Kuinka monta mangapokkaria teillä on?

Tälle alueelle voit tehdä äänestyksiä, alueella toimivat muuten samat perussäännöt kuin Yleinen Keskustelu -alueella.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Onko tässä mitään järkeä

On
840
66%
Ei ole
430
34%

Ääniä yhteensä: 1270

Chewwy
Viesti:

Re: Kuinka monta mangapokkaria teillä on?

ViestiKirjoittaja Chewwy » Ke Tammi 09, 2013 15:59

Jaa-a, en ole oikeastaan nuita laskeskellut, mutta jossain 70-80 paikkeilla luulisin.
Ja lisää tulee joka kuukausi ainakin yhden pokkarin verran, joskus enemmänkin.
Blogi: Plastic♫Smile

Nimimerkki vaihtunut AmieZerosta Chewwy:ksi!

saffran

ViestiKirjoittaja saffran » Pe Tammi 11, 2013 22:31

Täältä löytyy noin 50 pokkaria ja lisää tulee osteltua. Nytkin aattelin ostaa 6 pokkarin sarjan ^_^
There is no such Ohu soldier who would beg for their life to someone like you

It seems that I must go to Hell to hunt Akakabuto down once again...

Edvez

ViestiKirjoittaja Edvez » Ma Tammi 14, 2013 23:15

Vaivaiset neljätoista pokkari. :oops: Johtuen siitä, että olen vasta muutaman kuukauden ollut mangaharrastuksen parissa. Kyllä tuo ''kokoelma'' tuosta varmasti kasvaa ajan myötä.

KasumiU

ViestiKirjoittaja KasumiU » Su Maalis 10, 2013 22:59

Muistaakeseni jtn 75, kahden virhemarginaalilla. paljon on mitä pitäisi ostaa, mutta raha paroillani pitäisi jaksaa muutakin tehdä ;_;

Mikichan

ViestiKirjoittaja Mikichan » Ma Maalis 11, 2013 10:11

Tällä hetkellä noita pokkareita on varmaan joku yli kolmisensataa. En ole niitä laskenut sen jälkeen kun luku ylitti 250, josta on kuitenkin on jo useampi vuosi aikaa. Kymmenen vuotta tätä harrastusta on tullut jo harrasteltua, joten kyllähän noita pokkareita on ihan kivasti kertynyt. Odotan koska hyllyt tipahtavat seinältä.

TLein

ViestiKirjoittaja TLein » Ti Maalis 12, 2013 10:47

2300 meni juuri rikki... ^.^'''
-Setä_Gin
Don't drink and derive, because Alcohol and Calculus don't mix!

Yo^^oY
Viesti:

ViestiKirjoittaja Yo^^oY » Ti Maalis 26, 2013 15:40

Pokkareita kertynyt puolessa vuodessa 268 :D

Minni13

ViestiKirjoittaja Minni13 » Ke Maalis 27, 2013 18:38

Pitääpi päivittää aiempi lukumäärä, kun siitä on niin kauan jo, eli 264 ^^
"Älä valita, jos et aio tehdä asialle mitään!"

Lunare

ViestiKirjoittaja Lunare » Pe Huhti 05, 2013 05:52

edit
Viimeksi muokannut Lunare, Ma Marras 25, 2013 00:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

TLein

ViestiKirjoittaja TLein » Ma Huhti 08, 2013 10:06

Muista hamstraajista en osaa sanoa, mutta itselläni tuohon reiluun pariin tuhanteen mahtuu jonkin verran myös herätekokeiluna ostettuja ensimmäisiä osia eri sarjoista, jotka ovat sitten jääneet siihen ensimmäiseen osaan hankintalistalla.

Sinänsä näissä tulee eteen se ongelma, että Suomessa ei, Helsingissäkään, ole oikein kunnon markkinoita käytetylle mangalle, jolloin nuo 'ei ihan mun juttu' -mangat vain jäävät hyllyyn kuin musta pekka -kortti käteen.

Tietysti aikoinaan tuota massivista ostamista helpotti sekin, että TokyoPopilta tuli helposti toista- tai komattakymmentä volaa kuussa, jolloin ostettavaa ja luettavaa oli koko ajan.
-Setä_Gin

Don't drink and derive, because Alcohol and Calculus don't mix!

Akai

ViestiKirjoittaja Akai » To Touko 02, 2013 16:28

En nyt muista tarkkaa määrää. Muuttaessahan nuo on tullut laskettua, mutta sen jälkeen ehtinyt lisääkin tulla. Ehkä 110-130.

Mikichan

ViestiKirjoittaja Mikichan » Ke Touko 08, 2013 11:54

[quote="Lunare"]Ihan uteliaisuutta että te joilla on satoja ja tuhansia, ei sentään satoja tuhansia pokkareita niin päätyykö sinne hyllyyn/muuhun kyseenalaiseen paikkaan kaikki roska vai onko siellä tosiaan vaan kunkin oman maun mukaan hyviä sarjoja?/quote]

Minulla enimmäkseen vain niitä omia suosikkeja. Tosin löytyy sieltä niitä herätekokeiluja, kuten TLeinkin sanoi ja sitten ne, mitä kymmenen vuotta sitten luki 12-vuotiaana, kun tämän harrastuksen aloitti. Ihan muistona pidän niitä vielä hyllyssä, vaikkei Tokyo Mew Mew'ta ja Arina Tanemuran sarjoja tule enää luettua. Mutta sitten joskus kun minulla on lapsia, voin heille näitä sarjoja tarjota luettavaksi.

agate

ViestiKirjoittaja agate » Pe Touko 24, 2013 22:11

Laskeskelujen jälkeen tulokseksi tuli 144 pokkaria, ja lisää pukkaa jahka saan ostettua. Sarjoja hyllyssä ei ole niin paljoo, mutta pokkareiden "suuri" määrä selittyy sillä, että suurin osa sarjoista joita luen ja kerään on aika pitkiä ja moniosasia. Itse asiassa yksittäisiä pokkareita on joukossa vaan kourallinen.

Tilaa kyllä pitäis saada hyllyyn uusille pokkareille... Joudun varmaan hankkiutumaan mun Narutoista eroon kun en sitä kuitenkaan enää lue : D
rex duodecim angelus

Mioo

ViestiKirjoittaja Mioo » Ma Heinä 22, 2013 15:47

180-200 kpl kai + ne, mitä olen lahjoittanut muille perheenjäsenille... hankaloittaa se, että osa on kotona ja osa opiskelukämpällä, niin kaikkia ei voi ikinä laskea kerralla yhteen ^^' Vois kai joskus ihan oikeesti laskee, niin tietäs, missä mennään :D

Jatkokysymys:
    Mitkä pokkarilukumäärät mielestänne kertovat, että mangaharrastaja on a) aloittelija b) keskiverto-harrastaja c) tos-harrastaja/elämäntapaharrastaja? Itse olen huomannut, että omat rajapyykkini siirtyvät sitä mukaa (ylemmäs :D ), mitä kauemmin olen harrastanut.

TLein kirjoitti:Muista hamstraajista en osaa sanoa, mutta itselläni tuohon reiluun pariin tuhanteen mahtuu jonkin verran myös herätekokeiluna ostettuja ensimmäisiä osia eri sarjoista, jotka ovat sitten jääneet siihen ensimmäiseen osaan hankintalistalla.
Sinänsä näissä tulee eteen se ongelma, että Suomessa ei, Helsingissäkään, ole oikein kunnon markkinoita käytetylle mangalle, jolloin nuo 'ei ihan mun juttu' -mangat vain jäävät hyllyyn kuin musta pekka -kortti käteen.
Tietysti aikoinaan tuota massivista ostamista helpotti sekin, että TokyoPopilta tuli helposti toista- tai komattakymmentä volaa kuussa, jolloin ostettavaa ja luettavaa oli koko ajan.

Tämä harmittaa itseä todella. Esim. kanta-mangakauppani ei enää nykyisin mieluusti suostu ostamaan käytettyjä mangoja (tai ottamaan kaikkia edes ilmaiseksi vastaan), koska eivät kuulemma liiku hyllystä mihinkään. Itse ainakin luen yhtä mielenkiinnolla parikymmentä vuotta vanhoja pokkareita kuin uusia, monasti ne ovat vielä paljon persoonallisempia ja huolellisemmin toteutettuja kuin tällä hetkellä kaupoissa myytävät. En vain voi uskoa, että olen ainoa laatuani Suomessa :/

Usvasusi

ViestiKirjoittaja Usvasusi » Ma Heinä 22, 2013 16:53

Tällä hetkellä 172. :'D

Palaa sivulle “Gallupit ja kyselyt”