaman euron kappale.

Gumimon09

ViestiKirjoittaja Gumimon09 » Ke Kesä 16, 2010 19:26

Se joka turmelee minun mangani saa tuta käytännössä mitä Rage Mode tarkoittaa.

Clacier
Viesti:

ViestiKirjoittaja Clacier » Ke Kesä 16, 2010 22:03

Vaatisin maksamaan summan jolla saisi uuden tilalle. Tosin sekin ainoastaan silloin jos tietäisin turmelun olleen tahallista. Jos kyseessä olisi vahinko mille ei kerta kaikkiaan olisi mitään voinut, ostaisin uuden omilla rahoilla. Koko tilanne olisi oikeastaan aika epätodennäköinen, sillä ihmiset jotka minulta todennäköisimmin lainaisivat mangaa, tuskin tekisivät niille mitään mikä vahingoittaisi niitä. Joskus kyllä hieman kauhistutti antaa omat mangat tuntemattomille luettavaksi paikallisessa anime- ja mangayhdistyksessä, kun siellä välillä oli ihmisillä kiertämässä sipsipussia ja suklaalevyä yms., mutta ovatpa nuo ainakin toistaiseksi tulleet siisteinä ja ehjinä takaisin. :3
"Don't let your victories go to your head, or your failures go to your heart."
Kotisivuni ~ DA-galleriani

Palaa sivulle “Gallupit ja kyselyt”