Onko sarjaa, josta pidät vaikket haluaisi?

Tälle alueelle voit tehdä äänestyksiä, alueella toimivat muuten samat perussäännöt kuin Yleinen Keskustelu -alueella.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Onko sarjaa, jonka fanittamista häpeät?

Ei ole.
193
40%
Kyllä, on olemassa yksi sarja.
120
25%
Kyllä, on olemassa muutama sarja.
114
23%
Minä häpeän olemassaoloanikin.
60
12%

Ääniä yhteensä: 487

Absolutehe

ViestiKirjoittaja Absolutehe » Ma Touko 07, 2007 22:43

Jos en haluaisi tykätä jostain sarjasta, minä ei varmaan tykätä siitä ollenkaan.
Miten voi pitää jostain sarjasta, vaikkei itse halua?
Tuleeko se siitä, mitä muut ajattelevat sarjasta tai jostain muusta ilmiöstä, joka johtaa juurensa ihmisten lauma-käyttäytymisestä?

Jos sarjan minulla piirustus-tyyli ottaa päähän, koko sarja ottaa päähän, esim: Elfen Lied, KKJ, Naruto, jne jne.

Jos sarjan hahmot ovat ärsyttäviä enkä haluaisi pitää niistä, en pidä niistä.
Simppeliä.

Mulla menee yksi sarja päinvastoin: Haluaisin tykätä edes jonkin verran FMA:sta, mutta en vain kestä sarjaa, vaikka se onkin ilmiselvä mestariteos.

VampireNaomi

ViestiKirjoittaja VampireNaomi » Ma Touko 07, 2007 22:50

Viime viikolla tuli ostettua The Tarot Café -manhwa ihan vain heräteostoksena, kun lehtihyllyn tukki joku nainen, joka luki siellä uutta One Pieceä ilmaiseksi.

Että voikin olla piirtäjällä ällöttävä tyyli! En voi sietää hänen tapaansa piirtää "miespuolisia" hahmoja, sillä he ovat poikkeuksetta oksettavia anorektisen näköisiä poikatyttöjä, jotka kaiken huipuksi pukeutuvat kuin mitkäkin hutsut. Varsinkin ensimmäisen tarinan kissa on järkyttävän ällöttävä ja kuvastaa kaikkea sitä, mitä kliseisissä posliinipoika-hahmoissa inhoan. Loppupuolen "Nyyhky nyyhky, ota minut nyt, herra *emo, angst*" Narri ei ollut paljon parempi. Koko pokkarissa ainoat normaalin näköiset miehet taisivat olla ensimmäisen tarinan gangstereita.

Tästä syvästä inhosta huolimatta en millään jaksaisi odottaa seuraavan osan ilmestymistä. Juoni ja lyhyet pikkutarinat ovat niin mukavan viehättäviä eeppisten ikisarjisten seassa. Periaatteesta haluaisin myydä pokkarin heti pois ja ilmoittaa vihaavani koko sarjaa, mutta en vain voi.
Avatarini liittyy aina siihen animeen, jota tällä hetkellä katson. [Sengoku Majin GoShogun 0/26]
Anime- ja mangablogini

Luova Hullu
Viesti:

ViestiKirjoittaja Luova Hullu » Ti Touko 08, 2007 17:28

Absolutehe kirjoitti:Mulla menee yksi sarja päinvastoin: Haluaisin tykätä edes jonkin verran FMA:sta, mutta en vain kestä sarjaa, vaikka se onkin ilmiselvä mestariteos.

Samoin. FMA vaikuttaa niin kivalta, Edward on kiva hahmo, mangaa on lähistöllä myynnissä ja niin edelleen...Mutta kun ei jaksa! Eikä tekisi kyllä kukkarollenikaan hyvää.

atti
Viesti:

ViestiKirjoittaja atti » To Loka 11, 2007 19:27

Mulla on salapoliisi conan. en ymmärrä mikis ostan tätät mangaa jota en kerkea lukemaan enkä viitsi. :roll:
`Miraa ga utsushidasu maboroshi o ki ni shinagara
Itsu no ma ni ka sokudo uegeteru no sa `

Bitten
Viesti:

ViestiKirjoittaja Bitten » La Loka 13, 2007 15:44

En minä häpeile seuraamiani sarjoja.

madu
Viesti:

ViestiKirjoittaja madu » La Loka 13, 2007 15:52

Jokainen soluni vihasi School Daysia enemmän kuin mitään muuta näkemääni, ja silti se oli pakko katsoa aina ilmestymispäivänä niin nopeasti kuin mahdollista.

Häpeää en mistään tykkäyksen kohteesta kyllä tunne.

nukkelapsi

ViestiKirjoittaja nukkelapsi » La Joulu 15, 2007 20:30

Jostain kumman syystä pidän Narutosta, vaikka en ollenkaan pidä jaksoasettelusta. Nelja jaksoa SAMAA taistelua, josta puoletkin on paikallaan seisoskelua ja tilanteen analysointia. Mutta hahmot upposi, Naruto on vaan niin ihana persoona :)

Murokulho

ViestiKirjoittaja Murokulho » La Joulu 15, 2007 22:26

nukkelapsi kirjoitti:Jostain kumman syystä pidän Narutosta, vaikka en ollenkaan pidä jaksoasettelusta. Nelja jaksoa SAMAA taistelua, josta puoletkin on paikallaan seisoskelua ja tilanteen analysointia. Mutta hahmot upposi, Naruto on vaan niin ihana persoona :)

Naruto kieltämättä vaatii katsojiltaan paljon, mutta tuollainen luonne kaikilla ylipitkillä shounen-sarjoilla on. Dragon Ball tsetaan verrattuna Naruto etenee paikoin hirmuistakin vauhtia. Kummastakin sarjasta pidän enkä häpeä sitä yhtään. Ja sen Dragon Ballin pitää katsottaessa olla törkeästi enkkudubattua niin että se on mahdollisimman kökköä katsottavaa :D

Kyllä minultakin 'hävettäviä' sarjoja löytyy. Minulla on joku juttu kaikkiin aamulla näytettäviin lastenohjelmiin ja etenkin aamuanimeihin. Nykyään, 18 vee, niille tietenkin vaan nyrpistelee ja valittaa milloin ääninäyttelijöistä ja milloin lapsille tarjottavista heikoista esikuvista. Pokémon, Digimon ja Beyblade jäi silti jotenkin sinne takaraivoon jumiin sellaisina kotoisina sarjoina. Se on kai taas sitä japsilaista aivopesua; helposti samaistuttavat simppelit hahmot, toimintaa ja jatkuvaa juonikuvioiden toistoa. Tuloksena on mm. se, että minulla on vieläkin Beyblade-fanarttia hurjat kansiot koneellani. Poképelit eivät koskaan menneet eivätkä tule menemään meidän talossa pois muodista. Minulla on tällaisia antiikkisia pyhäinjäännöksiä josta ei voi luopua.

Ketkäs muut olisi minut shounen-aihin tutustuttanut kuin Kai ja Rei :wink:

Tunnustusten aika on ohi! -hyppää järveen-

Temari-San
Viesti:

ViestiKirjoittaja Temari-San » Su Joulu 30, 2007 21:50

dragonball Z...En oikein tiedä,anime iskee ajoittain...
Mutta en tahtoisi pitää siitä...koska..koska en tiedä..voiko niin sanoa??!?! :roll:
"I call it... the giggolo beam!" - Kurz Weber

Inuyashafan4ever
Viesti:

ViestiKirjoittaja Inuyashafan4ever » Ma Joulu 31, 2007 00:51

Temari-San kirjoitti:dragonball Z...En oikein tiedä,anime iskee ajoittain...
Mutta en tahtoisi pitää siitä...koska..koska en tiedä..voiko niin sanoa??!?! :roll:
Totta kai niin voi sanoa, koska itsekkin kärsin samasta ongelmasta täysin saman sarjan kanssa. :D Kun DBZ tuli televisiosta, olin aina kavereiden kanssa haukkumassa kyseistä ohjelmaa jossain kahvilan nurkkapöydässä, vaikka itse tietysti olisin halunnut olla istumassa kahvikupposen kera katselemassa DBZ:tä. Ja huom, tällä tekstillä ei ollut tarkoitusta loukata niitä jotka fanittavat kyseistä sarjaa sitä häpeilemättä. Ja olkaa te onnellisia joiden ei tarvitse häpeillä katselemianne sarjoja. :D
"In the bottom of he's heart, he has already left us"<3<3

Huhtis

ViestiKirjoittaja Huhtis » Ma Joulu 31, 2007 01:41

Itseäni hävettää tunnustaa että pidin Haruhista ja Lucky Starista kun niitä erehdyin katsomaan :oops:

Jaha, it´s killing time...
Pierce the heavens with your Union Flag!

escape_rope

ViestiKirjoittaja escape_rope » Ma Tammi 21, 2008 20:33

No kyllä se on se Pokémon 8DDD
Ei sitä suurin äänin enää kuuluttele muille, jos sattuu kaivamaan vanhan game boy colorin ja kaikki ikivanhat Pokémon-pelit esiin. Jäisin näihin peleihin nimittäin vieläkin koukkuun, jos vaan aloittaisin pelaamisen taas alusta. Oijoi. En myöskään ole luopunut mistään Pokémon krääsästäni.. käreilykortit ja monta täpötäyttä tarravihkoa on yhä tallessa! Figujakin keräilin, nyt ne on taidettu vaan viskata pienemmille serkuille. Nelisen Pokémon vhs-leffaakin taitaa vielä löytyä : D
Että kyllä Pokémon animenakin maistuis aika ajoin. Ei näitä uusimpia tosin jaksais katsoa (kun ei tiedä niiden kaikkien ököjen nimiä edes), mutta sitä vanhempaa settiä kylläkin.

madu
Viesti:

ViestiKirjoittaja madu » Ma Tammi 21, 2008 20:46

Huhtis kirjoitti:Itseäni hävettää tunnustaa että pidin Haruhista ja Lucky Starista kun niitä erehdyin katsomaan :oops:

Jaha, it´s killing time...

Tervetuloa pimeälle puolelle.

Ryo Asuka

ViestiKirjoittaja Ryo Asuka » Ma Tammi 21, 2008 20:50

Pokemonithan ne minullakin on sellaisia, joista en eroon pääse, vaikkei kiinnostusta pahemmin enää olekaan. Pelejä, joita on tullut haalittua montakin, pelailen aina silloin tällöin (jokin aika sitten aloin taas pelaamaan Blueta), kortteja riittää, kun ei niitä ole raaskinut poiskaan heittää ja niiden karkkia sisältävien pokepallojen mukana tulleita minifiguja on pieni laatikollinen. Ja joskus on lauantaiaamuisin vieläkin tullut Pokemonia katsottua, vaikka ne ihan ensimmäiset jaksot paljon parempia olivatkin.
- What makes you think she's a witch?
- Well, she turned me into a newt!
- A newt?
- [hetken hiljaisuuden jälkeen] ... I got better.

Chibi Ryuu

ViestiKirjoittaja Chibi Ryuu » Ma Tammi 21, 2008 20:55

Siitä on vuosia... mutta häpeän edelleen sitä, että tapasin olla DBZ-fani x3 Pelaan edelleen niitä pelejä pikkuveljeni kanssa, joka on DBZtardi.

Palaa sivulle “Gallupit ja kyselyt”