Jos joku turmelee mangasi, sinä...

Tälle alueelle voit tehdä äänestyksiä, alueella toimivat muuten samat perussäännöt kuin Yleinen Keskustelu -alueella.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Jos joku turmelee mangasi, sinä...

hyökkäät karjuen pokkarin pahoinpitelijän kurkkuun
210
26%
vaadit häntä maksamaan pokkarin hinnan sinulle, jolla ostat uuden pilalle menneen tilalle
342
42%
katsot häntä tyynen rauhallisesti ja otat pokkarin pois häneltä
107
13%
purskahdat itkuun ja tempaat rakkaan aarteesi takaisin itsellesi
53
7%
joku muu reagointi-tapa, mikä?
98
12%

Ääniä yhteensä: 810

Chuiga

Re: Jos joku turmelee mangasi, sinä...

ViestiKirjoittaja Chuiga » La Touko 18, 2013 15:11

Olen kokenut tämän henkilökohtaisesti jo kaksi kertaa 9_9

Ensimmäisellä kerralla henkilö y oli lainannut yhden pokkarini vajaaksi viikoksi. Ei se mitään, ihan kiva kaveri ja muuten, mutta voisi edes varoittaa että sivu sitten repesi luettaessa, eikä sitten myöhemmin huomata asiaa kun ottaa hyllystä esille. No, empä sitten enää lainaa kaverille mitään pokkareita.

Toinen kävi kun lainasin yhden kokonaisen pokkari sarjan (mitä, 9 pokkaria?) kaverille x. En tiedä missä lattioilla ne olivat pyörineet, mutta kannet piloilla ja nuhjuisia kun sain takaisin. Tällekkään en aio enää vastaisuudessa lainata mitään.

Mikähän helkkari siinä on ettei toisen omaisuutta enää nykyään osata kunnioittaa. Minulle on ihan sama miten ihmiset kohtelevat omia pokkareitaan, mutta pitäisihän se nyt olla selvää että jos toiselta lainataan niin ne palautetaan takaisin siinä kunnossa missä lainattiinkin. Olen aika tarkka omista tavaroistani, ja osaan kyllä itsekin sitten riuhtoa pokkarini suttuiseen kuntoon jos sellaista haluan.
Kuunsirppi - Cossaamista, nukkeja ja löpinöitä

norjaah-chan

ViestiKirjoittaja norjaah-chan » Ma Elo 26, 2013 21:36

iskisin kirveen hänen kurkkuunsa.

mussutin

ViestiKirjoittaja mussutin » Ma Syys 09, 2013 19:30

Olen näköjään kirjoittanut tänne aikaisemmin, mutta laitetaanpa uusiksi.

Vaatisin rikkojaa/sotkijaa antamaan rahat uuteen mangaan. Mutta jos kyseessä olisi jokin tärkeä, vaatisin kyllä tuplasti enemmän rahaa tai jotakin.
En viitsi kuitenkaan ihan kurkkuun hypätä. Mutta anteeksi ei henkilö kuitenkaan saisi.

Mutta mahtava juttu tässä on se, etten koskaan lainaisi mangojani kenellekään, edes kavereilleni!
Tracon 2013 - WAIT MEEE

- scouting legion & armin
- myämyä maria olet niin ihana ja beato kyllä sinäkin
- NIGGA NUGGETS
- dat feels ep 21-22 snk
- you mad maria?
- kanon... what can i say?

Palaa sivulle “Gallupit ja kyselyt”