Omistatko piraattituotteita?

Tälle alueelle voit tehdä äänestyksiä, alueella toimivat muuten samat perussäännöt kuin Yleinen Keskustelu -alueella.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Kyllä, ostin vahingossa.
2
25%
Kyllä, ostin tarkoituksella.
1
13%
En tiedä.
1
13%
En omista.
4
50%

Ääniä yhteensä: 8

VampireNaomi

ViestiKirjoittaja VampireNaomi » Su Loka 19, 2014 22:02

Siivosin hyllyjä muuttoa varten ja löysin animeboksin, joka ei missään tapauksessa voi olla aito. Ostin sen aikoinaan ihan tarkoituksella, sillä kunnollista länsimaista julkaisua on tämän sarjan kohdalla turha odottaa. Rahanhaaskausta tämä kuitenkin oli, sillä kuvanlaatu on hirveä ja tekstitykset vielä hirveämmät. Toiste en ole piraatteihin sortunut.

Entäs te muut? Onko kokoelmissa epäaitoja bokseja, figuureita yms? Olen ajatellut tässä äänestyksessä lähinnä aitojen tuotteiden kopioita tai piraattijulkaisuja animesta enkä niinkään fanituotteita kuten doujinshit tai itse tehdyt avaimenperät.

Älkää jaelko tässä ketjussa linkkejä tai neuvoja, miten ja mistä piraatteja saa, pliis.
Avatarini liittyy aina siihen animeen, jota tällä hetkellä katson. [Mushishi 1/26]
Anime- ja mangablogini

Tolkkiz
Viesti:

Re: Omistatko piraattituotteita?

ViestiKirjoittaja Tolkkiz » Su Loka 19, 2014 22:48

Kait tuon itse teettämäni anime maton voi piraatiksi laskea jos haluaa, joskus siitä kuvan tännekin postasin. Muuten ei mitään fyysistä piraattia ole ja ei fyysistä taas... no esim tällä hetkellä katson fani subattua lisensoimatonta sarjaa.

Palaa sivulle “Gallupit ja kyselyt”